Показати схожі тендери

Закупівля 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів марки Рено Дастер) від Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-24-013519-a
Id Tender 422922c3e53545ee9590a951b0dbf15e
План UA-P-2025-06-24-015936-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 24.06.2025 17:37
Остання зміна 02.07.2025 16:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
63 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
637 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.06.2025 17:35 до 02.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 24.06.2025 17:35
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.06.2025 17:35
до 29.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 02.07.2025 10:00
-
Період уточнень
з 24.06.2025 17:35 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 24.06.2025 17:35 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.07.2025 10:00
Основні параметри
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів марки Рено Дастер)
Закупівля здійснюється з урахуванням вимог пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Закупівля здійснюється за рахунок коштів, які надійшли у вигляді субвенцій: довідка про зміни до кошторису на 2025 рік від 18.02.2025 №123/05/28-2025 (Суботцівська ТГ), довідка про зміни до кошторису на 2025 рік від 21.03.2025 №208/05/28-2025 (Пантаївська ТГ), довідка про зміни до кошторису на 2025 рік від 28.03.2025 №369/05/28-2025 (Новомиргородська ТГ)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
63 700 грн.
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів марки Рено Дастер)
Назва предмета закупівлі
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів марки Рено Дастер)
Очікувана вартість
63 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
637,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 6 (послуга)
Технічне обслуговування автомобілів марки Рено Дастер
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування автомобілів марки Рено Дастер
Код ДК 021:2015
50112200-5 - Послуги з технічного обслуговування автомобілів
Кількість
6
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, за місцем знаходження СТО Виконавця
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 (послуга)
Діагностувальні роботи
Опис предмета закупівлі
Діагностувальні роботи
Код ДК 021:2015
50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, за місцем знаходження СТО Виконавця
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Заміна гальмівних колодок передніх (комплект)
Опис предмета закупівлі
Заміна гальмівних колодок передніх (комплект)
Код ДК 021:2015
50116200-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування гальмівних систем транспортних засобів та їх частин
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, за місцем знаходження СТО Виконавця
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (послуга)
Заміна гальмівних колодок задніх (комплект)
Опис предмета закупівлі
Заміна гальмівних колодок задніх (комплект)
Код ДК 021:2015
50116200-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування гальмівних систем транспортних засобів та їх частин
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, за місцем знаходження СТО Виконавця
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник зобов’язується здійснити оплату за виконані послуги не пізніше 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами «Наряд-Замовлення та акту наданих послуг з технічного обслуговування і ремонту».
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ МОТОРКАР КРОПИВНИЦЬКИЙ
Пропозиція:
63 700 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.06.2025 17:37
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Шамка
Електронна пошта
Телефон
+380950660446
Замовник
ЄДРПОУ
40108709
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Поштовий індекс
25006
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
м. Кропивницький
Адреса
вул. В. Чміленка, 41
Кваліфікація
Лот № 1 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів марки Рено Дастер)
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 10:00 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 17:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 17:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно пункту 35 Особливостей, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Відповідно пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. «1. Згідно підпункту 3.7. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник подає наступні оригінали документів або їх копії (завірені учасником): 3.7. Гарантійний лист про те, що запасні частини, витратні матеріали, вузли та агрегати, що будуть використовуватись Учасником при виконанні робіт (наданні послуг) є новими, оригінальними або їх еквівалентами (якщо запасні частини, витратні матеріали, вузли та агрегати не підлягають обов’язковій сертифікації, надається окремо лист від Учасника про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні). У ході перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника, Замовником встановлена відсутність будь-яких документів. 2. Згідно підпункту 3.10. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник подає наступні оригінали документів або їх копії (завірені учасником): 3.10. У разі залучення інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг, учасником надається лист-погодження від співвиконавця в довільній формі щодо його участі у наданні послуг, повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види послуг, які передбачається надавати, вартість послуг, що будуть надаватися співвиконавцем у % до ціни тендерної пропозиції учасника. Якщо Учасник не передбачає залучати інших суб’єктів господарювання як співвиконавців до надання послуг, то він повинен це підтвердити листом довільної форми, скріпленим підписом. При перевірці документів у складі тендерної пропозиції Учасника, Замовником встановлена наявність листа з інформацією щодо субпідрядників, що є невідповідністю в інформації, яка надана Учасником. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Згідно підпункту 3.7. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника: 3.7. Гарантійний лист про те, що запасні частини, витратні матеріали, вузли та агрегати, що будуть використовуватись Учасником при виконанні робіт (наданні послуг) є новими, оригінальними або їх еквівалентами (якщо запасні частини, витратні матеріали, вузли та агрегати не підлягають обов’язковій сертифікації, надається окремо лист від Учасника про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні). 2. Згідно підпункту 3.10. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника: 3.10. У разі залучення інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг, учасником надається лист-погодження від співвиконавця в довільній формі щодо його участі у наданні послуг, повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види послуг, які передбачається надавати, вартість послуг, що будуть надаватися співвиконавцем у % до ціни тендерної пропозиції учасника. Якщо Учасник не передбачає залучати інших суб’єктів господарювання як співвиконавців до надання послуг, то він повинен це підтвердити листом довільної форми, скріпленим підписом».
Створено
02.07.2025 14:22
Надати до
03.07.2025 14:22
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
63 700 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 10:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Контактний телефон:
+380950660446
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
63 700 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 10:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Контактний телефон:
+380950660446
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності