Показати схожі тендери
Закупівля Поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: забезпечення функціонування зовнішнього освітлення (ремонт, технічне обслуговування та утримання об'єктів існуючого стаціонарного штучного та альтернативного освітлення), світлофорних об'єктів та утримання служби і засобів технологічного дорожнього зв`язку (технічне обслуговування дорожніх метеостанцій і відеокамер, збирання і передавання даних та повідомлень) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Львівської області (ДК 021:2015: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги) від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-24-010681-a
Id Tender 7353f55154ce4fcc9407a8b909044ceb
План UA-P-2025-06-24-010721-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.06.2025 15:34
Остання зміна 18.07.2025 10:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
170 033 806 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
850 169.03 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.06.2025 15:33 до 02.07.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 24.06.2025 15:33
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.06.2025 15:33
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.07.2025 15:00
до 10.07.2025 10:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.07.2025 10:09
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.07.2025 10:09
до 18.07.2025 10:50
Період уточнень
з 24.06.2025 15:33 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 24.06.2025 15:33 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.07.2025 15:00 до 10.07.2025 10:09
Період кваліфікації
з 02.07.2025 15:00 до 10.07.2025 10:09
Основні параметри
Поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: забезпечення функціонування зовнішнього освітлення (ремонт, технічне обслуговування та утримання об'єктів існуючого стаціонарного штучного та альтернативного освітлення), світлофорних об'єктів та утримання служби і засобів технологічного дорожнього зв`язку (технічне обслуговування дорожніх метеостанцій і відеокамер, збирання і передавання даних та повідомлень) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Львівської області (ДК 021:2015: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
170 033 806 грн.
Поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: забезпечення функціонування зовнішнього освітлення (ремонт, технічне обслуговування та утримання об'єктів існуючого стаціонарного штучного та альтернативного освітлення), світлофорних об'єктів та утримання служби і засобів технологічного дорожнього зв`язку (технічне обслуговування дорожніх метеостанцій і відеокамер, збирання і передавання даних та повідомлень) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Львівської області (ДК 021:2015: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: забезпечення функціонування зовнішнього освітлення (ремонт, технічне обслуговування та утримання об'єктів існуючого стаціонарного штучного та альтернативного освітлення), світлофорних об'єктів та утримання служби і засобів технологічного дорожнього зв`язку (технічне обслуговування дорожніх метеостанцій і відеокамер, збирання і передавання даних та повідомлень) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Львівської області (ДК 021:2015: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги)
Очікувана вартість
170 033 806 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
850169,03
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
5 101 014.18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: забезпечення функціонування зовнішнього освітлення (ремонт, технічне обслуговування та утримання об'єктів існуючого стаціонарного штучного та альтернативного освітлення), світлофорних об'єктів та утримання служби і засобів технологічного дорожнього зв`язку (технічне обслуговування дорожніх метеостанцій і відеокамер, збирання і передавання даних та повідомлень) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Львівської області (ДК 021:2015: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги)
Код ДК 021:2015
50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ РАУН
Пропозиція:
167 346 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.06.2025 15:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Остапчук Ігор Романович
Електронна пошта
Телефон
+380322630021
Замовник
ЄДРПОУ
25253009
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
79053
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: забезпечення функціонування зовнішнього освітлення (ремонт, технічне обслуговування та утримання об'єктів існуючого стаціонарного штучного та альтернативного освітлення), світлофорних об'єктів та утримання служби і засобів технологічного дорожнього зв`язку (технічне обслуговування дорожніх метеостанцій і відеокамер, збирання і передавання даних та повідомлень) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Львівської області (ДК 021:2015: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги)
Період вимог/скарг з 10.07.2025 10:09 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 15:00 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.07.2025 10:09
Довідка НАЗК
10.07.2025 10:08
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.07.2025 11:53
Електроний протокол про продовження строку
02.07.2025 16:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:33
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:33
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно ч.10 ст.29 Закону з метою детального вивчення тендерної пропозиції Учасника виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів
Дата продовження строку розгляду
07.07.2025 11:52
Дата кінця розгляду
31.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ РАУН поданій на торги: «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: забезпечення функціонування зовнішнього освітлення (ремонт, технічне обслуговування та утримання об'єктів існуючого стаціонарного штучного та альтернативного освітлення), світлофорних об'єктів та утримання служби і засобів технологічного дорожнього зв`язку (технічне обслуговування дорожніх метеостанцій і відеокамер, збирання і передавання даних та повідомлень) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Львівської області (ДК 021:2015: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі поданої тендерної пропозиції Учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ РАУН надано Довідку, що підтверджує досвід виконання аналогічного (их) договору (ів) №01-07/16 від 01.07.2025 р. (далі – Довідка): - у розділі “Обслуговування об’єктів зовнішнього освітлення” – Обслуговування об’єктів зовнішнього освітлення/1 км, у рядку 2 Довідки, зазначено обсяг послуг (робіт) 27,089 та Акт №б/н від 04.06.2024р., проте такого Акту не подано в у складі тендерної пропозиції, натомість вбачається, що даний вид послуг/робіт в зазначеному обсязі є у Акті №б/н від 14.06.2024р. - у розділі “Обслуговування світлофорних об’єктів” – Технічне обслуговування силових шаф управління/об’єкт, у рядку 3 Довідки, зазначено обсяг послуг (робіт) 34 та Акт №б/н від 13.03.2025р. (жовтень), проте в даному акті немає даного виду послуг/робіт, натомість вбачається, що даний вид послуг/робіт в зазначеному обсязі є у Акті №б/н від 13.03.2025р. (вересень) - у розділі “Обслуговування світлофорних об’єктів” – Внутрішній огляд світлофора/світлофор, у рядку 3 Довідки, зазначено обсяг послуг (робіт) 292 та Акт №б/н від 02.08.2024р., проте даний Акт подано не у повному складі (не всі сторінки сканкопії), що унеможливлює підтвердження обсягу зазначеному у Довідці. - у розділі “Обслуговування світлофорних об’єктів” – Накладка контролера/шт, у рядку 6 Довідки, зазначено обсяг послуг(робіт) 2 та Акт №б/н від 13.03.2025р. (листопад), проте у даному Акті є лише одна штука накладки контролера. - у розділі “Обслуговування світлофорних об’єктів” – Накладка контролера/шт, у рядку 7 Довідки, зазначено обсяг послуг(робіт) 1 та Акт №б/н від 13.03.2025р. (грудень), проте в даному акті немає даного виду послуг/робіт. - у розділі “Обслуговування системи зовнішнього освітлення пішохідних переходів з автономним джерелом живлення” – Внутрішній огляд шаф управління системи зовнішнього освітлення пішохідних переходів з автономним джерелом живлення / 1 система, у рядку 5 Довідки, зазначено обсяг послуг(робіт) 94 та Акт №б/н від 15.11.2024, проте в даному акті немає даного виду послуг/робіт. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п.3 Розділу №1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю надати Учаснику - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ РАУН: - приведену у відповідність Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів), відповідно до форми, що наведена в Таблиці №3 п. 3 Розділ 1 Додатку 1 до цієї тендерної документації з відповідним документальним підтвердженням, тієї інформації в якій була невідповідність та яка не була подана в складі тендерної пропозиції. Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області ________________ Ігор ОСТАПЧУК
Створено
08.07.2025 15:42
Надати до
09.07.2025 15:42
Договір
UA-2025-06-24-010681-a-a1
Підписаний і діє
Номер
12-07/25
167 346 000 грн.
139 455 000 грн.
З ПДВ
Підписано
16.07.2025
Строк дії договору з
16.07.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: забезпечення функціонування зовнішнього освітлення (ремонт, технічне обслуговування та утримання об'єктів існуючого стаціонарного штучного та альтернативного освітлення), світлофорних об'єктів та утримання служби і засобів технологічного дорожнього зв`язку (технічне обслуговування дорожніх метеостанцій і відеокамер, збирання і передавання даних та повідомлень) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Львівської області (ДК 021:2015: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги)
Номенклатура
Поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: забезпечення функціонування зовнішнього освітлення (ремонт, технічне обслуговування та утримання об'єктів існуючого стаціонарного штучного та альтернативного освітлення), світлофорних об'єктів та утримання служби і засобів технологічного дорожнього зв`язку (технічне обслуговування дорожніх метеостанцій і відеокамер, збирання і передавання даних та повідомлень) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Львівської області (ДК 021:2015: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25253009

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ РАУН
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ РАУН
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38700539

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.07.2025 10:50
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-06-000023
Дата створення проекту
06.08.2025 12:47
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
06.08.2025 14:55
Дата завершення моніторингу
28.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 368-08-17
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.08.2025 № 53-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 04.08.2025 №003100-18/9610-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 06.08.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 06.08.2025 №53-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-06-24-010681-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.08.2025 00:00
Документи рішення
06.08.2025 14:55
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: забезпечення функціонування зовнішнього освітлення (ремонт, технічне обслуговування та утримання об'єктів існуючого стаціонарного штучного та альтернативного освітлення), світлофорних об'єктів та утримання служби і засобів технологічного дорожнього зв`язку (технічне обслуговування дорожніх метеостанцій і відеокамер, збирання і передавання даних та повідомлень) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Львівської області (ДК 021:2015: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-24-010681-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Рішеня
08.08.2025 12:44
Орган перевірки
14.08.2025 00:00
Документи повідомлення
08.08.2025 12:44
-
Відповідь
Відповідь на запит від 08.08.2025
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПОЯСНЕННЯ Замовника – Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області щодо запиту у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом закупівлі Поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: забезпечення функціонування зовнішнього освітлення (ремонт, технічне обслуговування та утримання об'єктів існуючого стаціонарного штучного та альтернативного освітлення), світлофорних об'єктів та утримання служби і засобів технологічного дорожнього зв`язку (технічне обслуговування дорожніх метеостанцій і відеокамер, збирання і передавання даних та повідомлень) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Львівської області (ДК 021:2015: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги) оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2025-06-24-010681-a В межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-06-24-010681-a, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення: Розмір бюджетного призначення визначений бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування»). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до державних будівельних норм, стандартів, та правил у дорожній галузі. Послуги з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: забезпечення функціонування зовнішнього освітлення (ремонт, технічне обслуговування та утримання об'єктів існуючого стаціонарного штучного та альтернативного освітлення), світлофорних об'єктів та утримання служби і засобів технологічного дорожнього зв`язку (технічне обслуговування дорожніх метеостанцій і відеокамер, збирання і передавання даних та повідомлень) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Львівської області передбачені дефектним актом (копія додається) та відомістю обсягів робіт BoQ (копія додається) з метою забезпечення безпечних умов руху автотранспорту та недопущення аварійних ситуацій на автомобільних дорогах загального користування державного значення Львівської області, особливо в темну пору доби. Очікувана вартість закупівлі за предметом: Поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: забезпечення функціонування зовнішнього освітлення (ремонт, технічне обслуговування та утримання об'єктів існуючого стаціонарного штучного та альтернативного освітлення), світлофорних об'єктів та утримання служби і засобів технологічного дорожнього зв`язку (технічне обслуговування дорожніх метеостанцій і відеокамер, збирання і передавання даних та повідомлень) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Львівської області (ДК 021:2015: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги) пораховано на підставі сформованого дефектного акту та відомісті обсягів робіт BoQ з урахуванням вимог Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування з усіма змінами і доповненнями та іншими діючими нормативно-кошторисними документами. Сформована кошторисна документація додається. Також зазначаємо, що при проведенні всіх закупівель, Замовник неухильно дотримується вимог Закону, в тому числі усіх принципів здійснення закупівель. Додатки: 1. Копія дефектного акту – на 23 арк.; 2. Копія відомості обсягів робіт BoQ – на 3 арк.; 3. Копія планової очікуваної вартості – на 1 арк; 4. Копія кошторисної документації (пояснювальна записка, зведений кошторисний розрахунок, кошторисні розрахунки на окремі види витрат, розрахунок прибутку, розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат та відомість ресурсів) – на 33 арк. Начальник Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області Олег БЕРЕЗА
Рішеня
11.08.2025 15:52
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
170 033 806 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 15:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380322630021
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
170 033 806 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 15:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380322630021
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності