Лист в довільній формі на фірмовому бланку ( у разі наявності таких бланків), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі (не менше одного договору), з підтверджуючими документами (копією договору; копією видаткової накладної або листа-відгуку контрагента по вказаному договору). Інформація може надаватися про договір, який виконується.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 15:50
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Лист в довільній формі на фірмовому бланку ( у разі наявності таких бланків), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі (не менше одного договору), з підтверджуючими документами (копією договору; копією видаткової накладної або листа-відгуку контрагента по вказаному договору). Інформація може надаватися про договір, який виконується.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 15:48
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
СКАРГА
на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 25.06.2025 року було оголошено процедуру Відкритих торги з Особливостями, ідентифікатор № UA-2025-06-25-010627-a, (надалі-Закупівля/Торги). Предметом процедури Відкритих торгів з Особливостями є: активоване вугілля з кокосової сировини, за кодом ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція, замовник торгів - Вінницяоблводоканал, (надалі -Замовник).
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ» (далі – Скаржник), має намір взяти участь у Закупівлі. Проаналізувавши вимоги та умови Тендерної документації, що затверджена Рішенням уповноваженої особи від «25» червня 2025 року, протокол № 483, вважає, що містить положення та вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Щодо аналогічного договору
Відповідно Додаток 1 Документації затверджено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно Розділу 1 цього Додатку для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріпленим ч. 2 ст. 16 Закону, в складі тендерної пропозиції необхідно надати
«Лист в довільній формі на фірмовому бланку ( у разі наявності таких бланків), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі (не менше одного договору), з підтверджуючими документами (копією договору; копією видаткової накладної або листа-відгуку контрагента по вказаному договору). Інформація може надаватися про договір, який виконується.».
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Вінницяоблводоканал усунути допущені порушення процедури Закупівлі шляхом виключення з тендерної документації зазначених в даній Скарзі вимог.
. Щодо документу, що виданий органом, який реалізує державну політику у галузях санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення, або будь-який інший документ, що підтверджує, чи відповідає активоване вугілля вимогам санітарного законодавства.
Щодо документу, що виданий органом, який реалізує державну політику у галузях санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення, або будь-який інший документ, що підтверджує, чи відповідає активоване вугілля вимогам санітарного законодавства.
Відповідно Додаток 1 Документації затверджено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно Розділу 3 цього Додатку, в складі тендерної пропозиції необхідно надати документ, виданий органом, що реалізує державну політику у галузях санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення, або будь-який інший документ, що підтверджує, чи відповідає активоване вугілля вимогам санітарного законодавства.
Скаржник вважає вищевказану вимогу Документації такою, що суперечить положенням чинного законодавства, з огляду на наступне.
Відповідно пункту 1 Постанови КМУ від 2 вересня 2015 р. № 667, затверджено, що Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який реалізує державну політику у галузі санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення.
Пунктом 4 Постанови КМУ від 2 вересня 2015 р. № 667, затверджені завдання Держпродспоживслужби. Перелік завдань поширюється на визначені галузі/сфери:
- у галузі ветеринарної медицини;
- у сфері насінництва та розсадництва;
- у сфері охорони прав на сорти рослин;
- у сфері здійснення державного нагляду (контролю) за дотримання законодавства про захист прав споживачів;
- у сфері здійснення державного ринкового нагляду;
- у сфері здійснення метрологічного нагляду;
- здійснює контроль за дотриманням законодавства про рекламу в частині захисту прав споживачів реклами, приймає рішення про визнання реклами недобросовісною, прихованою, про визнання порівняння в рекламі неправомірним з одночасним зупиненням її розповсюдження;
- застосовує фінансові санкції до суб’єктів господарювання за порушення законодавства про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення;
- у сфері дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін;
- у сфері нагляду (контролю) у системі інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу;
- організовує та здійснює державний нагляд (контроль) в частині експлуатації та технічного стану машин;
- здійснює у межах повноважень, передбачених законом, державний нагляд (контроль) за дотриманням вимог законодавства з питань туристичної діяльності;
- у сфері контролю за якістю зерна та продуктів його переробки;
- організовує та здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням заходів біологічної і генетичної безпеки щодо сільськогосподарських рослин під час створення, дослідження та практичного використання генетично модифікованих організмів у відкритих системах на підприємствах, в установах та організаціях агропромислового комплексу незалежно від їх підпорядкування і форми власності;
- здійснює радіаційний контроль за рівнем радіоактивного забруднення сільськогосподарської продукції і продуктів харчування;
- у сфері виробництва та обігу органічної продукції (сировини);
- приймає у передбачених законом випадках рішення про знищення продукції або інше рішення щодо подальшого поводження з нею;
- веде та користується реєстрами (базами даних) відповідно до закону;
- забезпечує відкритий та безоплатний доступ до реєстрів, ведення яких відповідно до законодавства покладено на Держпродспоживслужбу;
- у випадках, встановлених законом, видає документи дозвільного характеру, передбачені Законом України “Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності”;
- проводить ліцензування господарської діяльності відповідно до закону та здійснює державний контроль за додержанням ліцензіатами ліцензійних умов;
- розробляє у межах повноважень, передбачених законом, галузеві та міжгалузеві програми науково-дослідних робіт;
- у межах повноважень, передбачених законом, складає протоколи та розглядає справи про правопорушення;
- організовує в межах компетенції науково-технічне та інше інформування міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, навчальних закладів та науково-дослідних установ Держпродспоживслужби;
- здійснює представництво інтересів України у міжнародних організаціях відповідно до своєї компетенції, зокрема Міжнародній асоціації з контролю за якістю насіння (ІСТА), в Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), у Міжнародній раді по зерну, а також бере участь у роботі відповідних комітетів Світової організації торгівлі, Міжнародного епізоотичного бюро, Міжнародної конвенції захисту рослин, Європейської та Середземноморської організації захисту рослин, Комісії з Кодексу Аліментаріус, інших міжнародних організацій з питань, що належать до компетенції Держпродспоживслужби;
- у межах повноважень, передбачених законом, укладає міжнародні договори;
- здійснює розгляд звернень громадян з питань, пов’язаних з діяльністю Держпродспоживслужби, її територіальних органів, а також підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління;
- здійснює управління об’єктами державної власності, що належать до сфери її управління;
- організовує наукову, науково-технічну, інформаційну, видавничу діяльність, пропагування досягнень і передового досвіду, сприяє створенню і впровадженню сучасних технологій у сферах, віднесених до компетенції Держпродспоживслужби;
- подає в установленому порядку пропозиції щодо вдосконалення форм державної статистичної звітності;
- проводить дослідження (випробування) у сферах, що належать до компетенції Держпродспоживслужби;
- здійснює інші повноваження, визначені законом.
Зауважуємо на тому, що серед всього переліку завдань, що покладаються на даний орган, лише п.п 3 Постанови №667 передбачає, що у галузі ветеринарної медицини можливе проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи за результатами якої видаються відповідні висновки. Разом з тим, предметом закупівлі є хімічна продукція і Постановою № 667 дану сферу не віднесено до компетенції Держпродспоживслужби, а тому відсутні будь-які законодавчі підстави щодо видачі документу, що підтверджує, чи відповідає активоване вугілля вимогам санітарного законодавства.
Отже, з врахуванням вищевикладеної інформації вбачається, що Держпродспоживслужби, може видати висновок за результатами дослідження у сфері ветеринарної медецини, а у випадках, встановлених законом, може видати документи дозвільного характеру, передбачені Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». Звертаємо увагу на те, що згідно цього переліку відсутні документи, що можуть підтвердити відповідність товару вимогам санітарного законодавства.
Частиною другої статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Отже, прийняти участь у процедурі закупівлі не зможе жоден учасник, в тому числі Скаржник, який не має вищевказаних документів на запропонований товар.
З огляду на викладене, дана вимога Замовника, що міститься в тендерній документації є дискримінаційною та такою, що не відповідає діючому законодавству України, а тому має бути виключена з тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Вінницяоблводоканал усунути допущені порушення процедури Закупівлі шляхом виключення з тендерної документації зазначених в даній Скарзі вимог.
Автор:
33400188, ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ
"
03049, Україна, м. Київ, Київ, вул.Шовкуненка, будинок 8/20, квартира 52
Звернення:
За тендером : Активоване вугілля з кокосової сировини
Тема:
аналогічний договір
Зміст:
доброго дня! Чи буде достатнім підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору, якщо його предмет договору відповідає предмету закупівлі визначеного за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015-24950000-8 “Спеціалізована хімічна продукція” ?
Дата оприлюднення звернення:
27.06.2025 11:59
Добрий день! Шановний Учаснику, підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору буде договір на закупівлю активованого вугілля за кодом ДК 021:2015: 24950000-8 «Спеціалізована хімічна продукція».
Дата оприлюднення відповіді:
30.06.2025 10:46
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.