Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт кабінетів першого поверху основного корпусу для створення сучасного освітнього простору в Опорному закладі Менська гімназія Менської міської ради за адресою:Чернігівська область, Корюківський район,м.Мена, вул.Шевченка,56(код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від ОПОРНИЙ ЗАКЛАД МЕНСЬКА ГІМНАЗІЯ МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-24-002833-a
Id Tender 1c772f0c0199489aa79394617f7361ea
План UA-P-2025-06-24-003110-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.06.2025 10:40
Остання зміна 09.07.2025 12:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 700 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.06.2025 10:39 до 03.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.06.2025 10:39
до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.06.2025 10:39
до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.07.2025 11:33
до 03.07.2025 15:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.07.2025 15:00
до 09.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.07.2025 15:00
до 09.07.2025 12:44
Період уточнень
з 24.06.2025 10:39 до 30.06.2025 00:00
Період оскарження
з 24.06.2025 10:39 до 30.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.07.2025 11:33 до 03.07.2025 15:00
Період кваліфікації
з 03.07.2025 11:33 до 03.07.2025 15:00
Основні параметри
Поточний ремонт кабінетів першого поверху основного корпусу для створення сучасного освітнього простору в Опорному закладі Менська гімназія Менської міської ради за адресою:Чернігівська область, Корюківський район,м.Мена, вул.Шевченка,56(код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 700 000 грн.
Поточний ремонт кабінетів першого поверху основного корпусу для створення сучасного освітнього простору в Опорному закладі Менська гімназія Менської міської ради за адресою:Чернігівська область, Корюківський район,м.Мена, вул.Шевченка,56(код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт кабінетів першого поверху основного корпусу для створення сучасного освітнього простору в Опорному закладі Менська гімназія Менської міської ради за адресою:Чернігівська область, Корюківський район,м.Мена, вул.Шевченка,56(код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 700 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.07.2025 11:09
Закінчення аукціону
03.07.2025 11:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт кабінетів першого поверху основного корпусу для створення сучасного освітнього простору в Опорному закладі Менська гімназія Менської міської ради за адресою:Чернігівська область, Корюківський район,м.Мена, вул.Шевченка,56(код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45451000-3 - Декорувальні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
15600, Україна, Чернігівська область, Мена, Шевченка,56
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ЄВГЕНІЯ ЯНИЦЬКОГО"
Пропозиція:
2 554 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "САВЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
2 641 850 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.07.2025 11:09
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Назаренко
Електронна пошта
Телефон
+380994496303
Замовник
ЄДРПОУ
25932354
Повна назва
ОПОРНИЙ ЗАКЛАД МЕНСЬКА ГІМНАЗІЯ МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
15600
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
місто Мена
Адреса
вулиця Шевченка, 56
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт кабінетів першого поверху основного корпусу для створення сучасного освітнього простору в Опорному закладі Менська гімназія Менської міської ради за адресою:Чернігівська область, Корюківський район,м.Мена, вул.Шевченка,56(код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 03.07.2025 15:00 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 11:33 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.07.2025 15:00
Довідка НАЗК
03.07.2025 15:00
Повідомлення про рішення
03.07.2025 14:59
-
03.07.2025 11:33
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-24-002833-a-b1
Підписаний і діє
Номер
157
2 554 000 грн.
2 554 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.07.2025
Строк дії договору з
09.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт кабінетів першого поверху основного корпусу для створення сучасного освітнього простору в Опорному закладі Менська гімназія Менської міської ради за адресою:Чернігівська область, Корюківський район,м.Мена, вул.Шевченка,56(код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
Поточний ремонт кабінетів першого поверху основного корпусу для створення сучасного освітнього простору в Опорному закладі Менська гімназія Менської міської ради за адресою:Чернігівська область, Корюківський район,м.Мена, вул.Шевченка,56(код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ОПОРНИЙ ЗАКЛАД МЕНСЬКА ГІМНАЗІЯ МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ОПОРНИЙ ЗАКЛАД МЕНСЬКА ГІМНАЗІЯ МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25932354

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ЄВГЕНІЯ ЯНИЦЬКОГО"
Повна назва
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ЄВГЕНІЯ ЯНИЦЬКОГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45534133

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.07.2025 12:44
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-14-000037
Дата створення проекту
14.07.2025 14:28
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.07.2025 16:23
Дата публікації висновку про результати
29.07.2025 09:32
Дата завершення усунення порушень
13.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.07.2025 № 49-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2025-06-24-002833-a 24.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.07.2025 00:00
Документи рішення
14.07.2025 16:23
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Опорного закладу Менської гімназії Менської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.06.2025 № 59 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фермерського господарства «Євгенія Яницького» (далі – ФГ «Євгенія Яницького», Учасник), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.07.2025 № 62, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 03.07.2025, договір на закупівлю від 09.07.2025 № 157, укладений Замовником з ФГ «Євгенія Яницького» (далі – Договір), додаткову угоду від 24.07.2025 № 1, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 09.07.2025, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 18.07.2025, 22.07.2025 та 24.07.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФГ «Євгенія Яницького» з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Згідно з пунктом 3 додатку № 1 до тендерної документації (вимогу продубльовано у підпункті 3 пункту 33 додатку № 7 до тендерної документації) Замовником передбачено, що учасникам процедури закупівлі у складі тендерних пропозицій необхідно надати «..копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань та посвідчення з пожежно-технічного мінімуму відповідальних працівників (Керівник підприємства, інженер з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки), виконроб)...». Слід зазначити, шо основним документом, що регламентує вимоги щодо пожежної безпеки в Україні є Правила пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом МВС від 30.12.2014 № 1417, що має позначення НАПБ А.01.001-2014. Цей наказ є основним нормативним документом, який визначає правила та норми, що регулюють пожежну безпеку на території України. Учасником процедури закупівлі надано посвідчення НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» на працівників ФГ «Євгенія Яницького», та копії протоколів перевірки знань виключно з питань охорони праці. Проте, у складі тендерної пропозиції ФГ «Євгенія Яницького» відсутні протокол та/або витяг з протоколу перевірки знань та посвідчення з пожежно-технічного мінімуму працівників учасника торгів ФГ «Євгенія Яницького», чим порушено вимоги пункту 3 додатку № 1 до тендерної документації та підпункту 3 пункту 33 додатку № 7 до тендерної документації. Згідно з пунктом 3 додатку № 1 до тендерної документації (вимогу продубльовано у підпункті 5 пункту 33 додатку № 7 до тендерної документації) Замовником передбачено, що учасники торгів мають надати «…копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (завірена підписами та печатками інженера-проектувальника та Учасника)…». Проте, у складі тендерної пропозиції ФГ «Євгенія Яницького» надано копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури, виданого Грицаю О.І. (файл «33 кваліфікаційний сертифікат 001.pdf»), що не відповідає вимогам Замовника до предмету закупівлі, які визначені пунктом 3 додатку № 1 до тендерної документації та підпунктом 5 пункту 33 додатку № 7 до тендерної документації. Разом з тим, Учасником надано цивільно-правовий договір, укладений з Грицаєм О.І. з однієї сторони, а з іншої сторони – ФГ «Євгенія Яницького», в якому відсутня дата укладення договору та термін дії цього договору, чим порушено вимоги пункту 3 додатку № 1 до тендерної документації відповідно до яких учасники торгів мають надати: «…копії документів, що підтверджують працевлаштування вищезазначених працівників». Відповідно до пункту 3 додатку № 1 до тендерної пропозиції Замовником визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати «…заповнену довідку у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання… У довідці обов’язково мають бути зазначені: …майстер будівельної дільниці; …інженер з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки)…». На виконання вищезазначених вимог Учасником торгів надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 30.06.2025 № 33, відповідно до якої заступник директора, майстер будівельної дільниці – Кошовий М.О. та директор, інженер з охорони праці – Яницький Є.О., будуть залучені до виконання робіт згідно предмету закупівлі. У ході моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ФГ «Євгенія Яницького» відсутні документи, які підтверджують працевлаштування та/або виконання обов’язків Кошовим М.О. на посаді майстра будівельної дільниці та Яницьким Є.О. на посаді інженера з охорони праці, чим недотримано вимоги пункту 3 додатку № 1 до тендерної документації Замовника. Згідно з пунктом 2 додатком № 1 до тендерної документації (вимогу продубльовано у підпунктах 2-3 пункту 32 додатку № 7 до тендерної документації) Замовником передбачено, що учасники торгів мають надати «…заповнену довідку у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування (власне, орендоване та ін… На підтвердження наявності обладнанням та матеріально-технічної бази надати документ, що підтверджує право власності та/або оренди та/або право користування, відповідно до наданої довідки, вони повинні бути дійсними на термін необхідний для проведення робіт на об’єкті…». На виконання вищезазначених вимог Учасником ФГ «Євгенія Яницького» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 30.06.2025 № 32 (далі – Довідка № 32). Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ФГ «Євгенія Яницького» відсутні документи, які підтверджують право власності Учасника на обладнання (бетонозмішувачі 2 шт, генератор, болгарки 3 шт, перфоратори 3 шт, компресор пересувний, молоток відбійний, дриль електричний, перфоратор пневматичний, перфоратор електричний, пилка дискова електрична, шуруповерт), зазначене у підпунктах 2-5, 9-15 Довідки №32, чим порушено вимоги пункту 2 додатку № 1 до тендерної документації та підпунктів 2-3 пункту 32 додатку № 7 до тендерної документації Замовника. Враховуючи вищезазначене, Замовник на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ФГ «Євгенія Яницького» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника. Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 03.07.2025 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.07.2025 № 62 про визначення ФГ «Євгенія Яницького» переможцем процедури закупівлі. В результаті чого Замовником укладено з ФГ «Євгенія Яницького» договір про закупівлю від 09.07.2025 № 157. Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, Замовником 24.07.2025 оприлюднено додаткову угоду № 1 про дострокове припинення дії Договору та звіт про виконання вищевказаного Договору з сумою оплати 0,00 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФГ «Євгенія Яницького» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.07.2025 00:00
Дата публікації
29.07.2025 09:32
Документи висновку
29.07.2025 09:32
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом проведення роз’яснювальної роботи та розірвання Договору про закупівлю від 09.07.2025 № 157.
Дата публікації
30.07.2025 11:15
Документи інформації про усунення порушення
30.07.2025 11:15
-
30.07.2025 11:18
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
30.07.2025 16:09
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
30.07.2025 16:10
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт кабінетів першого поверху основного корпусу для створення сучасного освітнього простору в Опорному закладі Менська гімназія Менської міської ради за адресою: Чернігівська область, Корюківський район, м.Мена, вул. Шевченка, 56 (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», очікуваною вартістю 2 700 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-24-002833-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати інформацію, за рахунок яких коштів (субвенції з державного бюджету/ коштів місцевого бюджету/ інше) здійснено фінансування зазначеної закупівлі (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків та з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти на підставі яких виділено кошти). 3. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.07.2025 17:34
Орган перевірки
22.07.2025 00:00
Документи повідомлення
16.07.2025 17:35
-
Відповідь
Відповідь
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 16.07.2025 р. повідомляємо: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Відповідь: обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість проводилось шляхом моніторингових досліджень вартості послуг з поточного ремонту шляхом подання запитів цінової пропозиції до постачальників (додаються),кошторисних призначень на 2025 р. по КЕКВ 2240,потреби закладу для ремонту кабінетів першого поверху основного корпусу для створення сучасного освітнього простору. 2. Надати інформацію, за рахунок яких коштів (субвенції з державного бюджету/ коштів місцевого бюджету/ інше) здійснено фінансування зазначеної закупівлі (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків та з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти на підставі яких виділено кошти). Відповідь: Фінансування зазначеної закупівлі здійснено за рахунок коштів місцевого бюджету відповідно Рішення 62 сесії №343 від 11.06.2025 року (рішення сесії та довідка про зміни в кошторисі додається). 3. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідь: Відповідно до пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Дана вимога була виконана, обгрунтування було розміщене на офіційному сайті головного розпорядника коштів за посиланням - https://mena-edu.cg.gov.ua/index.php?id=37138&tp=1 (обгрунтування додається).
Рішеня
18.07.2025 12:33
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт кабінетів першого поверху основного корпусу для створення сучасного освітнього простору в Опорному закладі Менська гімназія Менської міської ради за адресою: Чернігівська область, Корюківський район, м.Мена, вул. Шевченка, 56 (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», очікуваною вартістю 2 700 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-24-002833-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Згідно з підпунктом 3 пункту 33 додатку № 7 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасникам процедури закупівлі у складі тендерних пропозицій необхідно надати «..3) Копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань та посвідчення з пожежно-технічного мінімуму відповідальних працівників (Керівник підприємства, інженер з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки), виконроб)...». Проте, у складі тендерної пропозиції фермерське господарство «Євгенія Яницького» (далі – ФГ «Євгенія Яницького») відсутні протокол та/або витяг з протоколу перевірки знань та посвідчення з пожежно-технічного мінімуму працівників учасника торгів ФГ «Євгенія Яницького», чим порушено вимоги додатку № 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації. Просимо надати пояснення, з яких причин, в порушення вимог пункту 43 Особливостей, Замовником не виявлено вищезазначені невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції учасника торгів ФГ «Євгенія Яницького», а також, чому Замовником не надано 24 год ФГ «Євгенія Яницького» для усунення невідповідностей тендерної пропозиції? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.07.2025 12:01
Орган перевірки
25.07.2025 00:00
Документи повідомлення
21.07.2025 12:01
-
Відповідь
Відповідь
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 21.07.2025 р. повідомляємо: 1. Згідно з підпунктом 3 пункту 33 додатку № 7 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасникам процедури закупівлі у складі тендерних пропозицій необхідно надати «..3) Копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань та посвідчення з пожежно-технічного мінімуму відповідальних працівників (Керівник підприємства, інженер з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки), виконроб)...». Проте, у складі тендерної пропозиції фермерське господарство «Євгенія Яницького» (далі – ФГ «Євгенія Яницького») відсутні протокол та/або витяг з протоколу перевірки знань та посвідчення з пожежно-технічного мінімуму працівників учасника торгів ФГ «Євгенія Яницького», чим порушено вимоги додатку № 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації. Просимо надати пояснення, з яких причин, в порушення вимог пункту 43 Особливостей, Замовником не виявлено вищезазначені невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції учасника торгів ФГ «Євгенія Яницького», а також, чому Замовником не надано 24 год ФГ «Євгенія Яницького» для усунення невідповідностей тендерної пропозиції? Відповідь: Копії протоколу/витягу з протоколу перевірки знань та посвідчення з пожежно-технічного мінімуму відповідальних працівників (Керівник підприємства, інженер з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки), виконроб)...» були надані(додаються).Тому вимоги додатку № 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації не були порушені та замовником не надано 24 год ФГ «Євгенія Яницького» для усунення невідповідностей тендерної пропозиції.
Рішеня
22.07.2025 08:56
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт кабінетів першого поверху основного корпусу для створення сучасного освітнього простору в Опорному закладі Менська гімназія Менської міської ради за адресою: Чернігівська область, Корюківський район, м.Мена, вул. Шевченка, 56 (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», очікуваною вартістю 2 700 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-24-002833-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Згідно з підпунктом 3 додатку № 1 до тендерної документації (а також підпунктом 3 пункту 33 додатку № 7 до тендерної документації) Замовником передбачено, що учасникам процедури закупівлі у складі тендерних пропозицій необхідно надати «..3) Копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань та посвідчення з пожежно-технічного мінімуму відповідальних працівників (Керівник підприємства, інженер з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки), виконроб)...». Замовником у відповіді на запит про надання пояснень (Дата: 2025-07-22 08:56:06) надано посвідчення НПАОП 0.00-1.15-07. «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» на працівників Учасника ФГ «Євгенія Яницького», та копії протоколів перевірки знань виключно з питань охорони праці. Проте, у складі тендерної пропозиції ФГ «Євгенія Яницького» відсутні протокол та/або витяг з протоколу перевірки знань та посвідчення з пожежно-технічного мінімуму працівників учасника торгів ФГ «Євгенія Яницького», чим порушено вимоги додатку № 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації. Основним документом, що регламентує вимоги щодо пожежної безпеки в Україні, є Правила пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом МВС від 30.12.2014 № 1417, що має позначення НАПБ А.01.001-2014. Цей наказ є основним нормативним документом, який визначає правила та норми, що регулюють пожежну безпеку на території України. Просимо надати пояснення, з яких причин, в порушення вимог пункту 43 Особливостей, Замовником не виявлено вищезазначені невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції учасника торгів ФГ «Євгенія Яницького», а також, чому Замовником не надано 24 год ФГ «Євгенія Яницького» для усунення невідповідностей тендерної пропозиції? 2. Згідно з пунктом 3 додатку № 1 до тендерної документації (а також підпунктом 5 пункту 33 додатку № 7 до тендерної документації) Замовником передбачено, що учасники торгів мають надати «Копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (завірена підписами та печатками інженера-проектувальника та Учасника)». Проте, у складі тендерної пропозиції ФГ «Євгенія Яницького» надано копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури, виданого Грицаю О.І., що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам Замовника до предмету закупівлі. Разом з тим, ФГ «Євгенія Яницького» надано цивільно-правовий договір, укладений з Грицаєм О.І. з однієї сторони, а з іншої сторони – ФГ «Євгенія Яницького», в якому відсутня дата укладення договору та термін дії цього договору, чим порушено вимоги пункту 3 додатку № 1 до тендерної документації відповідно до яких учасники торгів мають надати: «Копії документів, що підтверджують працевлаштування вищезазначених працівників». Просимо надати пояснення, з яких причин, в порушення вимог пункту 43 Особливостей, Замовником не виявлено вищезазначені невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції учасника торгів ФГ «Євгенія Яницького», а також, чому Замовником не надано 24 год ФГ «Євгенія Яницького» для усунення невідповідностей тендерної пропозиції? 3. Відповідно до пункту 3 додатку № 1 до тендерної пропозиції Замовником визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати «Заповнену довідку у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання… У довідці обов’язково мають бути зазначені: …майстер будівельної дільниці; …інженер з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки)…». Надати пояснення (разом з документальним підтвердженням з посиланнями на файли, розміщеними у ЕСЗ) якими документами у складі тендерної пропозиції ФГ «Євгенія Яницького» підтверджено працевлаштування та/або виконання обов’язків Кошового М.О. на посаді майстра будівельної дільниці та Яницького Є.О. на посаді інженера з охорони праці? 4. Згідно з пунктом 2 додатком № 1 до тендерної документації (а також підпунктами 2-3 пункту 32 додатку № 7 до тендерної документації) Замовником передбачено, що учасники торгів мають надати «Заповнену довідку у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін… На підтвердження наявності обладнанням та матеріально-технічної бази надати документ, що підтверджує право власності та/або оренди та/або право користування, відповідно до наданої довідки, вони повинні бути дійсними на термін необхідний для проведення робіт на об’єкті…». На виконання вищезазначених вимог Учасником ФГ «Євгенія Яницького» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 30.06.2025 № 32 (далі – довідка № 32). Надати пояснення (разом з документальним підтвердженням з посиланнями на файли, розміщеними у ЕСЗ) якими документами у складі тендерної пропозиції ФГ «Євгенія Яницького» підтверджено право власності учасника на обладнання, зазначене у довідці № 32: бетонозмішувачі 2 шт, генератор, болгарки 3 шт, перфоратори 3 шт, компресор пересувний, молоток відбійний, дриль електричний, перфоратор пневматичний, перфоратор електричний, пилка дискова електрична, шуруповерт (пп. 2-5, 9-15 Довідки № 32)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.07.2025 11:43
Орган перевірки
29.07.2025 00:00
Документи повідомлення
23.07.2025 11:44
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт кабінетів першого поверху основного корпусу для створення сучасного освітнього простору в Опорному закладі Менська гімназія Менської міської ради за адресою: Чернігівська область, Корюківський район, м.Мена, вул. Шевченка, 56 (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», очікуваною вартістю 2 700 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-24-002833-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Просимо повідомити про фактичний стан виконання договору закупівлі від 09.07.2025 № 157, укладеного між Замовником та ФГ «Євгенія Яницького» за результатами даної закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.07.2025 12:25
Орган перевірки
29.07.2025 00:00
Документи повідомлення
23.07.2025 12:26
-
Відповідь
відповідь
У зв’язку з виявленими помилками в період проведення тендеру та укладання договору замовник вирішив за згодою сторін розірвати Договір №157 від 09.07.2025 року(додаткова угода додається). Роботи розпочаті не були, бюджетні кошти не використані.
Рішеня
24.07.2025 11:50
Замовник
Документи повідомлення
24.07.2025 11:50
-
24.07.2025 11:52
-
Відповідь
відповідь
У зв’язку з виявленими помилками в період проведення тендеру та укладання договору замовник вирішив за згодою сторін розірвати Договір №157 від 09.07.2025 року(додаткова угода додається). Роботи розпочаті не були, бюджетні кошти не використані.
Рішеня
24.07.2025 11:51
Замовник
Документи повідомлення
24.07.2025 11:51
-
24.07.2025 11:52
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2025 00:00
Замовник:
ОПОРНИЙ ЗАКЛАД МЕНСЬКА ГІМНАЗІЯ МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380994496303
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2025 00:00
Замовник:
ОПОРНИЙ ЗАКЛАД МЕНСЬКА ГІМНАЗІЯ МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380994496303
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності