Показати схожі тендери

Закупівля Деревина від Комунальна установа "Хорошівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-25-004652-a
Id Tender 6dffa1ab09b24d7f8fb80557e00b55f7
План UA-P-2025-06-25-005250-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.06.2025 11:48
Остання зміна 15.07.2025 08:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
769 285.64 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 692 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.06.2025 11:48 до 03.07.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 25.06.2025 11:48
до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.06.2025 11:48
до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.07.2025 12:54
до 07.07.2025 09:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.07.2025 09:08
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.07.2025 09:08
до 15.07.2025 08:27
Період уточнень
з 25.06.2025 11:48 до 30.06.2025 00:00
Період оскарження
з 25.06.2025 11:48 до 30.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.07.2025 12:54 до 07.07.2025 09:08
Період кваліфікації
з 04.07.2025 12:54 до 07.07.2025 09:08
Основні параметри
Деревина
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
769 285.64 грн.
Деревина
Назва предмета закупівлі
Деревина
Очікувана вартість
769 285.64 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7692,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.07.2025 12:31
Закінчення аукціону
04.07.2025 12:54
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 80 (метри кубічні)
дуб
Опис предмета закупівлі
дуб
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
80
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
12101, Україна, Житомирська область, смт Хорошів, Лісовий масив 1
Дата постачання по
31.12.2025 11:50
Позиція : №2 142 (метри кубічні)
граб
Опис предмета закупівлі
граб
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
142
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
12101, Україна, Житомирська область, смт Хорошів, Лісовий масив 1
Дата постачання по
31.12.2025 11:50
Позиція : №3 50 (метри кубічні)
береза
Опис предмета закупівлі
береза
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
50
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
12101, Україна, Житомирська область, смт Хорошів, Лісовий масив 1
Дата постачання по
31.12.2025 11:50
Позиція : №4 100 (метри кубічні)
сосна
Опис предмета закупівлі
сосна
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
100
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
12101, Україна, Житомирська область, смт Хорошів, Лісовий масив 1
Дата постачання по
31.12.2025 11:50
Позиція : №5 100 (метри кубічні)
вільха
Опис предмета закупівлі
вільха
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
100
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
12101, Україна, Житомирська область, смт Хорошів, Лісовий масив 1
Дата постачання по
31.12.2025 11:50
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПУЛИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Пропозиція:
769 284.16 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ПЕТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
739 624 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.07.2025 12:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.06.2025 11:48
Оголошення про проведення закупівлі
25.06.2025 11:46
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сокирко Наталія Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380969475416
Факс
+380414532443
Замовник
ЄДРПОУ
33920224
Повна назва
Комунальна установа "Хорошівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Поштовий індекс
12101
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
селище міського типу Хорошів
Адреса
Лісовий масив, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина
Період вимог/скарг з 07.07.2025 09:08 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 12:54 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.07.2025 09:08
Довідка НАЗК
07.07.2025 09:08
Повідомлення про рішення
04.07.2025 12:54
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-25-004652-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№204
739 624 грн.
739 624 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.07.2025
Строк дії договору з
15.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
80 (метри кубічні)
дуб
Номенклатура
дуб
Кількість
80
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
142 (метри кубічні)
граб
Номенклатура
граб
Кількість
142
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (метри кубічні)
береза
Номенклатура
береза
Кількість
50
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (метри кубічні)
сосна
Номенклатура
сосна
Кількість
100
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (метри кубічні)
вільха
Номенклатура
вільха
Кількість
100
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальна установа "Хорошівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Повна назва
Комунальна установа "Хорошівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33920224

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ПЕТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ПЕТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2211109119

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.07.2025 08:27
Повідомлення про договір
15.07.2025 08:26
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-14-000069
Дата створення проекту
14.07.2025 15:57
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
15.07.2025 09:46
Дата публікації висновку про результати
28.07.2025 17:12
Дата завершення усунення порушень
12.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
06.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.07.2025 № 71-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.07.2025 № 71-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2025-06-25-004652-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.07.2025 00:00
Документи рішення
15.07.2025 09:46
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунальної установи «Хорошівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 25.06.2025, тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП Кабак Петро Олександрович, рішення уповноваженої особи від 07.07.2025 № 4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.07.2025, договір про закупівлю від 15.07.2025 № 204, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 17.07.2025, 21.07.2025 та 23.07.2025. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання вимог Постанови № 710 установлено наступне. Пунктом 4? Постанови № 710 визначено, що, зокрема, головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, від 15.07.2025, зокрема, щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником в поясненні від 17.07.2025 зазначено, що «Інформацію щодо оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на сайті: https://horoshivskij-psihonevrologichnij-internat.onepage.me/». Аналізом наданого посилання встановлено, що це створена у безкоштовному онлайн-ресурсі веб-сторінка, яка не є проіндексованою пошуковими системами, не має унікальної ідентифікації у загальнодоступному веб-просторі, а також не забезпечує належного доступу до інформаційних ресурсів у значенні, визначеному пунктом 4 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIIІ. При цьому, Замовником в поясненні від 23.07.2025 визнано, що розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на вказаному ресурсі не відповідає вимогам пункту 4? Постанови № 710. Таким чином, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим не дотримано вимоги пункту 4? Постанови № 710. За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено ряд порушень, а саме: - в порушення вимог абзацу 10 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника складена у невідповідності до вимог законодавства, зокрема, пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника містить перелік документів та/або інформації, що подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, які не оформлені як додатки до тендерної документації; - в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в підпункті 4.1 пункту 4 розділу V тендерної документації зазначено підстави відхилення тендерної пропозиції та в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником зазначено підстави відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382; та як наслідок в пункті 13 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації та в розділі 4 Додатку 1 до тендерної документації встановлено спосіб документального підтвердження відсутності підстави відмови учаснику процедури закупівлі, без урахування вказаних змін (щодо надання у складі тендерної пропозиції учасником довідки у довільній формі про відсутність підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей (в редакції, що діяла до 08.04.2024)). За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Кабак Петро Олександрович встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації на підтвердження технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати чинний сертифікат системи ведення лісового господарства за міжнародним стандартом FSC. Крім того, відповідно до пункту 7 розділу І до тендерної документації встановлено вимогу, що документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Кабак Петро Олександрович надано файл «Hajsynske-nadlisnytstvo.pdf», в якому міститься сертифікат системи ведення лісового господарства, виданий за міжнародним стандартом FSC на ДП «Ліси України», філія «Центральний лісовий офіс», Гайсинське лісогосподарство, який викладений англійською мовою, без перекладу українською мовою, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу І до тендерної документації. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, Замовником 17.07.2025 надано пояснення, щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Кабак Петро Олександрович перекладу сертифікату системи ведення лісового господарства, яким не спростовано вказане порушення. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Кабак Петро Олександрович у тендерній пропозиції.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання вимог Постанови № 710 установлено порушення вимог пункту 4? Постанови № 710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзаців 1, 10 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника - переможця ФОП Кабак Петро Олександрович установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм пункту 4? Постанови № 710, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзаців 1, 10 пункту 28 та пункту 43 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.07.2025 00:00
Дата публікації
28.07.2025 17:12
Документи висновку
28.07.2025 17:12
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Адміністрація КУ "Хорошівський психоневрологічний інтернат"ретельно розглянула всі зауваження,щодо допущення помилок,при проведенні закупівлі "Деревина"ДК 021:2015: 03410000-7 ,які виявила Держаудитслужба в процесі моніторингу з 15.07.2025р по 28.07.2025р . За результатом проведеного аналізу нами були зроблені висновки та проведені деякі заходи, що спрямовані на підвищення контролю за дотриманням чинного законодавства України, працівниками нашої установи ,а саме: -проведена роз'яснювальна робота з глибоким аналізом допущених помилок,принцип їх утворення та наслідки; -зобов'язано Відповідальну особу ,фахівця з публічних закупівель налагодити алгоритм оприлюднення інформації на офіційному веб-сайті Департаменту соціального захисту населення Житомирської ОДА; -відповідні технічні служби зобов'язані надавати об'єктивне обгрунтування технічних ,якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі ; -фахівцю з публічних закупівель рекомендовано пройти додаткове навчання, з підвищення кваліфікації ,в сфері публічних закупівель. Для не допущення в подальшому порушень ,законодавства в сфері публічних закупівель ,Відповідальній особі (фахівцю з публічних закупівель)оголошено догану.
Дата публікації
01.08.2025 16:49
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності винної особи, а саме, оголошено догану.
Результат
Усунуто
Дата публікації
04.08.2025 14:59
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
04.08.2025 15:00
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-25-004652-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК). 2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 3. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 4. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Кабак Петро Олександрович на відповідність тендерній документації Комунальної установи «Хорошівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) (протоколу, рішення). 5. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме: - в порушення вимог абзацу 10 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника складена у невідповідності до вимог законодавства, зокрема, пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника містить перелік документів та/або інформації, що подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, які не оформлені як додатки до тендерної документації, а саме, довідку в довільній формі, яка підтверджує, що під час здійснення цієї закупівлі щодо технічних, якісних характеристик предмета закупівлі передбачається необхідність застосування заходів із захисту довкілля, зокрема, під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля; - в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в підпункті 4.1 пункту 4 розділу V тендерної документації зазначено підстави відхилення тендерної пропозиції та в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником зазначено підстави відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382; та як наслідок в пункті 13 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації та в розділі 4 Додатку 1 до тендерної документації встановлено спосіб документального підтвердження відсутності підстави відмови учаснику процедури закупівлі, без урахування вказаних змін (щодо надання у складі тендерної пропозиції учасником довідки у довільній формі про відсутність підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей (в редакції, що діяла до 08.04.2024)). Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації порушено норми абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзаців 1 та 10 пункту 28 Особливостей? 6. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації на підтвердження технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати чинний Сертифікат системи ведення лісового господарства, виданий на учасника торгів за міжнародним стандартом FSC. В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Кабак Петро Олександрович надано файл «Hajsynske-nadlisnytstvo.pdf», в якому міститься Сертифікат системи ведення лісового господарства, виданий за міжнародним стандартом FSC на ДП «Ліси України», філія «Центральний лісовий офіс», Гайсинське лісогосподарство, а не на учасника ФОП Кабак Петро Олександрович, чим не дотримано вимоги пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації та не підтверджено технічні вимоги до предмета закупівлі. Крім того, відповідно до пункту 7 розділу І до тендерної документації встановлено вимогу, що документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Слід зазначити, що наданий вищевказаний Сертифікат системи ведення лісового господарства виданий за міжнародним стандартом FSC викладений англійською мовою. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Кабак Петро Олександрович відсутній переклад вказаного сертифікату, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу І до тендерної документації. Відповідно до пункту 4 Додатку № 2 до тендерної документації встановлено вимогу, що у разі якщо учасник не є лісокористувачем, то він повинен в складі тендерної пропозиції надати, зокрема, копію лісорубного квитка, завірену лісокористувачем. Однак, учасник ФОП Кабак Петро Олександрович в складі тендерної пропозиції надав спеціальні дозволи на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубні квитки) № 20250414-000058, № 20250512-000303 та № 20250501-000165, які не завірені лісокористувачами (ДП «Ліси України», філія «Центральний лісовий офіс», Гайсинське лісогосподарство та ДП «Ліси України», філія «Північний лісовий офіс», Ніжинське лісогосподарство), чим не дотримано вимоги пункту 4 Додатку № 2 до тендерної документації та не підтверджено технічні вимоги до предмета закупівлі. Враховуючи викладене вище, поясніть свою позицію щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Кабак Петро Олександрович на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей та яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Кабак Петро Олександрович вимогам пунктів 3 та 4 Додатку № 2 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.07.2025 12:55
Орган перевірки
19.07.2025 00:00
Документи повідомлення
15.07.2025 12:55
-
Відповідь
Пояснення,обгрунтування,кошторис
Відповідь на Моніторинг до закупівлі "Деревина (UA-2025-06-25-004652-a
Рішеня
17.07.2025 14:26
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення,обгрунтування,кошторис
Рішеня
17.07.2025 14:48
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Відповіді на запитання
Рішеня
17.07.2025 14:51
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-25-004652-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Так, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівель, який оприлюднено в електронній системі закупівель 15.07.2025, Комунальною установою «Хорошівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) 17.07.2025 через електронну систему закупівель надано пояснення та копії документів, зокрема, пояснення, що «Інформацію щодо оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на сайті: https://horoshivskij-psihonevrologichnij-internat.onepage.me/». Слід зазначити, що відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі – Закон № 2155-VIII) веб-сайт – сукупність програмних засобів, розміщених за унікальною адресою в обчислювальній мережі, у тому числі в мережі Інтернет, разом з інформаційними ресурсами, що перебувають у розпорядженні певних суб’єктів і забезпечують доступ юридичних та фізичних осіб до цих інформаційних ресурсів та інших інформаційних послуг через обчислювальну мережу. З метою забезпечення фактичного доступу до веб-сайту через пошукові системи, його необхідно проіндексувати. Індексація — це технічний процес, за якого веб-сторінки скануються та зберігаються у базах пошукових систем (Google, Bing тощо), що уможливлює їх пошук і перегляд кінцевими користувачами. Без індексації веб-сайт, навіть за наявності унікальної адреси, фактично не є доступним для загального користувача, а отже не виконує покладеної на нього інформаційної функції. Таким чином, індексація веб-сайту є необхідною умовою його функціонування як інформаційного ресурсу відповідно до визначення, наданого Законом № 2155-VIII. Відсутність індексації сторінки, її створення через безоплатний онлайн-конструктор та відсутність вільного доступу до системних розділів (наприклад, юридична інформація, структура, повні контакти тощо) свідчать, що така сторінка не може вважатися повноцінним веб-сайтом у розумінні чинного законодавства. Однак, за наданим посиланням (https://horoshivskij-psihonevrologichnij-internat.onepage.me/) розміщено веб-сторінку, яка не є проіндексованою пошуковими системами, не має унікальної ідентифікації у загальнодоступному веб-просторі (через інструменти типу Google Search), а також не забезпечує належного доступу до інформаційних ресурсів у значенні, визначеному п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону № 2155-VIII. Враховуючи вищевикладене, повторно просимо надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 2. Також, слід зазначити, що відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до п. 31 Особливостей визначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. При цьому відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, зокрема, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Таким чином, Замовник самостійно встановив такі імперативні вимоги на підтвердження технічним вимогам та надання конкретно визначених документів, зокрема, - чинного Сертифікату системи ведення лісового господарства, виданого на учасника торгів за міжнародним стандартом FSC (п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації); - документів або копій документів, які викладені іншими мовами, разом із їх автентичним перекладом українською мовою (п. 7 р. І до тендерної документації); - завірених лісокористувачами копій лісорубних квитків (п. 4 Додатку № 2 до тендерної документації). Також, аналогічна правова позиція з даного приводу висловлена в постанові Верховного суду від 02.03.2023 у справі № 160/4436/21, в пункті 47 зазначено: «При прийнятті участі у публічній закупівлі, учасник повинен відповідати усім висунутим Замовником критеріям та подати необхідні підтверджуючі документи, перелік яких міститься у Тендерній документації, щоб у Замовника була можливість належним чином перевірити вказані критерії та визначити найвигіднішу пропозицію для відповідної закупівлі». Враховуючи викладене вище, поясніть свою позицію щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Кабак Петро Олександрович на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей та яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Кабак Петро Олександрович вимогам пунктів 3 та 4 Додатку № 2 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.07.2025 15:16
Орган перевірки
24.07.2025 00:00
Документи повідомлення
18.07.2025 15:17
-
Відповідь
Пояснення на моніторинг
1.Щодо оприлюднення технічних характеристик,очікуваної вартості та бюджетного призначення.2.Щодо невідхилення пропозиції ФОП Кабака Петра Олександровича.Пояснення міститься в файлі документу.
Рішеня
21.07.2025 13:52
Замовник
Документи повідомлення
21.07.2025 13:52
-
21.07.2025 14:11
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-25-004652-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Так, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівель, який оприлюднено в електронній системі закупівель 18.07.2025, Комунальною установою «Хорошівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) 21.07.2025 через електронну систему закупівель надано пояснення та копії документів, зокрема, пояснення, що «З метою забезпечення максимальної відкритості, інформацію було розміщено на безкоштовному онлайн-ресурсі https://horoshivskij-psihonevrologichnij-internat.onepage.me, доступному за прямим посиланням, яке було надано у складі відповіді на моніторинг». Таким чином, вищевказане підтверджує, що Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміщено на створеній у безкоштовному онлайн-ресурсі сторінці за посиланням: https://horoshivskij-psihonevrologichnij-internat.onepage.me/, а не на власному вебсайті або сайті головного розпорядника бюджетних коштів, що не підтверджує вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами. Крім того, Замовник, у поясненні зазначив, що «Ця сторінка відкрита для всіх користувачів, які мають посилання, що технічно задовольняє критерії «веб-доступу», що фактично підтверджує відсутність індексації вказаної сторінки, її створення через безоплатний онлайн-конструктор та відсутність вільного доступу до системних розділів (наприклад, юридична інформація, структура, повні контакти тощо) та свідчить, що така сторінка не може вважатися повноцінним веб-сайтом у розумінні чинного законодавства. Враховуючи вищевикладене, повторно просимо надати інформацію щодо оприлюднення інформації саме на власному офіційному ВЕБСАЙТІ. А у разі відсутності власного вебсайту – на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів (Житомирської обласної ради). У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 2. Також, Замовник, у поясненні зазначив, що «Учасник мав надати чинний сертифікат FSC, виданий на учасника або на пов’язаного постачальника, що підтверджує відповідність системи ведення лісового господарства міжнародним стандартам». Однак, вказане прямо суперечить встановленим Замовником вимогам тендерної документації, оскільки, в пункті 3 Додатку № 2 до тендерної документації встановлено імперативну вимогу «надати чинний Сертифікат системи ведення лісового господарства, виданий на учасника торгів за міжнародним стандартом FSC». Слід зазначити, що відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Формулювання, що «Учасник мав надати чинний сертифікат FSC, виданий на учасника або на пов’язаного постачальника..» є недостовірним, оскільки така вимога відсутня в тендерній документації. Крім того, Замовником в поясненні зазначено, що «..лісорубні квитки видано на партію деревини, що поставляється саме за цим договором. Завірення здійснено офіційним користувачем, що свідчить про прозорість джерела походження товару». Однак, вказане пояснення, що «Завірення здійснено офіційним користувачем» також є недостовірним, оскільки учасник ФОП Кабак Петро Олександрович в складі тендерної пропозиції надав спеціальні дозволи на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубні квитки) № 20250414-000058, № 20250512-000303 та № 20250501-000165, які не завірені лісокористувачами (ДП «Ліси України», філія «Центральний лісовий офіс», Гайсинське лісогосподарство та ДП «Ліси України», філія «Північний лісовий офіс», Ніжинське лісогосподарство). Враховуючи викладене вище, поясніть свою позицію щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Кабак Петро Олександрович на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей та яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Кабак Петро Олександрович вимогам пунктів 3 та 4 Додатку № 2 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону учасник має в тендерній пропозиції завантажити необхідні документи, що вимагаються замовником у тендерній документації. Слід повторно наголосити, що Замовник самостійно встановив такі імперативні вимоги в тендерній документації щодо надання конкретно визначених документів, які має надати учасник. Слід відмітити, що аналогічна правова позиція щодо обов’язку замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, у разі встановлення невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, втому числі не надання документів надання яких передбачено тендерною документацією, зазначена у постанові Верховного Суду від 19.04.2024 у справі № 500/4553/22, в якій Верховний Суд, зокрема, зазначає наступне: «Втім, ненадання учасником у складі пропозиції документа, потреба надання якого прямо передбачена умовами тендерної документації, не може вважатися формальною помилкою, оскільки за своєю суттю є не технічною помилкою чи опискою, що пов`язана з оформленням тендерної пропозиції, а помилкою, яка впливає на зміст пропозиції. Подібний висновок наведено в постанові Верховного Суду від 14 липня 2022 року у справі № 640/2727/20». Аналогічна правова позиція зазначена у постанові Верховного Суду від 27.04.2023 у справі № 640/14244/21: «Суд зазначає, що відсутність у відгуку дати договору, у даному випадку, не є формальною помилкою, допущеною в оформленні тендерної пропозиції, а свідчить про неналежне виконання ПрАТ «Прометей» вимог пункту 2 розділу I додатку 2 Тендерної документації». Також, аналогічна правова позиція з даного приводу висловлена в постанові Верховного суду від 02.03.2023 у справі № 160/4436/21, в пункті 47 зазначено: «При прийнятті участі у публічній закупівлі, учасник повинен відповідати усім висунутим Замовником критеріям та подати необхідні підтверджуючі документи, перелік яких міститься у Тендерній документації, щоб у Замовника була можливість належним чином перевірити вказані критерії та визначити найвигіднішу пропозицію для відповідної закупівлі». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.07.2025 17:04
Орган перевірки
25.07.2025 00:00
Документи повідомлення
21.07.2025 17:05
-
Відповідь
Пояснення
Відповідь: 1.Щодо оприлюднення інформації на власному офіційному вебсайті. 2.Щодо FSC-сертифіката та відповідності тендерної пропозиції учасника.
Рішеня
23.07.2025 09:42
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
769 285.64 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2025 09:00
Замовник:
Комунальна установа "Хорошівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
+380969475416
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
769 285.64 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2025 09:00
Замовник:
Комунальна установа "Хорошівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
+380969475416
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності