Показати схожі тендери

Закупівля Активоване вугілля з кокосової сировини від Вінницяоблводоканал.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-25-010627-a
Id Tender 3614ca0cd5d14d24bfc5cc84805160ad
План UA-P-2025-06-25-013036-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.06.2025 15:52
Остання зміна 24.07.2025 08:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
755 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 556 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.06.2025 15:48 до 03.07.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 25.06.2025 15:48
до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.06.2025 15:48
до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.07.2025 12:55
до 18.07.2025 14:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.07.2025 14:48
до 24.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.07.2025 14:35
до 24.07.2025 08:46
Період уточнень
з 25.06.2025 15:48 до 30.06.2025 00:00
Період оскарження
з 25.06.2025 15:48 до 30.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.07.2025 12:55 до 18.07.2025 14:35
Період кваліфікації
з 10.07.2025 12:55 до 18.07.2025 14:35
Основні параметри
Активоване вугілля з кокосової сировини
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
755 600 грн.
Активоване вугілля з кокосової сировини
Назва предмета закупівлі
Активоване вугілля з кокосової сировини
Очікувана вартість
755 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7556,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.07.2025 12:20
Закінчення аукціону
10.07.2025 12:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
Активоване вугілля з кокосової сировини
Код ДК 021:2015
24954000-6 - Активоване вугілля
Кількість
5
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
21022, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Київська,173
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
25.06.2025 15:48
-
25.06.2025 15:48
-
25.06.2025 15:48
-
25.06.2025 15:48
-
25.06.2025 15:48
-
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОХІМСЕРВІС"
Пропозиція:
550 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ВОТЕР ГРУП"
Пропозиція:
714 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ "
Пропозиція:
720 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Інтехтрейдінг
Пропозиція:
490 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.07.2025 12:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.06.2025 15:52
Оголошення про проведення закупівлі
25.06.2025 15:48
-
25.06.2025 15:48
-
25.06.2025 15:48
-
25.06.2025 15:48
Проект договору
25.06.2025 15:48
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Якименко
Електронна пошта
Телефон
+380432537398
Замовник
ЄДРПОУ
03339012
Повна назва
Вінницяоблводоканал
Поштовий індекс
21022
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
місто Вінниця
Адреса
ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 173
Кваліфікація
Лот № 1 Активоване вугілля з кокосової сировини
Період вимог/скарг з 11.07.2025 14:48 по 17.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 12:55 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
В процедурі відкритих торгів з особливостями через електронну систему закупівель по предмету закупівлі - Активоване вугілля з кокосової сировини (код ДК 021:2015- 24950000-8 «Спеціалізована хімічна продукція» ) прийняло участь 4 Учасники. Електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію надану учасником — ТОВ «Інтехтрейдінг» з ціновою пропозицією — 490 000,00 грн з ПДВ. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Інтехтрейдінг» на її відповідність вимогам Тендерної документації було виявлено: 1.На підтвердження відповідності вимогам технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Учасник закупівлі надав Сертифікат. Також Учасник надав Технічний паспорт, надання якого не передбачено вимогами тендерної документації (Замовник передбачив можливість надання сертифікату якості та/або сертифікату аналізу). Під час аналізу змісту наданого Учасником Сертифікату встановлено, що запропонований товар не відповідає технічним характеристикам встановленим Замовником в Додатку 2 Тендерної документації, так, наприклад, невідповідність встановлена відносно Йодного індексу (Замовник вимагав 800-1000 мг/г, а Учасник пропонує 1062 мг/г). В наданому Учасником Сертифікаті відсутні показники: Площа поверхні та Насипна щільність, що не дає можливості встановити відповідність зазначених показників вимогам Замовника. Під час аналізу наданого Учасником Технічного паспорту (який Замовник не вимагав) також встановлено невідповідність технічних характеристик запропонованого товару характеристикам встановленим Замовником в Додатку 2 Тендерної документації, наприклад невідповідність встановлена відносно Площі поверхні (Замовник вимагав 800-1000 м2/г, а Учасник пропонує 1050 м2/г). В наданому Технічному паспорті відсутній показник рН. Тому Учасником не дотримано вимог Додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації та п. 13. Розділу 3 «Інша інформація, яка надається учасником» Додатку 1 Тендерної документації. Враховуючи результат розгляду, необхідно відхилити тендерну пропозицію Учасника - ТОВ «Інтехтрейдінг» відповідно до вимог тендерної документації та на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме: 1) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; 2) не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Документи кваліфікації
11.07.2025 14:48
Повідомлення про рішення
10.07.2025 12:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 14.07.2025 11:18 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.07.2025 14:48 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
В процедурі відкритих торгів з особливостями через електронну систему закупівель по предмету закупівлі - Активоване вугілля з кокосової сировини (код ДК 021:2015- 24950000-8 «Спеціалізована хімічна продукція» ) прийняло участь 4 Учасники. Тендерна пропозиція ТОВ «Інтехтрейдінг» була відхилена. Електронна система закупівель визначила наступною найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію надану учасником — ТОВ «ЕНЕРГОХІМСЕРВІС» з ціновою пропозицією — 550 000,00 грн з ПДВ. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЕНЕРГОХІМСЕРВІС» на її відповідність вимогам Тендерної документації було виявлено: 1.На підтвердження відповідності вимогам технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Учасник закупівлі надав Сертифікат аналізу. Оригінал наданого документа не підписано виробником. Крім того під час аналізу змісту наданого Учасником Сертифікату аналізу встановлено, що запропонований товар не відповідає технічним характеристикам встановленим Замовником в Додатку 2 Тендерної документації, так, наприклад, невідповідність встановлена відносно Йодного індексу (Замовник вимагав 800-1000 мг/г, а Учасник пропонує 1023 мг/г). Також в наданому Учасником Сертифікаті відсутні показники: Площа поверхні та Насипна щільність, рН, що не дає можливості встановити відповідність зазначених показників вимогам Замовника. Тому Учасником не дотримано вимог Додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації та п. 13. Розділу 3 «Інша інформація, яка надається учасником» Додатку 1 Тендерної документації. Враховуючи результат розгляду, необхідно відхилити тендерну пропозицію Учасника - ТОВ «ЕНЕРГОХІМСЕРВІС» відповідно до вимог тендерної документації та на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме: 1) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; 2) не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Документи кваліфікації
14.07.2025 11:18
Повідомлення про рішення
11.07.2025 14:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 18.07.2025 14:35 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.07.2025 11:18 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.07.2025 14:36
Довідка НАЗК
18.07.2025 14:35
Повідомлення про рішення
14.07.2025 11:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СМАРТ ВОТЕР ГРУП" в процедурі відкритих торгів з особливостями по предмету — Активоване вугілля з кокосової сировини (код ДК 021:2015- 24950000-8 «Спеціалізована хімічна продукція»), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Згідно п. 13 Розділу 3 “Інша інформація, яка надається учасником” Додатку 1 Тендерної документації, Учасник повинен надати документальне підтвердження відповідності товару (послуг, робіт) технічним, якісним вимогам до предмету закупівлі відповідно до переліку наведеного в Додатку 2. Відповідно до п. 1, 2 Додатку 2 Тендерної документації, Учасник в складі своєї пропозиції має надати такі документи: чинний/дійсний сертифікат відповідності системи управління якістю виробника товару стандарту ISO 9001:2015 в області виробництва активованого вугілля та чинний/дійсний сертифікат відповідності системи екологічного управління виробника товару стандарту ISO 14001:2015 в області виробництва активованого вугілля. Учасник закупівлі надав сертифікат відповідності ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 виданий на виробника Donau carbon Філіппіни, а в тендерній документації вказав, що країною виробником є Німеччина. Для усунення вищевказаних невідповідностей, ТОВ "СМАРТ ВОТЕР ГРУП" необхідно додати до своєї пропозиції протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, наступні документи та інформацію: 1. Надати чинний/дійсний сертифікат відповідності системи управління якістю виробника товару стандарту ISO 9001:2015 в області виробництва активованого вугілля та чинний/дійсний сертифікат відповідності системи екологічного управління виробника товару стандарту ISO 14001:2015 в області виробництва активованого вугілля виданий на виробника Donau carbon Німеччина.
Створено
16.07.2025 17:02
Надати до
17.07.2025 17:02
Договір
UA-2025-06-25-010627-a-b1
Підписаний і діє
Номер
315
714 000 грн.
595 000 грн.
З ПДВ
Підписано
24.07.2025
Строк дії договору з
24.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 (тонни)
Активоване вугілля з кокосової сировини
Номенклатура
Активоване вугілля з кокосової сировини
Кількість
5
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Вінницяоблводоканал
Повна назва
Вінницяоблводоканал
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03339012

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ВОТЕР ГРУП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ВОТЕР ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42834403

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-04-000001
Дата створення проекту
04.08.2025 09:38
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
04.08.2025 16:56
Дата публікації висновку про результати
14.08.2025 17:41
Дата завершення усунення порушень
20.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.08.2025 №110-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 04.08.2025 №110-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-06-25-010627-a, 25.06.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.08.2025 00:00
Документи рішення
04.08.2025 16:56
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Вінницяоблводоканал» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.06.2025 (протокол № 483) (далі – тендерна документація), звернення до Замовника за роз’ясненням щодо тендерної документації та відповідь на нього, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 01.07.2025 № 10319-р/пк-пз, від 07.07.2025 № 10625-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інтехтрейдінг» (далі – ТОВ «Інтехтрейдінг»), рішення уповноваженої особи від 11.07.2025 № 517, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Енергохімсервіс» (далі – ТОВ «Енергохімсервіс»), рішення уповноваженої особи від 14.07.2025 № 520, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Смарт вотер груп» (далі – ТОВ «Смарт вотер груп»), рішення уповноваженої особи від 18.07.2025 № 531, договір на поставку активованого вугілля з кокосової сировини від 24.07.2025 № 315 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 12.08.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Інтехтрейдінг», ТОВ «Енергохімсервіс», ТОВ «Смарт вотер груп», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Дата висновку
14.08.2025 00:00
Дата публікації
14.08.2025 17:41
Документи висновку
14.08.2025 17:41
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі активованого вугілля з кокосової сировини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-06-25-010627-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання: Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості? Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.08.2025 17:21
Орган перевірки
13.08.2025 00:00
Документи повідомлення
07.08.2025 17:22
-
Відповідь
Пояснення на запит Держаудитслужби за предметом закупівлі,- “Активоване вугілля з кокосової сировини”. Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-25-010627-a
Розглянувши Запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області (далі — Держаудитслужба), що оприлюднений в електронній системі закупівель 07.08.2025 року у межах проведення моніторингу закупівлі “Активоване вугілля з кокосової сировини” (ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-25-010627-a), виконуючи Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо пояснення: 1. 19.12.2020 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 № 631 і від 11 жовтня 2016 № 710», за якою головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: – обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. КП “Вінницяоблводоканал” не відноситься до суб’єктів господарювання державного сектору економіки, а є комунальним підприємством, управління яким здійснює Вінницька обласна Рада, тому вищевказані вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 № 631 і від 11 жовтня 2016 № 710» не поширюються на наше підприємство. Звертаємо увагу, що закупівля “Активоване вугілля з кокосової сировини” проводилася за рахунок власних коштів підприємства, а не за рахунок коштів бюджету. Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі визначалися замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, відповідно до потреб Замовника та враховуючи досвід попередніх закупівель аналогічного предмету закупівлі. Під час розрахунку очікуваної вартості закупівлі по предмету “Активоване вугілля з кокосової сировини”, КП “Вінницяоблводоканал” керувалося основними засадами та принципами, визначеними наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (методика має рекомендаційний характер). Зокрема очікувана вартість закупівлі “Активоване вугілля з кокосової сировини” була визначена шляхом аналізу ринку за допомогою відкритих джерел в тому числі електронної системи закупівель "Prozorro" та досвіду минулих закупівель. Після чого замовником було застосовано метод порівняння ринкових цін відповідного виду товару на основі аналізу отриманих цінових пропозицій від постачальників. Додатки: 1. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Цінова пропозиція ТОВ «Смарт Вотер Груп». 3. Цінова пропозиція ТОВ «Енергохімсервіс». 4. Цінова пропозиція ТОВ «Компанія Екофільтр».
Рішеня
12.08.2025 11:17
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
755 600 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2025 08:00
Замовник:
Вінницяоблводоканал
Контактний телефон:
+380432537398
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
755 600 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2025 08:00
Замовник:
Вінницяоблводоканал
Контактний телефон:
+380432537398
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності