Показати схожі тендери

Закупівля Комплекс послуг з фізичної охорони об’єкта та спостереження від Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-24-011302-a
Id Tender e142079ce7b6467ea038a289a125cb6e
План UA-P-2025-06-24-013040-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 24.06.2025 15:52
Остання зміна 02.07.2025 16:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
276 060 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 760.6 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.06.2025 15:52 до 02.07.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 24.06.2025 15:52
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.06.2025 15:52
до 29.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 02.07.2025 08:00
-
Період уточнень
з 24.06.2025 15:52 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 24.06.2025 15:52 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.07.2025 08:00
Основні параметри
Комплекс послуг з фізичної охорони об’єкта та спостереження
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
276 060 грн.
Комплекс послуг з фізичної охорони об’єкта та спостереження
Назва предмета закупівлі
Комплекс послуг з фізичної охорони об’єкта та спостереження
Примітки
Комплекс послуг з фізичної охорони об’єкта та спостереження
Очікувана вартість
276 060 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2760,6
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 4 416 (Людино-година)
Охорона нерухомого майна та основних засобів по вул. Перемоги, 9/1, м. Кременчук, 39600
Опис предмета закупівлі
Охорона нерухомого майна та основних засобів по вул. Перемоги, 9/1, м. Кременчук, 39600
Код ДК 021:2015
79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Кількість
4 416
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Охоронна сигналізація в адміністративному приміщенні за адресою: вул. І. Сердюка, 27, м. Кременчук, 39600
Опис предмета закупівлі
Охоронна сигналізація в адміністративному приміщенні за адресою: вул. І. Сердюка, 27, м. Кременчук, 39600
Код ДК 021:2015
79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Охоронна сигналізація в адміністративній будівлі за адресою: пл. Перемоги, 2, м. Кременчук, 39600 (тривожна кнопка)
Опис предмета закупівлі
Охоронна сигналізація в адміністративній будівлі за адресою: пл. Перемоги, 2, м. Кременчук, 39600 (тривожна кнопка)
Код ДК 021:2015
79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (послуга)
Охоронна сигналізація в адміністративній будівлі за адресою: вул. Перемоги, 9/1, м. Кременчук, 39600емоги, 2, м. Кременчук, 39600 (тривожна кнопка)
Опис предмета закупівлі
Охоронна сигналізація в адміністративній будівлі за адресою: вул. Перемоги, 9/1, м. Кременчук, 39600емоги, 2, м. Кременчук, 39600 (тривожна кнопка)
Код ДК 021:2015
79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (послуга)
Пожежна сигналізація в приміщенні Департаменту державної реєстрації за адресою: вул. І. Сердюка, 27, м. Кременчук, 39600
Опис предмета закупівлі
Пожежна сигналізація в приміщенні Департаменту державної реєстрації за адресою: вул. І. Сердюка, 27, м. Кременчук, 39600
Код ДК 021:2015
79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги за цим Договором здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України на підставі рахунку та Акту здачі-приймання Послуг, які підписуються Виконавцем та передаються Замовнику на умовах відстрочки платежу. Максимальним строком відстрочення платежу є 45 календарних днів з дати підписання обома Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Пропозиція:
276 060 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.06.2025 15:52
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Авраменко Тетяна Юріївна
Електронна пошта
Телефон
380536743833
Сайт:
http://kremen.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04057287
Повна назва
Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Поштовий індекс
39600
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчук
Адреса
м.Кременчук, площа Перемоги, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Комплекс послуг з фізичної охорони об’єкта та спостереження
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 08:00 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до вимог п. 4.9 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення, або довіреність чи/або доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи). Перелік виявлених невідповідностей: на виконання вищезазначеної вимоги, Учасник надав Розпорядження міського голови від 26.12.2023 № 729-КВ «Про продовження терміну дії контракту з Коршенком О.М.», яке підтверджує повноваження директора лише протягом 2024 року. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи, що підтверджують чинні повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення, або довіреність чи/або доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи).
Створено
02.07.2025 15:55
Надати до
03.07.2025 15:55
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
276 060 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 08:00
Замовник:
Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Контактний телефон:
380536743833
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
276 060 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 08:00
Замовник:
Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Контактний телефон:
380536743833
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності