Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з догляду за лісовідновленням та лісорозведенням, Ківерцівське надлісництво від ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-24-010360-a
Id Tender 515302af83414d0782c6b79f57971eea
План UA-P-2025-06-24-004553-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.06.2025 15:26
Остання зміна 17.07.2025 08:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 157 500 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
35 787.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.06.2025 15:24 до 04.07.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 24.06.2025 15:24
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.06.2025 15:24
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.07.2025 15:00
до 09.07.2025 18:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.07.2025 18:34
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.07.2025 18:34
до 17.07.2025 08:33
Період уточнень
з 24.06.2025 15:24 до 01.07.2025 00:00
Період оскарження
з 24.06.2025 15:24 до 01.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.07.2025 15:00 до 09.07.2025 18:34
Період кваліфікації
з 04.07.2025 15:00 до 09.07.2025 18:34
Основні параметри
Послуги з догляду за лісовідновленням та лісорозведенням, Ківерцівське надлісництво
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 157 500 грн.
Послуги з догляду за лісовідновленням та лісорозведенням, Ківерцівське надлісництво
Назва предмета закупівлі
Послуги з догляду за лісовідновленням та лісорозведенням, Ківерцівське надлісництво
Очікувана вартість
7 157 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35787,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 800 (гектар)
Догляди за лісовими культурами (з використанням кущорізу)
Опис предмета закупівлі
Догляди за лісовими культурами (з використанням кущорізу)
Код ДК 021:2015
77231600-4 - Послуги з лісонасадження
Кількість
1 800
Одиниця виміру
гектар
Адреса постачання
Україна, Волинська область, лісовий фонд Ківерцівського надлісництва філії «Поліський лісовий офіс»
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 200 (гектар)
Догляди за природним поновленням (з використанням кущорізу)
Опис предмета закупівлі
Догляди за природним поновленням (з використанням кущорізу)
Код ДК 021:2015
77231600-4 - Послуги з лісонасадження
Кількість
200
Одиниця виміру
гектар
Адреса постачання
Україна, Волинська область, лісовий фонд Ківерцівського надлісництва філії «Поліський лісовий офіс»
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 30 (гектар)
Догляди за плантаціями новорічних ялинок (з використанням кущорізу)
Опис предмета закупівлі
Догляди за плантаціями новорічних ялинок (з використанням кущорізу)
Код ДК 021:2015
77231600-4 - Послуги з лісонасадження
Кількість
30
Одиниця виміру
гектар
Адреса постачання
Україна, Волинська область, лісовий фонд Ківерцівського надлісництва філії «Поліський лісовий офіс»
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 15 (гектар)
Догляди за лісорозведенням (з використанням кущорізу)
Опис предмета закупівлі
Догляди за лісорозведенням (з використанням кущорізу)
Код ДК 021:2015
77231600-4 - Послуги з лісонасадження
Кількість
15
Одиниця виміру
гектар
Адреса постачання
Україна, Волинська область, лісовий фонд Ківерцівського надлісництва філії «Поліський лісовий офіс»
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КУШНІР НАДІЯ СТЕПАНІВНА
Пропозиція:
7 130 915 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Присяжний Іван Євгенович
Електронна пошта
Телефон
380332748200
Замовник
ЄДРПОУ
45601597
Повна назва
ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
43010
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
проспект Волі, 30
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з догляду за лісовідновленням та лісорозведенням, Ківерцівське надлісництво
Період вимог/скарг з 09.07.2025 18:34 по 15.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 15:00 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати ФОП КУШНІР НАДІЮ СТЕПАНІВНУ (2192403863) переможцем закупівлі UA-2025-06-24-010360-a
Документи кваліфікації
09.07.2025 18:35
Довідка НАЗК
09.07.2025 18:34
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
04.07.2025 15:00
Витяг з ЄДР
04.07.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.Учасником, невірно заповнив дані таблиці зазначеної в підпункту 1.1 розділу I додатку 3 до тендерної документації . Зокрема, в колонці 2 відсутні технічні характеристики виробу та назва. В стовпчику 3, відсутні тип, рік випуску, а в позиціях з 1 по 5 відсутня вірна назва марка/модель виробу. 1.2. Учасником в договорі №40 від 01 липня 2025 вказано різні дати видачі паспорту Кальковця Богдана Петровича, а в договорі №21 від 01 липня 2025 невірно вказано РНОКПП 34726105592 та в пункті 7.2.невірно вказано ім’я – Вади. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно підпункту 1.1 розділу I додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати: 1.1.1. Інформаційна довідка про наявність мінімальної кількості власного та/або залученого обладнання та устаткування, тощо необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2. цього Додатку, за нижче наведеним зразком: № з/п Назва з характеристикою Тип /марка/ модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 *якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається правові підстави залучення обладнання або устаткування тощо (договір оренди або лізингу); **зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5. 1.1.2. Перелік мінімальної кількості обладнання наявність яких є обов’язковою для учасника: ? кущорізи та/або мотокоси – не менше 37 шт. 1.1.3. На підтвердження наявності мінімальної кількості власної та/або залученої техніки, передбаченої пунктом 1.1.1. Додатку 3 до тендерної документації, учасник повинен надати: 1.1.3.1. копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу з видатковими накладними (актами приймання-передачі), або видаткові накладні; 1.1.3.2. Якщо обладнання або устаткування не є власністю учасника, а залученим на інших правових підставах, то учасником подаються: - копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу (з актами приймання-передачі). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником устаткування або обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником такого устаткування або обладнання (з актами приймання-передачі); 1.1.4. У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктом 1.1.3. Додатку 3 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців. 2.2. Згідно підпункту 2.1.2. розділу I додатку 3 до тендерної документації для підтвердження наявності мінімальної кількості працівників, передбачених пунктом 2.1.1 Додатку 3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копії трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу) або копію повідомлення про прийняття на роботу (з копією квитанції №2 про отримання) або чинний на момент подачі тендерної пропозиції договорів цивільно - правового характеру/трудових договорів. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Подати в новій редакції таблицю згідно підпункту 1.1 розділу I додатку 3 до тендерної документації вірно вказавши інформативні дані. При цьому в 2 колонці вказати назву з характеристиками (потужність, робочий об’єм або інша інформація). В колонці 3 вказати тип /марка/ модель, рік випуску. Інформація в таблиці щодо марки/моделі повинна співпадати з інформацією в накладних. 3.2. Укласти додаткові угоди на виправлення помилок договору №40 від 01 липня 2025 вказавши вірну дату видачі паспорту Кальковця Богдана Петровича, а в договорі №21 від 01 липня 2025 вірно вказати РНОКПП 34726105592 та в пункті 7.2. ім’я – Вадим, або ж надати інші вірні документи передбачені тендерною документацією.
Створено
08.07.2025 16:57
Надати до
09.07.2025 16:57
Договір
UA-2025-06-24-010360-a-c1
Підписаний і діє
Номер
154-20250715-03-1-з
7 130 915 грн.
7 130 915 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.07.2025
Строк дії договору з
15.07.2025
по
30.11.2025
Номенклатура
1 800 (гектар)
Догляди за лісовими культурами (з використанням кущорізу)
Номенклатура
Догляди за лісовими культурами (з використанням кущорізу)
Кількість
1 800
Одиниця виміру
гектар
Ціна за одиницю
3 487
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
200 (гектар)
Догляди за природним поновленням (з використанням кущорізу)
Номенклатура
Догляди за природним поновленням (з використанням кущорізу)
Кількість
200
Одиниця виміру
гектар
Ціна за одиницю
3 487
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
30 (гектар)
Догляди за плантаціями новорічних ялинок (з використанням кущорізу)
Номенклатура
Догляди за плантаціями новорічних ялинок (з використанням кущорізу)
Кількість
30
Одиниця виміру
гектар
Ціна за одиницю
3 487
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
15 (гектар)
Догляди за лісорозведенням (з використанням кущорізу)
Номенклатура
Догляди за лісорозведенням (з використанням кущорізу)
Кількість
15
Одиниця виміру
гектар
Ціна за одиницю
3 487
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45601597

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КУШНІР НАДІЯ СТЕПАНІВНА
Повна назва
Фізична особа-підприємець КУШНІР НАДІЯ СТЕПАНІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2192403863

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
17.07.2025 08:33
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 157 500 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 15:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380332748200
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 157 500 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 15:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380332748200
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності