Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку Іваньківського ліцею Іваньківської сільської ради Черкаської області, вул. Ігоря Щербини, 6, с. Іваньки, Уманський район, Черкаська область від Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-25-011725-a
Id Tender d910a31787e14cd08d1b4eefc4a67389
План UA-P-2025-06-25-013110-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.06.2025 16:36
Остання зміна 30.07.2025 09:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 884 896 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 424.48 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.06.2025 16:36 до 10.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.06.2025 16:36
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.06.2025 16:36
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.07.2025 00:00
до 30.07.2025 09:16
Залишилось 2 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.07.2025 15:04
до 05.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.07.2025 09:16
-
Період уточнень
з 25.06.2025 16:36 до 07.07.2025 00:00
Період оскарження
з 25.06.2025 16:36 до 07.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.07.2025 00:00 до 30.07.2025 09:16
Період кваліфікації
з 10.07.2025 00:00 до 30.07.2025 09:16
Основні параметри
Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку Іваньківського ліцею Іваньківської сільської ради Черкаської області, вул. Ігоря Щербини, 6, с. Іваньки, Уманський район, Черкаська область
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 884 896 грн.
Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку Іваньківського ліцею Іваньківської сільської ради Черкаської області, вул. Ігоря Щербини, 6, с. Іваньки, Уманський район, Черкаська область
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку Іваньківського ліцею Іваньківської сільської ради Черкаської області, вул. Ігоря Щербини, 6, с. Іваньки, Уманський район, Черкаська область
Очікувана вартість
2 884 896 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14424,48
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
14 424.48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку Іваньківського ліцею Іваньківської сільської ради Черкаської області, вул. Ігоря Щербини, 6, с. Іваньки, Уманський район, Черкаська область
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
20132, Україна, Черкаська область, с. Іваньки, Уманський район, вул. Ігоря Щербини, 6
Дата постачання по
31.12.2025 16:32
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Відповідно до чинного законодавства, попередня оплата може здійснюваться Замовником на строк не більше 90 календарних днів, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання вищевказаних документів згідно Плану фінансування робіт (на весь період будівництва) (Додаток № 4 до Договору) та плану фінансування (на поточний рік) (Додаток № 5 до Договору) у разі надходження таких коштів з визначених для Замовника джерел фінансування на рахунок Замовника.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Технічні специфікації
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ"
Пропозиція:
2 876 348.72 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.07.2025 15:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Баранова Яна Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380472372393
Замовник
ЄДРПОУ
40422357
Назва (англійською мовою)
Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
Повна назва
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Хрещатик, 223
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку Іваньківського ліцею Іваньківської сільської ради Черкаської області, вул. Ігоря Щербини, 6, с. Іваньки, Уманський район, Черкаська область
Період вимог/скарг з 14.07.2025 15:04 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 00:00 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.07.2025 15:04
Довідка НАЗК
14.07.2025 15:03
Повідомлення про рішення
10.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 16:27
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 16:27
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відсутні додаткові угоди до аналогічного договору № 40 від 20.09.2024. 1.2. Договір оренди № 10 від 20.03.2024 недійсний, оскільки термін дії до 20.03.2025. 1.3. Договір оренди № 25 від 20.03.2024 недійсний, оскільки термін дії до 20.03.2025. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 3.2. Додатку 13 тендерної документації. 2.2. Пункт 1.2 Додатку 13 тендерної документації. 2.3. Пункт 1.2 Додатку 13 тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Додаткові угоди до аналогічного договору № 40 від 20.09.2024. 3.3. Дійсний та чинний, протягом всього строку виконання робіт, договір оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує право користування на автомобілі бортові, вантажопідйомність не менше 3 т. 3.4. Дійсний та чинний, протягом всього строку виконання робіт, договір оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує право користування на навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність не менше 1 т.
Створено
11.07.2025 14:14
Надати до
12.07.2025 14:14
Період вимог/скарг з 30.07.2025 09:16 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 09:04 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів UA-2025-06-25-011725-a, предмет закупівлі: «Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку Іваньківського ліцею Іваньківської сільської ради Черкаської області, вул. Ігоря Щербини, 6, с. Іваньки, Уманський район, Черкаська область» ТОВ «ВЛАДОМ» з наступних підстав: переможцем закупівлі не було надано забезпечення виконання договору відповідно до пункту 6 Розділу 6 Тендерної документації.
Документи кваліфікації
30.07.2025 09:16
Повідомлення про рішення
30.07.2025 09:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 16:27
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 16:27
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-18-000042
Дата створення проекту
18.07.2025 14:28
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
18.07.2025 14:41
Дата завершення моніторингу
09.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-25-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.07.2025 № 76-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-06-25-011725-a, 25.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.07.2025 00:00
Документи рішення
18.07.2025 14:41
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-25-011725-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань: 1) надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; 2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2025-06-25-011725-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на веб-сайт (веб-сторінку), на якому відображена вказана інформація?; 3) якщо фінансування цієї закупівлі здійснюється на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility, просимо вказати, яка загальна сума коштів виділена із державного бюджету на цей об’єкт ? 4) за рахунок якої субвенції із Державного бюджету України місцевим бюджетам планується фінансування зазначеної закупівлі ? Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
21.07.2025 14:47
Орган перевірки
25.07.2025 00:00
Документи повідомлення
21.07.2025 14:47
-
Відповідь
Відповідь на запит
Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто запит Державної аудиторської служби України замовнику від 21.07.2025 стосовно процедури закупівлі «Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку Іваньківського ліцею Іваньківської сільської ради Черкаської області, вул. Ігоря Щербини, 6, с. Іваньки, Уманський район, Черкаська область», інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ІД: UA-2025-06-25-011725-a та доповідаємо. При формуванні Технічного завдання для проведення закупівлі за об’єктом будівництва: «Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку Іваньківського ліцею Іваньківської сільської ради Черкаської області, вул. Ігоря Щербини, 6, с. Іваньки, Уманський район, Черкаська область» було взято всі технічні та якісні показники відповідно до проектної документації розробленої товариством з обмеженою відповідальністю "ІНЖІНДУСТРІЯ" (позитивний експертний звіт від 19.05.2025 №51031 ), згідно з Завданням на проектування відповідно до договору № 19 від 01.04.2024. Реалізація заходів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) для придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти – 444 877,61 грн Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету), для придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти – 2 440 018,39 грн. Очікувану вартість визначено згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), на підставі зведеного кошторисного розрахунку. Також надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ck-oda.gov.ua/publichni-zakupivli-departamentu-budivnictva-cherkaskoyi-oblasnoyi-derzhavnoyi-administraciyi/ . Експертний звіт та зведений кошторисний розрахунок додається.
Рішеня
23.07.2025 14:17
Замовник
Документи повідомлення
23.07.2025 14:17
-
-
23.07.2025 14:18
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-25-011725-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань: 1) Чому здійснено маркування процедури закупівлі та до тендерної документації включені вимоги про дотримання вимог, встановлених Рамковою Угодою, укладеною між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, якщо згідно з поясненням від 23.07.2025 фінансування заплановано здійснити за рахунок залишків освітньої субвенції, а не за рахунок європейської програми фінансової підтримки України Ukraine Facility? 2) Чому не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ВЛАДОМ» як така, що не відповідає технічним вимогам, які наведені в Додатку 4 тендерної документації? Так, у позиції №108 «Відомість обсягів ресурсів» технічних вимог визначено необхідність постачання у складі комплекту аксесуарів 2: «Візок із нержавійної сталі під гастроємності GN 1/1 на 18 рівнів, дворядний - 2 шт», а учасником за позицією 9 в Локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-09 запропоновано постачання у складі комплекту аксесуарів 2: «Візок із нержавіючої сталі під гастроємності GN 1/1 на 18 рівнів, однорядний Bartscher - 2 шт», який відрізняється кількістю рядів. Крім цього, у позиції №54 «Відомість обсягів ресурсів» технічних вимог визначено використання води в обсязі 0,5719024м3, а в підсумковій відомості ресурсів тендерної пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ» за позицією №80 передбачено використання 0,572 м3, що не відповідає технічним вимогам. 3) Чому тендерна документація не містить вимог відповідно до п. 13? Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, якщо згідно з технічними вимогами в складі будівельних робіт придбавається «Котломийна машина типу APACH АК 902» (позиція 101 «Відомості обсягів ресурсів»)? Згідно з тендерною пропозицією ТОВ «ВЛАДОМ» в позиції 2 «Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-09» вартість машини спеціального призначення «Котломийна машина типу APACH АК 902» становить 284 440,0 гривень. 4) Чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ» невідповідності тендерній документації, а саме: не надання в довідці від 07.07.2025 № 2025/03 підтвердження наявності необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій? Згідно із підпунктом 1.1 Додатку 13 до тендерної документації для виконання робіт учасник повинен документально підтвердити наявність обладнання / устаткування / машин / механізмів, серед яких: - «автомобілі бортові, вантажопідйомність не менше 3 т», однак учасник надав інформацію про оренду «Автомобіля ГАЗ-53Б самосвал», який не є бортовим згідно із технічними характеристиками; - «навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність не менше 1 т», проте учасник в інформації вказав наявність орендованого «Екскаватора ЕЦУ-150» який не відноситися до класу навантажувачів згідно із технічними характеристиками. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
28.07.2025 12:38
Орган перевірки
01.08.2025 00:00
Документи повідомлення
28.07.2025 12:39
-
Відповідь
Пояснення
Щодо першого питання Повідомляємо, що маркування процедури закупівлі як такої, що здійснюється за рахунок коштів у межах реалізації фінансового інструменту Ukraine Facility, було здійснено помилково, оскільки фактичне фінансування закупівлі передбачається за рахунок залишків освітньої субвенції, а не коштів, що надаються в межах реалізації Рамкової Угоди між Україною та ЄС щодо Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX. У зв’язку з цим включення до тендерної документації посилань на відповідні вимоги Рамкової Угоди та застосування маркування процедури закупівлі як такої, що здійснюється відповідно до програми Ukraine Facility, не має під собою правових підстав. Зазначене буде враховано при проведенні подальших закупівель. Таким чином, зазначене маркування та включення відповідних положень до тендерної документації не впливали на прозорість, конкурентність чи дискримінаційність процедури закупівлі, а також не призвели до порушення принципів публічних закупівель. Щодо другого питання Департаментом будівництва направлено лист від 10.07.2025 № 18174/02/02.01-09 «Щодо погодження заміни обладнання» проектній організації ТОВ «ІНЖІНДУСТРІЯ». Листом від 14.07.2025 № 19/25 ТОВ «ІНЖІНДУСТРІЯ» погоджує заміну вищезазначеного обладнання (Листи додаються окремими файлами). Тож підстави на відхилення тендерної пропозиції немає. Щодо третього питання За офіційним переліком товарів, на які поширюється вимога щодо локалізації в закупівлях (згідно із п.?6 1 розд. X Закону України «Про публічні закупівлі» №?922), немає таких позицій, як котломийна машина APACH АК?902 або аналогічне обладнання. Тому тендерна документація не містила вимог щодо локалізації обладнання. Щодо четвертого питання У відповідь на запит повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЛАДОМ», зокрема в частині підтвердження відповідності вимогам Додатку 13 до тендерної документації щодо наявності необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, були враховані наступні обставини: Учасником було надано довідку від 07.07.2025 №?2025/03, у якій зазначено оренду транспортного засобу ГАЗ-53Б самосвал як підтвердження наявності автомобіля вантажопідйомністю понад 3?т. Згідно з технічними характеристиками, ГАЗ-53Б самосвал дійсно не є бортовим автомобілем у вузькому розумінні, однак під час розгляду пропозиції Замовником була прийнята до уваги функціональна можливість даного транспортного засобу щодо перевезення вантажів відкритим способом, що, на думку Замовника, не унеможливлює виконання умов договору. Щодо «навантажувачів одноковшевих, вантажопідйомністю не менше 1 т» — учасник вказав наявність орендованого екскаватора ЕЦУ-150, який дійсно не є навантажувачем у прямому значенні, однак, за інформацією виробника, може виконувати функції завантаження/розвантаження сипучих матеріалів. Враховуючи загальний обсяг наданих документів, фактичну здатність техніки виконувати зазначені роботи та дотримання принципу пропорційності та конкуренції, Замовником було прийнято рішення не відхиляти тендерну пропозицію, оскільки подані відомості не впливали критично на здатність учасника виконати договір.
Рішеня
29.07.2025 14:50
Замовник
Документи повідомлення
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 884 896 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 00:00
Замовник:
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380472372393
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 884 896 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 00:00
Замовник:
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380472372393
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності