Показати схожі тендери

Закупівля Вугілля кам’яне ДГ (13-100) від Устинівський заклад дошкільної освіти Устинівської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-24-006035-a
Id Tender 9fde45ae9dbb4ccd8c4ac91a81c4e55e
План UA-P-2025-06-24-006717-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.06.2025 15:36
Остання зміна 25.07.2025 13:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
293 675 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 791.65 грн. (0,61 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.06.2025 15:32 до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.06.2025 15:32
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.06.2025 15:32
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.07.2025 16:06
до 11.07.2025 12:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.07.2025 12:51
до 17.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.07.2025 12:51
до 25.07.2025 13:54
Період уточнень
з 24.06.2025 15:32 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 24.06.2025 15:32 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.07.2025 16:06 до 11.07.2025 12:51
Період кваліфікації
з 02.07.2025 16:06 до 11.07.2025 12:51
Основні параметри
Вугілля кам’яне ДГ (13-100)
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
293 675 грн.
Вугілля кам’яне ДГ (13-100)
Назва предмета закупівлі
Вугілля кам’яне ДГ (13-100)
Очікувана вартість
293 675 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1791,65
0,61 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
7 000
Аукціон
Cтарт аукціону
02.07.2025 15:43
Закінчення аукціону
02.07.2025 16:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
вугілля кам'яне ДГ (13-100)
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
25
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
28600, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький район, селище Устинівка, вулиця О. Мазуренка, 36
Дата постачання по
15.09.2025 03:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату фактично поставлених товарів протягом не більше ніж 10 робочих днів після підписання Сторонами документу, що підтверджує отримання таких товарів, а саме видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника; інші умови оплати – згідно додатку 2 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова (за винятком випадків, передбачених тендерною документацією); назва товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: вугілля кам'яне ДГ (13-100) - код (ДК 021:2015) - 09111100-1 – вугілля; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МІКС СЕРВІС ГРУП"
Пропозиція:
209 375 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГІРНИЧИЙ РЕСУРС"
Пропозиція:
203 175 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.07.2025 15:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.06.2025 15:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лещенко Жанна Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380680789958
Замовник
ЄДРПОУ
34200012
Назва (англійською мовою)
Ustinivskii zaklad doshkilnoyi osviti Ustinivskoyi selish'noyi radi
Повна назва
Устинівський заклад дошкільної освіти Устинівської селищної ради
Повна назва (англійською мовою)
Ustinivskii zaklad doshkilnoyi osviti Ustinivskoyi selish'noyi radi
Поштовий індекс
28600
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Устинівський район, селище міського типу Устинівка
Адреса
вулиця О. Мазуренка, 36
Кваліфікація
Лот № 1 Вугілля кам’яне ДГ (13-100)
Період вимог/скарг з 11.07.2025 12:51 по 17.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 16:06 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.07.2025 12:52
Довідка НАЗК
11.07.2025 12:51
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Скарги та рішення
02.07.2025 16:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 12:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 12:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З урахуванням перебування уповноваженої особи у відпустці, що в свою чергу обмежує можливість забезпечення розгляду тендерної пропозиції учасника, вирішено продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІРНИЧИЙ РЕСУРС" (ЄДРПОУ 45699297), що була подана на участь у процедурі відкритих торгів «Вугілля кам’яне ДГ (13-100) (ДК 021:2015: 09110000-3: Тверде паливо)», та автоматично визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна
Дата продовження строку розгляду
09.07.2025 13:51
Дата кінця розгляду
31.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано копію виконаного договору №1 про закупівлю вугілля кам?яного від 20.03.2025р., що укладений із суб’єктом, що не є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який не є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» в період дії до 19.04.2020 р.), як це передбачено згідно п. 2.1. додатку 3 до тендерної документації. В той же час, згідно вказаної норми тендерної документації передбачено, що відсутність досвіду виконання аналогічного договору, укладеного із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та за умови наявності досвіду виконання аналогічного договору, укладеного з іншим суб’єктом (у будь-якому разі з наданням у складі тендерної пропозиції в повному об’ємі визначеного цією тендерною документацією документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Згідно аналізу інформації, що міститься в електронній системі закупівель, встановлено, що учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ГІРНИЧИЙ РЕСУРС" було укладено щонайменше два договори із суб’єктами, що є замовниками в розумінні Закону, що передбачають поставку вугілля кам’яного, та згідно умов яких станом на дату завершення часу на прийом тендерних пропозицій згідно даної процедури відкритих торгів сплив строк на поставку товарів, що були предметом кожного з вказаних договорів, що в свою чергу потенційно може свідчити як про виконання поставки за будь-яким з вказаних договорів, або їх невиконання, в тому числі порушення строку на поставку, наявність спору між сторонами щодо прийому товару, тощо, та відносно таких обставин замовник цієї закупівлі об’єктивно та виключно на підставі наявної в електронній системі закупівель інформації не в змозі встановити наявність або відсутність фактів виконання поставок за такими договорами, та відповідно прийняти рішення з питання відповідності поданого учасником документального підтвердження виконання аналогічного договору вимогам тендерної документації. Вказаними договорами є наступні: - Договір №273 про закупівлю товарів від 30.05.2025р., укладений згідно відкритих торгів за предметом закупівлі: Вугілля кам'яне ДГ 13-100 мм, зольність не більше 14 % вологість не більше 14%, оголошення UA-2025-05-01-005147-a, замовник - ЦЕНТР ЗВ'ЯЗКУ ТА УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ. Передбачений строк поставки – до 20.06.2025р.. В електронній системі закупівель відсутня інформація, що свідчила б про укладення сторонами додаткової угоди щодо продовження строку на виконання зобов’язання. - Договір про закупівлю №120 від 16.06.2025р., укладений згідно запиту пропозицій за предметом закупівлі: Вугілля ДГ 13-100, ідентифікатор UA-2025-06-10-008722-a. Замовник - БЛАГОВІЩЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ІНТЕЛЕКТ" БЛАГОВІЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Передбачений строк поставки – до 30.06.2025р.. В електронній системі закупівель відсутня інформація, що свідчила б про укладення сторонами додаткової угоди щодо продовження строку на виконання зобов’язання. Додатково звертається увагу, що в розумінні тендерної документації, зокрема п. 1.2. розділу 1 тендерної документації «повне виконання аналогічного договору» – належне виконання учасником договірних зобов`язань в повному обсязі згідно договору, та за умов прийняття поставлених згідно договору товарів замовником (покупцем) в повному обсязі, про що учасником надається відповідне документальне підтвердження згідно з вимогами цієї тендерної документації. Отже, умовою «виконання аналогічного договору» згідно тендерної документації є саме приймання-передача поставленого товару сторонами відповідного договору, з наданням учасником у складі тендерної пропозиції копій відповідних документів, складених у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи (документ), при цьому факт оплати або не оплати за поставлений (прийнятий сторонами) товар в даному випадку не має значення для класифікації аналогічного договору як такого, що є «повністю виконаним» згідно вимог тендерної документації. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п. 2 розділу 1 додатку 3 до тендерної документації замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 2-1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): учасник повинен підтвердити досвід повного виконання не менше ніж одного аналогічного договору, при цьому такий договір має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), та інформація про укладення такого договору повинна міститись в електронній системі закупівель. Відсутність досвіду виконання аналогічного договору, укладеного із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та за умови наявності досвіду виконання аналогічного договору, укладеного з іншим суб’єктом (у будь-якому разі з наданням у складі тендерної пропозиції в повному об’ємі визначеного цією тендерною документацією документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен у складі тендерної пропозиції надати документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - копію не менше ніж одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо), разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують приймання-передачу товару згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі товару або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи (документ); - позитивний відгук від контрагента (покупця) згідно виконання аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції учасника, що має бути складений на фірмовому бланку контрагента (покупця) (якщо такий є) та виданий за підписом уповноваженої посадової (службової) особи контрагента (покупця), а також містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), та загальну інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору. Згідно п. 1.1.-1.3. розділу 1 тендерної документації передбачено: Окремі терміни згідно цієї тендерної документації вживаються у значеннях: 1.1. «Аналогічний договір» – договір, що передбачає виконання поставки (купівлі-продажу, тощо) вугілля кам’яного, та з урахуванням інших критеріїв, визначених згідно цієї тендерної документації. 1.2. «Повне виконання аналогічного договору» – вживається у значенні, як належне виконання учасником договірних зобов`язань в повному обсязі згідно договору, та за умов прийняття поставлених згідно договору товарів замовником (покупцем) в повному обсязі, про що учасником надається відповідне документальне підтвердження згідно з вимогами цієї тендерної документації. 1.3. «Позитивний відгук» - відгук (або рекомендаційний лист, тощо) згідно виконання аналогічного договору (копія якого надана у складі тендерної пропозиції), зміст якого не містить інформацію щодо порушення учасником в якості постачальника (продавця, тощо) будь-яких умов такого договору. 3) На виконання цієї вимоги учасник повинен надати відповідні документи з використанням електронної системи закупівель. Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів, або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих, тощо. У будь-якому разі подані учасником на виконання цієї вимоги документи повинні підтверджувати або наявність документально підтвердженого досвіду повного виконання не менше ніж одного аналогічного договору, що укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), та інформація про укладення такого договору повинна міститись в електронній системі закупівель, або документальне підтвердження обставин, що зумовлюють продовження строку на виконання зобов’язань за договорами (не з вини учасника), що унеможливлює кваліфікацію будь-якого з договорів: договір №273 про закупівлю товарів від 30.05.2025р., договір про закупівлю №120 від 16.06.2025р., як такі, що є виконаними в силу об’єктивних обставин, та відповідно в такому випадку замовником цієї процедури закупівлі може бути прийнято до уваги документальне підтвердження виконання договору №1 про закупівлю вугілля кам?яного від 20.03.2025р., надане учасником у складі тендерної пропозиції, як таке, що відповідає вимогам тендерної документації. Також звертається увага учасника, що вказані договори про закупівлю є двосторонніми правочинами в розумінні Цивільного кодексу України, відповідно у випадку подання учасником на виконання цієї вимоги пояснень в довільній формі від власного імені, обставини, вказані в таких поясненнях повинні бути належним чином документально підтверджені (наприклад – лист від контрагента за відповідним договором, та / або копії підтверджуючих документів, складених сторонами договору, тощо).
Створено
10.07.2025 10:01
Надати до
11.07.2025 10:01
Договір
UA-2025-06-24-006035-a-a1
Підписаний і діє
Номер
39
203 175 грн.
203 175 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.07.2025
Строк дії договору з
25.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
25 (тонни)
вугілля кам'яне ДГ (13-100)
Номенклатура
вугілля кам'яне ДГ (13-100)
Кількість
25
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Устинівський заклад дошкільної освіти Устинівської селищної ради
Повна назва
Устинівський заклад дошкільної освіти Устинівської селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34200012

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГІРНИЧИЙ РЕСУРС"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГІРНИЧИЙ РЕСУРС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45699297

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.07.2025 13:52
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
293 675 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
Устинівський заклад дошкільної освіти Устинівської селищної ради
Контактний телефон:
380680789958
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
293 675 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
Устинівський заклад дошкільної освіти Устинівської селищної ради
Контактний телефон:
380680789958
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності