Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт частини покрівлі і ґанку (аварійні роботи) будівлі "Устинівського ліцею Устинівської селищної ради" за адресою: Кіровоградська область, Кропивницький район, селище Устинівка, вул. Ювілейна, 16 від ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ"Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УСТИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-25-001123-a
Id Tender 1212df1a488d4f4aaa96addd0c50bc30
План UA-P-2025-06-25-001031-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 25.06.2025 10:06
Остання зміна 23.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 968 454 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
35 539.12 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.06.2025 10:04 до 10.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.06.2025 10:04
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.06.2025 10:04
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.07.2025 13:37
до 17.07.2025 15:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.07.2025 17:21
до 23.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 17.07.2025 15:58
-
Період уточнень
з 25.06.2025 10:04 до 07.07.2025 00:00
Період оскарження
з 25.06.2025 10:04 до 07.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.07.2025 13:37 до 17.07.2025 15:58
Період кваліфікації
з 10.07.2025 13:37 до 17.07.2025 15:58
Основні параметри
Капітальний ремонт частини покрівлі і ґанку (аварійні роботи) будівлі "Устинівського ліцею Устинівської селищної ради" за адресою: Кіровоградська область, Кропивницький район, селище Устинівка, вул. Ювілейна, 16
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно виготовленої кошторисної документації, щодо якої виконано експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяги робіт та витрат визначено у відповідності до додатку 2 до тендерної документації.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
6 968 454 грн.
Капітальний ремонт частини покрівлі і ґанку (аварійні роботи) будівлі "Устинівського ліцею Устинівської селищної ради" за адресою: Кіровоградська область, Кропивницький район, селище Устинівка, вул. Ювілейна, 16
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини покрівлі і ґанку (аварійні роботи) будівлі "Устинівського ліцею Устинівської селищної ради" за адресою: Кіровоградська область, Кропивницький район, селище Устинівка, вул. Ювілейна, 16
Очікувана вартість
6 968 454 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35539,12
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
30 000
Аукціон
Cтарт аукціону
10.07.2025 13:14
Закінчення аукціону
10.07.2025 13:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини покрівлі і ґанку (аварійні роботи) будівлі "Устинівського ліцею Устинівської селищної ради" за адресою: Кіровоградська область, Кропивницький район, селище Устинівка, вул. Ювілейна, 16
Код ДК 021:2015
45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
28600, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький район, селище Устинівка, вул. Ювілейна, 16
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, та у випадку, якщо згідно чинного законодавства вимагається прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта з реєстраціїєю декларації про готовність об'єкта до експлуатації або отриманням відповідного сертифіката – у двотижневий термін після настання зазначених подій. Після отримання вказаних документів Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 10 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Інші умови оплати - згідно розділу 15 додатку 1 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова, за винятком випадків, передбачених тендерною документацією; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%);
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ПФ
Пропозиція:
6 307 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "АРТАЛЕКС"
Пропозиція:
6 332 146.15 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.07.2025 13:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.07.2025 14:08
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кам'яна Ірина Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380982275707
Замовник
ЄДРПОУ
43954244
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УСТИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
28600
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
селище міського типу Устинівка
Адреса
вул.Ювілейна, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт частини покрівлі і ґанку (аварійні роботи) будівлі "Устинівського ліцею Устинівської селищної ради" за адресою: Кіровоградська область, Кропивницький район, селище Устинівка, вул. Ювілейна, 16
Період вимог/скарг з 16.07.2025 17:21 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 13:37 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі – ТОВ ПФ (ЄДРПОУ 24152128), далі – учасник, з підстави, що передбачена згідно абз. 2 п. п. 2 п. 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме виходячи з наступного: Відповідно до п. 5 розділу 1 додатку 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію: - розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва») згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, пояснювальну записку, а також підтверджуючі розрахунки договірної ціни, а саме: локальні кошториси на будівельні роботи, підсумкову відомість ресурсів згідно об’єкту, та щодо всього обсягу виконання, передбаченого згідно додатку 2 тендерної документації, при цьому всі зазначені в цьому пункті розрахунки повинні бути виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Згідно абз. 3 п. 5 додатку 3 до тендерної документації ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати роботи відповідно до технічної специфікації щодо предмету закупівлі (додаток 2 тендерної документації), з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані, в тому числі вартості матеріалів, виробів та устаткування, визначених згідно технічної специфікації, та в їх повному обсязі згідно додатку 2 до тендерної документації. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів, виробів, якості будівельних робіт, визначених цією тендерною документацією. Роботи повинні виконуватись з дотриманням безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. Вид договірної ціни визначається учасником як тверда договірна ціна, та вказується у змісті договірної ціни, що надається у складі тендерної пропозиції. Якщо тендерна пропозиція учасника закупівлі містить не всі види робіт та витрат або містить зміну обсягів та складу робіт та витрат (в тому числі матеріалів, виробів, тощо, врахованих згідно відомості ресурсів, що міститься у складі тендерної документації) відносно вимог тендерної документації, така тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно абз. 2 приміток додатку 1 до тендерної документації з метою забезпечення повного виконання проектних рішень по виконанню робіт, в разі якщо учасником у тендерній пропозиції прийнято до розрахунку еквівалентні матеріали, вироби, конструкції, тощо, та по відношенню до визначених даним технічним завданням, такі матеріали, вироби, конструкції (тощо) мають повністю відповідати якісним та технічним характеристикам тих, що вказані в технічному завданні. У складі тендерної пропозиції учасника надано підсумкову відомість ресурсів, згідно якої враховано найменування витрати, що не відповідає вимогам додатку 1 до тендерної документації, а саме: Вимога тендерної документації (додаток 1, розділ «Відомість ресурсів») Умова тендерної пропозиції учасника (п. 127 Підсумкової відомості ресурсів) Дошки необрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, усі ширини, товщина 25 мм, ІІІ сорт - 0,000735 м3 Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, усі ширини, товщина 25 мм, ІІІ сорт - 0,000735 м3 Таким чином, тендерна пропозиція містить зміну складу витрат в частині вказаного вище матеріалу, а так само такий матеріал не відповідає якісним та технічним характеристикам відповідного матеріалу, що вказаний в технічному завданні щодо предмету закупівлі (додаток 1 до тендерної документації). При цьому, виправлення вказаної невідповідності в документі, наданому учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи викладене, у замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначені згідно абз. 2 п. п. 2 п. 44 Особливостей. З даного питання в тому числі враховано позицію Органу оскарження при розгляді скарг з питань порушення законодавства у сфері публічних закупівель (для прикладу – рішення № 10105-р/пк-пз від 10.06.2024р., прийняте згідно процедури відкритих торгів – ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-06-006510-a, в тому числі в частині відповідності складу (найменування) витрат згідно тендерної пропозиції Скаржника відносно вимог тендерної документації, копія якого додатково додається до цього протоколу в якості зразку).
Документи кваліфікації
16.07.2025 16:59
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
10.07.2025 13:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 09:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 09:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 17.07.2025 15:58 по 23.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 17:21 по 24.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
17.07.2025 15:03
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
16.07.2025 17:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 09:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.06.2025 09:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 968 454 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УСТИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380982275707
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 968 454 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УСТИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380982275707
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності