Закупівля Виконання першочергових (невідкладних) аварійно - відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду – капремонт (заміна) ліфтів у під’їздах 1, 2, 3, 4 житлового будинку №38 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України) (ДК 021:2015 - 45313000-4 Монтаж ліфтів та ескалаторів) від Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради.
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно - відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду – капремонт (заміна) ліфтів у під’їздах 1, 2, 3, 4 житлового будинку №38 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України) (ДК 021:2015 - 45313000-4 Монтаж ліфтів та ескалаторів)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно - відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду – капремонт (заміна) ліфтів у під’їздах 1, 2, 3, 4 житлового будинку №38 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України)
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно - відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду – капремонт (заміна) ліфтів у під’їздах 1, 2, 3, 4 житлового будинку №38 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України)
Код ДК 021:2015
45313000-4 -
Монтаж ліфтів та ескалаторів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
40000, Україна, Сумська область, м. Суми, під’їзди 1, 2, 3, 4 житлового будинку №38 по вул. Героїв Крут
Дата постачання по
30.04.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати:
Аванс
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
30,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форми №КБ-2в або попередньої оплати (при необхідності), яка здійснюється на підставі Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 3-х місяців в розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, на підставі рахунку протягом 10 банківських днів з дня виставлення рахунку.
Порядковий номер:
1
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
65,0 %
Опис:
Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в протягом 10 банківських днів з дня підписання таких документів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни.
Порядковий номер:
2
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
5,0 %
Опис:
Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються в 30-денний термін після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 18:00
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 18:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 18:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 18:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 18:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 18:00
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 18:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 18:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 18:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 18:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 18:00
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 18:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 18:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 18:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 18:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Поштовий індекс
40030
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91
Кваліфікація
Лот № 1
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно - відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду – капремонт (заміна) ліфтів у під’їздах 1, 2, 3, 4 житлового будинку №38 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 18:00
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 18:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 18:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 18:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 18:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 18:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно вимог підпункту 2.2. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації,
які мають необхідні знання та досвід» Розділу «Кваліфікаційні критерії, визначені у статті
16 Закону «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб їх підтвердження»» Додатку
№ 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості,
які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» (далі- Додаток № 1 до тендерної документації) на підтвердження кваліфікації працівників/осіб, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати, зокрема:
1) на керівника або уповноваженої особи:
- посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки).
Також у складі тендерної пропозиції Учасник надає відповідні протоколи/витяги з протоколів з засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці, які стали підставою для видачі таких посвідчень або внесення останнього запису у відомості про періодичну перевірку знань з охорони праці такого посвідчення.
У складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє посвідчення на керівника або уповноваженої особи про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки) та відповідний протокол/витяг з засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці, які стали підставою для видачі таких посвідчень або внесення останнього запису у відомості про періодичну перевірку знань з охорони праці такого посвідчення.
2) на інших працівників/осіб:
- посвідчення не менше 2-х працівників, що дають право виконання робіт з підвищеною небезпекою відповідно до «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» згідно НПАОП 0.00-1.15-07;
- посвідчення не менше 1 особи, що дає право виконання робіт з підвищеною небезпекою відповідно до «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» згідно НПАОП 0.00-1.71-13.
У складі тендерної пропозиції міститься, зокрема:
- посвідчення № 704-14 про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, яке підтверджує проходження перевірки знання правил техніки безпеки Правил НПАОП 0.00-1.15-07 (підстава протокол № 2-25 від 03 лютого 2025). Проте по наданій копії посвідчення неможливо ідентифікувати на чиє ім’я видано таке посвідчення, крім того посвідчення не містить дату його видачі, що робить документ неповним;
- посвідчення № 26 про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, видане на ім’я Батюк А.М. про проходження перевірки знання правил техніки НПАОП 0.00-1.71-13. Проте посвідчення не містить особистого підпису власника посвідчення та дати його видачі, що робить документ неповним.
Таким чином під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати:
- на керівника або уповноваженої особи – посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки) та відповідний протокол/витяг з засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці, які стали підставою для видачі таких посвідчень або внесення останнього запису у відомості про періодичну перевірку знань з охорони праці такого посвідчення;
- посвідчення № 704-14 про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, яке підтверджує проходження перевірки знання правил техніки безпеки Правил НПАОП 0.00-1.15-07 (підстава протокол № 2-25 від 03 лютого 2025) з заповненим ім’ям та датою його видачі;
- посвідчення № 26 про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, видане на ім’я Батюк А.М. про проходження перевірки знання правил техніки НПАОП 0.00-1.71-13, з особистим підписом власника посвідчення та дати його видачі.
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно - відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду – капремонт (заміна) ліфтів у під’їздах 1, 2, 3, 4 житлового будинку №38 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 квітня 2026 р.
Покупець
Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Повна назва
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.08.2025 №88-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 18.08.2025 №88-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-06-24-013705-a 24.06.2025 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.05.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.06.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.07.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Облсумиліфт» (далі – ТОВ «Облсумиліфт»), вимогу про усунення невідповідностей до 16.07.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.07.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 17.07.2025, договір від 24.07.2025 №12/25, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 22.08.2025.
Відповідно до підпункту 4 пункту 47 Особливостей замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
За результатами моніторингу установлено, що учасник ТОВ «Облсумиліфт» внесений до «Зведених відомостей про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу» », які розміщені на офіційному вебпорталі Антимонопольного комітету України за посиланням: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennya-rezultativ-torgiv/zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennia-rezultativ-torhiv-za-2025-rik (рішення Адмінколегії Східного міжобласного територіального відділення від 16.07.2025 № 70/150-р/к).
Абзацом другим підпункту 1 пункту 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей.
Однак, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Облсумиліфт» через наявність підстави, визначеної підпунктом 4 пункту 47 Особливостей, 17.07.2025 визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір від 24.07.2025 №12/25.
Пояснення Замовника, надані на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області 22.08.2025 щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Облсумиліфт» не спростовують факту того, що учасник підпадає під підстави, встановлені підпунктом 4 пункту 47 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
на висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 01 вересня 2025 року стосовно процедури закупівлі
UA-2025-06-24-013705-a
01.09.2025 року на майданчику публічних закупівель «Prozorro» було опубліковано висновок Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо результатів проведення моніторингу закупівлі «Виконання першочергових (невідкладних) аварійно - відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду – капремонт (заміна) ліфтів у під’їздах 1, 2, 3, 4 житлового будинку №38 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України)» (ДК 021:2015 - 45313000-4 Монтаж ліфтів та ескалаторів), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-24-013705-a), відповідно до якого виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель та зобов’язано Замовника, управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради, усунути виявлені порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, укладеним з ТОВ «Облсумиліфт» у зв’язку з тим, що ТОВ «Облсумиліфт» внесено до «Зведених відомостей про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу»
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради не погоджується з даним висновком та вважає його таким, що підлягає скасуванню виходячи з наступного.
Процедура закупівлі «Першочергових (невідкладних) аварійно - відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду – капремонт (заміна) ліфтів у під’їздах 1, 2, 3, 4 житлового будинку №38 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України)» (ДК 021:2015 - 45313000-4 Монтаж ліфтів та ескалаторів) була оголошена 24.06.2025 року, подання пропозицій – до 09.07.2025 року, кваліфікація переможця – з 09.07.2025 року, протокол розкриття тендерних пропозицій – 10.07.2025 року, вимога про усунення невідповідностей – 15.07.2025 року, визначено переможця – 17.07.2025 року, укладання договору – 24.07.2025 року.
Під час надання пояснень на запит Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі, Замовником було зазначено, що ним здійснювалася перевірка підстав, встановлених пунктом 47 Особливостей під час фактичного розгляду тендерної пропозиції Учасника, а саме 15.07.2025 року. За результатами такої перевірки підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі не було виявлено. На підтвердження цього Замовником разом з поясненнями Північно-Східному офісу Держаудитслужби в Сумській області було надано протокольне рішення уповноваженої особи від 15.07.2025 року.
Інформація про рішення АМКУ від 16.07.2025 стала відома Замовнику лише після отримання запиту ДАСУ.
Разом з тим, слід зазначити, що чинним законодавством не встановлено ані конкретного часу, ані граничних строків (у годинах чи днях) для оприлюднення рішень Антимонопольного комітету України в електронному реєстрі.
Таким чином, Замовник здійснивши перевірку по Учаснику 15.07.2025 та встановивши відсутність підстав для відмови, визначених пунктом 47 Особливостей, зокрема по підпункту 11 пункту 47 Особливостей, об’єктивно не міг знати про рішення АМКУ станом на момент розгляду тендерної пропозиції. Це виключає наявність вини чи порушення вимог законодавства з боку Замовника.
Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію у випадку, коли ним було з’ясовано, що учасник саме підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, шляхом перевірки такої інформації, яка оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Станом на дату фактичного розгляду та перевірки підстави для відмови Учаснику були відсутні.
Таким чином, Замовник діяв добросовісно, у межах наданих законом повноважень та у спосіб, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі». Порушення вимог законодавства при визначенні переможця торгів з боку Замовника відсутні.
По-друге у витязі з рішення Східного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету від 16.07.2025 року № 70/150-р/к у справі № 2/01-16-23 про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладання штрафу, чітко зазначено наступне -
«Відповідно до пункту 4 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» вчинення суб’єктами господарювання зазначеного порушення є підставою для відмови цим суб’єктам господарювання в участі в інших процедурах закупівлі та для відхилення їх тендерних пропозицій протягом 3 років після винесення рішення.».
Тобто, учасник, ТОВ «Облсумиліфт» позбавлений права брати участь в процедурах закупівлі та їх пропозиції підлягають відхиленню в процедурах закупівлі, які будуть проводитися після 16.07.2025 року. Відповідно до підпункту 4 пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів. Отже, чинне законодавство також прямо вказує, що Замовник повинен відмовити учаснику процедури закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, в разі притягнення учасника протягом останніх трьох років до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів. Але ж ТОВ «Облсумиліфт» протягом останніх трьох років, тобто з червня 2022 року по червень 2025 року не притягувався до відповідальності за порушення передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.
Таким чином, з боку Замовника відсутні порушення в процедурі закупівлі щодо визначення переможцем ТОВ «Облсумиліфт» та укладення з останнім договору за результатами проведеної закупівлі на підставі відсутності порушення ТОВ «Облсумиліфт» Закону України «Про захист економічної конкуренції» протягом останніх трьох років.
Але Північно-Східним офісом Держаудистслужби ці підстави були проігноровані, не прийняті до уваги та винесено неправомірний висновок, який також в разі виконання з боку Замовника порушує права третіх осіб.
Зокрема, відповідно до умов укладеного договору за результатами проведеної процедури закупівлі на виконання першочергових (невідкладних) аварійно - відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду – капремонт (заміна) ліфтів у під’їздах 1, 2, 3, 4 житлового будинку №38 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України) (ДК 021:2015 - 45313000-4 Монтаж ліфтів та ескалаторів)» Замовник має право відповідно до підпункту 6.2.1. пункту 6.2. розділу 6 достроково розірвати цей договір у разі невиконання зобов’язань Підрядником, повідомивши про це його у 10-дениий термін, якщо:
- мало місце попереднє невиконання Підрядником зобов’язань за іншими договорами, укладеними з управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради;
- прийнято судом рішення про визнання Підрядника банкрутом;
- Підрядник не розпочав виконання робіт протягом 3-х місяців згідно з п. 9.1. даного Договору, виконав роботи з істотними недоліками і не забезпечив їх усунення у визначений Замовником строк;
- допустив недоліки (дефекти, які включають можливість використання об’єкта для вказаної в договорі мети та не можуть бути усунені Підрядником, Замовником чи третьою стороною;
- Підрядник порушив строки здачі Об’єкта в експлуатацію;
- порушив строки здачі окремо виконаних робіт згідно із графіком.
Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Станом на момент початку та впродовж усього строку проведення моніторингу процедури закупівлі жодних підстав, визначених умовами укладеного договору, за якими б Замовник достроково розірвав із Підрядником укладений договір не виникало. Крім того, після укладення договору Підрядник негайно розпочав виконання робіт, частина з яких вже повністю виконана.
Значним також є те, що виконання даних робіт становить суспільний інтерес, що стосується постраждалого від ракетного удару населення і тому припинення зобов’язань на підставі висновку Північно-Східного офісу Держаудистслужби в Сумській області зачепить також інтереси населення.
Виходячи з вищевикладеного, висновок Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області не визначений законодавцем як підстава для розірвання укладеного договору та підлягає скасуванню.
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Виконання першочергових (невідкладних) аварійно - відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду – капремонт (заміна) ліфтів у під’їздах 1, 2, 3, 4 житлового будинку №38 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України) (ДК 021:2015 - 45313000-4 Монтаж ліфтів та ескалаторів)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-24-013705-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення щодо визначення 17.07.2025 переможцем торгів ТОВ «Облсумиліфт» з огляду на те, що зазначений учасник 16.07.2025 був внесений до «Зведених відомостей про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу» (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennya-rezultativ-torgiv/zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennia-rezultativ-torhiv-za-2025-rik).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано на підставі робочого проекту. Визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі кошторисної документації, розробленої з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та експертного звіту (позитивного) № 19-0124/01-25 від 21.05.2025 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації об’єкта «Виконання першочергових (невідкладних) аварійно - відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду – капремонт (заміна) ліфтів у під’їздах 1, 2, 3, 4 житлового будинку №38 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України)», виданого філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Сумській області (скан-копія експертного звіту, зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва та Наказу про затвердження проекту № 91-В від 22.05.2025 додаються).
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо закупівлі робіт за об’єктом будівництва «Виконання першочергових (невідкладних) аварійно - відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду – капремонт (заміна) ліфтів у під’їздах 1, 2, 3, 4 житлового будинку №38 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-24-013705-a розміщено 25.06.2025 на сайті Сумської міської ради за посиланням: https://smr.gov.ua/uk/miska-vlada/tsentr-koordinatsiji-derzhavnikh-zakupivel/376-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-iakisni-kharakterystyky-predmetiv-zaukipivli/20261-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-yakisni-kharakteristiki-predmetiv-zakupivli.html.
3. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
За результатами проведеної оцінки тендерних пропозицій за Процедурою закупівлі, 10.07.2025 електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника - ТОВ Облсумиліфт (ЄДРПОУ 34743296).
Згідно частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Тобто Замовник здійснює розгляд тендерної пропозиції учасника у строки, визначені законодавством.
Тому Замовник після визначення електронної системи закупівель найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції розпочав розгляд тендерної пропозиції ТОВ Облсумиліфт на відповідність її вимогам тендерної документації, у тому числі і на відсутність в учасника підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.07.2025 про розгляд тендерної пропозиції учасника - ТОВ Облсумиліфт додається до пояснення.
Учасник під час подання тендерної пропозиції шляхом самостійного декларування підтвердив в електронній системі закупівель, зокрема, що суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Замовник перевірив таку інформацію, яка оприлюднена на офіційному веб порталі Антимонопольного комітету України в розділі “Зведені відомості щодо спотворення результатів торгів за 2025 рік” за посиланням: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennya-rezultativ-torgiv/zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennia-rezultativ-torhiv-za-2025-rik та встановив, що Учасник станом на момент фактичного розгляду тендерної пропозиції не внесений до списку суб’єктів господарювання, що притягувалися до такої відповідальності. Файл– Excel Зведені відомості станом на 14.07.2025 ( .xlsx , 704.89 Кб ) додається до пояснення.
Згідно з абзацом вісімнадцятим пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель Замовник самостійно, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, підтверджує в електронній системі закупівель відсутність у такого учасника підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47. Відповідно, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, Замовником підтверджено в електронній системі закупівель відсутність у учасника підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47.
Інші підстави, передбачені пунктом 47 Особливостей, були перевірені під час фактичного розгляду тендерної пропозиції 15.07.2025. За результатами такої перевірки підстав для відмови не виявлено.
Також Замовником встановлено, що тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам технічної специфікації. Водночас, було виявлено окремі невідповідності в наданих документах, які підлягали усуненню відповідно до пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону
Таким чином, ураховуючи, що підстави для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей відсутні, тендерна пропозиція Учасника відповідала умовам технічної специфікації, а виявлені невідповідності в інформації та документах підлягали усуненню в порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей та статтею 26 Закону, Замовник був зобов’язаний розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про їх усунення.
Тому на виконання норми пункту 43 Особливостей Замовником 15.07.2025 о 15:18 було надано Учаснику 24 години для виправлення ним виявлених невідповідностей.
На період цього строку (на 24 години) електронна система закупівель технічно блокує можливість Замовника вчиняти будь-які дії щодо тендерної пропозиції, у тому числі визначати переможця, навіть якщо учасник завантажив уточнені документи раніше.
Ураховуючи, що на момент фактичного розгляду тендерної пропозиції підстави для відхилення тендерної пропозиції були відсутні, Замовнику залишалось лише здійснити перевірку виправлених учасником документів у строк визначений Законом, що і було здійснено Замовником.
За результатами розгляду такої перевірки та ураховуючи функціонал електронної системи закупівель, рішення про визначення переможця було ухвалено на наступний робочий день після виправлення Учасником невідповідностей – 17.07.2025.
Варто підкреслити, що ні Закон, ні Особливості не містять вимог щодо обов’язкової перевірки учасника за пунктом 47 Особливостей кожного дня протягом строку, встановленого Законом. Законодавством передбачено можливість здійснення такої перевірки протягом п’яти робочих днів, відведених на розгляд тендерної пропозиції.
Також відсутні норми, які б зобов’язували Замовника здійснювати повторну перевірку підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, якщо така перевірка вже була проведена у встановленому порядку під час розгляду тендерної пропозиції.
Таким чином, на момент прийняття рішення Замовник діяв в межах чинного законодавства та у визначені ним строки та з урахуванням інформації, яка була доступна на момент фактичного розгляду тендерної пропозиції (15.07.2025).
Замовником була здійснена перевірка Учасника з підстав для відмови, визначених пунктом 47 Особливостей, що підтверджується протокольним рішення уповноваженої особи від 15.07.2025.
Інформація про рішення АМКУ від 16.07.2025 стала відома Замовнику лише після отримання запиту ДАСУ.
Разом з тим, слід зазначити, що чинним законодавством не встановлено ані конкретного часу, ані граничних строків (у годинах чи днях) для оприлюднення рішень Антимонопольного комітету України в електронному реєстрі. Відтак можлива була навіть ситуація, у випадку, якщо Замовник визначив би учасника переможцем 16.07.2025 о 15:20, тоді як рішення АМКУ, датоване цим же днем, з’являється в реєстрі лише пізно ввечері.
Таким чином Замовник здійснивши перевірку по Учаснику 15.07.2025 та встановивши відсутність підстав для відмови, визначених пунктом 47 Особливостей, зокрема по підпункту 11 пункту 47 Особливостей, об’єктивно не міг знати про рішення АМКУ станом на момент розгляду тендерної пропозиції. Це виключає наявність вини чи порушення вимог законодавства з боку Замовника.
Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію у випадку, коли ним було з’ясовано, що учасник саме підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, шляхом перевірки такої інформації, яка оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Станом на дату фактичного розгляду та перевірки підстави для відмови Учаснику були відсутні.
Таким чином, Замовник діяв добросовісно, у межах наданих законом повноважень та у спосіб, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі». Порушення вимог законодавства при визначенні переможця торгів з боку Замовника відсутні.
Додатки до пояснення:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.07.2025;
Файл–Excel Зведені відомості станом на 14.07.2025 ( .xlsx , 704.89 Кб );
Скан-копія експертного звіту № 19-0124/01-25 від 21.05.2025 ;
Скан-копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва;
Наказ про затвердження проекту № 91-В від 22.05.2025.
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно - відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду – капремонт (заміна) ліфтів у під’їздах 1, 2, 3, 4 житлового будинку №38 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України) (ДК 021:2015 - 45313000-4 Монтаж ліфтів та ескалаторів)
Тендер:
UA-2025-06-24-013705-a
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
За лотом Виконання першочергових (невідкладних) аварійно - відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду – капремонт (заміна) ліфтів у під’їздах 1, 2, 3, 4 житлового будинку №38 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України)
Невідповідність поданої документації ТОВ "Облсумиліфт" кваліфікаційним критеріям, визначених у статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та інформація про спосіб їх підтвердження
Замовник не взяв до уваги, що директор ТОВ «Облсумиліфт» Рябченко В.П. пройшов навчання та перевірку знань с Загальних питань охорони праці у ТОВ «Облсумиліфт» про що свідчить протокол №5-25 від 23.06.2025, також комісія з перевірки знань теж була з посадових осіб ТОВ «Облсумиліфт», що є порушенням абзаців 1 та 2 пункту 5.3. Типового положення.
Зазначаємо, що відповідно до протоколів:
- №3-25 від 03.02.2025 (перевірка знань Правил НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила з охорони праці під час виконання робіт з інструментами і пристроями»);
- №2-25 від 03.02.2025 (перевірка знань Правил НПАОП 0.00-1.15-07(Правил і інструкцій з охорони праці під час виконання робіт на висоті),
-№1-25 від 02.02.2025 (перевірка знань Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів (НПАОП 0.00-1.02-08),
головою комісії зазначений директор ТОВ «Облсумиліфт» Рябченко В.П., який не пройшов навчання та перевірку знань с «Загальних питань охорони праці» у навчальному або галузевому навчальному центрі, також відсутній протокол (витяг) про проходження навчання та перевірки знань с Загальних питань охорони праці - Брижик М.М., який є уповноваженою найманими працівниками особою з питань охорони праці, і це є порушенням пункту 3.10. Типового положення (Усі члени комісії у порядку, установленому Типовим положенням, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці).
Так, як в комісії з перевірки знань з питань охорони праці, яка зазначена в даних протоколах присутні тільки дві посадові особи, які в установленому порядку пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці (Загулін В.Є. – інженер з охорони праці, Сланченко І.В. - гол.механік) то відповідно до абзацу 3 пункту 3.9. Типового положення (Комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб) , комісія не є правочинною і в наслідок цього протоколи №3-25 від 03.02.2025, №2-25 від 03.02.2025, №1-25 від 02.02.2025 теж не є правочинні і усі працівники, які зазначені в даних протоколах не пройшли спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Таким чином Замовник не звернув увагу, на те, що подані документи ТОВ "Облсумиліфт", а саме посвідчення директора та інших працівників, не відповідають главі 5 НПАОП 0.00-4.12-05 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (далі - Типове положення) затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15.
Відповідно до пункту 5.3. керівники підприємств чисельністю менше 1000 працівників, керівники служб охорони праці, члени комісій з перевірки знань з питань охорони праці підприємств проходять навчання з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах.
Перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб, які пройшли навчання у галузевих навчальних центрах проводиться комісією, створеною наказом вищого органу. Очолює комісію керівник або заступник керівника цього органу, до службових обов'язків якого входить організація роботи з охорони праці, чи керівник служби охорони праці цього органу.
Типовий тематичний план і програма навчання з питань охорони праці посадових осіб зазначена у пункті 5.1. та додатку 4 до Типового положення та п. 2 п.п.2.2. Тендерної документації (на підтвердження кваліфікації працівників/осіб, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: 1) Для інженерно-технічних працівників/осіб; - на керівника або уповноваженої особи посвідчення про перевірку знань з загального курсу з охорони праці, 2) на інших працівників/осіб; - посвідчення не менше 2-х працівників, що дають право виконання робіт з підвищеною небезпекою відповідно до "Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті" згідно НПАОП 0.00-1.15-07; - посвідчення не менше 1 особи, що дає право виконання робіт з підвищеною небезпекою відповідно до "Правил охорони праці під час робіт з інструментом та пристроями" згідно НПАОП 0.00-1.71-13.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга на визначення переможця процедури закупівлі
Автор:
21116965, Приватне ремонтно-будівельне підприємство "Рембуд"
40034, Україна, Сумська область, Суми, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ КРУТ, будинок 50 Б
Причина припинення:
оплата отримана після періоду подачі скарг
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно - відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду – капремонт (заміна) ліфтів у під’їздах 1, 2, 3, 4 житлового будинку №38 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України) (ДК 021:2015 - 45313000-4 Монтаж ліфтів та ескалаторів)
Тендер:
UA-2025-06-24-013705-a
Тип:
вимога
За лотом Виконання першочергових (невідкладних) аварійно - відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду – капремонт (заміна) ліфтів у під’їздах 1, 2, 3, 4 житлового будинку №38 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України)
UA-2025-06-24-013705-a.a3
Дата:
22.07.2025 14:22
Стан:
дано відповідь
Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Замовник не взяв до уваги, що директор ТОВ «Облсумиліфт» Рябченко В.П. пройшов навчання та перевірку знань с Загальних питань охорони праці у ТОВ «Облсумиліфт» про що свідчить протокол №5-25 від 23.06.2025, також комісія з перевірки знань теж була з посадових осіб ТОВ «Облсумиліфт», що є порушенням абзаців 1 та 2 пункту 5.3. Типового положення.
Зазначаємо, що відповідно до протоколів:
- №3-25 від 03.02.2025 (перевірка знань Правил НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила з охорони праці під час виконання робіт з інструментами і пристроями»);
- №2-25 від 03.02.2025 (перевірка знань Правил НПАОП 0.00-1.15-07(Правил і інструкцій з охорони праці під час виконання робіт на висоті),
-№1-25 від 02.02.2025 (перевірка знань Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів (НПАОП 0.00-1.02-08),
головою комісії зазначений директор ТОВ «Облсумиліфт» Рябченко В.П., який не пройшов навчання та перевірку знань с «Загальних питань охорони праці» у навчальному або галузевому навчальному центрі, також відсутній протокол (витяг) про проходження навчання та перевірки знань с Загальних питань охорони праці - Брижик М.М., який є уповноваженою найманими працівниками особою з питань охорони праці, і це є порушенням пункту 3.10. Типового положення (Усі члени комісії у порядку, установленому Типовим положенням, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці).
Так, як в комісії з перевірки знань з питань охорони праці, яка зазначена в даних протоколах присутні тільки дві посадові особи, які в установленому порядку пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці (Загулін В.Є. – інженер з охорони праці, Сланченко І.В. - гол.механік) то відповідно до абзацу 3 пункту 3.9. Типового положення (Комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб) , комісія не є правочинною і в наслідок цього протоколи №3-25 від 03.02.2025, №2-25 від 03.02.2025, №1-25 від 02.02.2025 теж не є правочинні і усі працівники, які зазначені в даних протоколах не пройшли спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Таким чином Замовник не звернув увагу, на те, що подані документи ТОВ "Облсумиліфт", а саме посвідчення директора та інших працівників, не відповідають главі 5 НПАОП 0.00-4.12-05 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (далі - Типове положення) затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15.
Відповідно до пункту 5.3. керівники підприємств чисельністю менше 1000 працівників, керівники служб охорони праці, члени комісій з перевірки знань з питань охорони праці підприємств проходять навчання з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах.
Перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб, які пройшли навчання у галузевих навчальних центрах проводиться комісією, створеною наказом вищого органу. Очолює комісію керівник або заступник керівника цього органу, до службових обов'язків якого входить організація роботи з охорони праці, чи керівник служби охорони праці цього органу. Типовий тематичний план і програма навчання з питань охорони праці посадових осіб зазначена у пункті 5.1. та додатку 4 до Типового положення та п. 2 п.п.2.2. Тендерної документації (на підтвердження кваліфікації працівників/осіб, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: 1) Для інженерно-технічних працівників/осіб; - на керівника або уповноваженої особи посвідчення про перевірку знань з загального курсу з охорони праці, 2) на інших працівників/осіб; - посвідчення не менше 2-х працівників, що дають право виконання робіт з підвищеною небезпекою відповідно до "Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті" згідно НПАОП 0.00-1.15-07; - посвідчення не менше 1 особи, що дає право виконання робіт з підвищеною небезпекою відповідно до "Правил охорони праці під час робіт з інструментом та пристроями" згідно НПАОП 0.00-1.71-13).
Автор:
21116965, Приватне ремонтно-будівельне підприємство "Рембуд"
40034, Україна, Сумська область, Суми, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ КРУТ, будинок 50 Б
Замовником у тендерній документації було встановлено вимогу щодо надання на керівника посвідчення про перевірку знань з загального курсу з охорони праці та відповідний протокол. При цьому жодних окремих вимог щодо суб’єкта, який має проводити таку перевірку або вимог до оформлення документів — не встановлювалися.
Учасником надано відповідне посвідчення та протокол, що за змістом відповідають встановленій вимозі. Посвідчення інших працівників також підтверджують проходження спеціального навчання відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 та НПАОП 0.00-1.71-13.
Щодо Брижик М.М., який зазначений в протоколох як уповноважена найманими працівниками особа з питань охорони праці, повідомляємо, що тендерною документацією не встановлювалась вимога щодо надання посвідчень або протоколів на підтвердження повноважень або навчання такої особи.
Відповідно до пункту 36 Особливостей, Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 697 286
грн.
Період подання пропозицій
до
09.07.2025 09:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради