Закупівля Будівельні роботи за об’єктом: «Капітальний ремонт берегових світніх знаків причалів №№1 (інв. №65395), 4 (інв.№65386), 5 (інв.№65396)» від ФІЛІЯ "ОЛЬВІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ ОЛЬВІЯ).
Будівельні роботи за об’єктом: «Капітальний ремонт берегових світніх знаків причалів №№1 (інв. №65395), 4 (інв.№65386), 5 (інв.№65396)»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 1 до тендерної документації на проведення закупівлі, яка здійснюється з використанням електронної системи закупівель.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням п.4.1.8 Правил технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.05.2005 р. № 257, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 13.10.2005 №1191/11471, якими передбачено, що підхідні канали і портові акваторії мають бути оснащені достатньою кількістю засобів навігаційного обладнання. Режим роботи ЗНО і їх технічна експлуатація здійснюється відповідно до вимог Положення про навігаційно-гідрографічне забезпечення мореплавства у внутрішніх морських водах, територіальному морі та виключній (морській) економічній зоні України, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 29.05.2006 р. № 514, зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 14.06. 2006 № 708/12582.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 9 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» затвердженого наказом від 27.03.2024 року № 76/10 з застосуванням іншого методу визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, який не передбачено Примірною методикою ОВ та (або) неможливості визначення очікуваної вартості предмету закупівлі методами, передбаченими Примірною методикою ОВ (наприклад відсутня конкуренція), відповідальний підрозділ має право застосовувати інший метод. При цьому надається обґрунтування неможливості застосування методів, передбачених Примірною методикою ОВ або доцільності застосування іншого методу.
До іншого методу визначення очікуваної вартості можуть відноситися експертна оцінка – залучення експертів, спеціалістів та/або консультантів для оцінки вартості, якщо закупівля стосується унікальних товарів чи послуг (наприклад, спеціалізоване обладнання чи інноваційні технології), для яких немає ринкових аналогів.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі на основі вищевикладеного Вартість закупівлі приймається згідно зі Зведеним кошторисним розрахунком, який було виконано у Проєкті «Капітальний ремонт берегових світніх знаків причалів №№ 1, 4, 5», (Арх. № 92899), який пройшов експертизу проєкту, про щосвідчить Експертний звіт (Позитивний) № 124387-ЗК від 25 грудня 2024, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, Реєстраційний номер кошторисної документації EM01:7374-6594-7953-7107, Реєстраційний номер Проектної документації PD01:3926-9433-9148-3268.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7
Примітки
Будівельні роботи за об’єктом: «Капітальний ремонт берегових світніх знаків причалів №№1 (інв.№65395), 4 (інв.№65386), 5 (інв.№65396)» (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 624 866.78 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16248,67
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівельні роботи за об’єктом: «Капітальний ремонт берегових світніх знаків причалів №№1 (інв. №65395), 4 (інв.№65386), 5 (інв.№65396)»
Код ДК 021:2015
45000000-7 -
Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
54052, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Корабельний район, А/С 170
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
15
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані Роботи здійснюються на підставі підписаних з обох Сторін Актів приймання виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за формою КБ-3) проміжними платежами в міру виконання Робіт. Замовник здійснює проміжні розрахунки (оплату) за фактично виконані Роботи шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично виконаних Робіт, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за формою КБ-3) на виконані Підрядником Роботи, за умови: отримання належним чином оформленої та зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної (далі - ЄРПН) в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у разі якщо Підрядник є платником ПДВ), отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Підрядника. Замовник здійснює остаточний розрахунок (оплату) за фактично виконані Роботи шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично виконаних Робіт, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після підписання Сторонами останніх Акту приймання виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за формою КБ-3) на виконані Підрядником Роботи, Акту приймання-передачі закінчених робіт, за умови: отримання належним чином оформленої та зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної (далі - ЄРПН) в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у разі якщо Підрядник є платником ПДВ), отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Підрядника.
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 13:06
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
Тип даних
Ціле число
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 13:06
Значення, яке очікується
мін. 1
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка в довільній формі про залучення/незалучення до виконання робіт чи надання послуг субпідрядників/ співвиконавців
Опис
Учасник надає Довідку в довільній формі про залучення/незалучення до виконання робіт чи надання послуг субпідрядників/ співвиконавців. У разі залучення, учасник у довідці додатково зазначає повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Також учасник зазначає ідентифікаційний код, розмір частки у відсотковому виразі кожного субпідрядника/ співвиконавця від загальному обсягу вартості договору про закупівлю.
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 13:06
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, що забезпечуватимуть виконання робіт, за предметом закупівлі
Опис
Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, що забезпечуватимуть виконання робіт, за предметом закупівлі, а саме (але не виключно): - Лебідка електрична; - Автомобіль бортовий, з вантажопідйомністю не менше 3т.; - Трансформатор зварювальний з номінальним зварювальний струмом не менше 250 А; - Агрегат фарбувальний з пневматичним розпилюванням продуктивністю не менше 500 куб.м/год. У разі користування (оренда, найм тощо) обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями інших юридичних осіб/фізичних осіб (фізичних осіб – підприємців) на договірних умовах, учасник додатково зазначає в довідці найменування та ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків юридичної особи/фізичної особи (фізичної особи – підприємця), номер та дату укладання відповідного(их) договору(ів) на користування, та надає його(їх) копію(копії). У разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технології субпідрядників/співвиконавців на договірних умовах, учасник додатково зазначає в довідці найменування та ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків субпідрядників/співвиконавців, номер та дату укладання відповідного(их) договору(ів), та надає його(їх) копію(копії). Зразок Довідки наведено в Додатку 2 до Тендерної документації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 13:06
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі
Опис
Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, з зазначенням чисельності таких працівників, ПІБ, займаної посади, стажу/досвіду роботи. - Електрозварник – не менше 1 особи; - Маляр – не менше 1 особи; - Підсобний робітник – не менше 1 особи; - Електрик - не менше 1 особи. Для документального підтвердження наявності трудових відносин із працівниками або залучення у субпідрядної організації, учасник у складі тендерної пропозиції подає: 1. Для підтвердження наявності трудових відносин із власними працівниками, які зазначені у довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників учасник подає: А) для працівників за основним місцем роботи: - накази про прийняття на роботу таких працівників або повідомлення про прийняття працівника на роботу, яке сформовано згідно Постанови КМУ від 17.06.2015 р. № 413 та квитанцію від контролюючого органу про прийняття такого повідомлення. Б) для працівників за не основним місцем роботи: - накази про прийняття на роботу таких працівників за сумісництвом або повідомлення про прийняття працівника на роботу, яке сформовано згідно Постанови КМУ від 17.06.2015 р. № 413 та квитанцію від контролюючого органу про прийняття такого повідомлення. 2. Для підтвердження залучення учасником працівників у субпідрядній організації, учасник у складі тендерної пропозиції надає Наказ або повідомлення про прийняття працівника на роботу субпідрядної організації, яке сформовано згідно Постанови КМУ від 17.06.2015 р. № 413 та квитанцію від контролюючого органу про прийняття такого повідомлення. Зразок Довідки наведено в Додатку 2 до Тендерної документації
Наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 13:06
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* із зазначенням найменування, адреси, коду ЄДРПОУ замовника, предмету договору, дати укладення і строку (терміну) дії договору. В якості документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) що зазначений в довідці, надати не менше одного відгуку (оригінал або завірена Учасником копія) від замовника, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником аналогічного договору. * Аналогічним за предметом закупівлі договору є договір з виконання поточного/капітального ремонту, реконструкції/ будівництва морських портових споруд. Зразок Довідки наведено в Додатку 2 до Тендерної документації
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 13:06
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 13:06
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 13:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 13:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 13:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі