Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 "48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів" (Пакети офісного програмного забезпечення) від ДП "Гарантований покупець".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-24-010728-a
Id Tender c062ff759c0846929678db6f454ba30a
План UA-P-2025-06-19-005582-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.06.2025 15:35
Остання зміна 16.07.2025 11:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
219 120 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 191.2 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.06.2025 15:35 до 02.07.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 24.06.2025 15:35
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.06.2025 15:35
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.07.2025 13:42
до 08.07.2025 12:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.07.2025 16:00
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.07.2025 12:50
до 16.07.2025 11:56
Період уточнень
з 24.06.2025 15:35 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 24.06.2025 15:35 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.07.2025 13:42 до 08.07.2025 12:50
Період кваліфікації
з 03.07.2025 13:42 до 08.07.2025 12:50
Основні параметри
ДК 021:2015 "48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів" (Пакети офісного програмного забезпечення)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
219 120 грн.
Пакети офісного програмного забезпечення
Назва предмета закупівлі
Пакети офісного програмного забезпечення
Примітки
Строк поставки товару: протягом 30 (тридцяти) днів після підписання договору про закупівлю. Орієнтовно до 16.08.2025.
Очікувана вартість
219 120 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2191,2
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.07.2025 13:19
Закінчення аукціону
03.07.2025 13:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
Office LTSC Standard 2024
Код ДК 021:2015
48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01033, Україна, Київ, вул. Сім'ї Прахових, 58/10
Дата постачання по
16.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ "КИЇВСТАР"
Пропозиція:
201 014.46 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Козловський Сергій Павлович
Пропозиція:
152 100 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.07.2025 13:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.06.2025 13:13
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яна Пустовєтова
Електронна пошта
Телефон
+380445948624
Сайт:
https://www.gpee.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
43068454
Повна назва
ДП "Гарантований покупець"
Поштовий індекс
01032
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ будинок 27
Кваліфікація
Лот № 1 Пакети офісного програмного забезпечення
Період вимог/скарг з 04.07.2025 16:00 по 10.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 13:42 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
04.07.2025 16:00
Повідомлення про рішення
03.07.2025 13:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Довідка від 01.07.2025 № 237 не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ додатку 1 до тендерної документації. В Інформації про учасника від 01.07.2025 № 238 пункти 1, 6, 7 не містять або містять не в повному обсязі інформацію, що запитується. Тендерна пропозиція не містить документа на виконання вимог підпункту в пункту 3 розділу ІІІ додатку 1 до тендерної документації. Таблиця цінової пропозиції від 01.07.2023 № 233 не відповідає вимогам додатку 3 до тендерної документації, також у пункті 2 цінової пропозиції відсутнє цифрове значення ціни тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції не надано первинного(-их) документа(ів) до договору № 16П324 від 16.05.2025 відповідно до вимог розділу І додатку 1 до тендерної документації. У довідці від 01.07.2025 № 232 предмет договору не відповідає предмету договору № 16П324 від 16.05.2025, також остання колонка довідки не містить інформації про первинний(-і) документ(-и). Пропонуємо протягом 24 годин виправити виявлені невідповідності.
Створено
03.07.2025 15:57
Надати до
04.07.2025 15:57
Період вимог/скарг з 08.07.2025 12:50 по 14.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 16:00 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.07.2025 12:50
Довідка НАЗК
08.07.2025 12:50
Повідомлення про рішення
04.07.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі подають документи (матеріали та інформацію) тендерної пропозиції у формі електронних документів та/або скан-копій паперових документів через електронну систему закупівель. Документи тендерної пропозиції учасника мають бути чіткими та розбірливими для читання. Документи (матеріали та інформація) тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа, тобто у вигляді скан-копій паперових документів, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища та посади особи), а також відбиток печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису. Увага! Скан-копія паперового документа, на яку накладено електронний підпис учасника не є електронним документом, а є електронною копією паперового документа. Зазначеній вимозі не відповідають наступні документи: договір № 32244 від 23.05.2022 та додатки до нього, акт приймання-передачі від 23.05.2022 до договору № 32244 від 23.05.2022, договір № 4-152/2022 від 24.05.2022 та додатки до нього, видаткова накладна № 1014845438 від 14.06.2022, протокол № 125 від 11.07.2018, протокол № 134 від 18.12.2018, протокол № 180 від 22.12.2021, наказ № 2493-ос від 20.07.2018. Пропонуємо протягом 24 годин виправити наведені невідповідності.
Створено
07.07.2025 12:08
Надати до
08.07.2025 12:08
Договір
UA-2025-06-24-010728-a-c1
Підписаний і діє
Номер
62/007-16072025-4
201 014.46 грн.
167 512.05 грн.
З ПДВ
Підписано
16.07.2025
Строк дії договору з
16.07.2025
по
31.08.2025
Номенклатура
9 (штуки)
Office LTSC Standard 2024
Номенклатура
Office LTSC Standard 2024
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 16 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП "Гарантований покупець"
Повна назва
ДП "Гарантований покупець"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43068454

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПрАТ "КИЇВСТАР"
Повна назва
ПрАТ "КИЇВСТАР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21673832

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.07.2025 11:56
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
219 120 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 08:00
Замовник:
ДП "Гарантований покупець"
Контактний телефон:
+380445948624
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
219 120 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 08:00
Замовник:
ДП "Гарантований покупець"
Контактний телефон:
+380445948624
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності