Показати схожі тендери

Закупівля лісозаготівельні послуги Берегометське надлісництво у т.ч: Лот 1: лісозаготівельні послуги, Лот 2: лісозаготівельні послуги, Лот 3: лісозаготівельні послуги від ФІЛІЯ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-24-011515-a
Id Tender dec75b05f6c941bf9a54d4348b299fbf
План UA-P-2025-06-24-013610-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 24.06.2025 15:59
Остання зміна 04.07.2025 15:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 231 215 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 483.7 грн. (0,12 %)
Вартість подання пропозиції:
1 836 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.06.2025 15:58 до 02.07.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 24.06.2025 15:58
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.06.2025 15:58
до 29.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 02.07.2025 09:00
-
Період уточнень
з 24.06.2025 15:58 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 24.06.2025 15:58 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.07.2025 09:00
Основні параметри
лісозаготівельні послуги Берегометське надлісництво у т.ч: Лот 1: лісозаготівельні послуги, Лот 2: лісозаготівельні послуги, Лот 3: лісозаготівельні послуги
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
628 765 грн.
Лот 1: лісозаготівельні послуги
Назва предмета закупівлі
Лот 1: лісозаготівельні послуги
Очікувана вартість
628 765 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3143,83
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі робіт та послуг, в такому порядку: 90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури; 10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ ГАМ"
Пропозиція:
627 265 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
305 710 грн.
Лот 2. лісозаготівельні послуги
Назва предмета закупівлі
Лот 2. лісозаготівельні послуги
Очікувана вартість
305 710 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1528,55
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі робіт та послуг, в такому порядку: 90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури; 10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КАЛИНЧУК ІЛЛЯ ЯКОВИЧ
Пропозиція:
305 710 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
296 740 грн.
Лот 3. лісозаготівельні послуги
Назва предмета закупівлі
Лот 3. лісозаготівельні послуги
Очікувана вартість
296 740 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1483,7
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі робіт та послуг, в такому порядку: 90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури; 10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична-особа підприємець Головач Ігор Олексійович
Пропозиція:
296 740 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.06.2025 15:58
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гаман Андрій Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380443336860
Замовник
ЄДРПОУ
45495765
Повна назва
ФІЛІЯ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
58009
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Чернівці
Адреса
вул. Руська, будинок 203А
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1: лісозаготівельні послуги
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 09:00 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасником закупівлі за ДК 021-2015: 77210000-5 лісозаготівельні послуги (лісозаготівельні послуги Берегометське надлісництво у т.ч: Лот 1: лісозаготівельні послуги, Лот 2: лісозаготівельні послуги, Лот 3: лісозаготівельні послуги) (далі – Закупівля), ідентифікатор UA-2025-06-24-011515-a, а саме лоту 1: лісозаготівельні послуги, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФОРЕСТ ГАМ», ЄДРПОУ 44623138, у складі тендерної пропозиції не подано наступну інформацію/документи: 1) Інформаційна довідка про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2. Додатку 1, подається учасником за наведеною формою. В інформаційній довідці, яка надана учасником міститься не повна інформація, а саме: в гр. 3 «Тип /марка/ модель, рік випуску» не вказано «рік випуску» бензопили STIHL MS 361. - Спосіб усунення невідповідності: завантажити протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей - завантажити інформаційну довідку про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2. Додатку 1 ТД, за нижче наведеною формою: № з/п Назва з характеристикою Тип /марка/ модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 А саме: вказати в гр. 3 («Тип /марка/ модель, рік випуску») за наведеною формою «рік випуску» бензопили STIHL MS 361. 2) Якщо техніка (транспортні засоби, обладнання та устаткування, тощо), не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, то учасником подаються: - копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання: з урахуванням вимог пункту 1.1.3.3. Додатку 1 до тендерної документації учасником наданий не повний договір найму (оренди) транспортних засобів, а саме такий що не містить всіх сторінок даного документу (строк дії договору, підписи сторін тощо). - Спосіб усунення невідповідності: завантажити протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей - завантажити повний договір найму (оренди) транспортних засобів такий що містить всі сторінки даного документу (строк дії договору, тощо).
Створено
04.07.2025 11:41
Надати до
05.07.2025 11:41
Лот № 2 Лот 2. лісозаготівельні послуги
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 09:00 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасником закупівлі ДК 021-2015: 77210000-5 лісозаготівельні послуги (лісозаготівельні послуги Берегометське надлісництво у т.ч.: Лот 1: лісозаготівельні послуги; Лот 2: лісозаготівельні послуги; Лот 3: лісозаготівельні послуги) (далі – Закупівля), ідентифікатор UA-2025-06-24-011515-a, а саме лоту 2: лісозаготівельні послуги, Фізична особа – підприємець Калинчук Ілля Якович, РНОКПП 2236423459, у складі тендерної пропозиції не подано наступну інформацію/документи: 1) Інформаційна довідка про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2. Додатку 1, подається учасником за наведеною формою. В інформаційній довідці, яка надана учасником міститься не повна інформація, а саме: в гр. 3 «Тип /марка/ модель, рік випуску» не вказано «рік випуску» бензопил STIHL MS 361. - Спосіб усунення невідповідності: завантажити протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей - завантажити інформаційну довідку про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2. Додатку 1 ТД, за нижче наведеною формою: № з/п Назва з характеристикою Тип /марка/ модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 А саме: вказати в гр. 3 («Тип /марка/ модель, рік випуску») за наведеною формою «рік випуску» бензопил STIHL MS 361.
Створено
04.07.2025 11:42
Надати до
05.07.2025 11:42
Лот № 3 Лот 3. лісозаготівельні послуги
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 09:00 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасником закупівлі ДК 021-2015: 77210000-5 лісозаготівельні послуги (лісозаготівельні послуги Берегометське надлісництво у т.ч.: Лот 1: лісозаготівельні послуги; Лот 2: лісозаготівельні послуги; Лот 3: лісозаготівельні послуги) (далі – Закупівля), ідентифікатор UA-2025-06-24-011515-a, а саме лоту 3: лісозаготівельні послуги, Фізична особа – підприємець Головач Ігор Олексійович, РНОКПП 3113621070, у складі тендерної пропозиції не подано наступну інформацію/документи: 1) Інформаційна довідка про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2. Додатку 1, подається учасником за наведеною формою. В інформаційній довідці, яка надана учасником міститься не повна інформація, а саме в гр. 3 «Тип /марка/ модель, рік випуску» не вказано «рік випуску» бензопил STIHL MS 361. - Спосіб усунення невідповідності: завантажити протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей - завантажити інформаційну довідку про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2. Додатку 1 ТД, за нижче наведеною формою: № з/п Назва з характеристикою Тип /марка/ модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 А саме: вказати в гр. 3 («Тип /марка/ модель, рік випуску») за наведеною формою «рік випуску» бензопил STIHL MS 361.
Створено
04.07.2025 11:43
Надати до
05.07.2025 11:43
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 231 215 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 09:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380443336860
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 231 215 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 09:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380443336860
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності