Показати схожі тендери

Закупівля Сіно лугове різнотрав'я від Комунальний заклад"ДЮСШ"Буревісник" з кінного спорту".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-25-013367-a
Id Tender b37805689a804e4098ec33ae38653e98
План UA-P-2025-06-25-016012-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.06.2025 19:46
Остання зміна 17.07.2025 15:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
588 672 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 943.36 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.06.2025 19:46 до 04.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.06.2025 19:46
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.06.2025 19:46
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.07.2025 00:00
до 07.07.2025 13:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.07.2025 13:57
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.07.2025 13:57
до 17.07.2025 15:48
Період уточнень
з 25.06.2025 19:46 до 01.07.2025 00:00
Період оскарження
з 25.06.2025 19:46 до 01.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.07.2025 00:00 до 07.07.2025 13:57
Період кваліфікації
з 04.07.2025 00:00 до 07.07.2025 13:57
Основні параметри
Сіно лугове різнотрав'я
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
588 672 грн.
Сіно лугове різнотрав'я
Назва предмета закупівлі
Сіно лугове різнотрав'я
Очікувана вартість
588 672 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2943,36
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сіно лугове різнотрав'я
Код ДК 021:2015
03110000-5 - Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва
Кількість
91 980
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79031, Україна, Львівська область, Львів, Стрийська,119
Дата постачання по
31.12.2025 19:46
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за цим Договором здійснюється з відтермінуванням оплати впродовж 120 календарних днів з дня поставки Товару Покупцю. У випадку поставки товару партіями, оплата здійснюється впродовж 120 календарних днів з дня поставки кожної партії Товару
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка Товару здійснюється впродовж 2 робочих днів, з дня отримання Постачальником заявки від Покупця.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Деревенко Богдан Трохимович"
Пропозиція:
588 672 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.06.2025 19:46
Оголошення про проведення закупівлі
25.06.2025 19:44
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Костишин Іванна Андріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380687295955
Замовник
ЄДРПОУ
20840475
Повна назва
Комунальний заклад"ДЮСШ"Буревісник" з кінного спорту"
Поштовий індекс
79031
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
м.Львів вул.Стрийська,119
Кваліфікація
Лот № 1 Сіно лугове різнотрав'я
Період вимог/скарг з 07.07.2025 13:57 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 00:00 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.07.2025 13:57
Довідка НАЗК
07.07.2025 13:57
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 19:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 19:41
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Довідка про наявність (власного або орендованого) сінника для зберігання продукції, що є предметом закупівлі відсутня
Створено
04.07.2025 10:15
Надати до
05.07.2025 10:15
Договір
UA-2025-06-25-013367-a-c1
Підписаний і діє
Номер
17/07/25
588 672 грн.
588 672 грн.
Без ПДВ
Підписано
17.07.2025
Строк дії договору з
17.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
91 980 (штуки)
Сіно лугове різнотрав'я
Номенклатура
Сіно лугове різнотрав'я
Кількість
91 980
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальний заклад"ДЮСШ"Буревісник" з кінного спорту"
Повна назва
Комунальний заклад"ДЮСШ"Буревісник" з кінного спорту"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20840475

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Деревенко Богдан Трохимович"
Повна назва
ФОП "Деревенко Богдан Трохимович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3114222119

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.07.2025 15:48
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-15-000037
Дата створення проекту
15.07.2025 15:19
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.07.2025 15:52
Дата публікації висновку про результати
04.08.2025 14:49
Дата завершення усунення порушень
19.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
06.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.07.2025 №186 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 15.07.2025 №186. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-06-25-013367-a, 25.06.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.07.2025 00:00
Документи рішення
15.07.2025 15:52
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Дитячо- юнацька спортивна школа «Буревісник» з кінного спорту» (далі – КЗ «ДЮСШ «Буревісник», Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-06-25-016012-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 07.07.2025 №3/1/25вт; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Деревенка Богдана Трохимовича (далі – ФОП Деревенко Б.Т.); оприлюднене Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Деревенком Б.Т. та оприлюднені вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Деревенком Б.Т. як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю товару від 17.07.2025 №17/07/25; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) постановлено забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Одночасно, у пункті 5 Постанови КМУ №710 зобов’язано Державну аудиторську службу забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби 17.07.2025 оприлюднено через електронну систему закупівель до Замовника запит щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У відповідь на запит Замовником вказано про відсутність власного веб-сайту, на якому можна було б розмістити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також відсутність прямого доступу до офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, а також повідомлено про не розміщення обґрунтування на веб-сайті. Проведеним під час моніторингу аналізом інформації в Інтернет-мережі офіційного сайту Замовника не виявлено, на офіційних сайтах головного розпорядника бюджетних коштів (Львівська міська рада, https://city-adm.lviv.ua/) інформації щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2025-06-25-013367-a, його технічних та якісних характеристик також не виявлено. Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-06-25-013367-a, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанови КМУ №710. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Умовами тендерної документації Замовника (частина 5 розділу 3) визначено, що перелік документів, що підтверджує інформацію учасника, щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям наведено у Додатку 1 до тендерної документації. Так, за вимогами Додатку 1 до тендерної документації вимагається подання у складі тендерної пропозиції учасника довідки у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь, Ісламської республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, Ісламської республіки Іран; юридичною особою, створеною та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, Ісламської республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь, Ісламської республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, Ісламської республіки Іран, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, Ісламської республіки Іран (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Особливостей №1178. Крім того, у розділі №2 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Проведеним моніторингом встановлено, що вищевказані документи, а саме: довідка у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь, Ісламської республіки Іран та довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі пропозиції учасника ФОП Деревенка Б.Т. відсутні. Західним офісом Держаудитслужби під час моніторингу оприлюднено через електронну систему закупівель до Замовника запит щодо надання пояснення стосовно причини та підстави не застосування норм пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Деревенка Б.Т. та не надання вказаному учаснику можливості виправити невідповідністі у його тендерній пропозиції про які зазначено вище. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником, зокрема, повідомлено, що під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Деревенка Б.Т. учасник у складі своєї пропозиції подав паспорт громадянина України, тобто документ, який підтверджує наявність українського громадянства (файл «копія паспорту.pdf») та документ, який підтверджує місце реєстрації (файл «прописка паспорт.pdf»). Також, Замовником зазначено, що оскільки в тендерній документації не надавалося чітке визначення, якою саме повинна бути довідка у довільній формі, уповноваженою особою на підставі вищезазначених документів прийнято рішення визнати документи такими, що за своєю суттю підтверджують відсутність громадянства інших держав та відповідають умовам тендерної документації. У поясненні на вищевказаний запит, Замовником також вказано, що учасником ФОП Деревенком Б.Т. у складі своєї тендерної пропозиції був завантажений (файл «немає субпідрядників.pdf»), зміст якого вказує, що ФОП Деревенко Б.Т. не буде залучати до виконання договору інших суб’єктів господарювання. Водночас, надані Замовником пояснення не спростовують встановлені невідповідності у тендерній пропозиції учасника ФОП Деревенка Б.Т., оскільки перелічені вище документи (паспорт, прописка та довідка про відсутність субпідрядників) не містять інформації стосовно нездійснення суб’єктом господарювання продажу товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, Ісламської республіки Іран, а також інформації про кваліфікацію та досвід працівника. Також, Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 (далі - Наказ Мінекономрозвитку №710). Вказаний Перелік є вичерпним. При цьому, виявлені розбіжності у документах тендерної пропозиції не відповідають (відсутні) у Переліку, затвердженому Наказом Мінекономрозвитку №710. Крім того, проведеним моніторингом встановлено, що у Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається довідка про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а також тендерна пропозиція повинна містити як мінімум одну копію завершеного та завіреного учасником договору про поставку сіна лугового різнотрав’я замовникам державної або комунальної форми власності за 2023, 2024 або 2025 рік та оригінал позитивного листа – відгуку виданого не раніше січня 2025 року від організацій, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів. На виконання вищевказаної вимоги тендерної документації учасником ФОП Деревенком Б.Т. у складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 25.06.2025 №456 (файл «Довідка про аналогічний договір.pdf») у якій, як аналогічний учасником вказано договір від 07.02.2024 №25, укладений з Рівненським зоологічним парком загальнодержавного значення, а також лист-відгук від 09.06.2025 №59 (файл «Відгук про співпрацю зоопарк.pdf»). Однак, копію аналогічного договору від 07.02.2024 №25 в складі тендерній пропозиції учасника ФОП Деревенка Б.Т. не надано. Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби оприлюднено до Замовника запит щодо надання пояснення стосовно врахування при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Деревенка Б.Т., невиконання останнім вимог Додатку 1 до тендерної документації в частині відсутності аналогічного договору від 07.02.2024 №25. У відповідь на запит Замовником зазначено, що учасником ФОП Деревенком Б.Т. у складі тендерної пропозиції надано Довідку виконання аналогічних договорів у якій вказано номер закупівлі UA-2024-01-24-003050-a стосовно укладеного договору від 07.02.2024, а також повідомлено про його перевірку уповноваженою особою, враховуючи те, що доступ до закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro є відкритим за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2024-01-24-003050-a. Крім того, у відповіді Замовником вказано, що оскільки, відповідно до норм Особливостей №1178, замовник не вимагає підтвердження публічної інформації, уповноваженою особою прийнято рішення вважати наявність завантаженої скан-копії договору за ідентифікатором закупівлі UA-2024-01-24-003050-a та документів, які вказують про виконання договору достатнім підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору учасником закупівлі. Разом з тим, за умовами тендерної документації (пункту 1.6. частини 1 розділу 3) визначено, що якщо умовами цієї тендерної документації та додатків до неї передбачено надання учасником процедури закупівлі документів / відомостей тощо, інформація відносно яких є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, учасник не подає / має право не подавати такі документи/інформацію/відомості у складі тендерної пропозиції. При цьому, у разі неподання учасником документів / інформації / відомостей, інформація відносно яких є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку / обґрунтування в довільній формі щодо причин неподання з посиланням на відповідні нормативно-правові акти, відповідно до яких інформація є публічною або міститься у відкритих державних реєстрах. Проте, проведеним моніторингом встановлено, що довідку / обґрунтування в довільній формі (в точу числі з посиланням на відповідні нормативно-правові акти, відповідно до яких інформація є публічною або міститься у відкритих державних реєстрах) щодо причин неподання на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» копії аналогічного договору від 07.02.2024 №25 учасником ФОП Деревенка Б.Т. у складі тендерної пропозиції не надано. Таким чином, надані Замовником пояснення не спростовують невиконання учасником ФОП Деревенком Б.Т. вимог Додатку 1 тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, за нормами пункту 43 Особливостей №1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), а невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З врахуванням вищенаведеного (в тому числі наданих на запит органу державного фінансового контролю пояснень), у документах тендерної пропозиції учасника ФОП Деревенка Б.Т. наявні невідповідності (щодо подання довідки у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь, Ісламської республіки Іран, довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також відсутності аналогічного договору від 07.02.2024 №25), які підлягали виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей №1178. Слід зазначити, що під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Деревенка Б.Т. Замовником, в порядку пункту 43 Особливостей №1178, оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником невідповідностей (щодо довідки про наявність (власного або орендованого) сінника для зберігання продукції, що є предметом закупівлі). Однак, на порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником при розміщенні в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищенаведених невідповідностей у наданих учасником ФОП Деревенком Б.Т. документах, відсутня інформація стосовно надання довідки у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь, Ісламської республіки Іран, довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також аналогічного договору від 07.02.2024 №25.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Деревенка Б.Т. встановлено порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до відповідальності відповідних посадових осіб, тощо), направлені на недопущення встановлених у подальшому порушень вимог норм пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі, а також пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
01.08.2025 00:00
Дата публікації
04.08.2025 14:49
Документи висновку
04.08.2025 14:49
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Комунальний заклад «Дитячо-юнацька спортивна школа «Буревісник» з кінного спорту у відповідь на висновок ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у межах проведення моніторингу UA-M-2025-07-15-000037 процедури закупівлі UA-2025-06-25-013367-a за предметом закупівлі Сіно лугове різнотрав'я ДК 021:2015: 03110000-5 - Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва надає інформацію про усунення порушень, виявлених під час моніторингу. 1. Щодо зобов’язання здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до відповідальності відповідних посадових осіб, тощо), направлені на недопущення встановлених у подальшому порушень вимог норм пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі, а також пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій повідомляємо наступне : - З уповноваженою особою з питань проведення закупівель проведено роз’яснювальну роботу задля не допущення в подальшому порушень у сфері закупівельного законодавства, та рекомендовано пройти додаткові навчання, спрямовані на підвищення кваліфікації у сфері закупівель, зокрема й щодо порядку застосування положень пункту 43 Особливостей; - На підставі пояснювальної записки, Уповноваженій особі з питань проведення закупівель оголошено догану. Сканована копія наказу та пояснювальної записки додається. 2. Щодо зауваження про відсутність розміщення та оприлюднення інформації відповідно до норм пункту 4-1 Постанови КМУ №710, Комунальним закладом «Дитячо-юнацька спортивна школа «Буревісник» з кінного спорту надіслано лист з проханням та надано документи щодо оприлюднення обґрунтування технічних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті головного розпорядника бюджетних коштів директору Міського центру інформаційних технологій Львівської міської ради Володимиру ПОЛІЩУКУ. Замовник зобов’язується оприлюднювати обґрунтування майбутніх закупівель на сайті міської ради шляхом комунікації з Міським центром інформаційних технологій Львівської міської ради та відповідно, виконувати вимоги п.4-1 Постанови КМУ №710. Лист та посилання на публікацію обгрунтування закупівлі додається. https://city-adm.lviv.ua/portal/public-information/utilities/dyussh/dyussh-burevisnyk/obhruntuvannia-zakupivli/2025-rik/ 3. Щодо зауваження, що Замовником не враховано вимоги пункту 43 Особливостей, та не надана можливість учасникові виправити невідповідності у інформації та/або документах, КЗ ДЮСШ «Буревісник» надіслав листа ФОП ДЕРЕВЕНКО Б.Т з проханням надати додатково документи (на підтвердження інформації , наданої у складі тендерної пропозиції - паспорта громадянина України, документа, який підтверджує місце реєстрації, довідки про виконання аналогічного договору, довідки про відсутність субпідрядників), а саме : Довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь, Ісламської республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, Ісламської республіки Іран; юридичною особою, створеною та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, Ісламської республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь, Ісламської республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, Ісламської республіки Іран, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, Ісламської республіки Іран (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Особливостей №1178, Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, копію аналогічного договору, укладеного з Рівненським зоологічним парком загальнодержавного значення, визначеного в довідці про виконання аналогічних договорів у електронному та паперовому варіантах. Документи додаються.
Дата публікації
08.08.2025 17:26
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-06-25-013367-a, яка проводилась Комунальним закладом «ДЮСШ «Буревісник» з кінного спорту» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможця тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
17.07.2025 17:11
Орган перевірки
23.07.2025 00:00
Документи повідомлення
17.07.2025 17:11
-
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-06-25-013367-a, яка проводилась Комунальним закладом «ДЮСШ «Буревісник» з кінного спорту» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. У Додатку 1 до тендерної документації Замовника вимагається для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям подання довідки у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь, Ісламської республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, Ісламської республіки Іран; юридичною особою, створеною та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, Ісламської республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь, Ісламської республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, Ісламської республіки Іран, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, Ісламської республіки Іран (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). Крім того, у розділі №2 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Однак, вищевказані документи: довідка у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь, Ісламської республіки Іран та довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі пропозиції учасника ФОП Деревенком Богданом Трохимовичем (далі – ФОП Деревенко Б.Т.) відсутні. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати обгрунтовану інформацію про причини та підстави не застосування норм пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Деревенка Б.Т. та не надання вказаному учаснику можливості виправити невідповідністі у його тендерній пропозиції про які зазначено вище. У Додатку 1 тендерної документації Замовником на підтвердження кваліфікаційним критеріям вимагається довідка про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Виконання аналогічних договорів про поставку сіна лугового різнотрав’я Замовникам державної або комунальної форми власності за 2023, 2024 рік або 2025 рік (подається як мінімум 1 копія завершеного та завіреного учасником договору, зазначеного в довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінал позитивного листа – відгуку виданого не раніше січня 2025 року від організацій, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів. Моніторингом встановлено, що учасником ФОП Деревенко Б.Т. в складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 25.06.2025 №456 (файл «Довідка про аналогічний договір.pdf»), лист відгук від 09.06.2025 №59 (файл «Відгук про співпрацю зоопарк.pdf»). Однак, аналогічний договір від 07.02.2024 №25 в тендерній пропозиції учасника, який вказаний у вищевказаній довідці відсутній. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Деревенком Б.Т., невиконання учасником вимог Додатку 1 до тендерної документації Замовника щодо відсутності аналогічного договору від 07.02.2024 №25? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.07.2025 16:39
Орган перевірки
24.07.2025 00:00
Документи повідомлення
18.07.2025 16:40
-
Відповідь
відповідь на запит ДАСУ
Комунальний заклад «Дитячо-юнацька спортивна школа «Буревісник» з кінного спорту на запит ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у межах проведення моніторингу UA-M-2025-07-15-000037 процедури закупівлі UA-2025-06-25-013367-a за предметом закупівлі Сіно лугове різнотрав'я ДК 021:2015: 03110000-5 - Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва надає наступні пояснення, зокрема: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. Пункт 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами) вказує, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Згідно з чинним законодавством України не визначено обов’язкових інструкцій для визначення вартості предмета закупівлі. Відповідно, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначався Замовником наступними критеріями : • Замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зокрема визначення потреби здійснювалося Замовником шляхом аналізу закупівель у електронній системі PROZORRO інших замовників, порівняння ринкових цін за предметом закупівлі Сіно лугове різнотрав’я - врожай 2025 року. Були проаналізовані закупівлі : Найменування Загальна сума Кількість Ціна за одиницю Посилання Сіно лугове для коней 252 500,00 грн 25 000 кг 10,10 грн https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-06-02-008331-a Сіно лугове різнотрав'я 60 500.00 грн 11 000 кг 5,50 грн https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-06-13-006736-a • Середньоарифметична ціна за одиницю закупівель, вказаних вище становить 7,80 грн за кілограм, а у затвердженому розрахунку до кошторису КЗ ДЮСШ «Буревісник» на 2025 рік закладена ціна на сіно становила 7,10 гривень за кілограм, в загальній сумі 653 058 ,00 грн. Копія розрахунку додається. • Станом на червень 2025 року на балансі Замовника знаходиться 36 голів коней, у тому числі згідно договорів про перетримку. Відповідно до наказу № 46 від 05.12.2024 року Замовником затверджено наступні норми годівлі коней : Сіно – 7 кілограм в день. Копія наказу про затвердження норм годівлі додається Розрахунок кількості сіна, яке потрібно для годівлі коней на рік розраховувалося за формулою : кількість кілограм в день * кількість тварин * кількість днів в році. Згідно з вказаними нормами та фактичною кількістю тварин, визначено потребу в закупівлі сіна лугового різнотрав’я в обсязі 91 980 кілограм. Отже, Замовником визначено розмір очікуваної вартості предмета закупівлі Товару з урахуванням фактичної потреби, ринкових цін, бюджету на 2025 рік, раціонального використання та економії бюджетних коштів. Враховуючи той факт, що бюджет КЗ ДЮСШ «Буревісник» залишився на рівні 2024 року, прийнято рішення залишити ціну за кілограм також на рівні 2024 року - 6,40 гривень за кілограм. Загальна сума закупівлі становить 588 672,00 грн з ПДВ. Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано, відповідно до існуючих методик та без перевищення розміру бюджетного призначення на 2025 рік, з метою ефективного використання та економії бюджетних коштів визначив очікувану вартість предмета закупівлі. Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі Сіно лугове різнотрав’я наведена у Додатку 2 до Тендерної документації відповідно до вимог розділу 5 ДСТУ 4674:2006 Сіно. Технічні умови 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Враховуючи те, що у Комунального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа «Буревісник» з кінного спорту відсутній власний веб-сайт, на якому можна було б розмістити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також відсутній прямий доступ до офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів – таке обґрунтування не розміщено на веб-сайті. Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі Сіно лугове різнотрав’я наведена у Додатку 2 до Тендерної документації відповідно до вимог розділу 5 ДСТУ 4674:2006 Сіно. Технічні умови 3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможця тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178. Відповідно до норм пункту 17 Особливостей №1178 від 12.10.2022 року зі змінами Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Переможцем закупівлі визначений ФОП ДЕРЕВЕНКО Богдан Трохимович. Оскільки пунктом 17 Особливостей не визначено, які саме документи повинен надати переможець закупівлі, на підтвердження права підписання договору переможцем закупівлі були надані такі документи : завірений Витяг з ЄДР, бо саме такий документ містить інформацію про державну реєстрацію фізичної особи як підприємця та підтверджує право підписання договорів від імені ФОП . Скановані копії додаються.
Рішеня
22.07.2025 17:00
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
відповідь на запит
Комунальний заклад «Дитячо-юнацька спортивна школа «Буревісник» з кінного спорту на запит ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у межах проведення моніторингу UA-M-2025-07-15-000037 процедури закупівлі UA-2025-06-25-013367-a за предметом закупівлі Сіно лугове різнотрав'я ДК 021:2015: 03110000-5 - Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва надає наступні пояснення, зокрема: 1. Надати обгрунтовану інформацію про причини та підстави не застосування норм пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Деревенка Б.Т. та не надання вказаному учаснику можливості виправити невідповідністі у його тендерній пропозиції про які зазначено вище.. Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами) (далі-Особливості) передбачена заборона замовникам здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. Додатком 1 до тендерної документації було встановлено надання учасником процедури закупівлі довідки у довільній формі про підтвердження учасником відсутності громадянства країн, зазначених у відповідному пункті Особливостей. Пунктом 43 Особливостей вказано, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП ДЕРЕВЕНКА Б.Т. уповноваженою особою встановлено наступне : Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подав паспорт громадянина України, тобто документ, який підтверджує наявність українського громадянства (файл pdf копія паспорту) та документ, який підтверджує місце реєстрації ( файл pdf прописка). Згідно з Великим тлумачним словником сучасної української мови слово довідка має такі значення 1. Відомості, що їх одержує або подає хто-небудь. ** на довідки - дізнатися, довідатися про кого-, що-небудь. 2. Документ із стислими відомостями про кого-, що-небудь. Фотографія сторінки Великого тлумачного словника сучасної української мови додається. Оскільки в тендерній документації не надавалося чітке визначення, якою саме повинна бути довідка у довільній формі, уповноваженою особою на підставі вищезазначених документів прийнято рішення визнати документи такими, що за своєю суттю підтверджують відсутність громадянства інших держав та відповідають умовам тендерної документації. Виходячи з вищезазначеного рішення, в уповноваженої особи відсутні підстави для виконання вимог пункту 43 Особливостей, а тому повідомлення про виправлення невідповідностей уповноваженою особою не надавалося. Учасником ФОП ДЕРЕВЕНКО Б.Т. у складі своєї тендерної пропозиції був завантажений файл pdf «немає субпідрядників» , зміст якого вказує, що ФОП ДЕРЕВЕНКО Б.Т. не буде залучати до виконання договору інших суб’єктів господарювання. Фізичні особи-підприємці можуть здійснювати свою діяльність самостійно та у них нема обов’язку наймати працівників для виконання певного виду діяльності. Замовником у розділі 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено надання довідки про працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід. Проте, не встановлено чітких вимог до оформлення такої довідки , лише надано примірну таблицю, яку учасники можуть застосовувати при поданні своєї тендерної пропозиції. Також Замовником не вказано обов’язкового документального підтвердження інформації, наданої в такій довідці. Враховуючи вищенаведені норми, уповноваженою особою прийнято рішення вважати файл «немає субпідрядників» як такий, що відповідає умовам тендерної документації, та вказує, що учасник виконуватиме договір самостійно. 2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Деревенком Б.Т., невиконання учасником вимог Додатку 1 до тендерної документації Замовника щодо відсутності аналогічного договору від 07.02.2024 №25? Учасником ФОП ДЕРЕВЕНКО Б.Т. у складі тендерної пропозиції надано Довідку виконання аналогічних договорів, у якій, зокрема надано номер закупівлі UA-2024-01-24-003050-a стосовно укладеного договору від 07.02.2024 року. Відповідно до пп. 5 . п.17 Особливостей Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Враховуючи, що доступ до закупівлі в електронній системі закупівель PROZORRO є відкритим, уповноваженою особою прийнято рішення перевірити вказаний договір у Довідці виконаних аналогічних договорів за ідентифікатором закупівлі UA-2024-01-24-003050-a, що знаходиться за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2024-01-24-003050-a. Оскільки, відповідно до норм Особливостей Замовник не вимагає підтвердження публічної інформації, уповноваженою особою прийнято рішення вважати наявність завантаженої сканкопії договору за ідентифікатором закупівлі UA-2024-01-24-003050-a та документів , які вказують про виконання договору достатнім підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору Учасником закупівлі.
Рішеня
23.07.2025 17:14
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
588 672 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад"ДЮСШ"Буревісник" з кінного спорту"
Контактний телефон:
+380687295955
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
588 672 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад"ДЮСШ"Буревісник" з кінного спорту"
Контактний телефон:
+380687295955
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності