Показати схожі тендери

Закупівля Оптичні прилади та комплектуючі від Департамент цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Черкаської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-25-006865-a
Id Tender ebec34ad8e2c4d3bae008fe3b91bd980
План UA-P-2025-06-25-007765-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.06.2025 13:39
Остання зміна 01.08.2025 13:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 782 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 912.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.06.2025 13:39 до 04.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.06.2025 13:39
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.06.2025 13:39
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.07.2025 12:23
до 23.07.2025 16:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.07.2025 12:47
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.07.2025 16:14
до 01.08.2025 13:18
Період уточнень
з 25.06.2025 13:39 до 01.07.2025 00:00
Період оскарження
з 25.06.2025 13:39 до 01.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.07.2025 12:23 до 23.07.2025 16:14
Період кваліфікації
з 04.07.2025 12:23 до 23.07.2025 16:14
Основні параметри
Оптичні прилади та комплектуючі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 782 500 грн.
Оптичні прилади та комплектуючі
Назва предмета закупівлі
Оптичні прилади та комплектуючі
Очікувана вартість
2 782 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13912,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.07.2025 11:54
Закінчення аукціону
04.07.2025 12:23
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 18 (штуки)
Тепловізійний монокуляр «AGM Reach IR LRF 50-640»
Опис предмета закупівлі
Тепловізійний монокуляр «AGM Reach IR LRF 50-640»
Код ДК 021:2015
38630000-0 - Астрономічні та оптичні прилади
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.07.2025 13:42
Позиція : №2 15 (штуки)
Приціл коліматорний SIG Optics ROMEO4H RD, BALLISTIC CIRCLE QUADPLE, 0.5 MOA ADJ, GRAPHITE
Опис предмета закупівлі
Приціл коліматорний SIG Optics ROMEO4H RD, BALLISTIC CIRCLE QUADPLE, 0.5 MOA ADJ, GRAPHITE
Код ДК 021:2015
38630000-0 - Астрономічні та оптичні прилади
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.07.2025 13:42
Позиція : №3 15 (штуки)
Кронштейн «Крон АНТІорк ген 2»
Опис предмета закупівлі
Кронштейн «Крон АНТІорк ген 2»
Код ДК 021:2015
38630000-0 - Астрономічні та оптичні прилади
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.07.2025 13:42
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Гайдашук Олексій Володимирович
Пропозиція:
2 478 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІДЕО МАРКЕТ"
Пропозиція:
2 775 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АРМО ВІЖН"
Пропозиція:
2 325 828 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.07.2025 11:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.06.2025 13:39
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії оцінки
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чухрій Дмитро Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380472316527
Факс
+380472631530
Замовник
ЄДРПОУ
23000072
Повна назва
Департамент цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Черкаської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
18029
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Смілянська, 131/1
Кваліфікація
Лот № 1 Оптичні прилади та комплектуючі
Період вимог/скарг з 08.07.2025 12:47 по 14.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 12:23 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.07.2025 12:47
Довідка НАЗК
08.07.2025 12:47
Повідомлення про рішення
08.07.2025 12:45
Пропозиція, що перемогла
04.07.2025 12:23
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 16.07.2025 13:44 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 13:38 по 24.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
16.07.2025 13:44
Повідомлення про рішення
16.07.2025 13:43
Пропозиція, що перемогла
16.07.2025 13:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 13:37
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 13:37
Період вимог/скарг з 16.07.2025 17:05 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 13:44 по 24.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.07.2025 17:05
Довідка НАЗК
16.07.2025 17:05
Повідомлення про рішення
16.07.2025 17:03
Пропозиція, що перемогла
16.07.2025 13:45
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 23.07.2025 15:18 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 15:13 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
ФОП Гайдашук Олексій Володимирович, за процедурою закупівлі запит (ціни) пропозиції, предмет закупівлі – оптичні прилади та комплектуючі, ідентифікатор закупівлі – UA-2025-06-25-006865-a, надіслано Замовнику лист про відмову від підписання Договору.
Документи кваліфікації
23.07.2025 15:18
Повідомлення про рішення
23.07.2025 15:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 13:37
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 13:37
Період вимог/скарг з 23.07.2025 16:14 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 15:18 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.07.2025 16:14
Довідка НАЗК
23.07.2025 16:14
Повідомлення про рішення
23.07.2025 16:09
Пропозиція, що перемогла
23.07.2025 15:18
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-06-25-006865-a-b3
Підписаний і діє
Номер
110/04-12
2 775 300 грн.
2 775 300 грн.
Без ПДВ
Підписано
30.07.2025
Строк дії договору з
30.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
18 (штуки)
Тепловізійний монокуляр «AGM Reach IR LRF 50-640»
Номенклатура
Тепловізійний монокуляр «AGM Reach IR LRF 50-640»
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
136 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Приціл коліматорний SIG Optics ROMEO4H RD, BALLISTIC CIRCLE QUADPLE, 0.5 MOA ADJ, GRAPHITE
Номенклатура
Приціл коліматорний SIG Optics ROMEO4H RD, BALLISTIC CIRCLE QUADPLE, 0.5 MOA ADJ, GRAPHITE
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
19 600
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Кронштейн «Крон АНТІорк ген 2»
Номенклатура
Кронштейн «Крон АНТІорк ген 2»
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2 220
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Черкаської обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Черкаської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23000072

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІДЕО МАРКЕТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІДЕО МАРКЕТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45085257

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.08.2025 13:18
Повідомлення про договір
01.08.2025 13:16
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-11-000020
Дата створення проекту
11.08.2025 11:55
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.08.2025 12:33
Дата публікації висновку про результати
26.08.2025 16:00
Дата завершення усунення порушень
10.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-25-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.08.2025 № 81-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-06-25-006865-a, 25.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.08.2025 00:00
Документи рішення
11.08.2025 12:33
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 25.06.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АРМО ВІЖН» (далі – ТОВ «АРМО ВІЖН»); тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Гайдашук Олексія Володимировича (далі – ФОП Гайдашук О.В.); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВІДЕО МАРКЕТ» (далі – ТОВ «ВІДЕО МАРКЕТ»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.07.2025, від 16.07.2025, від 23.07.2025; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ВІДЕО МАРКЕТ» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримані 15.08.2025, 19.08.2025 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю товарів від 30.07.2025 № 110/04-12 (далі – Договір); додаткові угоди від 30.07.2025 №1 та від 15.08.2025 №2 до Договору; звіт про результати проведення процедури закупівлі; звіт про виконання договору про закупівлю. Відповідно до пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом встановлено, що згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 2 до тендерної документації. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі, може встановлюватись замовником у разі потреби. Згідно із вимогами Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка викладена у Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасником має бути надана «… Декларація відповідності від виробника із посиланням на відповідні Технічні умови, що зареєстровані у Міністерстві економіки України», а також, що «…товар повинен бути новим (таким, що не був у користуванні та не експлуатувався на виставках та тест-драйвах), технічно справним та виготовленим не раніше 2025 року. Учасник гарантує, що запропонований товар має бути якісним, без дефектів та постачатися в упаковці, на якій зазначаються: назва товару, логотип фірми-виробника, країна виробника, умови зберігання». Аналізом документів тендерної пропозиції ТОВ «ВІДЕО МАРКЕТ» встановлено відсутність декларації відповідності від виробника та інформації, яка підтверджує, що товар буде новим (таким, що не був у користуванні та не експлуатувався на виставках та тест-драйвах), технічно справним та виготовленим не раніше 2025 року, а також, що запропонований товар буде якісним, без дефектів та постачатися в упаковці, на якій зазначаються: назва товару, логотип фірми-виробника, країна виробника, умови зберігання. Згідно із поясненням Замовника від 19.08.2025 відсутність документів не спростовується. Таким чином, аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВІДЕО МАРКЕТ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Під час проведення моніторингу Договір розірваний (припинений) шляхом укладання додаткової угоди від 15.08.2025 №2 до Договору (далі – Додаткова угоди). Згідно із пунктом 2 Додаткової угоди Замовником товар не приймався та не оплачений.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо недопущення таких порушень надалі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
26.08.2025 00:00
Дата публікації
26.08.2025 16:00
Документи висновку
26.08.2025 16:00
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-25-006865-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань: 1. На підставі яких документів та яким методом здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? 2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2025-06-25-006865-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на веб-сайт (веб-сторінку), на якому відображена вказана інформація. 3. З яких підстав укладена додаткова угода від 30.07.2025 №1 до договору про закупівлю товарів від 30.07.2025 №110/04-12? Надайте документальне підтвердження об’єктивних підстав для її укладання (звернення постачальника, зміни до кошторису тощо). У разі коли ваша відповідь на ці питання несе загрозу вашій безпеці та/або безпеці постачальника, просимо не оприлюднювати таку інформацію в електронній системі закупівель. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.08.2025 15:47
Орган перевірки
16.08.2025 00:00
Документи повідомлення
12.08.2025 15:47
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-25-006865-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень причин не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІДЕО МАРКЕТ» як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації? Згідно з пунктом 6 Розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Згідно із Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка викладена у Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником має бути надана «… Декларація відповідності від виробника із посиланням на відповідні Технічні умови, що зареєстровані у Міністерстві економіки України», а також, що «…товар повинен бути новим (таким, що не був у користуванні та не експлуатувався на виставках та тест-драйвах), технічно справним та виготовленим не раніше 2025 року. Учасник гарантує, що запропонований товар має бути якісним, без дефектів та постачатися в упаковці, на якій зазначаються: назва товару, логотип фірми-виробника, країна виробника, умови зберігання». Однак, в тендерній пропозиції ТОВ «ВІДЕО МАРКЕТ» відсутня декларація відповідності від виробника та інформація яка підтверджує, що товар буде новим (таким, що не був у користуванні та не експлуатувався на виставках та тест-драйвах), технічно справним та виготовленим не раніше 2025 року, а також, що запропонований товар буде якісним, без дефектів та постачатися в упаковці, на якій зазначаються: назва товару, логотип фірми-виробника, країна виробника, умови зберігання». Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. У разі коли ваша відповідь на ці питання несе загрозу вашій безпеці та/або безпеці постачальника, просимо не оприлюднювати таку інформацію в електронній системі закупівель. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
14.08.2025 11:27
Орган перевірки
20.08.2025 00:00
Документи повідомлення
14.08.2025 11:28
-
Відповідь
пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-25-006865-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань: 1. На підставі яких документів та яким методом здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? 2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2025-06-25-006865-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на веб-сайт (веб-сторінку), на якому відображена вказана інформація. 3. З яких підстав укладена додаткова угода від 30.07.2025 №1 до договору про закупівлю товарів від 30.07.2025 №110/04-12? Надайте документальне підтвердження об’єктивних підстав для її укладання (звернення постачальника, зміни до кошторису тощо), надаємо пояснення на наступні запитання: 1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? Обгрунтування вартості цієї закупівлі використовувалась загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. 2) Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2025-06-25-006865-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на веб-сайт (веб-сторінку), на якому відображена вказана інформація; У зв’язку з відсутністю власного вебсайту Замовником оприлюднено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, в інформації що містить всю інформацію про дану закупівлю, на сайті уповноваженого органу https://www.dzo.com.ua/tenders/27795422, ідинтифікатор закупівлі UA-2025-06-25-006865-a. 3) З яких підстав укладена додаткова угода від 30.07.2025 №1 до договору про закупівлю товарів від 30.07.2025 №110/04-12? Надайте документальне підтвердження об’єктивних підстав для її укладання (звернення постачальника, зміни до кошторису тощо) Дана додаткова угода укладена на підставі листа постачальника від 30.07.2025 (додається).
Рішеня
15.08.2025 16:02
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-25-006865-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень причин не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІДЕО МАРКЕТ» як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації? Згідно з пунктом 6 Розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Згідно із Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка викладена у Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником має бути надана «… Декларація відповідності від виробника із посиланням на відповідні Технічні умови, що зареєстровані у Міністерстві економіки України», а також, що «…товар повинен бути новим (таким, що не був у користуванні та не експлуатувався на виставках та тест-драйвах), технічно справним та виготовленим не раніше 2025 року. Учасник гарантує, що запропонований товар має бути якісним, без дефектів та постачатися в упаковці, на якій зазначаються: назва товару, логотип фірми-виробника, країна виробника, умови зберігання». Однак, в тендерній пропозиції ТОВ «ВІДЕО МАРКЕТ» відсутня декларація відповідності від виробника та інформація яка підтверджує, що товар буде новим (таким, що не був у користуванні та не експлуатувався на виставках та тест-драйвах), технічно справним та виготовленим не раніше 2025 року, а також, що запропонований товар буде якісним, без дефектів та постачатися в упаковці, на якій зазначаються: назва товару, логотип фірми-виробника, країна виробника, умови зберігання», в зв’язку з тим, що виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які не можливо усунути на даному етапі ВИРІШИВ: 1. Розірвати договір про закупівлю № 110/04-12 від 30.07.2025 укладений з ТОВ «ВІДЕО МАРКЕТ». 2. Скасувати закупівлю UA-2025-06-25-006865-a. 2.Опублікувати інформацію про прийняте рішення на веб-порталі уповноваженого органу
Рішеня
19.08.2025 16:57
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 782 500 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 00:00
Замовник:
Департамент цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Черкаської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380472316527
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 782 500 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 00:00
Замовник:
Департамент цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Черкаської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380472316527
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності