Показати схожі тендери

Закупівля Придбання колосників (код ДК : 2015 - 42390000-6: Частини пальників, печей або пекарських печей) від КП КМР "МІСЬКШЛЯХТЕПЛО".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-06-25-013571-a
Id Tender 484e8f8a633f4594a629a80815a746df
План UA-P-2025-06-20-012603-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.06.2025 22:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
498 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Придбання колосників (код ДК : 2015 - 42390000-6: Частини пальників, печей або пекарських печей)
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
Обґрунтування підстави для здійснення: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 07.08.2025 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обсяг закупівлі визначено на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника. Відповідно до потреб комунального підприємства, Замовником на суму 498 000 грн. та на визначені обсяги 19.05.2025 року було оголошено процедуру відкритих торгів (з особливостями) за ідентифікатором UA-2025-05-19-014167-a. 27 травня 2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-05-19-014167-a). При цьому у Замовника і досі існує потреба в Закупівлі з дотриманням принципів закупівлі Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, з підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі) тобто не перевищує 498 000 грн.. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, тому Замовником направлено двом установам, які мають досвід з поставки даного товару, запити щодо надання своїх пропозицій щодо ціни за яку дані особи в змозі виконати поставку товару на всі обсяги даної закупівлі (у відповідності до технічного завдання). Відповідь на даний запит отримано лише тільки від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» (код – 41157207), яка надала розрахунок на зазначений обсяг на суму 497 050 грн. Також ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» (код – 41157207) надало пакет документів, згідно вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), яка оприлюднена в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-05-19-014167-a?oldVersion=true. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей, у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Службова записка від 08.05.2025 із визначеними обсягами від начальника дільниці модульних котелен. 2. Технічне завдання від 17.06.2025 року із визначеними обсягами. 2. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-05-19-014167-a
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 403 (штуки)
Колосник
Опис предмета закупівлі
Колосник
Код ДК 021:2015
42390000-6 - Частини пальників, печей або пекарських печей
Кількість
403
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, відповідно до заявок Замовника на адреси: вул. Тритузна, 168 та вул. Стасова, 79
Дата постачання по
30.06.2025 21:56
Позиція : №2 1 (штуки)
Корпус фланця переднього
Опис предмета закупівлі
Корпус фланця переднього
Код ДК 021:2015
42390000-6 - Частини пальників, печей або пекарських печей
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, відповідно до заявок Замовника на адреси: вул. Тритузна, 168 та вул. Стасова, 79
Дата постачання по
30.06.2025 21:56
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пещук Юлія Федорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380635856366
Факс
+380635856366
Замовник
ЄДРПОУ
41005691
Повна назва
КП КМР "МІСЬКШЛЯХТЕПЛО"
Поштовий індекс
51918
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Кам'янське
Адреса
вулиця Тритузна, будинок 168
Кваліфікація
Договір
UA-2025-06-25-013571-a-a1
Підписаний і діє
Номер
00-01/0076
497 650 грн.
414 708.33 грн.
З ПДВ
Підписано
17.06.2025
Строк дії договору з
17.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
403 (штуки)
Колосник
Номенклатура
Колосник
Кількість
403
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Корпус фланця переднього
Номенклатура
Корпус фланця переднього
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП КМР "МІСЬКШЛЯХТЕПЛО"
Повна назва
КП КМР "МІСЬКШЛЯХТЕПЛО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41005691

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41157207

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
498 000 грн.
Замовник:
КП КМР "МІСЬКШЛЯХТЕПЛО"
Контактний телефон:
+380635856366
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
498 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КП КМР "МІСЬКШЛЯХТЕПЛО"
Контактний телефон:
+380635856366
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності