Показати схожі тендери

Закупівля ЦПС-25Т_022_ВО: Рукавиці комбіновані, код за ДК 021:2015 – 18140000-2: «Аксесуари до робочого одягу» від Філія "Оператор припортових станцій" акціонерного товариства "Українська залізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-24-008137-a
Id Tender e4dacfb9a2b74e7a84b4486377d78fdd
План UA-P-2025-06-24-009560-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 24.06.2025 14:11
Остання зміна 01.07.2025 08:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
157 992 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
789.96 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 22 год. 3 хв. )
з 24.06.2025 14:11 до 07.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 24.06.2025 14:11
до 04.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.06.2025 14:11
до 04.07.2025 00:00
Період уточнень
з 24.06.2025 14:11 до 04.07.2025 00:00
Період оскарження
з 24.06.2025 14:11 до 04.07.2025 00:00
Основні параметри
ЦПС-25Т_022_ВО: Рукавиці комбіновані, код за ДК 021:2015 – 18140000-2: «Аксесуари до робочого одягу»
Детальніше дивись тендерну документацію. Джерело фінансування – власні кошти. Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська. Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами) "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
157 992 грн.
ЦПС-25Т_022_ВО: Рукавиці комбіновані, код за ДК 021:2015 – 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу
Назва предмета закупівлі
ЦПС-25Т_022_ВО: Рукавиці комбіновані, код за ДК 021:2015 – 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу
Очікувана вартість
157 992 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
789,96
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.07.2025 15:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
ЦПС-25Т_022_ВО: Рукавиці комбіновані
Код ДК 021:2015
18140000-2 - Аксесуари до робочого одягу
Кількість
7 264
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної* за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. (*можливе застосування одного або двох документів). У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної* та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. (*можливе застосування одного або двох документів) Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. ***У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.07.2025 08:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Шаповал
Електронна пошта
Телефон
380487270338
Замовник
ЄДРПОУ
45270820
Повна назва
Філія "Оператор припортових станцій" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
157 992 грн.
Період подання пропозицій
до 07.07.2025 10:00
Замовник:
Філія "Оператор припортових станцій" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Контактний телефон:
380487270338
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
157 992 грн.
Період подання пропозицій
до 07.07.2025 10:00
Замовник:
Філія "Оператор припортових станцій" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Контактний телефон:
380487270338
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності