Показати схожі тендери

Закупівля 25Т-317_38110000-9 - Навігаційні прилади (Пристрій спостереження за рухомими об’єктами) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-25-001933-a
Id Tender 0214ae27708043f0ba2049ec70ae8309
План UA-P-2025-06-25-002176-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 25.06.2025 10:09
Остання зміна 29.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
107 300 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 073 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.06.2025 10:08 до 03.07.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 25.06.2025 10:08
до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.06.2025 10:08
до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.07.2025 13:49
до 23.07.2025 09:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.07.2025 08:29
до 29.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 23.07.2025 09:41
-
Період уточнень
з 25.06.2025 10:08 до 30.06.2025 00:00
Період оскарження
з 25.06.2025 10:08 до 30.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.07.2025 13:49 до 23.07.2025 09:41
Період кваліфікації
з 04.07.2025 13:49 до 23.07.2025 09:41
Основні параметри
25Т-317_38110000-9 - Навігаційні прилади (Пристрій спостереження за рухомими об’єктами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
107 300 грн.
38110000-9 - Навігаційні прилади (Пристрій спостереження за рухомими об’єктами)
Назва предмета закупівлі
38110000-9 - Навігаційні прилади (Пристрій спостереження за рухомими об’єктами)
Очікувана вартість
107 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1073,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.07.2025 13:26
Закінчення аукціону
04.07.2025 13:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пристрій спостереження за рухомими об’єктами
Код ДК 021:2015
38112100-4 - Системи глобальної навігації та глобального позиціонування (GPS або аналогічні системи)
Кількість
29
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, АТ «Укргазвидобування», м. Київ, вул. Кудрявська 26/28, 04053
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата по факту поставки Товару протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"
Пропозиція:
107 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НАВІКОМ ПЛЮС"
Пропозиція:
107 010 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.07.2025 13:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.06.2025 10:09
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віта Степура
Електронна пошта
Телефон
+0989215272
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 38110000-9 - Навігаційні прилади (Пристрій спостереження за рухомими об’єктами)
Період вимог/скарг з 15.07.2025 08:29 по 21.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 13:49 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Вимогами пункту 4 частини ІІ додатку №1 тендерної документації передбачено: «Інформація та документи (у разі встановлення вимоги щодо подання таких документів згідно з додатками до цієї тендерної документації), що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації. На підтвердження відповідності запропонованого товару заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає заповнену ним частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими та надає документи відповідно до вимог частини ІІ додатку №3 до тендерної документації (у разі наявності цієї частини в додатку №3 до тендерної документації та встановлення вимоги до подання відповідних документів в цій частині). Звертаємо увагу учасників на обов’язкове дотримання усіх вимог додатку №3 до тендерної документації та вимог п. 10 розділу І тендерної документації». Вимогами пункту 2 частини ІІ Додатку №3 до тендерної документації передбачено завантаження Учасником до Системи: «Декларація про відповідність товару вимогам ТУ, що пропонується учасником у ЧАСТИНІ І Додатку №3 Тендерної документації». Також, пункт 10 Розділу І тендерної документації передбачає: «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів українською мовою (подання перекладу свіфт-повідомлення банку-гаранта не є обов’язковим). Переклад документів повинен бути завірений організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.» На вищевказані вимоги, Учасник завантажив до Системи файли «Декларація про відповідність товару вимогам ТУ - Certificate_530_520_868» та «Certificate_530_520_310_868», які викладено англійською мовою. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав належним чином завірений переклад українською мовою вказаних документів, що свідчить про не виконання Учасником вимоги тендерної документації в цій частині (в частині перекладу українською мовою). Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації щодо оформлення та змісту документів передбачених для підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі. Таким чином, Учасник не підтвердив технічні характеристики товару відповідно до вимог тендерної документації.
Документи кваліфікації
15.07.2025 08:29
Повідомлення про рішення
08.07.2025 08:15
Електроний протокол про продовження строку
04.07.2025 13:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 10:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 10:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей.
Дата продовження строку розгляду
08.07.2025 08:15
Дата кінця розгляду
02.08.2025 00:00
Період вимог/скарг з 23.07.2025 09:41 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.07.2025 08:29 по 13.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Вимогами пункту 4 частини ІІ додатку №1 тендерної документації передбачено: «Інформація та документи (у разі встановлення вимоги щодо подання таких документів згідно з додатками до цієї тендерної документації), що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації. На підтвердження відповідності запропонованого товару заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає заповнену ним частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими та надає документи відповідно до вимог частини ІІ додатку №3 до тендерної документації (у разі наявності цієї частини в додатку №3 до тендерної документації та встановлення вимоги до подання відповідних документів в цій частині). Звертаємо увагу учасників на обов’язкове дотримання усіх вимог додатку №3 до тендерної документації та вимог п. 10 розділу І тендерної документації». Вимогами пункту 1 частини ІІ Додатку №3 до тендерної документації передбачено завантаження Учасником до Системи: Учасником надається скан-копія технічного паспорта, в якому зазначені всі технічні характеристики, що визначені в ЧАСТИНІ І додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації. На вищевказані вимоги, Учасник завантажив до Системи файл: «BI530C TREK V3 (BLE) passport UKR v 2025.03.1_tech.pdf.p7s», в якому не зазначено всі технічні характеристики, що визначені в ЧАСТИНІ І додатку №3, а саме: Рік (строк/термін/період) виготовлення товару, Гарантійний строк на Товар, Вимоги до тари та упаковки, Інші вимоги (Адаптація прошивки обладнання до роботи з апаратно-програмним керуванням модемами трекерів (автоматичне відключення/включення GSM GPRS модемів радіотерміналів) у зонах розташування об’єктів критичної інфраструктури (ОКІ) за за допомогою динамічних геозон і сценаріїв керування трекерами, прописаних у системі GPS-моніторингу Замовника). Вимогами пункту 2 частини ІІ Додатку №3 до тендерної документації передбачено завантаження Учасником до Системи: Декларація про відповідність товару вимогам ТУ, що пропонується учасником у ЧАСТИНІ І Додатку №3 Тендерної документації. Учасником завантажено файл «Декларація про відповідність 530х.pdf.p7s», в якому не зазначено про відповідність товару вимогам ТУ. Таким чином, Учасник не підтвердив технічні характеристики товару відповідно до вимог тендерної документації.
Документи кваліфікації
23.07.2025 09:41
Повідомлення про рішення
16.07.2025 08:46
Електроний протокол про продовження строку
15.07.2025 08:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 10:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 10:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Термін розгляду тендерної пропозиції продовжено зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей.
Дата продовження строку розгляду
16.07.2025 08:45
Дата кінця розгляду
13.08.2025 00:00
Торги не відбулися
Очікувана вартість
107 300 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+0989215272
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
107 300 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+0989215272
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності