Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з проведення періодичного медичного огляду працівників закладів освіти від УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ САМАРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-25-012222-a
Id Tender cbbc673fcdbf4f3ab9ae903a5650510c
План UA-P-2025-06-25-013670-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 25.06.2025 16:47
Остання зміна 14.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
924 954.03 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 624.77 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.06.2025 16:46 до 03.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.06.2025 16:46
до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.06.2025 16:46
до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.07.2025 00:00
до 08.07.2025 17:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.07.2025 17:14
до 14.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 08.07.2025 17:14
-
Період уточнень
з 25.06.2025 16:46 до 30.06.2025 00:00
Період оскарження
з 25.06.2025 16:46 до 30.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.07.2025 00:00 до 08.07.2025 17:14
Період кваліфікації
з 03.07.2025 00:00 до 08.07.2025 17:14
Основні параметри
Послуги з проведення періодичного медичного огляду працівників закладів освіти
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
924 954.03 грн.
Послуги з проведення періодичного медичного огляду працівників закладів освіти
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення періодичного медичного огляду працівників закладів освіти
Очікувана вартість
924 954.03 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4624,77
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 243 (послуга)
Обов’язковий профілактичний медичний огляд працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб (жінки,чоловіки)
Опис предмета закупівлі
Обов’язковий профілактичний медичний огляд працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб (жінки,чоловіки)
Код ДК 021:2015
85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Кількість
243
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 13 (послуга)
Обов’язковий профілактичний медичний огляд працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб (медичний персонал)
Опис предмета закупівлі
Обов’язковий профілактичний медичний огляд працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб (медичний персонал)
Код ДК 021:2015
85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Кількість
13
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 22 (послуга)
Обов’язковий профілактичний медичний огляд працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб ( кухарі, помічники кухарів)
Опис предмета закупівлі
Обов’язковий профілактичний медичний огляд працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб ( кухарі, помічники кухарів)
Код ДК 021:2015
85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Кількість
22
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 647 (послуга)
Обов’язковий профілактичний медичний огляд працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб (вихователі, помічники вихователів,педпрацівники)
Опис предмета закупівлі
Обов’язковий профілактичний медичний огляд працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб (вихователі, помічники вихователів,педпрацівники)
Код ДК 021:2015
85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Кількість
647
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 731 (послуга)
Обов’язковий попередній, періодичний та позачерговий психіатричний огляд
Опис предмета закупівлі
Обов’язковий попередній, періодичний та позачерговий психіатричний огляд
Код ДК 021:2015
85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Кількість
731
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОЛВІ БІЛДІНГ"
Пропозиція:
909 300 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.06.2025 16:47
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Чайка
Електронна пошта
Телефон
+380672797477
Сайт:
http://novosvita.klasna.com/
Замовник
ЄДРПОУ
02142342
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ САМАРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
51200
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Самар
Адреса
вул. Гетьманська, буд. 39
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення періодичного медичного огляду працівників закладів освіти
Період вимог/скарг з 08.07.2025 17:14 по 14.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 00:00 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
08.07.2025 17:14
Повідомлення про рішення
03.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
924 954.03 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ САМАРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380672797477
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
924 954.03 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ САМАРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380672797477
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності