Показати схожі тендери

Закупівля Деревина дров’яна непромислового використання: Дрова паливні букових порід ( перша група) за кодом ДК 021:2015 - 03410000-7 - Деревина від Комунальне некомерційне підприємство «Великобичківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Великобичківської селищної ради Закарпатської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-25-013207-a
Id Tender f34fe28be456430d922b5d3f9c55b9a6
План UA-P-2025-06-25-015832-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.06.2025 18:49
Остання зміна 31.07.2025 16:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
660 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 600 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.06.2025 18:49 до 04.07.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 25.06.2025 18:49
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.06.2025 18:49
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.07.2025 15:59
до 31.07.2025 16:18
Залишилось 1 днів 18 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.07.2025 14:58
до 06.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.07.2025 16:18
-
Період уточнень
з 25.06.2025 18:49 до 01.07.2025 00:00
Період оскарження
з 25.06.2025 18:49 до 01.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.07.2025 15:59 до 31.07.2025 16:18
Період кваліфікації
з 07.07.2025 15:59 до 31.07.2025 16:18
Основні параметри
Деревина дров’яна непромислового використання: Дрова паливні букових порід ( перша група) за кодом ДК 021:2015 - 03410000-7 - Деревина
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
660 000 грн.
Деревина дров’яна непромислового використання: Дрова паливні букових порід ( перша група)
Назва предмета закупівлі
Деревина дров’яна непромислового використання: Дрова паливні букових порід ( перша група)
Очікувана вартість
660 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6600,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.07.2025 15:36
Закінчення аукціону
07.07.2025 15:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Деревина дров’яна непромислового використання: Дрова паливні букових порід ( перша група)
Код ДК 021:2015
03418100-4 - Деревина твердих порід
Кількість
220
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, 90616, Закарпатська область Рахівський район с.Росішка, буд.136, 90620, Закарпатська область Рахівський район смт. Кобилецька Поляна, вул. Шевченка, буд.30, 90611 Закарпатська область Рахівський район, с.Верхнє Водяне, вул. Макаренка, буд.5 «А»,90621 Закарпатська область Рахівський район с.Косівська Поляна, будинок 400 «А», 90621 Закарпатська область Рахівський район с.Косівська Поляна, присілок Банський, буд.55, 90610 Закарпатська область Рахівський район с.Водиця, вул. Спортивна, буд. 4, 90610 Закарпатська область Рахівський район с.Водиця, присілок Плаюц, вул. Калинська буд.2, 90616 Закарпатська область Рахівський район с.Луг, буд.476, 90616 Закарпатська область Рахівський район с.Луг, буд.107
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ
Пропозиція:
500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ПЕТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
499 840 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.07.2025 15:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.06.2025 17:30
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ромена Нямещук
Електронна пошта
Телефон
+380968906039
Замовник
ЄДРПОУ
44177404
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Великобичківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Великобичківської селищної ради Закарпатської області
Поштовий індекс
90616
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
с.Луг
Адреса
буд.107
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина дров’яна непромислового використання: Дрова паливні букових порід ( перша група)
Період вимог/скарг з 14.07.2025 14:58 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 15:59 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.07.2025 14:58
Довідка НАЗК
14.07.2025 14:58
Повідомлення про рішення
07.07.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 24.07.2025 14:26 по 30.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 14:21 по 01.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; Учасник-переможець в строк, визначений для укладення договору, надав лист від 23.07.2025 року за №1 у якому повідомив про відмову від підписання договору в межах даної процедури щодо Закупівлі.
Документи кваліфікації
24.07.2025 14:26
Повідомлення про рішення
24.07.2025 14:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 18:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 18:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 31.07.2025 16:18 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 14:26 по 01.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
31.07.2025 16:18
Повідомлення про рішення
31.07.2025 16:17
-
24.07.2025 14:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 18:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 18:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до Додатку 1, п.1 пп.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник повинен був надати наступні документи: Довідка за формою Таблиці 1 з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним договором відповідно до умов цієї закупівлі є договір щодо постачання товару – Деревина дров’яна непромислового використання: Дрова паливні букових порід ( перша група) за кодом ДК 021:2015 - 03410000-7 - Деревина Не може вважатись аналогічним договором такий, яким не підтверджуються повністю виконані обов’язки за цим договором. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 – го договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору); - звіт про виконання договору, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу*, - документи, що підтверджують отримання деревина дров’яна непромислового використання за договором, зазначеним у довідці. - Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо)** із зазначенням номеру, дати та суми договору (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці, та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не було надано: - звіт про виконання договору, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу*, - документи, що підтверджують отримання деревина дров’яна непромислового використання за договором, зазначеним у довідці. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : - звіт про виконання договору, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу*(у форматі PDF), - документи, що підтверджують отримання деревина дров’яна непромислового використання за договором, зазначеним у довідці (у форматі PDF).
Створено
29.07.2025 14:17
Надати до
30.07.2025 14:17
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
660 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Великобичківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Великобичківської селищної ради Закарпатської області
Контактний телефон:
+380968906039
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
660 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Великобичківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Великобичківської селищної ради Закарпатської області
Контактний телефон:
+380968906039
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності