Показати схожі тендери
Закупівля Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-24-12 Софіївка - Драбів на ділянці км 0+000 - км 8+000 в межах Гельмязівської сільської територіальної громади. ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-24-010765-a
Id Tender 4e45f64a65f74843bf823e379d332752
План UA-P-2025-06-24-012832-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.06.2025 15:47
Остання зміна 22.07.2025 13:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 422 484 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 112.42 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.06.2025 15:46 до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.06.2025 15:46
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.06.2025 15:46
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.07.2025 12:48
до 16.07.2025 16:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.07.2025 13:36
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.07.2025 16:09
до 22.07.2025 13:24
Період уточнень
з 24.06.2025 15:46 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 24.06.2025 15:46 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.07.2025 12:48 до 16.07.2025 16:09
Період кваліфікації
з 02.07.2025 12:48 до 16.07.2025 16:09
Основні параметри
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-24-12 Софіївка - Драбів на ділянці км 0+000 - км 8+000 в межах Гельмязівської сільської територіальної громади. ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 422 484 грн.
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-24-12 Софіївка - Драбів на ділянці км 0+000 - км 8+000 в межах Гельмязівської сільської територіальної громади. ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-24-12 Софіївка - Драбів на ділянці км 0+000 - км 8+000 в межах Гельмязівської сільської територіальної громади. ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Очікувана вартість
3 422 484 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17112,42
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
34 224.84
Аукціон
Cтарт аукціону
02.07.2025 12:25
Закінчення аукціону
02.07.2025 12:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-24-12 Софіївка - Драбів на ділянці км 0+000 - км 8+000 в межах Гельмязівської сільської територіальної громади. ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Код IAД
T-24-12 Софіївка - Драбів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг проводиться за фактично виконані обсяги робіт згідно форми № КБ-2в(УПВ) та форми № КБ-3 протягом 30 (тридцяти) робочих днів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВ-ГРАНІТ"
Пропозиція:
3 382 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82"
Пропозиція:
3 090 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.07.2025 12:25
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ченцова Леся
Електронна пошта
Телефон
380472714538
Замовник
ЄДРПОУ
05422303
Назва (англійською мовою)
Infrastructure recovery and development service in Cherkasy region
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області
Повна назва (англійською мовою)
Infrastructure recovery and development service in Cherkasy region
Поштовий індекс
18006
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
бульвар Шевченка, будинок 389
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-24-12 Софіївка - Драбів на ділянці км 0+000 - км 8+000 в межах Гельмязівської сільської територіальної громади. ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Період вимог/скарг з 08.07.2025 13:36 по 14.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 12:48 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.07.2025 13:36
Довідка НАЗК
08.07.2025 13:35
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.07.2025 16:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до Частини №1.1. Додатку №2 тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з наступним документальним підтвердженням. Крім того, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - договір(а) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку, в якій зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону Виробником/Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) та оригінал гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг/виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). 1.2. Відповідно до пункту 2 Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено наступне: «Відповідно до п. 19 ч. 2 статті 22 Закону допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок, згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710: 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Приклади формальних помилок: - «Інформація в довільній формі» замість «Інформація», «Лист-пояснення» замість «Лист», «довідка» замість «гарантійний лист», «інформація» замість «довідка»; - «м.київ» замість «м.Київ»; - «поряд – ок» замість «поря – док»; - «ненадається» замість «не надається»; - «______________№_____________» замість «14.08.2020 №320/13/14-01».Наявність формальних (несуттєвих) помилок допускається в документах, що підготовлені безпосередньо Учасником.». Одночасно пунктом 22 розділу «ІНШІ ДОКУМЕНТИ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЯ, ЯКА ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ» Додатку №6 до тендерної документації встановлено наступне: «22. Учасником надається, у складі тендерної пропозиції, письмова згода з формальними помилками, перелік яких зазначений у цій тендерній документації.». 1.3. Відповідно до пункту 8 розділу «ІНШІ ДОКУМЕНТИ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЯ, ЯКА ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ» Додатку №6 до тендерної документації встановлено наступне: «8. інформаційною довідкою, відповідно до Додатку №5 ТД;». 1.4. Відповідно до Додатку №5 до тендерної документації у «Примітка!» Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу). 1.5. Відповідно до пункту 9 розділу «ІНШІ ДОКУМЕНТИ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЯ, ЯКА ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ» Додатку №6 до тендерної документації встановлено наступне: «9. у складі тендерної пропозиції Учасник подає довідку, за формою згідно Додатку №8 ТД;». 1.6. Відповідно до Частини №1.1.1 Розділу №1.1. Додатку №1 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку за формою Таблиці щодо наявності відповідно до відомості обсягів робіт технічної специфікації, техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). 1.7. Відповідно до Розділу 1.2. Частини №1.1.2. Додатку №1 тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників згідно форми з наступним документальним підтвердженням. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції: - накази про призначення на посаду; - накази про сумісництво, щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці; - посвідчення тракториста-машиніста, у відповідності із вимогами Постанови КМУ від 02.04.1994 №217 або посвідчення тракториста-машиніста, що видане до набрання чинності вищевказаної Постанови КМУ (у разі залучення); - чинне посвідчення, щодо проходження навчання з правил охорони праці, на особу, що видає наряд – допуск, керівника робіт/наглядача. У графі «Примітка» довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг напроти вищевказаних працівників зазначити: «видає наряд-допуск»/«керівник робіт»/«наглядач». 1.8. Відповідно до Розділу 1.2. Частини №1.1.2. Додатку №1 тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників згідно форми з наступним документальним підтвердженням. 1.9. Відповідно до Розділу 1.2. Частини №1.1.2. Додатку №1 тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників згідно форми з наступним документальним підтвердженням. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Учасником надана довідка № ЧСТ/0107-25/6 від 1.07.2025 про наявність АБЗ та лист-гарантія ТОВ «ОМЕГА ДОР БУД» №1/1 від 01.07.2025 (далі- Довідка про постачання) про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг/виконання робіт. Однак, в довідці про постачання некоректно зазначено строк постачання. Також, відсутній оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі. 2.2. Учасник надав довідку № ЧСТ/0107-25/20 від 1.07.2025, в якій перелік формальних помилок не відповідає переліку, зазначеному у тендерній документації та переліку формальних помилок згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710. 2.3. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку № ЧСТ/0107-25/12 від 1.07.2025, в якій відсутня печатка. 2.4. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідки з обслуговуючих банків: - № 97-15/912 від 17.06.2025 АТ «КБ «ГЛОБУС»; - № 97-15/913 від 17.06.2025 АТ «КБ «ГЛОБУС»; - № 81-23/2/361698 від 17.06.2025 АТ «Райффайзен Банк»; - № 81-23/2/361699 від 17.06.2025 АТ «Райффайзен Банк». Дата видачі довідок з обслуговуючих банків не відповідає вимозі тендерної документації. 2.5. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку № ЧСТ/0107-25/16 від 1.07.2025, в якій відсутня печатка. 2.6. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку № ЧСТ/0107-25/2 від 1.07.2025 (далі-Довідка), в якій некоректно заповнена графа 3, а саме, не зазначено рік випуску. Також, пунктом 6 Довідки зазначено «Автогудронатор СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВАНТАЖНИЙ ЦИСТЕРНА/MAN/18.224(БІТУМОВОЗ ОБЛАДНАНО АВТОГУДРОНАТОРОМ HYDROG SH-6000 Premium)». Разом з тим, тендерна пропозиція Учасника не містить документального підтвердження на обладнання автогудронатор HYDROG SH-6000 Premium. 2.7. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься: - інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників № ЧСТ/0107-25/2 від 1.07.2025 (далі-Довідка). Під час розгляду Довідки вбачається, що головний інженер Розлач Володимир Миколайович «видає наряд-допуск»/ «керівник робіт»/ «наглядач». Однак у складі тендерної пропозиції Учасника не міститься чинного посвідчення, щодо проходження навчання з правил охорони праці, на особу, що видає наряд – допуск, керівника робіт/наглядача. 2.8. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься: - інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників № ЧСТ/0107-25/2 від 1.07.2025 (далі-Довідка). У пункті 9 Довідки зазначено «машиніст навантажувача Якубенко Володимир Петрович». У підтвердження вказаної інформації надано наказ про прийняття на роботу №151к від 30.11.2022 р., в якому назва професії вказана «машиніст навантажувальної машини». Враховуючи наведене вбачається невідповідність у назві професії. 2.9. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься: - інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників № ЧСТ/0107-25/2 від 1.07.2025 (далі-Довідка). У пункті 8 Довідки зазначено «машиніст навантажувальної машини Красниця Анатолій Михайлович». У підтвердження вказаної інформації надано не завірену копію посвідчення тракториста-машиніста серії АТ №058159 від 21.03.2018 р., що не відповідає вимозі тендерної документації щодо завірення документів (стр. 6 тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати уточнений лист-гарантія ТОВ «ОМЕГА ДОР БУД» №1/1 від 01.07.2025 про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг/виконання робіт та оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі. 3.2. Надати уточнений лист-згоду з переліком формальних помилок згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710. 3.3. Надати уточнену довідку відповідно до Додатку №5 «Відомості про Учасника» до тендерної документації. 3.4. Надати уточнені довідки з обслуговуючих банків. 3.5. Надати уточнену довідку відповідно до Додатку №8 «Довідка про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору (у зв’язку із застосуванням оперативно-господарських санкцій)» до тендерної документації. 3.6. Надати уточнену довідку за формою Таблиці щодо наявності відповідно до відомості обсягів робіт технічної специфікації, техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з документальним підтвердженням. 3.7. Надати чинне посвідчення, щодо проходження навчання з правил охорони праці, на особу, що видає наряд – допуск, керівника робіт/наглядача. 3.8. Надати уточнену інформацію щодо працівника Якубенко В.П. 3.9. Надати завірену належним чином завірену копію посвідчення тракториста-машиніста серії АТ №058159 від 21.03.2018 р. Красниці А.М.
Створено
04.07.2025 15:44
Надати до
05.07.2025 15:44
Період вимог/скарг з 15.07.2025 11:56 по 21.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.07.2025 11:52 по 23.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
02.07.2025 року електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідну пропозицію ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШРБУ-82" з остаточною пропозицією 3 090 000,00 грн., з ПДВ. 1) Рішенням уповноваженої особи (протокол №4 від 08.07.2025р.) визнано ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШРБУ-82" переможцем Закупівлі. Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Відповідно до абзацу 5 пункту 49 Особливостей, у разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 44 Особливостей, Замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та цих особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та пунктом 49 Особливостей. В результаті розгляду та аналізу завантажених Переможцем 09.07.2025 року документів та інформації, на виконання абзацу 15 пункту 47 Особливостей встановлено, що Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 6 пункту 47 цих особливостей, а саме: не завантажив до електронної системи закупівель Prozorro довідку або інший документ виданий уповноваженим органом про те, що керівник учасника процедури закупівлі та службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Таким чином, за результатами розгляду наявних у сладі тендерної пропозиції Переможця документів, згідно умов тендерної документації, встановлених пунктом 4 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» та відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей встановлено факт не надання у спосіб, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей, установленому Замовником згідно з абзацом 15 пункту 47 Особливостей. 2) Відповідно до підпунктів 3.5. та 3.7. пункту 3. «Проект договору про закупівлю» Розділу 6. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме: «3.5. Невід’ємною частиною договору, який буде укладений за результатами відкритих торгів, є договірна ціна. Вартість тендерної пропозиції учасника на виконання робіт/послуг – це договірна ціна на весь обсяг, за яку учасник згоден виконати запропоновані роботи. Договірна ціна розраховуються по об’єкту в цілому. Вид договірної ціни – тверда за укрупненими показниками вартості (за формою додатоку 29 до Методики). Визначення вартості робіт проводиться відповідно до вимог Правил та Методики.»; «3.7. Порядок надання договірної ціни Переможцем Замовнику. 3.7.1. Переможець протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає Замовнику на погодження договірну ціну (розрахунок ціни тендерної пропозиції (остаточної пропозиції за результатами аукціону (у випадку проведення такого)) на електронну пошту [email protected]. Крім того, Замовник рекомендує надати вищевказані документи в паперовому вигляді в одному примірнику та на usb-флеш-накопичувачу. 3.7.2. У разі надання Переможцем на погодження Замовнику розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) у паперовому вигляді, такі документи повинні супроводжуватися відповідним листом учасника-переможця із зазначенням адресата: «Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області». Спосіб доставки: - особисто представником переможця торгів або кур’єрською службою в приймальню Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області (м. Черкаси, бульвар Шевченка, 389, каб. 32); - з використанням поштового зв’язку за адресою: 18006, Черкаська обл., м. Черкаси, бул. Шевченка, 389. Спосіб фіксації отримання документів: - у разі надання розрахунку ціни тендерної пропозицій особисто представником переможця торгів або кур’єрською службою, фактом підтвердження надання Замовнику Розрахунку ціни тендерної пропозиції є відповідна відмітка замовника на супровідному листі. На вимогу особи, яка доставила документи до канцелярії, може бути проставлено відмітку на екземплярі супровідного листа учасника переможця торгів, про отримання документів працівником канцелярії. Документи доставляються до Служби тільки в робочий час. Режим роботи: пн-пт 08.00-17.00 год., обідня перерва 12.00-13.00 год.; - у разі надання розрахунку ціни тендерної пропозицій з використанням поштового зв’язку, датою надання Замовнику документів (розрахунків) ціни тендерної пропозиції є дата вручення відповідного поштового відправлення Замовнику. Режим роботи Замовника: пн-пт 08.00-17.00 год., обідня перерва 12.00-13.00 год. Договірна ціна повинна бути узгоджена не пізніше ніж через п'ятнадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Договір вважається не укладеним з вини Переможця, якщо договірна ціна не узгоджена Замовником і Переможцем у строк визначений абзацом четвертим пункту 49 Особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дати прийняття рішення оприлюднюється а електронній системі закупівель та автоматично надсилається Переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 дні з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, завантажує на веб-портал Уповноваженого органу договірну ціну, сформовану за результатами аукціону, з підтверджуючими розрахунками відповідно до умов тендерної документації.». Станом на 15.07.2025 строк, передбачений для надання документів, сплинув, але відповідна інформація не була подана у спосіб, визначений документацією. За результатами розгляду інформації та документів, наданих Переможцем через електронну систему закупівель та за результатом моніторингу способів надання Переможцем Замовнику договірної ціни, у строк та спосіб, передбачений умовами тендерної документації, не підтверджено факт надання договірної ціни Переможцем Замовнику. Таким чином, тендерна пропозиція ПрАТ "ШРБУ-82" підлягає відхиленню на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей тому, що Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 6 пункту 47 Особливостей.
Документи кваліфікації
15.07.2025 11:55
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
15.07.2025 11:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 16.07.2025 16:09 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.07.2025 11:56 по 23.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.07.2025 16:10
Довідка НАЗК
16.07.2025 16:09
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.07.2025 11:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до Частини №1.3. Додатку №2 тендерної документації, Учасник процедури закупівлі (Учасник або Учасник (об’єднання учасників)) повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. 1.2. Відповідно до Розділу 1.2. Частини №1.1.2. Додатку №1 тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників згідно форми з наступним документальним підтвердженням. 1.3. Відповідно до Частини №1.1.1 Розділу №1.1. Додатку №1 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про кількість техніки, машин і механізмів з розрахунку на протяжність автомобільних доріг, з документальним підтвердженням. *** Тип /марка/модель транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування (відповідно реєстраційних документів). 1.4. Відповідно до Частини №1.1.1 Розділу №1.3. Додатку №1 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за наведеною формою. Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів основних (ключових) робіт. Перелік основних (ключових) видів робіт № з/п Найменування робіт* Одиниця виміру Кількість 3 4 5 1. Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття м2 712 2. Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем м2 2 969 Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3). 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Учасник надав довідку №208 від 30.06.2025, в якій відсутній перелік спроможностей залученої випробувальної дорожньої лабораторії, яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. 2.2. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься: - інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників № 212 від 30.06.2025 (далі-Довідка). У пункті 11 Довідки зазначено «машиніст навантажувальної машини Фурса Микола Миколайович». У підтвердження вказаної інформації надано наказ про переведення №19-п від 29.10.2021 р., в якому назва професії вказана «машиніст дорожньо-будівельних машин». Враховуючи наведене вбачається невідповідність у назві професії. 2.3. На виконання вимоги щодо наявності техніки Учасником ПП «Канів-Граніт» надано довідку №214 від 30.06.2025 в якій: - в рядку 6 в колонці 3 не вірно вказано назву автогудронатора відповідно до реєстраційних документів; - в рядку 8 в колонці 3 не вказано рік випуску дорожньої фрези; - в рядку 13 в колонці 3 не вказано рік випуску машини поливально-мийної. 2.4. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься: - інформація про виконання аналогічного договору №215 від 30.06.2025 (далі-Довідка); - договір №151/1-02 від 06.10.2020р.; - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати * (кб3) за жовтень 2020 р.; - акт №1к за жовтень 2020 р. (кб2в) від 14.12.2020; - акт №2к за листопад 2020 р. (кб2в) від 21.12.2020. Під час розгляду вказаних документів та довідки наявні неточності між зазначеними в графі 9 Довідки пунктами де наданий відповідний обсяг та пунктами наявними в актах кб2в, а саме одиниці виміру. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати уточнену довідку залученої випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю, яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням переліку спроможностей. 3.2. Надати уточнену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників згідно форми з наступним документальним підтвердженням. 3.3. Надати уточнену довідку про кількість техніки, машин і механізмів з розрахунку на протяжність автомобільних доріг, з документальним підтвердженням. 3.4. Надати уточнену довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Створено
15.07.2025 16:03
Надати до
16.07.2025 16:03
Угоди
UA-2025-06-24-010765-a-a2
Підписаний і діє
Номер
21/1-03
3 382 200 грн.
2 818 500 грн.
З ПДВ
Підписано
22.07.2025
Строк дії договору з
22.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-24-12 Софіївка - Драбів на ділянці км 0+000 - км 8+000 в межах Гельмязівської сільської територіальної громади. ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Номенклатура
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-24-12 Софіївка - Драбів на ділянці км 0+000 - км 8+000 в межах Гельмязівської сільської територіальної громади. ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
2 818 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код IAД
T-24-12 Софіївка - Драбів

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05422303

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВ-ГРАНІТ"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВ-ГРАНІТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14207791

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.07.2025 13:24
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 422 484 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області
Контактний телефон:
380472714538
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 422 484 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області
Контактний телефон:
380472714538
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності