Показати схожі тендери

Закупівля Наволочка 50х70 см, простирадло 160х220 см, підковдра 150х215 см, подушка 50х70 см, ковдра 140х210 см, рушник махровий 50х90 см, наматрацник 90х210 см, покривало 150х220 см від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-25-004902-a
Id Tender 2cb36118b07f4b39a403b1881691289a
План UA-P-2025-06-24-016593-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.06.2025 11:59
Остання зміна 31.07.2025 16:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 291 465 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 457.33 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.06.2025 11:55 до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.06.2025 11:55
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.06.2025 11:55
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.07.2025 13:22
до 25.07.2025 14:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.07.2025 14:10
до 31.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.07.2025 14:14
до 31.07.2025 16:24
Період уточнень
з 25.06.2025 11:55 до 02.07.2025 00:00
Період оскарження
з 25.06.2025 11:55 до 02.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.07.2025 13:22 до 25.07.2025 14:14
Період кваліфікації
з 07.07.2025 13:22 до 25.07.2025 14:14
Основні параметри
Наволочка 50х70 см, простирадло 160х220 см, підковдра 150х215 см, подушка 50х70 см, ковдра 140х210 см, рушник махровий 50х90 см, наматрацник 90х210 см, покривало 150х220 см
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 291 465 грн.
Наволочка 50х70 см, простирадло 160х220 см, підковдра 150х215 см, подушка 50х70 см, ковдра 140х210 см, рушник махровий 50х90 см, наматрацник 90х210 см, покривало 150х220 см
Назва предмета закупівлі
Наволочка 50х70 см, простирадло 160х220 см, підковдра 150х215 см, подушка 50х70 см, ковдра 140х210 см, рушник махровий 50х90 см, наматрацник 90х210 см, покривало 150х220 см
Очікувана вартість
1 291 465 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6457,33
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.07.2025 12:53
Закінчення аукціону
07.07.2025 13:22
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 600 (штуки)
наволочка 50х70 см
Опис предмета закупівлі
наволочка 50х70 см
Код ДК 021:2015
39512500-9 - Наволочки
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №2 600 (штуки)
простирадло 160х220 см
Опис предмета закупівлі
простирадло 160х220 см
Код ДК 021:2015
39512100-5 - Простирадла
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №3 600 (штуки)
підковдра 150х215 см
Опис предмета закупівлі
підковдра 150х215 см
Код ДК 021:2015
39512200-6 - Підодіяльники
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №4 500 (штуки)
подушка 50х70 см
Опис предмета закупівлі
подушка 50х70 см
Код ДК 021:2015
39516120-9 - Подушки
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №5 500 (штуки)
ковдра 140х210 см
Опис предмета закупівлі
ковдра 140х210 см
Код ДК 021:2015
39511100-8 - Ковдри
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №6 500 (штуки)
рушник махровий 50х90 см
Опис предмета закупівлі
рушник махровий 50х90 см
Код ДК 021:2015
39514100-9 - Рушники
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №7 250 (штуки)
наматрацник 90х210 см
Опис предмета закупівлі
наматрацник 90х210 см
Код ДК 021:2015
39512300-7 - Наматрацники
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №8 250 (штуки)
покривало 150х220 см
Опис предмета закупівлі
покривало 150х220 см
Код ДК 021:2015
39511200-9 - Пледи
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюються з відтермінуванням платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Третьякова Олена Володимирівна
Пропозиція:
1 267 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "Ярослав"
Пропозиція:
695 190 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"
Пропозиція:
858 930 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.07.2025 12:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.06.2025 11:59
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Котова
Електронна пошта
Телефон
+380442050514
Сайт:
https://artek.ua
Замовник
ЄДРПОУ
16502790
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК"
Поштовий індекс
04075
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Пуща-Водиця, 14-та лінія
Кваліфікація
Лот № 1 Наволочка 50х70 см, простирадло 160х220 см, підковдра 150х215 см, подушка 50х70 см, ковдра 140х210 см, рушник махровий 50х90 см, наматрацник 90х210 см, покривало 150х220 см
Період вимог/скарг з 22.07.2025 14:10 по 28.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 13:22 по 05.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
22.07.2025 14:10
Повідомлення про рішення
11.07.2025 13:43
Електроний протокол про продовження строку
07.07.2025 13:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 11:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 11:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Під час розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «Ярослав» (код ЄДРПОУ – 21635240) виникла необхідність більш детального розгляду тендерної пропозиції щодо відповідності учасника кваліфікаційним та технічним вимогам, визначених замовником в тендерній документації, що в свою чергу вимагає продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, відповідно до вимог статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата продовження строку розгляду
11.07.2025 13:42
Дата кінця розгляду
05.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «Ярослав» (код ЄДРПОУ – 21635240) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Згідно пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати в електронному вигляді довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та підтверджуючі документи щодо користування. Приватним підприємством «Ярослав» (код ЄДРПОУ – 21635240) у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладання та матеріально – технічної бази від 01.07.2025 року № 21 (файл «Довідка МТБ.pdf»). Поряд з цим, Приватним підприємством «Ярослав» (код ЄДРПОУ – 21635240) у складі тендерної пропозиції надано документи щодо користування обладнанням та матеріально – технічною базою, які викладені іншими мовами, ніж українська, а саме на: - ткацький верстат DORNIER; - ткацький верстат рапірний Smit безчовниковий; - ткацький верстат WIZARD 220D. Відповідно до пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Розділу I «Загальні положення» тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою, який зроблено в центрі перекладів та завірено підписом уповноваженої особи цього центру та печаткою (у разі її використання). 2) Згідно пункту 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід виконання аналогічних договорів на постачання товару, який є предметом закупівлі (вказати не менше як 1 (один) договір), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі. Аналогічним вважається Договір з постачання товару, який є предметом закупівлі. Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати: - договір (-и), зазначений(-ні) в довідці; - документи, що підтверджують факт поставки аналогічного товару, по договору(-ам) зазначеному(-их) в довідці (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару - не більше п’яти) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю); - податкові накладні, експортовані з Єдиного реєстру податкових накладних та прикріпленою квитанцією по договору(-ам), зазначеного(-их) в довідці (лише для платників ПДВ); - копія позитивного відгуку про співпрацю по договору, зазначеному в довідці. Приватним підприємством «Ярослав» (код ЄДРПОУ – 21635240) у складі тендерної пропозиції не надано податкові накладні, експортовані з Єдиного реєстру податкових накладних та прикріпленою квитанцією по договору(-ам), зазначеного(-их) в довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Приватному підприємству «Ярослав» (код ЄДРПОУ – 21635240) необхідно усунути наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - надати в електронному вигляді довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та підтверджуючі документи щодо користування. Відповідно до пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Розділу I «Загальні положення» тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою, який зроблено в центрі перекладів та завірено підписом уповноваженої особи цього центру та печаткою (у разі її використання). - надати податкові накладні, експортовані з Єдиного реєстру податкових накладних та прикріпленою квитанцією по договору(-ам), зазначеного(-их) в довідці про досвід виконання аналогічних договорів.
Створено
18.07.2025 13:52
Надати до
19.07.2025 13:52
Період вимог/скарг з 25.07.2025 14:14 по 31.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.07.2025 14:10 по 30.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.07.2025 14:14
Довідка НАЗК
25.07.2025 14:14
Повідомлення про рішення
22.07.2025 14:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 11:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 11:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
22.07.2025 14:10
Надати до
24.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТК-Домашній Текстиль» (код ЄДРПОУ – 38192655) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Згідно пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати в електронному вигляді довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та підтверджуючі документи щодо користування. Товариством з обмеженою відповідальністю «ТК-Домашній Текстиль» (код ЄДРПОУ – 38192655) у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання договору від 04.07.2025 р. б/н (файл «Довідка про обладнання і МТБ.pdf»), згідно якої учасник має, зокрема, у власності виробниче і складське приміщення (адреса: м.Київ, вул. Роберта Лісовського, 1), що підтверджується витягом з Державного реєстру речових прав № 427222978 від 16.05.2025 р., реєстраційний номер об'єкту нерухомого майна: 3140524380000. Однак, Товариством з обмеженою відповідальністю «ТК-Домашній Текстиль» (код ЄДРПОУ – 38192655) у складі тендерної пропозиції не надано підтверджуючих документів щодо наявності у власності виробничого і складського приміщення (адреса: м.Київ, вул. Роберта Лісовського, 1). 2) Згідно пункту 3 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовника, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції сканований оригінал/копія “Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або оригінал/копія “Фінансової звітності малого підприємства” або оригінал/копія “Фінансової звітності мікропідприємства” за 2024 рік, за формами, які передбачені для них чинним законодавством України з відміткою органу Державної податкової служби або електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом (для юридичних осіб). Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, і має бути у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. Фізичні особи подають інші документи фінансової звітності, які передбачені для них чинним законодавством України з відміткою органу Державної податкової служби або електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом, а саме: податкова декларації платника єдиного податку за 2024 рік або податкова декларація платника єдиного податку 3 групи на період дії воєнного, надзвичайного стану в Україні за 2024 рік (для фізичних осіб, які працюють за спрощеною системою оподаткування) або податкова декларація про майновий стан і доходи, одержані за 2024 рік (для фізичних осіб, які працюють за загальною системою оподаткування). Фінансова спроможність фізичної особи визначається як обсяг отриманого доходу за 2024 рік, і має бути у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. Товариством з обмеженою відповідальністю «ТК-Домашній Текстиль» (код ЄДРПОУ – 38192655) у складі тендерної пропозиції надано фінансову звітність малого підприємства за 2024 рік (файл «Баланс за 2024 рік ТК ДТ.pdf»), яка не містить відмітки органу Державної податкової служби або електронної квитанції про прийняття такого документу уповноваженим органом. Товариству з обмеженою відповідальністю «ТК-Домашній Текстиль» (код ЄДРПОУ – 38192655) необхідно усунути наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - надати підтверджуючі документи щодо наявності у власності виробничого і складського приміщення (адреса: м.Київ, вул. Роберта Лісовського, 1); - надати сканований оригінал/копія “Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або оригінал/копія “Фінансової звітності малого підприємства” або оригінал/копія “Фінансової звітності мікропідприємства” за 2024 рік, за формами, які передбачені для них чинним законодавством України з відміткою органу Державної податкової служби або електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом (для юридичних осіб). Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, і має бути у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмету закупівлі.
Створено
24.07.2025 13:08
Надати до
25.07.2025 13:08
Договір
UA-2025-06-25-004902-a-c1
Підписаний і діє
Номер
299/2025
858 930 грн.
715 775 грн.
З ПДВ
Підписано
31.07.2025
Строк дії договору з
31.07.2025
по
31.08.2025
Номенклатура
600 (штуки)
наволочка 50х70 см
Номенклатура
наволочка 50х70 см
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
76.56
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
600 (штуки)
простирадло 160х220 см
Номенклатура
простирадло 160х220 см
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
244.86
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
600 (штуки)
підковдра 150х215 см
Номенклатура
підковдра 150х215 см
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
451.08
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
500 (штуки)
подушка 50х70 см
Номенклатура
подушка 50х70 см
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
143.88
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
500 (штуки)
ковдра 140х210 см
Номенклатура
ковдра 140х210 см
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
396.78
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
500 (штуки)
рушник махровий 50х90 см
Номенклатура
рушник махровий 50х90 см
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
60.84
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
250 (штуки)
наматрацник 90х210 см
Номенклатура
наматрацник 90х210 см
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
195.06
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
250 (штуки)
покривало 150х220 см
Номенклатура
покривало 150х220 см
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
183.66
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
16502790

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"
Повна назва
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38192655

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.07.2025 16:24
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 291 465 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК"
Контактний телефон:
+380442050514
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 291 465 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК"
Контактний телефон:
+380442050514
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності