Показати схожі тендери

Закупівля Шкільні меблі (Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів) від ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №6 ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-24-012747-a
Id Tender 7bafcf3d55524241af63ca7b79ed9399
План UA-P-2025-06-24-014640-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.06.2025 16:43
Остання зміна 09.07.2025 11:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
625 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 250 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.06.2025 16:42 до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.06.2025 16:42
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.06.2025 16:42
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.07.2025 00:00
до 02.07.2025 14:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2025 14:27
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.07.2025 14:27
до 09.07.2025 11:51
Період уточнень
з 24.06.2025 16:42 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 24.06.2025 16:42 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.07.2025 00:00 до 02.07.2025 14:27
Період кваліфікації
з 02.07.2025 00:00 до 02.07.2025 14:27
Основні параметри
Шкільні меблі (Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
625 000 грн.
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів
Назва предмета закупівлі
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів
Очікувана вартість
625 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6250,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 1 (штуки)
котушка дросельна
Опис предмета закупівлі
котушка дросельна
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39800, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні, Добровольського, 65
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Позиція : №2 10 (штуки)
набір лабораторний для вивчення магнетизму
Опис предмета закупівлі
набір лабораторний для вивчення магнетизму
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39800, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні, Добровольського, 65
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Позиція : №3 10 (штуки)
набір лабораторний для вивчення електрики
Опис предмета закупівлі
набір лабораторний для вивчення електрики
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39800, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні, Добровольського, 65
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Позиція : №4 4 (штуки)
набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки
Опис предмета закупівлі
набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39800, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні, Добровольського, 65
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Позиція : №5 6 (штуки)
набір лабораторний з геометричної та хвильової оптики
Опис предмета закупівлі
набір лабораторний з геометричної та хвильової оптики
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39800, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні, Добровольського, 65
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
програмне забезпечення (Електронний освітній ресурс)
Опис предмета закупівлі
програмне забезпечення (Електронний освітній ресурс)
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39800, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні, Добровольського, 65
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС"
Пропозиція:
624 040 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.06.2025 16:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
24.06.2025 16:42
Критерії прийнятності
24.06.2025 16:42
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
24.06.2025 16:42
Проект договору
24.06.2025 16:42
Критерії прийнятності
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лариса Ромась
Електронна пошта
Телефон
+380534844235
Замовник
ЄДРПОУ
23280315
Повна назва
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №6 ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
39800
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчуцький район, місто Горішні Плавні
Адреса
вул. Добровольського, 65
Кваліфікація
Лот № 1 Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів
Період вимог/скарг з 02.07.2025 14:27 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 00:00 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 16:45
Довідка НАЗК
02.07.2025 14:27
Повідомлення про рішення
02.07.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-24-012747-a-b1
Підписаний і діє
Номер
115
624 040 грн.
520 033.33 грн.
З ПДВ
Підписано
08.07.2025
Строк дії договору з
08.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
котушка дросельна
Номенклатура
котушка дросельна
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 333.34
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
набір лабораторний для вивчення магнетизму
Номенклатура
набір лабораторний для вивчення магнетизму
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
12 083.33
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
набір лабораторний для вивчення електрики
Номенклатура
набір лабораторний для вивчення електрики
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
14 816.67
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки
Номенклатура
набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
24 141.67
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
набір лабораторний з геометричної та хвильової оптики
Номенклатура
набір лабораторний з геометричної та хвильової оптики
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
24 333.33
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
програмне забезпечення (Електронний освітній ресурс)
Номенклатура
програмне забезпечення (Електронний освітній ресурс)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 133.33
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №6 ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №6 ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23280315

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45440077

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.07.2025 11:51
-
09.07.2025 11:27
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-14-000052
Дата створення проекту
14.07.2025 15:15
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
14.07.2025 15:36
Дата публікації висновку про результати
24.07.2025 15:54
Дата завершення усунення порушень
30.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 408-99-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.07.2025 № 82-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 14.07.2025 № 82-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-06-24-012747-a, 24.06.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.07.2025 00:00
Документи рішення
14.07.2025 15:36
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю; відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №6 ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі ? Замовник) UA-P-2025-06-24-014640-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.06.2025 № 64; тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛІЗ ЛАБС»; протокол уповноваженої особи від 02.07.2025 № 66; договір про закупівлю товару від 08.07.2025 № 115, укладений з ТОВ «ЕЛІЗ ЛАБС» на суму 624040,00 грн з ПДВ; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 17.07.2025 та 23.07.2025 в електронній системі закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю; відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
24.07.2025 00:00
Дата публікації
24.07.2025 15:54
Документи висновку
24.07.2025 15:54
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 625 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-24-012747-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
15.07.2025 09:10
Орган перевірки
19.07.2025 00:00
Документи повідомлення
15.07.2025 09:11
-
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 625 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-24-012747-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). При цьому, зазначити коди програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, які складаються з семі знаків. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
16.07.2025 11:11
Орган перевірки
22.07.2025 00:00
Документи повідомлення
16.07.2025 11:12
-
Відповідь
Надання пояснення
Інформація про розмір бюджетих призначень, технічних та якісних характеристик, моніторинг цін на товари та веб-сайт ЗОШ І-ІІІ ступенів №6
Рішеня
17.07.2025 15:55
Замовник
Документи повідомлення
17.07.2025 15:55
-
17.07.2025 16:00
-
Відповідь
Надання пояснення
Джерело фінансування закупівлі та коди програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів
Рішеня
17.07.2025 15:59
Замовник
Документи повідомлення
17.07.2025 15:59
-
17.07.2025 16:01
-
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 625 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-24-012747-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: 1. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕЛІЗ ЛАБС» на відповідність вимогам Додатку 2 до тендерної документації, зокрема, щодо програмного забезпечення (Електронний освітній ресурс): «Учасник в складі тендерної пропозиції має надати Копію чинного на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований програмний комплекс (у разі якщо заявником експертизи є не учасник, то в складі пропозиції необхідно надати дозвіл від заявника експертизи щодо використання зазначеного сертифікату)»? Так, учасником ТОВ «ЕЛІЗ ЛАБС» в складі тендерної пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-3/23597 від 13.10.2020 заявником якого є ТОВ «Едпро Дистрибюшн», проте дозволу щодо використання експертизи від заявника не надано. Поясніть зазначене або вкажіть конкретне посилання на файл тендерної пропозиції учасника, в якому находиться вказана інформація. 2. Надати конкретне посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у форматі «doc» / «docx». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
21.07.2025 09:53
Орган перевірки
25.07.2025 00:00
Документи повідомлення
21.07.2025 09:54
-
Відповідь
Надання відповіді
Відповідність учасника вимогам Додатку 2 та веб-сайт закладу
Рішеня
23.07.2025 12:57
Замовник
Документи повідомлення
23.07.2025 12:57
-
23.07.2025 12:58
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
625 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №6 ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380534844235
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
625 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №6 ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380534844235
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності