Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво системи відеоспостереження м.Чернігів: Ділянка 3. Перехрестя вул.Кільцева – вул. 1-ої Танкової бригади, вул. Кільцева – вул. Шевченка, вул.Шевченка – вул. Кленова, кладовище "Яцево" (ДК 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи) від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-25-010724-a
Id Tender fd1254a86137481f9785265c8e8227ba
План UA-P-2025-06-25-012864-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 25.06.2025 15:54
Остання зміна 05.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 015 404.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 077.02 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.06.2025 15:54 до 10.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.06.2025 15:54
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.06.2025 15:54
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.07.2025 00:00
до 30.07.2025 15:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.07.2025 15:37
до 05.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 30.07.2025 15:03
-
Період уточнень
з 25.06.2025 15:54 до 07.07.2025 00:00
Період оскарження
з 25.06.2025 15:54 до 07.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.07.2025 00:00 до 30.07.2025 15:03
Період кваліфікації
з 10.07.2025 00:00 до 30.07.2025 15:03
Основні параметри
Будівництво системи відеоспостереження м.Чернігів: Ділянка 3. Перехрестя вул.Кільцева – вул. 1-ої Танкової бригади, вул. Кільцева – вул. Шевченка, вул.Шевченка – вул. Кленова, кладовище "Яцево" (ДК 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
3 015 404.4 грн.
Будівництво системи відеоспостереження м.Чернігів: Ділянка 3. Перехрестя вул.Кільцева – вул. 1-ої Танкової бригади, вул. Кільцева – вул. Шевченка, вул.Шевченка – вул. Кленова, кладовище "Яцево" (ДК 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи)
Назва предмета закупівлі
Будівництво системи відеоспостереження м.Чернігів: Ділянка 3. Перехрестя вул.Кільцева – вул. 1-ої Танкової бригади, вул. Кільцева – вул. Шевченка, вул.Шевченка – вул. Кленова, кладовище "Яцево" (ДК 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
3 015 404.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15077,02
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво системи відеоспостереження м.Чернігів: Ділянка 3. Перехрестя вул.Кільцева – вул. 1-ої Танкової бригади, вул. Кільцева – вул. Шевченка, вул.Шевченка – вул. Кленова, кладовище "Яцево"
Код ДК 021:2015
45316210-0 - Встановлення обладнання для моніторингу руху транспорту
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, м. Чернігів
Дата постачання по
30.09.2025 15:56
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНГРЕСС"
Пропозиція:
2 969 036 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.06.2025 15:54
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мельник Альона Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Chechotka Inesa Ihorivna
Електронна пошта
Телефон
+380462619232
Факс
+380462619062
Замовник
ЄДРПОУ
40108651
Назва (англійською мовою)
THE MAIN DEPARTAMENT OF THE NATIONAL POLICE IN THE CHERNIGIV REGION
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва (англійською мовою)
THE MAIN DEPARTAMENT OF THE NATIONAL POLICE IN THE CHERNIGIV REGION
Поштовий індекс
14000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
місто Чернігів
Адреса
проспект Перемоги,74
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво системи відеоспостереження м.Чернігів: Ділянка 3. Перехрестя вул.Кільцева – вул. 1-ої Танкової бригади, вул. Кільцева – вул. Шевченка, вул.Шевченка – вул. Кленова, кладовище "Яцево" (ДК 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи)
Період вимог/скарг з 16.07.2025 15:37 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 00:00 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.07.2025 15:37
Довідка НАЗК
16.07.2025 15:36
Повідомлення про рішення
16.07.2025 15:35
Пропозиція, що перемогла
10.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 15:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 15:51
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 3 розділу І “Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям”, Учаснику необхідно було надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У довідці відображається належність обладнання, машини та мехінізми (власного, залученого тощо), яке залучається до виконання робіт, що визначається відповідно до потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які є складовою проекту організації будівництва (Додаток Е ДБН А.3.1-5:2016 “Організація будівельного виробництва”, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 № 115). У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. Учасник, ТОВ "ІНГРЕСС", завантажив файл “Довідка про МТБ.pdf” та кошторисну документацію, при перегляді яких було встановлено, що в переліку обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ "ІНГРЕСС" відсутні наступні механізми, які будуть залучені до виконання робіт: дрилі електричні (п. 14 Підсумкової відомості ресурсів), пістолет монтажний (п. 15 Підсумкової відомості ресурсів) та термоповітродувка (п. 17 Підсумкової відомості ресурсів). Вимагаю завантажити через електронну систему закупівель довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У довідці відображається належність обладнання, машини та мехінізми (власного, залученого тощо), яке залучається до виконання робіт, що визначається відповідно до потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які є складовою проекту організації будівництва (Додаток Е ДБН А.3.1-5:2016 “Організація будівельного виробництва”, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 № 115). У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання.
Створено
14.07.2025 15:26
Надати до
15.07.2025 15:26
Період вимог/скарг з 30.07.2025 15:03 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 14:59 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Документи кваліфікації
30.07.2025 15:03
Повідомлення про рішення
30.07.2025 15:02
Пропозиція, що перемогла
30.07.2025 14:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 15:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 15:51
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-28-000111
Дата створення проекту
28.07.2025 16:17
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
29.07.2025 09:34
Дата публікації висновку про результати
06.08.2025 14:23
Дата завершення усунення порушень
21.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
20.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.07.2025 № 51-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-06-25-010724-a 25.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.07.2025 00:00
Документи рішення
29.07.2025 09:34
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Чернігівській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.06.2025 № 79 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей до 15:26 год 15.07.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ІНГРЕСС», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.07.2025, протокол уповноваженої особи від 16.07.2025 № 93 про визначення переможця, протокол уповноваженої особи від 30.07.2025 № 106, пояснення та документи, оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель 31.07.2025 на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей та Додатку № 2 до тендерної документації Замовника «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей». Так, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 16.07.2025, проте переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІНГРЕСС», документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей в електронну систему закупівель не завантажено, чим недотримано вимоги абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей та Додатку № 2 до тендерної документації Замовника. Відповідно до положень абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, у ході моніторингу процедури закупівлі Замовником 30.07.2025 тендерну пропозицію ТОВ «ІНГРЕСС» відхилено, як наслідок відкриті торги відмінено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та оголошенні відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
06.08.2025 00:00
Дата публікації
06.08.2025 14:23
Документи висновку
06.08.2025 14:23
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво системи відеоспостереження м.Чернігів: Ділянка 3. Перехрестя вул. Кільцева – вул. 1-ої Танкової бригади, вул. Кільцева – вул. Шевченка, вул. Шевченка – вул. Кленова, кладовище «Яцево» (ДК 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи)», очікуваною вартістю 3 015 404,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-25-010724-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, протокол засідання робочої групи тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
30.07.2025 11:22
Орган перевірки
05.08.2025 00:00
Документи повідомлення
30.07.2025 11:23
-
Відповідь
Пояснення ГУНП в Чернігівській області
1. Відповідно до розпорядження Чернігівської міської військової адміністрації від 21 лютого 2025 року №21 “Про затвердження Програми забезпечення громадської безпеки та правопорядку на території м. Чернігова на 2025 рік” виділені кошти ГУНП в Чернігівській області шляхом надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на будівництво системи відеоспостереження в м. Чернігові. Управління уклало договір з ФОП Петровським А.Ю. щодо виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво системи відеоспостереження м. Чернігів». Згідно даних проєктно-кошторисної документації, яка пройшла комплексну експертизу, система відеоспостереження в м. Чернігів складається з 15-ти Ділянок. Керуючись даними проєктно-кошторисної документації, наявними потребами ГУНП в Чернігівській області та наявними бюджетними асигнуваннями було визначено очікувану вартість закупівлі робіт з будівництва системи відеоспостереження м.Чернігів: Ділянка 3. Перехрестя вул.Кільцева – вул. 1-ої Танкової бригади, вул. Кільцева – вул. Шевченка, вул.Шевченка – вул. Кленова, кладовище "Яцево" (ДК 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи), яка складає 3015404,40 грн. Додатки: 1. Довідка про зміни до кошторису. 2. Зведений кошторисний розрахунок. 3. Наказ про затвердження проєктно-кошторисної документації. 4. Локальні кошториси з проєктно-кошторисної документації. 5. Договірна ціна Ділянки 3 (очікувана вартість). 6. Обсяги робіт по Ділянці 3. 7. Підсумкова відомість ресурсів Ділянки 3. 8. Експертний звіт. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://cn.npu.gov.ua/diyalnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnih-harakteristik-ta-ochikuvanoyi-vartosti-zakupivel/budivnytstvo-systemy-videosposterezhennia-mchernihiv-dilianka-3-perekhrestia-vulkiltseva-vul-1-oi-tankovoi-bryhady-vul-kiltseva-vul-shevchenka-vulshevchenka-vul-klenova-kladovyshche-iatsevo.
Рішеня
31.07.2025 15:16
Замовник
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 015 404.4 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380462619232
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 015 404.4 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380462619232
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності