Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ" (ремонт покриття) від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-25-011142-a
Id Tender ce4daf6bcc244dc19aac8cddc738796f
План UA-P-2025-06-25-012576-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.06.2025 16:06
Остання зміна 05.08.2025 16:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 430 250 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 302.5 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.06.2025 16:05 до 10.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.06.2025 16:05
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.06.2025 16:05
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.07.2025 00:00
до 14.07.2025 15:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.07.2025 15:32
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.07.2025 15:32
до 05.08.2025 16:45
Період уточнень
з 25.06.2025 16:05 до 07.07.2025 00:00
Період оскарження
з 25.06.2025 16:05 до 07.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.07.2025 00:00 до 14.07.2025 15:32
Період кваліфікації
з 10.07.2025 00:00 до 14.07.2025 15:32
Основні параметри
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ" (ремонт покриття)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 430 250 грн.
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ" (ремонт покриття)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ" (ремонт покриття)
Очікувана вартість
1 430 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14302,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
42 907.5
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ" (ремонт покриття)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
Пропозиція:
1 394 962.13 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.06.2025 16:06
Оголошення про проведення закупівлі
25.06.2025 16:05
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пилипчук Руслан
Електронна пошта
Телефон
380507833341
Замовник
ЄДРПОУ
25908960
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
43020
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ" (ремонт покриття)
Період вимог/скарг з 14.07.2025 15:32 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 00:00 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами розгляду пропозиції учасника визначено переможцем процедури закупівлі
Документи кваліфікації
14.07.2025 15:32
Довідка НАЗК
14.07.2025 15:32
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 16:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 16:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав файли «3. Довідка аналогія.pdf» та «3. Договір аналогія.PDF», що містять інформацію та підтвердження об’єми основних видів робіт в натуральних величинах вказаних Замовником. Однак, вказаний аналогічний договірне містить підтвердження досвіду виконання робіт (послуг) в обсязі 100 % від обсягів основних видів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах у кількості визначеній у тендерній документації, що не відповідає вимогам пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав файл «Договірна ціна.zip», що містить розрахунки договірної ціни, де не вірно розраховано кошти на покриття ризиків пов’язаних з виконанням робіт/послуг, у розмірі 1,5% від вартості договірної ціни без ПДВ, що не відповідає вимогам пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації. 1.3. Учасник в складі тендерної пропозиції надав файл «11. Відомості про учасника.pdf», що містить Довідку про Учасника процедури закупівлі для надання послуг (виконання робіт, постачання товару), що містить інформацію про Учасника. Однак, у ній некоректно вказаний тип суб’єкта підприємництва та відсутні відомості про реєстрацію Учасника як платника податку на додану вартість/єдиного податку, що не відповідає вимогам пункту 11 Додатку 1 до тендерної документації. 1.4. Учасник в складі тендерної пропозиції надав файл «11. Довідка лабараторія.pdf», що містить довідку про наявність в учасника вимірювальної лабораторії із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг. Однак, у ній відсутній перелік спроможності виконання вищезазначених послуг, що не відповідає вимогам пункту 11 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог пункту 3. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції документи: Учасник надає документальне підтвердження досвіду виконання робіт (послуг) одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних видів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Об’єми основних видів робіт в натуральних величинах: Найменування робіт Одиниця виміру Кількість Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів м2 360 Улаштування покриття з фігурних елементів мощення з приготуванням піщано-цементної суміші площадок та тротуарів м2 360 2.2. Договірна ціна повинна бути розрахована відповідно до Настанови та інших діючих кошторисних норм та обов’язково включати кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів, кошти на покриття ризиків пов’язаних з виконанням робіт/послуг, у розмірі 1,5% від вартості договірної ціни без ПДВ. 2.3. Відповідно до вимог пункту 11. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції документи: - Довідку на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності таких бланків, що містить інформацію про Учасника процедури закупівлі для надання послуг (виконання робіт, постачання товару), за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, а саме: повна назва Учасника; ідентифікаційний код юридичної особи (код ЄДРПОУ); юридична адреса; фактична адреса; телефон, електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; відомості про реєстрацію Учасника як платника податку на додану вартість/єдиного податку; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та про уповноважену особу, яка має право підписувати договір; найменування фінансової установи (банку) в якій Учасником відкрито рахунок; номер банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, МФО…. 2.4. Відповідно до вимог пункту 11. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції документи: Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт (послуг) одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних видів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має розрахувати кошти на покриття ризиків пов’язаних з виконанням робіт/послуг, відповідно до вимог пункту 5. Додатку 1 до тендерної документації. 3.3. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має вказати у довідці, що містить інформацію про Учасника зазначити коректне визначення типу суб’єкта господарювання та відомості про реєстрацію Учасника як платника податку на додану вартість/єдиного податку, відповідно до вимог пункту 11. Додатку 1 до тендерної документації. 3.4. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати довідку про наявність в учасника вимірювальної лабораторії, відповідно до вимог пункту 11. Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
11.07.2025 15:08
Надати до
12.07.2025 15:08
Договір
UA-2025-06-25-011142-a-b1
Підписаний і діє
Номер
07/18/25
1 394 962.13 грн.
1 394 962.13 грн.
З ПДВ
Підписано
04.08.2025
Строк дії договору з
04.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ" (ремонт покриття)
Номенклатура
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ" (ремонт покриття)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25908960

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13993936

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.08.2025 16:45
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 430 250 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 00:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380507833341
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 430 250 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 00:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380507833341
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності