Закупівля Придбання обладнання для збору та транспортування побутових та інших відходів, а саме: контейнерів змінного типу під систему мультиліфт об'ємом не менше 15 м? від КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами".
Придбання обладнання для збору та транспортування побутових та інших відходів, а саме: контейнерів змінного типу під систему мультиліфт об'ємом не менше 15 м?
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Придбання обладнання для збору та транспортування побутових та інших відходів, а саме: контейнерів змінного типу під систему мультиліфт об'ємом не менше 15 м?
Очікувана вартість
11 440 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
343200,0
3 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
343 200
Аукціон
Cтарт аукціону
21.07.2025 15:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
контейнер змінного типу під систему мультиліфт об'ємом не менше 15 м?
Код ДК 021:2015
34220000-5 -
Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:28
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:28
Значення, яке очікується
Республіка Вірменія
Австралія
Канада
Австрійська Республіка
Королівство Бельгія
Республіка Болгарія
Республіка Хорватія
Республіка Кіпр
Республіка Естонія
Чеська Республіка
Королівство Данія
Республіка Фінляндія
Французька Республіка
Грецька Республіка
Королівство Іспанія
Королівство Нідерландів
Ірландія
Литовська Республіка
Велике Герцогство Люксембург
Латвійська Республіка
Республіка Мальта
Федеративна Республіка Німеччина
Республіка Польща
Португальська Республіка
Румунія
Словацька Республіка
Республіка Словенія
Королівство Швеція
Угорщина
Італійська Республіка
Держава Ізраїль
Республіка Молдова
Чорногорія
Особливий адміністративний район Китаю Гонконг
Республіка Ісландія
Японія
Республіка Корея
Князівство Ліхтенштейн
Аруба
Нова Зеландія
Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)
Королівство Норвегія
Республіка Сингапур
Швейцарська Конфедерація
Тайвань, провінція Китайської Республіки
Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії
Сполучені Штати Америки
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата товару здійснюється на підставі поставки товару та видаткової накладної протягом 10 банківських днів з моменту прийняття товару та підписання акту приймання-передачі товару.
Оплата здійснюється відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України.
Оплата здійснюється згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (із змінами).
Сторони погодили, що затримка оплати вартості отриманого товару у випадках, передбачених цим пунктом Договору, не є порушенням Покупцем своїх зобов’язань за Договором.
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
24.06.2025 15:28
Дата архівування
14.07.2025 10:28
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.2.1. Довідка про наявність працівників зарювальників та фахівців з неруйнівних методів контролю, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
1.2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Зварювальники повинні бути атестовані згідно з ДСТУ EN ISO 9606-1 (ISO 9606-1) «Кваліфікаційні випробування зварників. Зварювання плавленням. Частина 1. Сталі.». Фахівці з неруйнівних методів контролю повинні бути атестовані.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:28
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір відповідно до предмету закупівлі, а саме виготовлення та реалізація металевих виробів (контейнери, ємності, резервуари великих розмірів).
1.1.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
1.1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:28
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 'Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції' (зі змінами).
Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 343 200 гривень 00 копійок (триста сорок три тисячі двісті гривень 00 копійок) – 3 %.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
— повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
— код банку (у разі наявності);
— адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
— адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
— SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
— повне найменування — для юридичної особи;
— прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
— ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;
— реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
— серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
— адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
— повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
— дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
— назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) зазначається строк сплати коштів за гарантією;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
До уваги учасників інформація для оформлення гарантії:
Назва Замовника: Комунальне підприємство 'Донецький регіональний центр поводження з відходами'
Місцезнаходження Замовника: 84301, Україна, Донецька обл. м. Краматорськ, вул. Танкістів, 176.
Код ЄДРПОУ: 34850326
IBAN № UA878201720344351004183049861 в ДКСУ м. Київ
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:28
Значення, яке очікується
5
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (паперовий оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від вартості договору.
Банківська гарантія має відповідати нормам статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком.
Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації.
У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
До уваги учасників інформація для оформлення гарантії:
Назва Замовника: Комунальне підприємство "Донецький регіональний центр поводження з відходами"
Місцезнаходження Замовника: 84301, Україна, Донецька обл. м. Краматорськ, вул. Танкістів, 176.
Код ЄДРПОУ: 34850326
IBAN № UA878201720344351004183049861 в ДКСУ м. Київ
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:28
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами"
Поштовий індекс
84301
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
м. Краматорськ
Адреса
вул. Танкістів, 176
Придбання обладнання для збору та транспортування побутових та інших відходів, а саме: контейнерів змінного типу під систему мультиліфт об'ємом не менше 15 м?
Тендер:
UA-2025-06-24-010511-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-06-24-010511-a.a1
Дата:
28.06.2025 16:40
Стан:
Задоволено
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Хочемо наголосити на тому, що замовник установив дискримінаційну вимогу по відношенню до нас, а саме щодо наявності:
«1.2.1. Довідка про наявність працівників зарювальників та фахівців з неруйнівних методів контролю, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.
До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника....
Зварювальники повинні бути атестовані згідно з ДСТУ EN ISO 9606-1 (ISO 9606-1) «Кваліфікаційні випробування зварників. Зварювання плавленням. Частина 1. Сталі.». Фахівці з неруйнівних методів контролю повинні бути атестовані.»(цитата).
«Технологія зварювання повинна бути атестована згідно з ДСТУ EN ІSO 15614-1 (ISO 15614-1) «Технічні умови та атестація технології зварювання металевих матеріалів. Випробування процесів зварювання. Частина 1. Дугове та газове зварювання сталей і дугове зварювання нікелю та нікелевих сплавів», ДСТУ EN ISO 3834-2:2022 Вимоги до якості для зварювання плавленням металевих матеріалів. Частина 2. Комплексні вимоги до якості (EN ISO 3834-2:2021, IDT; ISO 3834-2:2021, IDT)»(цитата).
ТОВ «ВО РЕЛАЙН» звертається зі скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України щодо дискримінаційних та необґрунтованих вимог замовника в процедурі закупівлі контейнерів для побутових відходів. Замовник вимагає від учасників надати документи про атестацію працівників-зварників за ДСТУ EN ISO 9606-1, а також наявність фахівців з неруйнівних методів контролю, що є невиправданими вимогами для закупівлі саме товару, а не послуг.
Предмет закупівлі – товар, а не послуга з виготовлення контейнерів.
Вимога замовника про подання документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, у тому числі зварювальників і фахівців з неруйнівного контролю, є правовим та логічним абсурдом, оскільки предметом закупівлі є готовий контейнер, а не послуга з його виготовлення.
Наголошуємо, що предметом закупівлі є саме готовий контейнер, якість якого визначається відповідністю готового виробу технічним вимогам та стандартам України ДСТУ 8476:2015, а не сертифікатом окремих працівників чи технологій виготовлення.
Контейнери, які виготовляє наше підприємство, сертифіковані відповідно до вимог ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги», що підтверджується сертифікатом відповідності № UA.PN.191.1727-25, виданим органом оцінки відповідності ТОВ «ОС ЄВРОСТАНДАРТ» (файл «д5 Сертифікат відповідності Контейнери 2025.pdf»)
Наше підприємство має належні кадрові ресурси з двома штатними одиницями електрогазозварників. Всі працівники регулярно проходять перевірку знань з охорони праці та пожежної безпеки, що підтверджується посвідченнями та протоколами (файли: «д2 посвідчення.jpg», «д3 протокол.jpg», «д4 протокол.jpg»).
Надаємо підтвердження проходження навчання та перевірки знань з охорони праці наших працівників, зокрема електрогазозварника Больби Івана Павловича та Мурзенкова Юрія Сергійовича (файли: д2 посвідчення.jpg, д3 протокол.jpg, д4 протокол.jpg). Ці документи свідчать про дотримання вимог чинного законодавства України щодо кваліфікації працівників, що допускаються до робіт з підвищеною небезпекою.
В той же час у технічному завданні взагалі не передбачено застосування неруйнівного контролю. Його включення у кваліфікаційні критерії є надлишковим, формальним і необґрунтованим, що суперечить п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Така вимога прямо впливає на зменшення кількості допущених учасників, штучно обмежуючи конкуренцію.
Давайте підіб’ємо підсумок, що ми маємо:
- Закуповується товар, а не послуга.
- Необхідно багато сертифікатів які не потрібні для постачання товару, наш товар сертифікований згідно ДСТУ 8476:2015, що є підтвердженням високої якості постачаємого товару стандартам України які застосовуються для цього виду товару.
- Неруйнівний контроль, такої перевірки не має в технічному завдання то навіщо такі працівники.
Враховуючи зазначене, просимо Комісію АМКУ зобов'язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу замінивши її на вимогу підтвердження відповідності загальним стандартам та технічним характеристикам, встановленим для продукції, що є предметом закупівлі.
Хочемо наголосити на тому, що замовник установив дискримінаційну вимогу по відношенню до нас, а саме щодо наявності:
«У разі якщо вартість оголошеного замовником предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, надається гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару).
Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, якщо країною походження таких товарів є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції), та про що надається лист-пояснення»(цитата).
ТОВ «ВО РЕЛАЙН» звертається до Антимонопольного комітету України зі скаргою на неправомірні та дискримінаційні вимоги тендерної документації щодо підтвердження ступеня локалізації товару. Вимога замовника про надання гарантійного листа щодо локалізації товару є необґрунтованою та протиправною, оскільки відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги щодо ступеня локалізації застосовуються виключно до спеціалізованої колісної техніки, машинобудівної продукції та інших чітко визначених категорій товарів, до яких контейнери для побутових відходів, включаючи мультилифтові контейнери, не належать. Це підтверджується чинним законодавством та відповідною практикою органів оцінки відповідності. Таким чином, введення цієї вимоги без належних правових підстав створює штучні бар'єри для учасників, обмежує конкуренцію, що призводить до необґрунтованого підвищення вартості закупівлі, негативно впливає на економічну ефективність використання державних коштів та може завдати прямої шкоди як державі, так і кінцевим споживачам – громадянам України.
Враховуючи зазначене, просимо Комісію АМКУ зобов'язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу.
Хочемо наголосити на тому, що замовник установив дискримінаційну вимогу по відношенню до нас, а саме щодо наявності:
«Днище надбудови виконано в півкруглому перетині, що в свою чергу буде призводить до відсутності налипання відходів. По днищу є додаткові посилення конструкції»(цитата).
ТОВ «ВО РЕЛАЙН» звертається до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо неправомірних та дискримінаційних вимог тендерної документації, що стосуються технічних характеристик предмета закупівлі, а саме вимоги щодо півкруглого перетину днища контейнера. Технічним завданням замовника передбачено, що днище контейнера повинно бути виконане виключно в півкруглому перетині з метою запобігання налипанню відходів, що безпосередньо дискримінує інших виробників, які застосовують альтернативні технічні рішення.
Ми виготовляємо днище не полукруглим а скошеним.
Продукція, яку виготовляє ТОВ «ВО РЕЛАЙН», має днище, виконане у скошеному варіанті, що також ефективно запобігає налипанню відходів, забезпечує аналогічні експлуатаційні характеристики та підтверджується технічною документацією виробника (файл «д7 ПАСПОРТ РЛ KKG-HL-15.pdf»). Даний конструктивний варіант повністю відповідає вимогам стандарту ДСТУ 8476:2015, що підтверджується сертифікатом відповідності (файл «д5 Сертифікат відповідності Контейнери 2025.pdf»).
Встановлення замовником виключно півкруглої конструкції днища не обґрунтовано технічною необхідністю та призводить до штучного звуження конкуренції серед учасників тендеру, обмежує доступ альтернативних технічних рішень на ринок та збільшує вартість закупівлі за рахунок усунення інших виробників, що може негативно позначитися на ефективному використанні бюджетних коштів та завдати шкоди державним інтересам і громадянам.
В той же час Замовник торгів в технічному завданні зазначив, що усі технічні характеристики зумовлені суміжними технічними рішеннями, не хай наддасть докази того, що контейнери з іншими технічними рішеннями які зазначені в Скарзі не зможуть бути застосовані.
Просимо Комісію АМКУ надати можливість нашому підприємству конкурувати в цій закупівлі з альтернативними технічними рішеннями.
Хочемо наголосити на тому, що замовник установив дискримінаційну вимогу по відношенню до нас, а саме щодо наявності:
«Фарбування конструкції має бути виконано з імпортної фарби із захисними властивостями від корозії і від механічних пошкоджень»(цитата).
ТОВ «ВО РЕЛАЙН» також наголошує, що вимога замовника щодо використання виключно імпортної фарби для фарбування конструкцій є дискримінаційною та необґрунтованою.
Встановлюючи цю вимогу, замовник безпідставно обмежує конкуренцію та унеможливлює використання якісних аналогів українського виробництва. Зокрема, український виробник ТОВ «Дніпро-Спецемаль» виготовляє емаль марки «Супер Емаль-133», яка повністю відповідає всім вимогам до захисних властивостей від корозії та механічних пошкоджень, що підтверджено відповідним сертифікатом якості (додається – файл «Супер Эмаль-133_сіра.pdf», «д8 СУПЕРЕМАЛЬ 133»).
Згідно з наведеними в сертифікаті даними, дана фарба має високу твердість плівки, стійкість до води, мінеральної оливи та бензину, відмінну адгезію та ударостійкість, що повністю відповідає потребам експлуатації контейнерів і навіть перевищує встановлені стандарти.
Таким чином, замовник штучно дискримінує продукцію вітчизняних виробників, чим сприяє необґрунтованому завищенню вартості закупівлі та негативно впливає на економіку держави і громадян України.
Фактично замовник вимагає локалізацію на товар проте хоче лише імпортну фарбу, що є дуже не звичним поєднанням вимог.
Це вказує лише на те, що Замовник має на меті встановити купу вимог для обмеження конкуренції.
Просимо Комісію АМКУ дозволити нашому підприємству конкурувати з іншими, а саме фарбуючи контейнер фарбою Українського виробництва яка підтверджена відповідними посвідченнями якості виробника.
Хочемо наголосити на тому, що замовник установив дискримінаційну вимогу по відношенню до нас, а саме щодо наявності:
«Фарбування кузова проводиться із застосуванням німецької фарби високої якості Hempel, яка забезпечує готовому виробу захист від атмосферних впливів і гарантує прекрасний зовнішній вигляд гарантовано протягом тривалого терміну»(цитата).
Вимога тендерної документації щодо обов’язкового використання фарби конкретного виробника, а саме німецької фарби марки Hempel, є дискримінаційною та необґрунтованою, оскільки штучно обмежує конкуренцію, порушує принципи відкритості й недискримінації, закріплені у Законі України «Про публічні закупівлі». Вказуючи конкретного виробника без можливості застосування еквівалентної продукції, замовник порушує вимоги пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, що вказує на недопущення дискримінації учасників та забезпечення добросовісної конкуренції.
Наша компанія використовує фарбу «Суперемаль 133», виробництва українського підприємства ТОВ «Дніпро-Спецемаль», що за своїми технічними та експлуатаційними характеристиками повністю відповідає заявленим у технічному завданні замовника критеріям. Згідно з наданим сертифікатом якості (документ «Супер Емаль-133_сіра.pdf»), фарба забезпечує високу стійкість до атмосферних впливів, механічних пошкоджень та має високу адгезію, що гарантує довготривалий та якісний захист металевих поверхонь.
Таким чином, встановлення замовником вимоги щодо конкретної марки фарби обмежує можливість пропонування продукції інших виробників, що призводить до звуження кола потенційних учасників закупівлі, завищення ціни закупівлі та, відповідно, неефективного використання бюджетних коштів. Такі дії замовника можуть призвести до негативних економічних наслідків для держави, оскільки штучне обмеження конкуренції суперечить державній політиці підтримки національного виробника та раціонального використання бюджетних ресурсів.
Просимо Комісію АМКУ надати можливість конкурувати нашому підприємству з фарбою Українського виробника ТОВ «Дніпро-Спецемаль» документи якості якого надаємо до цієї скарги.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункті 1 цієї Скарги та яка зазначена в Пункт 1.2 Додатку № 1, Пункт 15 Додатку № 2 до тендерної документації;
3. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункті 2 цієї Скарги та яка зазначена в Пункт 4.3 Додатку № 1 до тендерної документації;
4. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункті 3 цієї Скарги та яка зазначена в пункті 3 Додатку № 2 до тендерної документації;
5. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункті 4 цієї Скарги та яка зазначена в пункті 5 Додатку № 2 до тендерної документації;
6. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункті 5 цієї Скарги та яка зазначена в пункті 12 Додатку № 2 до тендерної документації.
Автор:
40374335, ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
69035, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ СЄДОВА, будинок 1-А, приміщення 42
Замовник торгів після рішення Комісії АМКУ № 10723-р/пк-пз від 08.07.2025 повторно виклав Додаток № 2 в новій редакції.
Проте чи то не видалив умову щодо імпортної фарби чи то заново вніс, перевірити не можливо так як перелік змін містить умову, що Додаток № 2 викладено в новій редакції без переліку змін.
Хочемо наголосити, що Комісія АМКУ (додається як доказ порушеного права) визнала в своєму рішенні наявність словосполучення «імпортної фарби» такою як дискримінаційна по відношенню до Скаржника.
Хочемо наголосити на тому, що замовник повторно установив дискримінаційну вимогу по відношенню до нас, а саме щодо наявності:
«Фарбування конструкції має бути виконано з імпортної фарби із захисними властивостями від корозії і від механічних пошкоджень»(цитата).
ТОВ «ВО РЕЛАЙН» також наголошує, що вимога замовника щодо використання виключно імпортної фарби для фарбування конструкцій є дискримінаційною та необґрунтованою.
Встановлюючи цю вимогу, замовник безпідставно обмежує конкуренцію та унеможливлює використання якісних аналогів українського виробництва. Зокрема, український виробник ТОВ «Дніпро-Спецемаль» виготовляє емаль марки «Супер Емаль-133», яка повністю відповідає всім вимогам до захисних властивостей від корозії та механічних пошкоджень, що підтверджено відповідним сертифікатом якості (додається – файл «Супер Эмаль-133_сіра.pdf», «д8 СУПЕРЕМАЛЬ 133»).
Згідно з наведеними в сертифікаті даними, дана фарба має високу твердість плівки, стійкість до води, мінеральної оливи та бензину, відмінну адгезію та ударостійкість, що повністю відповідає потребам експлуатації контейнерів і навіть перевищує встановлені стандарти.
Таким чином, замовник штучно дискримінує продукцію вітчизняних виробників, чим сприяє необґрунтованому завищенню вартості закупівлі та негативно впливає на економіку держави і громадян України.
Фактично замовник вимагає локалізацію на товар проте хоче лише імпортну фарбу, що є дуже не звичним поєднанням вимог.
Це вказує лише на те, що Замовник має на меті встановити вимогу для обмеження конкуренції.
В той же час повторне встановлення її після рішення Комісії АМКУ ще раз підтверджує, що Замовник торгів різними способами намагається зберегти її.
Просимо Комісію АМКУ дозволити нашому підприємству конкурувати з іншими, а саме фарбуючи контейнер фарбою Українського виробництва яка підтверджена відповідними посвідченнями якості виробника. Замовник торгів має виконати рішення Комісії АМКУ, а не вносити умови повторно.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункті 1 цієї Скарги та яка зазначена в пункті 5 Додатку № 2 до тендерної документації.
Автор:
40374335, ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
69035, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ СЄДОВА, будинок 1-А, приміщення 42
Придбання обладнання для збору та транспортування побутових та інших відходів, а саме: контейнерів змінного типу під систему мультиліфт об'ємом не менше 15 м?
Звернення:
За тендером : Придбання обладнання для збору та транспортування побутових та інших відходів, а саме: контейнерів змінного типу під систему мультиліфт об'ємом не менше 15 м?
Тема:
Строк постачання готових виробів
Зміст:
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на дуже стислі строки постачання продукції. Наприклад, перша партія товару має бути доставлена до 31.07. Враховуючи, що дата аукціону 21.07, після чого надається час на оскарження рішення, підписання договору, тощо, часу на виготовлення та відвантаження 7шт готових контейнерів до цієї дати фізично не залишається. Таким чином, прийняти участь у закупівлі зможе лише та компанія, яка вже має на складі відповідний об’єм виробів, і готова в день підписання договору одразу відвантажити потрібний об’єм. Ця ситуація негативно вплине на конкуренцію, та, відповідно, порушує Закон України "Про публічні закупівлі".
Просимо внести зміни у строки постачання продукції та тим самим надати можливість іншим компаніям взяти участь у закупівлі.
Дата оприлюднення звернення:
14.07.2025 11:27
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
11 440 000
грн.
Період подання пропозицій
до
20.07.2025 23:00
Замовник:
КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами"