Показати схожі тендери

Закупівля Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі (кабінет фізики, хімії, біології) на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році від ВІДДІЛ ОСВІТИ БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-24-004811-a
Id Tender 7045aca8d2a84075addb6b6bfa7131ab
План UA-P-2025-06-24-005205-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.06.2025 11:46
Остання зміна 22.07.2025 10:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 171 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 855 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.06.2025 11:41 до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.06.2025 11:41
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.06.2025 11:41
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.07.2025 00:00
до 07.07.2025 07:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.07.2025 07:42
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.07.2025 07:42
до 22.07.2025 10:56
Період уточнень
з 24.06.2025 11:41 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 24.06.2025 11:41 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.07.2025 00:00 до 07.07.2025 07:42
Період кваліфікації
з 02.07.2025 00:00 до 07.07.2025 07:42
Основні параметри
Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі (кабінет фізики, хімії, біології) на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 171 000 грн.
Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі (кабінет фізики, хімії, біології) на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році
Назва предмета закупівлі
Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі (кабінет фізики, хімії, біології) на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році
Очікувана вартість
3 171 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15855,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі (кабінет фізики, хімії, біології) на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
7
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за отриманий Товар проводяться в національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника за фактично отриманий Товар, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання Товару
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
3 156 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.06.2025 11:46
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Єлизавета Тоноян
Електронна пошта
Телефон
+380635293357
Замовник
ЄДРПОУ
45444401
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
09701
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Обухівський район, місто Богуслав
Адреса
вулиця Шевченка, будинок 40
Кваліфікація
Лот № 1 Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі (кабінет фізики, хімії, біології) на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році
Період вимог/скарг з 07.07.2025 07:42 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 00:00 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.07.2025 07:42
Довідка НАЗК
07.07.2025 07:42
Повідомлення про рішення
02.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-24-004811-a-a1
Підписаний і діє
Номер
208
3 156 600 грн.
2 630 500 грн.
З ПДВ
Підписано
21.07.2025
Строк дії договору з
21.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
7 (комплект)
Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі (кабінет фізики, хімії, біології) на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році
Номенклатура
Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі (кабінет фізики, хімії, біології) на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році
Кількість
7
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45444401

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36639379

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.07.2025 10:56
-
22.07.2025 10:54
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-08-000004
Дата створення проекту
08.07.2025 14:33
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.07.2025 16:38
Дата публікації висновку про результати
25.07.2025 16:41
Дата завершення усунення порушень
09.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 391-39-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.07.2025 № 254 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-06-24-004811-a 24.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.07.2025 00:00
Документи рішення
08.07.2025 16:38
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у місті Брюссель та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.06.2025 № 226 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.07.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ.» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 07.07.2025 № 248, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.07.2025, договір від 21.07.2025 № 208, пояснення та документи надані Замовником 14.07.2025 на запит органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що протоколом про прийняття уповноваженою особою рішення від 07.07.2025 № 248, Замовником переможцем торгів визначено пропозицію єдиного учасника - ТОВ «ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ», з яким укладено договір про закупівлю вартістю 3 156 600,00 гривень з ПДВ. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України). Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 (далі – Постанова № 1318), Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Моніторингом установлено, що джерелом фінансування закупівлі UA-2025-06-24-004811-a є кошти отримані завдяки співпраці між Європейським Союзом та України в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility, а саме за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа». Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту», відповідальним за впровадження якої є Міністерство освіти і науки України. Враховуючи зазначене, на закупівлю за ID: UA-2025-06-24-004811-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності: - зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди). Також, за вимогами статті 16 Рамкової угоди заходи із забезпечення публічності, комунікацій, оприлюднення та поширення інформації повинні здійснюватися в доступному форматі та відповідати Вимогам щодо комунікації та забезпечення публічності зовнішніх дій ЄС, викладених і опублікованих Європейською Комісією, у редакції, чинній на момент виконання заходів. Відповідно до підпункту 9 пункту 9 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою № 1318 (далі – Порядок № 1318) відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4. Так, вимогами додатку 4 до Постанови № 1318 щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України визначено, що відповідальні органи та реципієнти у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, повинні використовувати емблему Європейського Союзу до якої також обов’язково зазначається інформація про джерело фінансування та що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом, з використанням таких формулювань: «Цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility» або «Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility». Однак, моніторингом установлено, що проєкт договору (Додаток 3 до ТД), та як наслідок договір від 21.07.2025 № 208, не містить емблему Європейського Союзу, чим, відповідно, не дотримано вимоги додатку 4 до Постанови № 1318, підпункту 9 пункту 9 Порядку № 1318 та статті 16 Рамкової угоди.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства, установлено недотримання положень додатку 4 до Постанови № 1318, підпункту 9 пункту 9 Порядку № 1318 та статті 16 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, а також вимогам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, а також вимог Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо врахування в подальшому вимог статті 16 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю, недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової Угоди, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
25.07.2025 00:00
Дата публікації
25.07.2025 16:41
Документи висновку
25.07.2025 16:41
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України стосовно встановлених порушень законодавства у сфері закупівель, а також з урахуванням вимог Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України за інструментом Ukraine Facility, повідомляємо наступне. 1. Встановлені у висновку порушення були проаналізовані та взяті до уваги. З метою їх недопущення у подальшому відділом освіти вжито низку заходів: • проведено службову нараду із залученням відповідальних осіб за здійснення закупівель; • заплановано навчання уповноважених осіб з публічних закупівель, зокрема шляхом участі в онлайн-семінарах, тренінгах та курсах підвищення кваліфікації, спрямованих на роз’яснення змін у законодавстві та практичних аспектів реалізації закупівель відповідно до вимог законодавства України та міжнародних зобов’язань. 2. Для забезпечення дотримання положень статті 16 Рамкової угоди у частині подальшого недопущення порушень, відділом посилено внутрішній контроль за підготовкою, укладенням та виконанням договорів про закупівлю. 3. Інформацію про вжиті заходи, а також відповідні підтверджуючі документи буде оприлюднено в електронній системі закупівель протягом 5 робочих днів з дати отримання Вашого висновку.
Дата публікації
29.07.2025 15:59
Документи інформації про усунення порушення
29.07.2025 16:00
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі (кабінет фізики, хімії, біології) на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році, замовником якої є Відділ освіти Богуславської міської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-24-004811-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
11.07.2025 10:13
Орган перевірки
17.07.2025 00:00
Документи повідомлення
11.07.2025 10:14
-
Відповідь
Відповідь на звернення
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. Надання пояснень на запит Північного офісу Держаудитслужби. В межах даної закупівлі UA-2025-06-24-004811-a здійснюється придбання комплектів засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі (кабінет фізики, хімії, біології) за ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі в кількості 7 комплектів. При плануванні закупівлі по предмету замовником здійснювались заходи передбачені «Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до вимог пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», Замовником також було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель «Prozorro» і за попереднім погодженням педагогічними працівниками, які будуть практично використовувати товари згідно предмета закупівлі у своїй роботі. Варто зазначити, що поняття очікувана вартість міститься у Наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275, відповідно до якого очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Аналізуючи дане поняття необхідно дійти висновку, що воно є істотно узагальненим та містить лише вимогу щодо врахування чи неврахування ПДВ (тобто його розрахунку). Вищевказаний Наказ також надає пояснення стосовно етапів з яких складається формування очікуваної вартості та її правильного розрахунку, зокрема передбачає 5 етапів для більш повного та правильного вирахування ринкових цін, якими і керувався та на підставі, яких Замовник проводив розрахунок: 1. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювалося виключно в межах потреб закладів освіти у навчальному обладнанні та приладді. 2. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик. До формування опису предмета закупівлі було залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів. На цьому етапі здійснювалося безпосереднє формування технічних завдань/специфікацій/вимог до предмета закупівлі. Замовник чітко визначився, яким вимогам повинен відповідати товар, які характеристики містити та інше. 3. Аналіз ринку. На цьому етапі було використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro», на сайтах: https://rozetka.com.ua/ https://b-pro.com.ua/ https://stemclass.com.ua/ https://elizlabs.com.ua/ та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволило визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Отже, на цьому етапі відбулося безпосереднє вивчення та аналіз конкурентного середовища. Порівняння поставок аналогічних товарів з аналогічним предметом закупівлі, визначення за якими цінами такі товари було поставлено, співставлення з необхідністю (потребами) замовника. Розуміння ринку постачання необхідних товарів дало змогу зрозуміти та розрахувати цінові рамки (нижню та верхню межу), які були встановлені замовником і від яких, відповідно було вирахувано очікувану вартість. 4. Визначення вимог до умов поставки і оплати. Вимоги до умов поставки і оплати було встановлено з урахуванням періоду запланованого використання товарі, а також з урахуванням фінансових можливостей замовника. На цьому етапі встановлено істотні умови майбутнього договору на підставі вже наявної інформації, що була зібрана та встановлена на попередніх етапах. Замовнику вже було відомо суму бюджетних призначень на рік, а також строки протягом яких необхідно поставити товари. 5. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. На завершальному етапі, відштовхуючись від усієї інформації, яка була надана замовнику відбувається сам процес розрахунку очікуваної вартості. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://bgmr-osvita.gov.ua/news/1751272097/ Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей використання обладнання, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення предмета даної закупівлі визначено в сумі: 3 171 000,00 грн з ПДВ на підставі рішення Богуславської міської ради № 4382-79 – VІІІ від 25 лютого 2025 року «Про внесення змін до рішення від 19.12.2024 року № 4261 - 75 – VІІІ «Про бюджет Богуславської міської територіальної громади на 2025 рік». (https://rada.info/upload/users_files/25299709/docs/ff682dc935b15715bac6896f921e0afb.pdf ) Щодо «Розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі». Очікувана вартість предмета закупівлі обрахована Замовником відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель «Prozorro»».
Рішеня
14.07.2025 15:58
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 171 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380635293357
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 171 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380635293357
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності