Показати схожі тендери

Закупівля 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання, Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування відеоколоноскопу від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-24-004737-a
Id Tender 232d6278345e450bb99af13bf3834072
План UA-P-2025-06-24-004189-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 24.06.2025 11:39
Остання зміна 14.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
23 166.66 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
116 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.06.2025 11:39 до 02.07.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 24.06.2025 11:39
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.06.2025 11:39
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.07.2025 17:00
до 08.07.2025 14:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.07.2025 14:31
до 14.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 08.07.2025 14:31
-
Період уточнень
з 24.06.2025 11:39 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 24.06.2025 11:39 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.07.2025 17:00 до 08.07.2025 14:31
Період кваліфікації
з 02.07.2025 17:00 до 08.07.2025 14:31
Основні параметри
50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання, Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування відеоколоноскопу
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
23 166.66 грн.
50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання, Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування відеоколоноскопу
Назва предмета закупівлі
50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання, Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування відеоколоноскопу
Очікувана вартість
23 166.66 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
116,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування відеоколоноскопу Pentax EС 3890LK зав.№MO100A1658, інв.№10418192
Код ДК 021:2015
50421000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Запара Леонід Семенович
Пропозиція:
22 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.06.2025 11:39
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Приходько Олена Геннадіївна
Електронна пошта
Телефон
380562339500
Сайт:
http://www.m.mechnikova.com
Замовник
ЄДРПОУ
01985423
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Кваліфікація
Лот № 1 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання, Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування відеоколоноскопу
Період вимог/скарг з 08.07.2025 14:31 по 14.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 17:00 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
За процедурою 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання, Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування відеоколоноскопу була проведена оцінка тендерних пропозицій учасників, яка проводилась автоматично електронною системою закупівель та за результатами аукціону була визначена найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція учасника ФОП ЗАПАРА ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ЗАПАРА ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП ЗАПАРА ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: згідно п.п. 1.1. п. 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - заповнену та завірену належним чином форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно Додатку №1 до тендерної документації; - заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації; - заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА», згідно Додатку №4 до тендерної документації; - завірений та/або заповнений належним чином «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» з додатком(ами), згідно Додатку №5 до тендерної документації; - завірену(і) належним чином копію(ї) та/або скан-копію(ї) з оригіналу(ів) документу(ів), який(і) вимагається(ються) згідно Додатку №2 до тендерної документації; - завірену(і) належним чином копію(ї) та/або скан-копію(ї) з оригіналу(ів) документу(ів), який(і) вимагається(ються) згідно Додатку №3 до тендерної документації; - інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації. згідно п.п. 1.3. п. 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : 1.3. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" – із змінами та "Про електронні довірчі послуги" – із змінами. Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа та/або скан-копій документів через електронну систему закупівель, тобто тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якого/якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно пункту 1.6. частини 1 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Учасник подав тендерну пропозицію на яку накладено удосконалений електронний підпис учасника (УЕП) Згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалось: Учасник при наданні послуг повинен забезпечувати дотримання вимог нормативних документів в галузі охорони праці і техніки безпеки. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він повинен гарантувати дану вимогу. Учасником надано гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він гарантує що при наданні послуг з капітального ремонту буде забезпечувати дотримання вимог нормативних документів в галузі охорони праці і техніки безпеки. Предмет закупівлі Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування відеоколоноскопу, Учасник не надає Замовнику послуги з капітального ремонту. Учасником не надано гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він гарантує що при наданні послуг повинен забезпечувати дотримання вимог нормативних документів в галузі охорони праці і техніки безпеки. Згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалось: Гарантійний термін на надані послуги та на замінені запасні частини повинен складати не менше ніж 12 місяці. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) яким гарантує дану вимогу. Учасником надано гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він гарантує що Гарантійний термін на надані послуги складає 12 місяці. Учасником не надано гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він гарантує що Гарантійний термін на замінені запасні частини повинен складати не менше ніж 12 місяці 2. Учасник ФОП ЗАПАРА ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ повинен був виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Надати (завантажити) тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі та підписати кваліфікованим електронним підписом учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі Надати гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він повинен гарантувати що Учасник при наданні послуг повинен забезпечувати дотримання вимог нормативних документів в галузі охорони праці і техніки безпеки. Надати гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він гарантує що Гарантійний термін на замінені запасні частини повинен складати не менше ніж 12 місяці Учасник не виправив протягом 24 годин невідповідності. Враховуючи вище наведене наявні підстави для відхилення на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей «Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Документи кваліфікації
08.07.2025 14:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.07.2025 17:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 11:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 11:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей 1.Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ЗАПАРА ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП ЗАПАРА ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: згідно п.п. 1.1. п. 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - заповнену та завірену належним чином форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно Додатку №1 до тендерної документації; - заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації; - заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА», згідно Додатку №4 до тендерної документації; - завірений та/або заповнений належним чином «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» з додатком(ами), згідно Додатку №5 до тендерної документації; - завірену(і) належним чином копію(ї) та/або скан-копію(ї) з оригіналу(ів) документу(ів), який(і) вимагається(ються) згідно Додатку №2 до тендерної документації; - завірену(і) належним чином копію(ї) та/або скан-копію(ї) з оригіналу(ів) документу(ів), який(і) вимагається(ються) згідно Додатку №3 до тендерної документації; - інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації. згідно п.п. 1.3. п. 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : 1.3. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" – із змінами та "Про електронні довірчі послуги" – із змінами. Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа та/або скан-копій документів через електронну систему закупівель, тобто тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якого/якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно пункту 1.6. частини 1 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Учасник подав тендерну пропозицію на яку накладено удосконалений електронний підпис учасника (УЕП) Згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалось: Учасник при наданні послуг повинен забезпечувати дотримання вимог нормативних документів в галузі охорони праці і техніки безпеки. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він повинен гарантувати дану вимогу. Учасником надано гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він гарантує що при наданні послуг з капітального ремонту буде забезпечувати дотримання вимог нормативних документів в галузі охорони праці і техніки безпеки. Предмет закупівлі Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування відеоколоноскопу, Учасник не надає Замовнику послуги з капітального ремонту. Учасником не надано гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він гарантує що при наданні послуг повинен забезпечувати дотримання вимог нормативних документів в галузі охорони праці і техніки безпеки. Згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалось: Гарантійний термін на надані послуги та на замінені запасні частини повинен складати не менше ніж 12 місяці. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) яким гарантує дану вимогу. Учасником надано гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він гарантує що Гарантійний термін на надані послуги складає 12 місяці. Учасником не надано гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він гарантує що Гарантійний термін на замінені запасні частини повинен складати не менше ніж 12 місяці 2. Учасник ФОП ЗАПАРА ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Надати (завантажити) тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі та підписати кваліфікованим електронним підписом учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі Надати гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він повинен гарантувати що Учасник при наданні послуг повинен забезпечувати дотримання вимог нормативних документів в галузі охорони праці і техніки безпеки. Надати гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він гарантує що Гарантійний термін на замінені запасні частини повинен складати не менше ніж 12 місяці
Створено
07.07.2025 13:16
Надати до
08.07.2025 13:16
Торги не відбулися
Очікувана вартість
23 166.66 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 17:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
380562339500
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
23 166.66 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 17:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
380562339500
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності