Показати схожі тендери

Закупівля Сервер з ліцензійним програмним забезпеченням від Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-24-007809-a
Id Tender ceaf671a94164861b0778c70694f3929
План UA-P-2025-06-24-008696-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 24.06.2025 14:08
Остання зміна 11.07.2025 17:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
420 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 100 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.06.2025 13:58 до 02.07.2025 13:54
Завершено
Період уточнень
з 24.06.2025 13:58
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.06.2025 13:58
до 29.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 03.07.2025 15:25
-
Залишилось 1 днів 17 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.07.2025 17:05
до 17.07.2025 00:00
Період уточнень
з 24.06.2025 13:58 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 24.06.2025 13:58 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.07.2025 15:25
Основні параметри
Сервер з ліцензійним програмним забезпеченням
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
420 000 грн.
Сервер з ліцензійним програмним забезпеченням
Назва предмета закупівлі
Сервер з ліцензійним програмним забезпеченням
Очікувана вартість
420 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2100,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.07.2025 15:02
Закінчення аукціону
03.07.2025 15:25
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сервер з ліцензійним програмним забезпеченням
Код ДК 021:2015
48820000-2 - Сервери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"
Пропозиція:
410 100 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Кутенков Іван Максимович
Пропозиція:
409 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.07.2025 15:02
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Шебанов
Електронна пошта
Телефон
+380955708514
Сайт:
https://emddnipro.itmed.org
Замовник
ЄДРПОУ
26136949
Повна назва
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
пл. Соборна, буд. 14
Кваліфікація
Лот № 1 Сервер з ліцензійним програмним забезпеченням
Період вимог/скарг з 11.07.2025 17:05 по 17.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 15:25 по 01.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
11.07.2025 17:05
Повідомлення про рішення
10.07.2025 10:50
Електроний протокол про продовження строку
03.07.2025 15:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 13:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 13:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Протокол №26 від 10.07.2025р. «КП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради», ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів UA-2025-06-24-007809-a, щодо закупівлі Сервер з ліцензійним програмним забезпеченням, ДК 021:2015: 48820000-2 Сервери. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції - у вигляді прийнятого протокольного рішення. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями , шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником ФОП Кутенков Іван Максимович (Далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку необхідністю детального аналізу та значним обсягом документів , що подано учасником виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. По питанню порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів – та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИВ: 1.Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника , яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2.Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону.
Дата продовження строку розгляду
10.07.2025 10:49
Дата кінця розгляду
01.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У межах розгляду поданих вами документів для участі у процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі: [UA-2025-06-24-007809-a]), Замовником отримано Ваш гарантійний лист, у якому зазначено, що Ви маєте досвід роботи з програмним забезпеченням оперативно-диспетчерської служби екстреної медичної допомоги (ПЗ ОДС 103), а також досвід із забезпечення встановлення та налаштування відповідного програмного забезпечення. Однак, на підтвердження вказаного досвіду не надано відповідних доказових матеріалів (наприклад, копій аналогічних договорів, листів-відгуків від замовників, актів виконаних робіт(послуг) видаткова накладна тощо). У зв’язку з викладеним, просимо надати належним чином оформлені документи, які підтверджують наявність у Вас відповідного досвіду виконання аналогічних договорів ,як це зазначено у Вашому гарантійному листі. Надання вищезазначеної інформації є необхідним для підтвердження відповідності та для об’єктивного розгляду Вашої пропозиції.
Створено
10.07.2025 10:53
Надати до
11.07.2025 10:53
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.07.2025 17:05 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.07.2025 17:05
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
420 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 13:54
Замовник:
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Контактний телефон:
+380955708514
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
420 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 13:54
Замовник:
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Контактний телефон:
+380955708514
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності