Показати схожі тендери

Закупівля Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, 44160000-9 (Хомути ремонтні) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ" КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-26-001999-a
Id Tender fe516e0bdf88467aadc48551fc2d2e45
План UA-P-2025-06-26-002186-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 26.06.2025 10:16
Остання зміна 04.08.2025 18:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
296 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 480 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.06.2025 10:16 до 04.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 26.06.2025 10:16
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.06.2025 10:16
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.07.2025 14:33
до 04.08.2025 18:18
Залишилось 5 днів 2 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.07.2025 11:37
до 10.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.08.2025 18:18
-
Період уточнень
з 26.06.2025 10:16 до 01.07.2025 00:00
Період оскарження
з 26.06.2025 10:16 до 01.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.07.2025 14:33 до 04.08.2025 18:18
Період кваліфікації
з 07.07.2025 14:33 до 04.08.2025 18:18
Основні параметри
Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, 44160000-9 (Хомути ремонтні)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
296 000 грн.
Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, 44160000-9 (Хомути ремонтні)
Назва предмета закупівлі
Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, 44160000-9 (Хомути ремонтні)
Примітки
Детальна інформація про кількісні та якісні показники предмета закупівлі зазначена в додатках до тендерної документації закупівлі.
Очікувана вартість
296 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1480,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.07.2025 14:10
Закінчення аукціону
07.07.2025 14:33
Позиція : №1 2 (штуки)
Хомут ремонтний нерж 56-68 L=200
Опис предмета закупівлі
Хомут ремонтний нерж 56-68 L=200
Код ДК 021:2015
44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Хомут ремонтний нерж 73-80 L=200
Опис предмета закупівлі
Хомут ремонтний нерж 73-80 L=200
Код ДК 021:2015
44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 3 (штуки)
Хомут ремонтний нерж 77-90 L=200
Опис предмета закупівлі
Хомут ремонтний нерж 77-90 L=200
Код ДК 021:2015
44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Хомут ремонтний нерж 83-95 L=200
Опис предмета закупівлі
Хомут ремонтний нерж 83-95 L=200
Код ДК 021:2015
44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Хомут ремонтний нерж 83-95 L=300
Опис предмета закупівлі
Хомут ремонтний нерж 83-95 L=300
Код ДК 021:2015
44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 2 (штуки)
Хомут ремонтний нерж 90-105 L=200
Опис предмета закупівлі
Хомут ремонтний нерж 90-105 L=200
Код ДК 021:2015
44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 2 (штуки)
Хомут ремонтний нерж 105-115 L=200
Опис предмета закупівлі
Хомут ремонтний нерж 105-115 L=200
Код ДК 021:2015
44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 5 (штуки)
Хомут ремонтний нерж 108-118 L=200
Опис предмета закупівлі
Хомут ремонтний нерж 108-118 L=200
Код ДК 021:2015
44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 5 (штуки)
Хомут ремонтний нерж 108-118 L=300
Опис предмета закупівлі
Хомут ремонтний нерж 108-118 L=300
Код ДК 021:2015
44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 5 (штуки)
Хомут ремонтний нерж 113-123 L=200
Опис предмета закупівлі
Хомут ремонтний нерж 113-123 L=200
Код ДК 021:2015
44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №11 5 (штуки)
Хомут ремонтний нерж 113-123 L=300
Опис предмета закупівлі
Хомут ремонтний нерж 113-123 L=300
Код ДК 021:2015
44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №12 2 (штуки)
Хомут ремонтний нерж 151-161 L=200
Опис предмета закупівлі
Хомут ремонтний нерж 151-161 L=200
Код ДК 021:2015
44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №13 4 (штуки)
Хомут ремонтний нерж 159-170 L=200
Опис предмета закупівлі
Хомут ремонтний нерж 159-170 L=200
Код ДК 021:2015
44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №14 4 (штуки)
Хомут ремонтний нерж 159-170 L=300
Опис предмета закупівлі
Хомут ремонтний нерж 159-170 L=300
Код ДК 021:2015
44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №15 3 (штуки)
Хомут ремонтний нерж 215-225 L=200
Опис предмета закупівлі
Хомут ремонтний нерж 215-225 L=200
Код ДК 021:2015
44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №16 2 (штуки)
Хомут ремонтний нерж 219-229 L=200
Опис предмета закупівлі
Хомут ремонтний нерж 219-229 L=200
Код ДК 021:2015
44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №17 3 (штуки)
Хомут ремонтний нерж 219-229 L=300
Опис предмета закупівлі
Хомут ремонтний нерж 219-229 L=300
Код ДК 021:2015
44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №18 5 (штуки)
Хомут ремонтний нерж 312-332 L=300
Опис предмета закупівлі
Хомут ремонтний нерж 312-332 L=300
Код ДК 021:2015
44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №19 2 (штуки)
Хомут ремонтний нерж 520-540 L=300
Опис предмета закупівлі
Хомут ремонтний нерж 520-540 L=300
Код ДК 021:2015
44167200-0 - Ремонтні хомути та манжети
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату товару протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання замовленого товару на склад Покупця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ"
Пропозиція:
205 790 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП"
Пропозиція:
207 271 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.07.2025 14:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.06.2025 10:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хомич Анна Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380672103913
Замовник
ЄДРПОУ
05500871
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ" КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
45000
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Ковель
Адреса
Волинська обл. м. Ковель. вул. Геологів 2
Кваліфікація
Лот № 1 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, 44160000-9 (Хомути ремонтні)
Період вимог/скарг з 09.07.2025 11:37 по 15.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 14:33 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до ст. 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, зі змінами, (далі – Указ № 64/2022) введено воєнний стан в Україні. Відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України своїм рішенням затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року) (далі - Особливості). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувається відповідно до пункту 41 Особливостей. Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей, учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у даному пункті (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації Замовника, на сьогоднішній день відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, на сьогоднішній день тендерна пропозиція Учасника - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» (код ЄДРПОУ 36112159; 43006, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вулиця І. Франка, 44) повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. Визначити Учасника - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» (код ЄДРПОУ 36112159; 43006, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вулиця І. Франка, 44) переможцем процедури закупівлі «Відкриті торги з особливостями» (ідентифікатор - № UA-2025-06-26-001999-a) за предметом закупівлі Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, 44160000-9 (Хомути ремонтні). ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю 1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1.найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ» КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. 1.2.місцезнаходження замовника: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Геологів, 2 1.3. ідентифікаційний код замовника: 05500871 1.4.категорія замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) ДК 021:2015: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, 44160000-9 (Хомути ремонтні). 3. Кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 3.1.Кількість товарів, виконання робіт чи надання послуг: 57 шт. 3.2. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 45000, Волинська область, м. Ковель, вул. Геологів, 2. 3.3. Термін постачання: Поставка здійснюється до 31.12.2025 року. Строк поставки товару згідно заявки Замовника (Покупця), в строки, що не перевищують 3 (три) робочі дні з моменту отримання такої заявки. Спосіб подання заявки Замовником: факсимільним зв’язком або електронною поштою. 4. Найменування переможця процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи): ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» (код ЄДРПОУ 36112159; 43006, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вулиця І. Франка, 44). 5. Ціна тендерної пропозиції: суму 205 790,00 грн. (двісті п’ять тисяч сімсот дев’яносто гривень 00 копійок) (з ПДВ).
Документи кваліфікації
09.07.2025 11:37
Довідка НАЗК
09.07.2025 11:37
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.07.2025 14:33
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 30.07.2025 16:53 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 16:19 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до ст. 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, зі змінами, (далі – Указ № 64/2022) введено воєнний стан в Україні. Відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) Кабінет Міністрів України своїм рішенням затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року) (далі - Особливості). Згідно рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11507-р/пк-пз від 23.07.2025 року зобов’язано Комунальне підприємство «Ковельводоканал» Ковельської міської ради скасувати рішення про визначення приватного підприємства «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» (код ЄДРПОУ:36112159) переможцем за процедурою закупівлі – «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, 44160000-9 (Хомути ремонтні)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-26-001999-a. На виконання вимог даного рішення та на підставі ч. 22 ст. 18 Закону,в ході розгляду документів тендерної пропозиції Учасника виявлені наступні невідповідності із вимогами тендерної документації, а саме: 1) Відповідно до розділу 2 додатку 2 до Тендерної документації, стандарт виробництва для Хомут аварійно – ремонтний (ремонтно-з’єднувальний): відповідно до діючого ДСТУ/ГОСТ; ТУ У 24.2-36112159-001:2022. Відповідно до розділу 2.1. додатку 2 до Тендерної документації, технічна документація, що надається учасником на хомути ремонтні, які призначені для мереж водопостачання, повинна включати діючий сертифікат відповідності відповідно діючого стандарту ДСТУ/ГОСТ. Учасник надав діючий сертифікат відповідності відповідно діючого стандарту ТУ У 24.2-36112159-001:2022 Однак не підтверджено стандарт виробництва відповідно до діючого ДСТУ/ГОСТ. Також Учасником не надано діючого сертифіката відповідності відповідно до діючого стандарту ДСТУ/ГОСТ. 2) Відповідно до розділу 2.1. додатку 2 до Тендерної документації, технічна документація, що надається учасником на хомути ремонтні, які призначені для мереж водопостачання, повинна включати копію протоколу сертифікаційних випробувань виробу. Учасник в складі тендерної пропозиції надав протокол сертифікаційних випробувань №23ПС-090401, де зазначено, що об’єкт випробувань - Хомут аварійно-ремонтний обтискний сталевий для систем водопостачання, водовідведення, тепломереж та каналізації довжиною 300 мм, обтискним діаметром - від 132 мм до 145 мм. Таким чином Учасник не надав протокол сертифікаційних випробувань виробу саме на всі позиції запропонованого товару. Враховуючи вищевказане, на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. На підставі вищевказаного, враховуючи рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11507-р/пк-пз від 23.07.2025 року та абц. 2 пп. 2. 44 Особливостей, УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» (код ЄДРПОУ 36112159; 43006, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вулиця І. Франка, 44): - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
30.07.2025 16:53
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
30.07.2025 16:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 10:16
Спосіб підтвердження
Назва
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Опис
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 10:16
Спосіб підтвердження
Назва
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Опис
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 04.08.2025 18:18 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 16:53 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до ст. 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, зі змінами, (далі – Указ № 64/2022) введено воєнний стан в Україні. Відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) Кабінет Міністрів України своїм рішенням затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року) (далі - Особливості). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей. В ході розгляду документів тендерної пропозиції Учасника виявлені наступні невідповідності із вимогами тендерної документації, а саме: 1) Відповідно до п.7 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації Учасник в скалі тендерної пропозиції подає скановану копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Дана вимога передбачена також у п. 12 розділу 1 додатку 5 до тендерної документації, де зазначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції подає скановану копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній даний документ. 2) Відповідно до розділу 2 додатку 2 до Тендерної документації, стандарт виробництва для Хомут аварійно – ремонтний (ремонтно-з’єднувальний): відповідно до діючого ДСТУ/ГОСТ; ТУ У 24.2-36112159-001:2022. Відповідно до розділу 2.1. додатку 2 до Тендерної документації, технічна документація, що надається учасником на хомути ремонтні, які призначені для мереж водопостачання, повинна включати діючий сертифікат відповідності відповідно діючого стандарту ДСТУ/ГОСТ. Учасник не надав діючий сертифікат відповідності відповідно діючого стандарту ТУ У 24.2-36112159-001:2022 Також учасником не підтверджено стандарт виробництва відповідно до діючого ДСТУ/ГОСТ та не надано діючого сертифіката відповідності відповідно до діючого стандарту ДСТУ/ГОСТ. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вищезазначений документ, що не відповідає вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації. 3) Відповідно до розділу 2.1. додатку 2 до Тендерної документації, технічна документація, що надається учасником на хомути ремонтні, які призначені для мереж водопостачання, повинна включати копію протоколу сертифікаційних випробувань виробу. Дана вимога також передбачена в п.32 додатку 5 до Тендерної документації, де зазначено, що учасник повинен надати копію протоколу сертифікаційних випробувань виробу. Учасник в складі тендерної пропозиції надав протокол випробування №Т051102/23, де зазначено, що Випробувальна лабораторія ТОВ «ВСЦ «ПІВДЕНТЕСТ» провела сертифікаційні випробування: Хомут ремонтний СТБИ.108-118-200-01 рік виг. 2023 – 1 од., та протокол випробування №Т051103/23 де зазначено, що Випробувальна лабораторія ТОВ «ВСЦ «ПІВДЕНТЕСТ» провела сертифікаційні випробування: Хомут врізний СТБИ.620-640-500-01 з фланцем Ду100 рік виг. 2023 – 1 од.. Таким чином у складі тендерної пропозиції Учасник не надав протокол сертифікаційних випробувань виробу саме на всі позиції запропонованого товару, при цьому другий із зазначених протоколів стосується взагалі іншого товару. 4) Відповідно до п. 1.8. додатку 2 до Тендерної документації Учасник повинен надати інформацію (у вигляді довідки у довільній формі) про підприємство-виробника Товару (найменування та його адреса) та до даної довідки додати копію дилерського договору або договір співпраці з виробником або лист від виробника/ лист від офіційного дилера виробника про представництво його інтересів учасником, або копію договору на поставку цього товару укладений з виробником, якщо він не є виробником. Дана вимога передбачена також у п.28 додатку 5 до Тендерної документації, де вказано, що Учасник повинен надати інформацію (у вигляді довідки у довільній формі) про підприємство-виробника Товару (найменування та його адреса) та до даної довідки додати копію дилерського договору або договір співпраці з виробником або лист від виробника/ лист від офіційного дилера виробника про представництво його інтересів учасником, або копію договору на поставку цього товару укладений з виробником, якщо він не є виробником. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Дилерський лист від виробника ПАТ «ЗАВОД «НЕВА», однак не надав інформацію (у вигляді довідки у довільній формі) про підприємство-виробника Товару (найменування та його адреса). 5) Відповідно до п.22 додатку 5 до Тендерної документації Учасник при заповненні форми технічного завдання зазначає фактичні дані запропонованого товару, які повинні збігатися з даними паспортів (сертифікатів) тощо. У разі якщо товар виготовляється за окремим замовленням та дані технічного завдання не збігаються із даними паспорту (сертифікату), Учасник додатково надає лист про пояснення причин невідповідності завірений заводом-виробником. Учасником при заповненні форми технічного завдання (порівняльної таблиці) згідно додатку 2 до Тендерної документації, вказано наступні характеристики запропонованого товару : Хомут аварійно – ремонтний (ремонтно-з’єднувальний) Стандарт виробництва: відповідно до діючого ДСТУ/ГОСТ; ТУ У 24.2-36112159-001:2022. Призначення: для ліквідації протікання в трубопроводах, включаючи водопровідні труби. Комплектація виробу: - бандаж; - замкові пластини; - гумовий ущільнювач; - направляючий упор; - шпилька; - опорна пластина; - шайба; - гайка; - захисна пластина. Хомут ремонтний повинен бути виготовлений з нержавіючої сталі AISI 304 (або еквівалент), включаючи корпус, гвинти, шайби, бандаж, замок. Гумове ущільнення – EPDM (або еквівалент). Робоча температура гуми: від – 20°С до +130°С. Робочий тиск хомута: 10 Bar. Гарантійний термін – не менше 2 років. Термін експлуатації – не менше 10 років Учасником в складі тендерної пропозиції на вимогу Замовника також надано Паспорти на запропонований товар. У даних паспортах у найменуванні виробу зазначено інший стандарт виробництва, ніж той що зазначив Учасник при заповненні форми технічного завдання (ТУ У 24.2-14307972-001:2022). Також у розділі 1 даних технічних паспортів зазначено, що Ремонтно-з’єднувальні хомути призначені для герметизації отворів, тріщин та інших пошкоджень водопроводів при тиску води не більше 1,6МПа (16кгс/см2), що дорівнює 16 Bar. У пункті 5.3. наданих Учасником паспортів на запропонований товар зазначено: Гарантійний строк експлуатації встановлюється 60 місяців з дати виробництва при дотриманні споживачем умов експлуатації, транспортування, зберігання, монтажу, що не відповідає фактичним даним запропонованого товару, зазначеним Учасником при заповненні форми технічного завдання. Таким чином фактичні дані запропонованого Учасником товару не збігаються з даними зазначеними в наданих технічних паспортах. При цьому Учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист про пояснення причин невідповідності завірений заводом-виробником. 6) Відповідно до п. 1.1. розділу 1 додатку 2 до тендерної документації запропонований товар є новим 2024 - 2025 року випуску, відповідає чинним нормам та стандартам України, на що Учасник надає гарантійний лист довільної форми. Дана вимога передбачена також у п. 19 додатку 5 до тендерної документації, де зазначено, що Запропонований товар є новим 2024 - 2025 року випуску, відповідає чинним нормам та стандартам України, на що Учасник надає гарантійний лист довільної форми. Відповідно до розділу 2.1. додатку 2 до Тендерної документації технічна документація, що надається учасником на хомути ремонтні, які призначені для мереж водопостачання, повинна включати Технічний паспорт на запропонований товар. Дана вимога також передбачена п.34 додатку 5 до Тендерної документації. Учасником в складі тендерної пропозиції було надано Гарантійний лист, в якому зазначено наступне: «Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» повідомляє, про те що запропонований товар є новим 2024 - 2025 року випуску, відповідає чинним нормам та стандартам України.» Проте в усіх технічних паспортах наданих Учасником зазначено: дата випуску 2023 р. Таким чином при розгляді тендерної пропозиції Учасника було виявлено розбіжність у інформації зазначеній в документах, наданих Учасником, що не дозволяє Уповноваженій особі Замовника зробити повний аналіз запропонованого Учасником товару на вимоги тендерної документації, та для подальшої його кваліфікації. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зважаючи на вищевказане, керуючись п. 43 Особливостей, уповноважена особа КП «Ковельводоканал» не вбачає доцільності у розміщенні повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей зазначених у п. 1 питання першого порядку денного даного протоколу в електронній системі закупівель, оскільки невідповідність у інформації, яка зазначена у п. 2,3,4,5,6 питання першого порядку денного даного протоколу, є такою, що відноситься до невідповідності та відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Тому враховуючи вищевказане, на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. На підставі вищевказаного, та абц. 2 пп. 2. 44 Особливостей, Прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП», (код ЄДРПОУ 38760205; 03179, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Львівська 59А кв. 62): - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
04.08.2025 18:18
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.07.2025 16:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 10:16
Спосіб підтвердження
Назва
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Опис
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.06.2025 10:16
Спосіб підтвердження
Назва
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Опис
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
296 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ" КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380672103913
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
296 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ" КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380672103913
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності