Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 "48610000-7 - Системи баз даних" (Надання права на використання програмної продукції для централізованої системи моніторингу, звітності та кореляції даних зі строком користування 1 рік) від ДП "Гарантований покупець".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-24-010828-a
Id Tender 96d4ea95d1d24d5d89856996f919be8c
План UA-P-2025-06-24-001103-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 24.06.2025 15:38
Остання зміна 14.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
598 680 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 986.8 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.06.2025 15:38 до 02.07.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 24.06.2025 15:38
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.06.2025 15:38
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.07.2025 12:28
до 08.07.2025 13:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.07.2025 15:32
до 14.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 08.07.2025 13:33
-
Період уточнень
з 24.06.2025 15:38 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 24.06.2025 15:38 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.07.2025 12:28 до 08.07.2025 13:33
Період кваліфікації
з 03.07.2025 12:28 до 08.07.2025 13:33
Основні параметри
ДК 021:2015 "48610000-7 - Системи баз даних" (Надання права на використання програмної продукції для централізованої системи моніторингу, звітності та кореляції даних зі строком користування 1 рік)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
598 680 грн.
Надання права на використання програмної продукції для централізованої системи моніторингу, звітності та кореляції даних зі строком користування 1 рік
Назва предмета закупівлі
Надання права на використання програмної продукції для централізованої системи моніторингу, звітності та кореляції даних зі строком користування 1 рік
Примітки
Строк надання послуг: протягом 25 (двадцяти п’яти) днів після підписання договору про закупівлю. Орієнтовно до 11.08.2025.
Очікувана вартість
598 680 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5986,8
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.07.2025 12:05
Закінчення аукціону
03.07.2025 12:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Програмна продукція FortiCare Support for Software based FortiSIEM deployments 1 Year FortiCare Premium Support (1-200 points) for FortiSIEM Software deployments. 1 “Device” or 2 “End points” or 3 “Advanced Agents - Log & FIM” or 10 “Advanced Agents – UEBBA Telemetry” equals 1 point зі строком користування 1 рік
Код ДК 021:2015
48614000-5 - Системи збору даних
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01033, Україна, Київ, вул. Сім'ї Прахових, 58/10
Дата постачання по
11.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АЙТІ ПЛАНЕТ ГРУП"
Пропозиція:
569 658 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Кутенков М.В.
Пропозиція:
571 111 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.07.2025 12:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.06.2025 15:38
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яна Пустовєтова
Електронна пошта
Телефон
+380445948624
Сайт:
https://www.gpee.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
43068454
Повна назва
ДП "Гарантований покупець"
Поштовий індекс
01032
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ будинок 27
Кваліфікація
Лот № 1 Надання права на використання програмної продукції для централізованої системи моніторингу, звітності та кореляції даних зі строком користування 1 рік
Період вимог/скарг з 04.07.2025 15:32 по 10.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 12:28 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
04.07.2025 15:32
Повідомлення про рішення
03.07.2025 12:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з пунктом 3.1 розділу 3 тендерної документації «Документи (матеріали та інформація) тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа, тобто у вигляді скан-копій паперових документів, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища та посади особи), а також відбиток печатки учасника (у разі використання)…». Копія протоколу № 1 від 02 червня 2020 року не відповідає зазначеній вимозі. Відповідно до умов розділу 2 договору № 12012025 від 15.01.2025 (далі – Договір) замовник має можливість здійснювати невизначену кількість замовлень на поставку. Враховуючи, що відповідно до пункту 12.1 розділу 12 Договору строк дії Договору до 31.12.2025, Договір не може вважатись виконаним учасником. У зв’язку з чим, Договір, видаткова накладна до нього та довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не відповідають вимогам розділу І додатку 1 до тендерної документації. Учасником не надано документ на виконання вимог пункту 4 розділу ІІІ додатку 1 до тендерної документації. Пропонуємо протягом 24 годин виправити виявлені невідповідності.
Створено
03.07.2025 14:06
Надати до
04.07.2025 14:06
Період вимог/скарг з 08.07.2025 13:33 по 14.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 15:32 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
08.07.2025 13:33
Повідомлення про рішення
04.07.2025 15:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Лист-згода не відповідає формі № 2 до додатку 1 до тендерної документації. Довідка про співвиконавців не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ додатку І до тендерної документації. Лист-згода не відповідає підпункту в пункту 3 розділу ІІІ додатку І до тендерної документації. Тендерна пропозиція не містить документів на вимогу розділу І додатку 1 до тендерної документації, пунктів 4, 6, 7 розділу ІІІ додатку 1 до тендерної документації. Пропонуємо протягом 24 годин виправити виявлені невідповідності.
Створено
07.07.2025 11:28
Надати до
08.07.2025 11:28
Торги не відбулися
Очікувана вартість
598 680 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 08:00
Замовник:
ДП "Гарантований покупець"
Контактний телефон:
+380445948624
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
598 680 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 08:00
Замовник:
ДП "Гарантований покупець"
Контактний телефон:
+380445948624
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності