Закупівля Капітальний ремонт дахового покриття будівлі коледжу з використанням енергозберігаючих технологій КЗ ЛОР Дрогобицький музичний фаховий коледж імені В.Барвінського від Комунальний заклад Львівської обласної ради Дрогобицький музичний фаховий коледж ім. В.Барвінського.
Капітальний ремонт дахового покриття будівлі коледжу з використанням енергозберігаючих технологій КЗ ЛОР Дрогобицький музичний фаховий коледж імені В.Барвінського
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Капітальний ремонт дахового покриття будівлі коледжу з використанням енергозберігаючих технологій КЗ ЛОР Дрогобицький музичний фаховий коледж імені В.Барвінського
Очікувана вартість
5 708 877.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
28544,39
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
28 500
Аукціон
Cтарт аукціону
10.07.2025 14:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт дахового покриття будівлі коледжу з використанням енергозберігаючих технологій КЗ ЛОР Дрогобицький музичний фаховий коледж імені В.Барвінського
Код ДК 021:2015
45453000-7 -
Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, Музична, 3
Учасники мають право для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
1. Сканована з оригіналу копія аналогічного договору, інформацію щодо якого вказано у довідці форми Таблиці «Г», у кількості не менше двох, загальна сума яких становить не менше очікуваної вартості даної закупівлі.
Аналогічним договором є договір (двосторонній), укладений та повністю виконаний у період не раніше 2021року, подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом якого є реконструкція/капітальний ремонтпокрівлі/даху/частини даху..
* Замовниками згідно з договорами можуть бути лише суб’єкти державної та/або комунальної власності.
2. Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що містять номер оголошення даної закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та видані не раніше дати оголошення закупівлі, що вказані в Таблиці «Г» та документів, які підтверджують повне виконання договорів, що вказані в Таблиці «Г»(платіжні доручення, довідкиформи КБ-2, Довідки форми КБ-3,завесьперіод виконання робіт).
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та постанови Правління Національного банку України зі змінами від 25.01.2018 року №5), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.3.2. пункту 3.3. цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції.
Реквізити замовника:
Найменування: Комунальний заклад Львівськоїобласної ради Дрогобицькиймузичнийфаховийколеджім. В. Барвінського
Код згідно з ЄДРПОУ: 02215029
Місцезнаходження: 82100, Львівська обл., містоДрогобич, вул. Музична, будинок 3.
Електронна банківська гарантія та усі документи банківської гарантії, видані банком-гарантом та передбачені в пункті 3.2. Розділу 3 тендерної документації мають містити кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу.
Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку).
3.2.2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не більше 0,5% від очікуваної вартості) 28500,00 грн (Двадцять вісім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок).
3.2.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
3.2.4. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ.
3.2.5. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям.
Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg:
- копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів.
- копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.
- довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії.
3.2.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
3.2.7. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону та Постанови КМУ №1178.
3.2.8. У складі документів тендерної пропозиції надається відповідний лист-згода від банку-гаранту на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 17:09
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 17:09
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Komunalnii zaklad Lvivskoyi oblasnoyi radi Drogobickii muzichnii fahovii koledzh im. V.Barvinskogo
Повна назва
Комунальний заклад Львівської обласної ради Дрогобицький музичний фаховий коледж ім. В.Барвінського
Повна назва (англійською мовою)
Komunalnii zaklad Lvivskoyi oblasnoyi radi Drogobickii muzichnii fahovii koledzh im. V.Barvinskogo
Поштовий індекс
82100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Дрогобич
Адреса
Вулиця Музична, будинок 3
Капітальний ремонт дахового покриття будівлі коледжу з використанням енергозберігаючих технологій КЗ ЛОР Дрогобицький музичний фаховий коледж імені В.Барвінського
Тендер:
UA-2025-06-25-012130-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом Капітальний ремонт дахового покриття будівлі коледжу з використанням енергозберігаючих технологій КЗ ЛОР Дрогобицький музичний фаховий коледж імені В.Барвінського
1. Щодо свідоцтва про проходження курсу «Проектування та будівництво в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інжерно-геологічними умовами».(не менше як на одного штатного працівника).
В Розділі 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовником була встановлена наступна вимога:
«1. Для підтвердження інформації про наявність основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання договору учасник повинен надати:
- свідоцтво про проходження курсу «Проектування та будівництво в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інжерно-геологічними умовами».(не менше як на одного штатного працівника)».
У штаті нашого підприємства немає такого працівника, який пройшов би курс «Проектування та будівництво в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інжерно-геологічними умовами». Проте це жодним чином не перешкодить нам якісно виконати замовлення, що є предметом закупівлі, адже такий працівник в даному випадку і не потрібен. Доказом цього може послугувати те, що ми багато років виконуємо аналогічні договори, не маючи в штаті такого працівника.
Взагалі незрозуміло для чого Замовник встановив таку вимогу, адже предметом закупівлі не є ані будівництво, ані проектування об’єктів. Додатково замовник також дискримінував учасників, в тому числі і нас, обмеживши можливість надання свідоцтва виключно штатного працівника, не надавши можливості його залучення за цивільно-правовим договором.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші законні права та інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
2. Щодо довідки довільної форми, виданої Замовником не раніше дати оголошення торгів, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником
В пункті 7 Розділу IV Додатку 1 до тендерної документації була встановлена наступна вимога:
«Надати в складі тендерної пропозиції довідку довільної форми, видану Замовником не раніше дати оголошення торгів, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником - Комунальним закладом Львівської обласної ради Дрогобицький музичний фаховий коледж ім. В. Барвінського».
Вимога щодо надання довідки довільної форми, яка видана Замовником відкритих торгів про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Встановлення Замовником такої вимоги, щодо надання потенційним Учасником довідки довільної форми, видану Замовником закупівлі, до подання тендерних пропозицій, містить дискримінаційні ознаки, а також порушує конфіденційність інформації, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від Учасника, а напряму від самого Замовника. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише суб'єкти господарювання, які зможуть отримати таку довідку. Також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати таку довідку, тобто ще до проведення подання пропозиції та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні Учасники процедури закупівлі.
Потрібно також зазначити про те, що встановлена вимога є такою, що порушує права потенційних учасників процедури закупівлі та наступні принципи публічних закупівель, які встановлені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія, ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед Учасників.
Вищенаведена позиція щодо визнання дискримінаційною вимогу встановлену Замовником про надання інформації видану Замовником процедури закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником міститься в Рішенні Постійно діючої Адміністративної Колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №18835 -р/пк-пз від 17.08.2021 та у Рішенні Комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7741-р/пк-пз від 31.05.2023; Рішенні №1817-р/пк-пз від 06.02.2025.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Замовником в Розділі VI. «Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації» Додатку 1 до тендерної документації була встановлена наступна вимога:
«Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт на якому будуть виконуватись роботи і скласти та надати в складі тендерної пропозиції акт огляду об’єкту, завірений керівником Замовника та представником від Учасника. Витрати на відвідування об’єкту несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування».
Вимога щодо обов’язкового відвідування об’єкту з наданням акту огляду об’єкту в складі пропозиції є класичною дискримінаційною умовою, спрямованою на відсіювання учасників процедури закупівлі.
Адже Замовник має можливість допустити до відвідування об’єкта на якому будуть виконуватись роботи і складення акту огляду лише тих учасників, до яких він прихильний, натомість, інших – не допустити до огляду взагалі або не завірити підготовлений ними акт огляду об’єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників.
За таких умов, повнота і відповідність пропозиції учасника поставлена в залежність від волі замовника.
Також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати такий акт огляду ще до подання пропозиції. Як наслідок, Замовнику ще перед розкриттям пропозицій уже буде відома кількість та склад потенційних Учасників процедури закупівлі.
Додаткової дискримінаційності цій вимозі надає уточнення, що обстежити об’єкт потрібно саме в період звернення за роз’ясненнями по закупівлі.
Замовником в Розділі 2 Додатку 1 до тендерної документації була встановлена наступна вимога:
«1. Для підтвердження інформації про наявність основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання договору учасник повинен надати:
- посвідчення штатного стропальника не нижче V розряду як мінімум на одного працівника».
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та порушує права потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне:
Встановленням вимоги про наявність штатного стропальника не нижче V розряду обмежує права та інтереси потенційних учасник процедури закупівлі, в тому числі й нашого підприємства. Так, в нас наявний значний досвід виконання аналогічних робіт, які предметом процедури закупівлі, проте в нас немає штатного працівника за посадою «Стропальник». Не надавши можливості його залучення за цивільно-правовим договором, Замовник тим самим обмежує нашу участь в даній процедурі закупівлі і можливість залучити стропальника за цивільно-правовим договором.
Також, слід зазначити про те, що в нас є мінімум три працівники, які пройшли перевірку знань стропальників та отримали 3-тій розряд (на підтвердження надаємо посвідчення). Проте, маючи трьох працівників із 3-тім розрядом ми не можемо виконати вимоги Замовника, оскільки Замовник із незрозумілих на те підстав встановив вимоги про наявність стропальника не нижче V розряду. Вважаємо, що дані вимоги є надмірними та нічим необгрунтованими, оскільки для виконання робіт, які передбачені процедурою закупівлі в повній мірі достатньо стропальника із 3-тім розрядом, а встановленням вимоги про наявність стропальника не нижче V розряду Замовник штучно звужує коло потенційних Учасників закупівлі, оскільки взяти участь в даній процедурі будуть мати змогу тільки ті Учасники, які підтвердять у своєму штаті наявність стропальника не нижче V розряду.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме, в частині:
• надання можливості залучення працівників за цивільно-правовим договором;
• прибрати вимогу про наявність стропальника саме не нижче V розряду.
Замовником в Розділі 2 Додатку 1 до тендерної документації була встановлена наступна вимога:
«сканованих з оригіналу копій посвідчень про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту не менше 2-х штатних спеціалістів виданих Державною службою України з надзвичайних ситуацій».
Вважаємо, що встановленням вищенаведеної вимоги Замовником штучно створено перешкоди та обмежено коло потенційних учасників процедури закупівлі. Нашому підприємству, як потенційному учаснику процедури закупівлі, є незрозумілою вимога замовника про наявність «функціонального навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту не менше 2-х штатних спеціалістів виданих Державною службою України з надзвичайних ситуацій», оскільки наявність даних посвідчень жодним чином не впливає на процес та якість виконання робіт, які є предметом процедури закупівлі.
Так, жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності вищенаведеного документа під час виконання будівельних робіт. Наше підприємство має працівника з відповідним посвідченням (на підтвердження надаємо посвідчення), але навіть маючи у своєму штаті такого працівника, ми не можемо підтвердити виконання встановленої вимоги Замовника, оскільки встановлена необгрунтувана вимога Замовника про наявність мінімум 2-х штатних спеціалістів з відповідним посвідченням не дає нам можливості взяти участь в закупівлі.
Отже, враховуючи все вищенаведене слід наголосити на тому, що Замовник встановивши в тендерній документації завідомо дискримінаційну та нічим необгрунтовану вимогу про надання посвідчень про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту не менше 2-х штатних спеціалістів виданих Державною службою України з надзвичайних ситуацій, цілеспрямовано та штучно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки взяти участь в даній процедурі закупівлі зможуть тільки ті учасники, які нададуть у складі тендерної пропозиції вищезазначені посвідчення. Для нас, як Скаржника та потенційного учасника процедури закупівлі, який маючи багаторічний досвід виконання аналогічних робіт, які є предметом даної процедури закупівлі, маючи чималу кількість кваліфікованих працівників та різного роду посвідчень про проходження навчання, стає незрозумілим той факт, навіщо та з якою метою Замовник вимагає від Учасників надання ними у складі тендерної пропозиції посвідчень про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту не менше 2-х штатних спеціалістів виданих Державною службою України з надзвичайних ситуацій.
6. Щодо оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.
Замовником в Розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації була встановлена наступна вимога:
«-у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). (Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору). А також, учасники в складі пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі».
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та порушує права потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне:
Вищенаведена вимога є для нас, як Скаржника, дискримінаційною та такою, що ставить Скаржника в залежність від третіх осіб, які можуть не надати вищенаведений лист, який підтвердить не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.
Так, на підтвердження наявності матеріально-технічної бази нами у складі тендерної пропозиції ми можемо надати Договір оренди вантажного автотранспорту №26/1-12-2024 (на підтвердження надаємо Договір). Умовами цього договору не передбачено додаткових умов, що Орендар повинен погоджувати для надання яких саме послуг чи виконання робіт буде використовуватись майно, що передано за договорами оренди.
Відповідно до Господарського кодексу України договір – це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків.
Ми не вправі вимагати від контрагента за договором лист про підтвердження можливості використання машин, механізмів та техніки для виконання робіт, які є предметом закупівлі, як і обов’язку у контрагента такий лист нам надати.
Участь в закупівлі зможуть прийняти тільки ті учасники, яким на власний розсуд, волю і бажання контрагента надасть такі документи і погодиться на їх публікацію в електронній системі закупівель, що є дискримінаційним для учасників, в тому числі і для Скаржника.
Таким чином, вищенаведена вимога Замовника створює для нас перешкоди та умови за яких ми не можемо прийняти участь у Процедурі закупівлі, оскільки отримання листа про підтвердження можливості використання машин, механізмів та техніки для виконання робіт залежить від третіх осіб.
Аналогічна позиція міститься у Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11455-р/пк-пз від 26.07.2023 та в Рішенні №20095 -р/пк-пз від 13.12.2023.
Замовником в Розділі 3 Додатку 1 до тендерної документації були встановлені наступні вимоги:
«Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
1. Сканована з оригіналу копія аналогічного договору, інформацію щодо якого вказано у довідці форми Таблиці «Г», у кількості не менше двох, загальна сума яких становить не менше очікуваної вартості даної закупівлі.
Аналогічним договором є договір (двосторонній), укладений та повністю виконаний у період не раніше 2021 року, подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом якого є реконструкція/капітальний ремонт покрівлі/даху/частини даху..
* Замовниками згідно з договорами можуть бути лише суб’єкти державної та/або комунальної власності
2. Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що містять номер оголошення даної закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та видані не раніше дати оголошення закупівлі, що вказані в Таблиці «Г» та документів, які підтверджують повне виконання договорів, що вказані в Таблиці «Г» (платіжні доручення, довідки форми КБ-2, Довідки форми КБ-3,за весь період виконання робіт)».
Таке формулювання вимог замовника призводить до того, що взяти участь у закупівлі зможуть лише учасники, які мають досвід виконання:
• Як мінімум двох повністю виконаних аналогічних договорів, предметом якого є реконструкція/капітальний ремонт покрівлі/даху/частини даху;
• кожен з цих договорів має бути виконаний не раніше 2021 року;
• загальна сума яких становить не менше очікуваної вартості даної закупівлі;
• Замовником згідно з договорами може бути лише суб’єкт державної або комунальної форми власності
• Замовником згідно з договорами може бути лише суб’єкт державної або комунальної форми власності.
• Для підтвердження виконання договорів слід надати платіжні доручення та копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що містять номер оголошення даної закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та видані не раніше дати оголошення закупівлі.
Такі умови та вимоги призводять до того, що навіть ми з нашим багаторічним великим досвідом не можемо відповідати абсолютно усім вимогам замовника одночасно, що позбавляє нас можливості належним чином підготувати свою тендерну пропозицію та прийняти участь у закупівлі. Очевидно, що вимоги встановлені замовником не мають логічного пояснення та обґрунтованої мети спрямованої на те, щоб відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення. Чітко прослідковується лише бажання замовника максимально звузити кількість учасників і якнайбільше ускладнити підготовку тендерної пропозиції потенційним учасникам.
У нас є досвід виконання аналогічних робіт, зокрема:
1) Договір №337-к від 10.09.2018 р. на виконання: «Реконструкція даху (заміна на шатровий з установленням даховий вікон) корпусу №1 Комунального закладу Львівської обласної ради «Навчально-реабілітаційний центр «Левеня» по вул. В. Великого, 87ав м. Львові». Проте, слід наголосити, що Договір укладений та виконаний раніше 2021 року, що у свою чергу створює неможливість для нас подання даного аналогічного договору через надмірні вимоги Замовника. Також, сума договору№337-к від 10.09.2018 р. становить 4 063 314,00, а Замовником встановлена вимога про те, що загальна сума аналогічних договорів має становити не менше очікуваної вартості даної закупівлі (очікувана вартість закупівлі становить: 5 708 877,60). Закупівельним законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, - досвід виконання аналогічного договору. При цьому, Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на роки виконання аналогічного договору.
Отже, маючи аналогічний договір на аналогічні роботи ми не можемо надати його на виконання вимог замовника через створення замовником нічим не обгрунтованих перешкод для підготовки тендерної пропозиції і у зв’язку з чим створення передумов для максимального звуження кола учасників.
2) Також, в нас наявний Договір про закупівлю №LV04A_07_W від 16 квітня 2024 року на виконання: «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області». Коригування (даний договір включає в себе реконструкцію даху). Даний договір виконаний ще у грудні 2024 року, але повністю не оплачений, так як фінансування проводиться Міністерством фінансів України за кошти Програми розвитку ООН і на даний час є затримка з фінансуванням цієї програми в Україні. Через встановлену необгрунтовану вимогу Замовника про надання не менше 2-х повністю виконаних договорів (із підтверджуючими документами), ми не можемо надати цей договір на підтвердження наявності в нас досвіду виконання аналогічного договору, у зв’язку з чим не маємо можливості взяти участь в даній закупівлі.
Слід наголосити на тому, що надання не менше двох аналогічних договорів є необґрунтованою вимогою, яка обмежує коло потенційних учасників, що мають достатній досвід. Закон не передбачає кількісної вимоги до договорів — досвід може бути підтверджений одним повністю виконаним договором. Також, можна стверджувати про порушення принципу конкуренції – вимога фактично унеможливлює участь у закупівлі учасників, які мають реальний, релевантний досвід, але в обсязі одного успішного проєкту.
За таких умов, встановлені замовником дискримінаційні умови призведуть до того, що більшість учасників, у яких є можливість і достатньо досвіду для виконання замовлення замовника, в тому числі, і наше підприємство не зможуть прийняти участь у процедурі закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші законні права та інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме, в частині:
• Надмірної кількості договорів
• Періоду виконання аналогічних договорів
• Суми виконання договорів відносно очікуваної вартості предмета даної закупівлі
• Вимоги, що замовниками згідно з договорами може бути лише суб’єкт державної або комунальної форми власності
• Прибрати вимогу щодо надання платіжних доручень в якості підтвердження виконання договору
• Прибрати вимогу, що відгуки мають бути надані не раніше дати оголошення закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме, в частині:
• Надмірної кількості договорів
• Періоду виконання аналогічних договорів
• Суми виконання договорів відносно очікуваної вартості предмета даної закупівлі
• Вимоги, що замовниками згідно з договорами може бути лише суб’єкт державної або комунальної форми власності
• Прибрати вимогу щодо надання платіжних доручень в якості підтвердження виконання договору
• Прибрати вимогу, що відгуки мають бути надані не раніше дати оголошення закупівлі.
Замовником в Розділі 3 Додатку 1 до тендерної документації була встановлена наступна вимога:
«Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що містять номер оголошення даної закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та видані не раніше дати оголошення закупівлі, що вказані в Таблиці «Г».
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та порушує права потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне:
Встановивши вищенаведену вимогу про надання в складі тендерної пропозиції листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що містять номер оголошення даної закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та видані не раніше дати оголошення закупівлі, Замовник тим самим встановив вимогу, яка суперечить чинному закупівельному законодавству та штучно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки прийняти участь в даній закупівлі мають змогу тільки ті учасники, які нададуть такий лист-відгук.
На виконання вимоги Замовника про надання листа-відгуку про співпрацю відповідно до наданого Учасником аналогічного договору, ми можемо надати Лист-відгук про співпрацю від 25.04.2025 року про виконання Договору №337-к (надаємо як підтвердження до скарги). Проте, через встановлену дискримінаційну вимогу Замовника ми не можемо взяти участь в даній процедурі закупівлі, що обмежує наші права як потенційного учасника процедури закупівлі.
Для нас, як Скаржника та потенційного учасника процедури закупівлі, який маючи багаторічний досвід виконання аналогічних робіт, які є предметом даної процедури закупівлі, маючи чималу кількість аналогічних договорів, актів, які підтверджують виконання таких договорів та листів-відгуків від Замовників про якісне та своєчасне виконання таких договорів, стає незрозумілим той факт, чим наш відгук від 25 квітня 2025 року про належне виконання договору, датований раніше дати оголошення оскаржуваної процедури закупівлі гірший від вимоги Замовника про те, що дата листа-відгуку має бути не раніше дати оголошення закупівлі.
За таких умов, встановлені замовником дискримінаційні умови призведуть до того, що більшість учасників, у яких є можливість і достатньо досвіду для виконання замовлення замовника, в тому числі, і наше підприємство не зможуть прийняти участь у процедурі закупівлі. Аналогічне питання про встановлення часових меж листів-відгуків до аналогічних договорів неодноразово було предметом розгляду в Антимонопольному комітеті України (Рішення № 19130-р/пк-пз від 28.11.2023; Рішення № 6061-р/пк-пз від 08.05.2023), в яких Антимонопольний комітет України зазначає про те, що Замовники встановлюючи вимогу про надання листа-відгуку до аналогічного договору з певними часовими межами порушують норми чинного закупівельного законодавства та права потенційних учасників процедури закупівлі, а такі вимоги є дискримінаційними.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
З урахуванням вище визначеного, тендерна документація замовника містить низку положень, які суперечать вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, порушують принципи, визначені ст. 5 Закону, а також дискримінаційні умови, які перешкоджають нашій участі у процедурі закупівлі і грубо порушують наші законні права та інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Капітальний ремонт дахового покриття будівлі коледжу з використанням енергозберігаючих технологій КЗ ЛОР Дрогобицький музичний фаховий коледж імені В.Барвінського
Звернення:
За тендером : Капітальний ремонт дахового покриття будівлі коледжу з використанням енергозберігаючих технологій КЗ ЛОР Дрогобицький музичний фаховий коледж імені В.Барвінського
Тема:
Щодо технічного завдання.
Зміст:
Шановний замовник. Яка товщина металочерепиці? Дякую.
Дата оприлюднення звернення:
01.07.2025 13:08
Доброго дня, товщина металочерепиці становить 0,5 мм.
Дата оприлюднення відповіді:
04.07.2025 15:24
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
5 708 877.6
грн.
Період подання пропозицій
до
10.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад Львівської обласної ради Дрогобицький музичний фаховий коледж ім. В.Барвінського