Зміст
За процедурою 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання, Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування відеоколоноскопу була проведена оцінка тендерних пропозицій учасників, яка проводилась автоматично електронною системою закупівель та за результатами аукціону була визначена найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція учасника ФОП ЗАПАРА ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ЗАПАРА ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП ЗАПАРА ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: згідно п.п. 1.1. п. 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - заповнену та завірену належним чином форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно Додатку №1 до тендерної документації; - заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації; - заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА», згідно Додатку №4 до тендерної документації; - завірений та/або заповнений належним чином «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» з додатком(ами), згідно Додатку №5 до тендерної документації; - завірену(і) належним чином копію(ї) та/або скан-копію(ї) з оригіналу(ів) документу(ів), який(і) вимагається(ються) згідно Додатку №2 до тендерної документації; - завірену(і) належним чином копію(ї) та/або скан-копію(ї) з оригіналу(ів) документу(ів), який(і) вимагається(ються) згідно Додатку №3 до тендерної документації; - інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації. згідно п.п. 1.3. п. 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : 1.3. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" – із змінами та "Про електронні довірчі послуги" – із змінами. Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа та/або скан-копій документів через електронну систему закупівель, тобто тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якого/якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно пункту 1.6. частини 1 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Учасник подав тендерну пропозицію на яку накладено удосконалений електронний підпис учасника (УЕП) Згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалось: Учасник при наданні послуг повинен забезпечувати дотримання вимог нормативних документів в галузі охорони праці і техніки безпеки. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він повинен гарантувати дану вимогу. Учасником надано гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він гарантує що при наданні послуг з капітального ремонту буде забезпечувати дотримання вимог нормативних документів в галузі охорони праці і техніки безпеки. Предмет закупівлі Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування відеоколоноскопу, Учасник не надає Замовнику послуги з капітального ремонту. Учасником не надано гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він гарантує що при наданні послуг повинен забезпечувати дотримання вимог нормативних документів в галузі охорони праці і техніки безпеки. Згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалось: Гарантійний термін на надані послуги та на замінені запасні частини повинен складати не менше ніж 12 місяці. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) яким гарантує дану вимогу. Учасником надано гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він гарантує що Гарантійний термін на надані послуги складає 12 місяці. Учасником не надано гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він гарантує що Гарантійний термін на замінені запасні частини повинен складати не менше ніж 12 місяці 2. Учасник ФОП ЗАПАРА ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ повинен був виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Надати (завантажити) тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі та підписати кваліфікованим електронним підписом учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі Надати гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він повинен гарантувати що Учасник при наданні послуг повинен забезпечувати дотримання вимог нормативних документів в галузі охорони праці і техніки безпеки. Надати гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він гарантує що Гарантійний термін на замінені запасні частини повинен складати не менше ніж 12 місяці Учасник не виправив протягом 24 годин невідповідності. Враховуючи вище наведене наявні підстави для відхилення на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей «Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».