Показати схожі тендери

Закупівля Термокухоль від ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-25-012996-a
Id Tender abfd2ee1b1af442184974837c8c8db48
План UA-P-2025-06-25-015660-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.06.2025 17:54
Остання зміна 25.07.2025 10:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 820 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 100 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.06.2025 17:56 до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.06.2025 17:56
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.06.2025 17:56
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.07.2025 13:37
до 17.07.2025 14:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.07.2025 14:21
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.07.2025 14:05
до 25.07.2025 10:28
Період уточнень
з 25.06.2025 17:56 до 02.07.2025 00:00
Період оскарження
з 25.06.2025 17:56 до 02.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.07.2025 13:37 до 17.07.2025 14:05
Період кваліфікації
з 07.07.2025 13:37 до 17.07.2025 14:05
Основні параметри
Термокухоль
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 820 000 грн.
Термокухоль
Назва предмета закупівлі
Термокухоль
Очікувана вартість
1 820 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9100,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.07.2025 13:02
Закінчення аукціону
07.07.2025 13:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Термокухоль
Код ДК 021:2015
39221150-3 - Термоси
Кількість
5 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Свободи, 19/21
Дата постачання по
01.08.2025 23:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України протягом 30 (тридцяти) робочих днів після фактичного отримання Товару, згідно наданих Постачальником видаткових накладних, шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку затримки оплати, пов’язаної з відсутністю фінансування та/або з почерговістю здійснення Казначейством та органами Казначейства платежів за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, визначеного Порядком виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, сплату Замовник здійснює протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання, при цьому, Замовник не несе жодної майнової та фінансової відповідальності перед Постачальником, штрафні санкції не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка Товару здійснюється однією партією Постачальником на адресу Замовника протягом 3 (трьох) робочих днів з дня одержання Постачальником відповідної заявки від Замовника. Поставка, завантаження, розвантаження, занос Товару у приміщення Замовника, витрати на доставку Товару та документів через служби доставки чи кур’єрські служби здійснюються за рахунок Постачальника, в тому числі інші витрати, пов’язані з постачанням Товару в цілому, податки, збори та інші обов’язкові платежi
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Документи лота
-
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БЕКСТЕЙДЖ МЕНЕДЖМЕНТ"
Пропозиція:
1 199 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "БУДПОСТАЧ"
Пропозиція:
1 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Приватне підприємство "МАЙ-ЧАС"
Пропозиція:
1 290 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Шаталова Ірина Олександрівна"
Пропозиція:
1 717 450 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.07.2025 13:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.06.2025 11:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Nataliya
Електронна пошта
Телефон
380960956642
Замовник
ЄДРПОУ
22704183
Назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF EDUCATION OF KHARKIV CITY COUNCIL
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF EDUCATION OF KHARKIV CITY COUNCIL
Поштовий індекс
61002
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Сумська, 64
Кваліфікація
Лот № 1 Термокухоль
Період вимог/скарг з 10.07.2025 14:21 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 13:37 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
Документи кваліфікації
10.07.2025 14:21
Повідомлення про рішення
10.07.2025 14:21
Скарги та рішення
07.07.2025 13:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 17.07.2025 14:05 по 23.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 14:21 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі —Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей післяоцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерноїдокументації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Керуючись пунктом 43 Особливостей, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 21.07.2025.
Документи кваліфікації
17.07.2025 14:05
Довідка НАЗК
17.07.2025 14:05
Повідомлення про рішення
17.07.2025 14:05
Пропозиція, що перемогла
15.07.2025 10:36
Електроний протокол про продовження строку
15.07.2025 10:36
Скарги та рішення
10.07.2025 14:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі —Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей післяоцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерноїдокументації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Керуючись пунктом 43 Особливостей, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 21.07.2025.
Дата продовження строку розгляду
15.07.2025 10:36
Дата кінця розгляду
08.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами перевірки, учаснику ТОВ "БЕКСТЕЙДЖ МЕНЕДЖМЕНТ" (ЄДРПОУ:38490234), надається повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: І невідповідність 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 1.1. Довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору (в довідці потрібно зазначити: -найменування, місцезнаходження Замовника якому Учасник продав товар; -номер та дату договору відповідно до якого Учасник продав товар; -ПІБ, телефон контактної особи організації, якій Учасник продав товар); 1.2. Копію договору (з усіма додатками та невід’ємними частинами), про який зазначається у довідці, що передбачена пунктом 1.1 цього Переліку (Договір повинен бути з усіма додатками. Вся інформація в договорі має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість договору); 1.3. Копію видаткової накладної або акту прийому-передачі товару, які підтверджують виконання договору про поставку товару, про який зазначається у Довідці, що передбачена пунктом 1.1. цього Переліку (Вся інформація має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість)). 2. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: довідка в довільній формі щодо виконання двох аналогічних за предметом закупівлі договорів (№ 004-09/22 від 19.09.2022; № 003-07/23 від 20.07.2023), при цьому, предмет договору за № 003-07/23 від 20.07.2023 є постачання «Чашок, блокнотів, друкованої продукції (продукції з логотипом)». Документ за договором № 004-09/22 від 19.09.2022 не відкрився для перевірки. Видаткові накладні за номерами № 38 від 10.10.2022; № 52 від 09.08.2023; № 54 від 03.10.2023 без прив’язки до конкретного договору. 3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступну інформацію та/або документи: Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору 3.1. Довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору (в довідці потрібно зазначити: -найменування, місцезнаходження Замовника якому Учасник продав товар; -номер та дату договору відповідно до якого Учасник продав товар; -ПІБ, телефон контактної особи організації, якій Учасник продав товар ); 3.2. Копію договору (з усіма додатками та невід’ємними частинами), про який зазначається у довідці, що передбачена пунктом 1.1 цього Переліку (Договір повинен бути з усіма додатками. Вся інформація в договорі має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість договору); 3.3. Копію видаткової накладної або акту прийому-передачі товару, які підтверджують виконання договору про поставку товару, про який зазначається у Довідці, що передбачена пунктом 1.1. цього Переліку (Вся інформація має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість)). ІІ невідповідність 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), у тому числі: «Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію». 2. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: інформація/документи підписані удосконаленим електронним підписом. 3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію та/або документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, що визначені в додатку 1 до тендерної документації, з накладеним електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”.
Створено
15.07.2025 10:40
Надати до
16.07.2025 10:40
Договір
UA-2025-06-25-012996-a-c1
Завершився
Номер
24/25
1 198 800 грн.
999 000 грн.
З ПДВ
Підписано
25.07.2025
Строк дії договору з
25.07.2025
по
31.12.2025
Сума оплати за договором
1 198 800
Сума оплати за договором без ПДВ
999 000
Номенклатура
5 000 (штуки)
Термокухоль
Номенклатура
Термокухоль
Кількість
5 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 1 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22704183

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БЕКСТЕЙДЖ МЕНЕДЖМЕНТ"
Повна назва
ТОВ "БЕКСТЕЙДЖ МЕНЕДЖМЕНТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38490234

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
25.07.2025 10:28
-
05.08.2025 12:18
-
Зміни до договору
25.07.2025
Статус
Опубліковано
Номер
1
Керуючись підпунктом 5 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)», згідно з частиною 4 пункту 14.8 Договору № 24/25 від 25.07.2025 та частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Сторони домовились внести зміни до Договору № 24/25 від 25.07.2025 року (далі — Договір) і викласти в такій редакції пункт 2.2 Договору: «2.2. Загальна сума договору складає: 1 198 800,00грн. (Один мільйон сто дев’яносто вісім тисяч вісімсот гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 199 800,00 грн.». 2. Додаток 1 до Договору викласти в редакції цієї Додаткової угоди (додається). 3. Усі інші умови залишаються незмінними. 4. Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання.
Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Документи зміни договору
25.07.2025 10:34
-
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 820 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380960956642
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 820 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380960956642
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності