Показати схожі тендери

Закупівля Обладнання мережеве активне систем телемеханіки від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-25-011382-a
Id Tender 3003223b7d544b2985374eaaf804d6c9
План UA-P-2025-06-06-009754-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.06.2025 16:15
Остання зміна 23.07.2025 17:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 646 800 EUR (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
48 234 EUR (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.06.2025 16:14 до 03.07.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 25.06.2025 16:14
до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.06.2025 16:14
до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.07.2025 14:12
до 09.07.2025 16:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.07.2025 16:12
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.07.2025 16:12
до 23.07.2025 17:22
Період уточнень
з 25.06.2025 16:14 до 30.06.2025 00:00
Період оскарження
з 25.06.2025 16:14 до 30.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.07.2025 14:12 до 09.07.2025 16:12
Період кваліфікації
з 04.07.2025 14:12 до 09.07.2025 16:12
Основні параметри
Обладнання мережеве активне систем телемеханіки
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція – українська. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 646 800 EUR
Обладнання мережеве активне систем телемеханіки
Назва предмета закупівлі
Обладнання мережеве активне систем телемеханіки
Очікувана вартість
9 646 800 EUR
Розмір мінімального кроку пониження ціни
48234,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
280 000
Аукціон
Cтарт аукціону
04.07.2025 13:43
Закінчення аукціону
04.07.2025 14:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Обладнання мережеве активне систем телемеханіки
Код ДК 021:2015
32412100-5 - Телекомунікаційні мережі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.04.2027 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
ДЛЯ РЕЗИДЕНТІВ: Покупець здійснює попередню оплату в розмірі 50 (п’ятдесяти)% вартості замовленого товару, на підставі отриманого рахунку-фактури, протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати його отримання. ДЛЯ НЕРЕЗИДЕНТІВ: Покупець здійснює попередню оплату в розмірі 50 (п’ятдесяти)% вартості замовленого товару, на підставі отриманого рахунку-фактури (проформа-інвойсу), протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати його отримання.
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 45,0 %
Опис:
ДЛЯ РЕЗИДЕНТІВ: Попередня оплата у розмірі 45 (сорока п’яти)% вартості замовленого товару здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати отримання від Постачальника письмового повідомлення на електронну пошту про заплановану дату поставки товару. ДЛЯ НЕРЕЗИДЕНТІВ: Попередня оплата у розмірі 45 (сорок п’ять)% вартості замовленого товару здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати отримання від Постачальника письмового повідомлення на електронну пошту про заплановану дату поставки товару.
Порядковий номер: 2
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
ДЛЯ РЕЗИДЕНТІВ: Остаточний розрахунок у розмірі 5 (п’яти)% вартості товару здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати підписання Акта монтажу товару та готовності введення в експлуатацію на підставі видаткової накладної. ДЛЯ НЕРЕЗИДЕНТІВ: Остаточний розрахунок у розмірі 5 (п’яти)% вартості товару здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати підписання Сторонами Акта монтажу товару та готовності введення в експлуатацію - на підставі рахунку-фактури (проформа-інвойсу) та міжнародної товарно-транспортної накладної (CMR).
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
RIKO, d.o.o.
Пропозиція:
9 328 566 EUR
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТЦ МАРКОНІ"
Пропозиція:
9 390 500 EUR
Відповіді на критерії
Учасник:
"Sakuraz" LLC
Пропозиція:
9 590 340 EUR
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.07.2025 13:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.06.2025 16:15
Оголошення про проведення закупівлі
25.06.2025 16:14
-
25.06.2025 16:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
25.06.2025 16:14
Проект договору
25.06.2025 16:14
-
25.06.2025 16:14
-
25.06.2025 16:14
-
25.06.2025 16:14
-
25.06.2025 16:14
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Волосюк Олександр
Електронна пошта
Телефон
0442385835
Замовник
ЄДРПОУ
03328913
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Поштовий індекс
03056
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Кваліфікація
Лот № 1 Обладнання мережеве активне систем телемеханіки
Період вимог/скарг з 09.07.2025 16:12 по 15.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 14:12 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.07.2025 16:12
Довідка НАЗК
09.07.2025 16:10
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 16:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 16:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції RIKO, industrijski, gradbeni inzeniring in leasing d.o.o. (RIKO, celovite tehnoloske resitve, d.o.o.) (далі – Учасник) на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. 1. До кінцевого строку подання тендерних пропозицій Учасником розміщено (завантажено) лист від 26.06.2025 №176/06-25 «Щодо підтвердження фінансової спроможності» (далі – Лист) та документальне підтвердження, яке зазначено Учасником в Листі, а саме: балансова звітність у складі якої баланс станом на 31.12.2024 р. та звіт про результати господарської діяльності за період з 01.01 по 31.12.2024 р., які викладені іншою мовою, разом із їх перекладом на українську мову. Однак переклад балансу станом на 31.12.2024 р. на українську мову МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ВИКЛАДЕНУ ІНШОЮ МОВОЮ, позиції 79-86 таблиці. 2. Замовником в тендерній документації підпунктом 5.1.2.1 пункту 5.1.2 підрозділу 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені …» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції довідки, що підтверджує наявність в учасника фінансової спроможності для виконання зобов’язань, що є предметом цієї закупівлі, згідно з встановленою Замовником формою. Підпунктом 5.1.2.2 пункту 5.1.2 підрозділу 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені …» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання документального підтвердження, зазначеного учасником у довідці що підтверджує наявність в учасника фінансової спроможності для виконання зобов’язань, що є предметом цієї закупівлі. Разом з цим, пунктом 7.1 підрозділом 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації встановлено: «… Документи або копії документів, передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися РАЗОМ ІЗ ЇХ АВТЕНТИЧНИМ ПЕРЕКЛАДОМ НА УКРАЇНСЬКУ МОВУ. Визначальним є текст, викладений українською мовою. …». 3. Враховуючи невідповідності, виявлені Замовником в інформації та/або документах, що подані RIKO, industrijski, gradbeni inzeniring in leasing d.o.o. (RIKO, celovite tehnoloske resitve, d.o.o.) у тендерній пропозиції, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та пункту 3.3 підрозділу 3 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, пропонується виправити їх шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - балансову звітність у складі якої баланс станом на 31.12.2024 р. та звіт про результати господарської діяльності за період з 01.01 по 31.12.2024 р., РАЗОМ ІЗ ЇХ ОНОВЛЕНИМ АВТЕНТИЧНИМ ПЕРЕКЛАДОМ НА УКРАЇНСЬКУ МОВУ. АБО - довідку, що підтверджує наявність в Учасника фінансової спроможності для виконання зобов’язань, що є предметом цієї закупівлі, згідно з встановленою Замовником формою. - документальне підтвердження, зазначене Учасником у довідці, що підтверджує наявність в Учасника фінансової спроможності для виконання зобов’язань, що є предметом цієї закупівлі, РАЗОМ З АВТЕНТИЧНИМ ПЕРЕКЛАДОМ НА УКРАЇНСЬКУ МОВУ.
Створено
08.07.2025 15:45
Надати до
09.07.2025 15:45
Договір
UA-2025-06-25-011382-a-c1
Підписаний і діє
Номер
R01-1357/25-KM
9 328 566 EUR
9 328 566 EUR
Без ПДВ
Підписано
23.07.2025
Строк дії договору з
23.07.2025
по
30.04.2027
Номенклатура
1 (комплект)
Обладнання мережеве активне систем телемеханіки
Номенклатура
Обладнання мережеве активне систем телемеханіки
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
EUR
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 квітня 2027 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03328913

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
RIKO, d.o.o.
Повна назва
RIKO, industrijski, gradbeni inzeniring in leasing d.o.o.
Місцезнаходження
Республіка Словенія
Реєстр
SI-TIN
Код ЄДРПОУ
5909368000

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-28-000041
Дата створення проекту
28.07.2025 11:00
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
28.07.2025 11:39
Дата публікації висновку про результати
08.08.2025 10:59
Дата завершення усунення порушень
14.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
19.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.07.2025 Київ № 198 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 29 UA-2025-06-25-011382-a 25.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.07.2025 00:00
Документи рішення
28.07.2025 11:39
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Київський метрополітен» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 10.06.2025 № 698-П (зі змінами, протокол від 17.06.2025 № 737-П), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів «RIKO, industrijski, gradbeni inzeniring in leasing d.o.o.» на її відповідність вимогам тендерної документації, вимогу про усунення невідповідностей до 09.07.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.07.2025 № 856-П, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23.07.2025 № RO1-1357/25-KM на суму 9 328 566,00 євро, договір забезпечення від 18.07.2025 № 336-ІТ-25, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 01.08.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції переможця торгів «RIKO, industrijski, gradbeni inzeniring in leasing d.o.o.» своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
07.08.2025 00:00
Дата публікації
08.08.2025 10:59
Документи висновку
08.08.2025 10:59
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Обладнання мережеве активне систем телемеханіки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-25-011382-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Рішеня
29.07.2025 15:31
Орган перевірки
02.08.2025 00:00
Документи повідомлення
29.07.2025 15:32
-
Відповідь
Надання пояснень (інформації та документів) на Запит від 29.07.2025
Пояснення, інформацію та документи щодо Запиту викладено в листі від 01.08.2025 №42/04-28
Рішеня
01.08.2025 13:52
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 646 800 EUR
Період подання пропозицій
до 03.07.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Контактний телефон:
0442385835
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 646 800 EUR
Період подання пропозицій
до 03.07.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Контактний телефон:
0442385835
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності