Зміст
03.07.2025 ТОВ «Укравто-трейд» (ЄДРПОУ 36449231) (далі – Учасник), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, наданих у складі тендерної пропозиції на закупівлю за предметом «Запасні частини до тракторів, код ДК 021:2015 – 34390000-7 Приладдя до тракторів», номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2025-06-24-002593-a.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами та доповненнями) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до вимог, викладених в Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження поставки товару окремими дрібними партіями згідно заявки Замовника протягом 1 (одного) дня з моменту надання заявки, цілодобово, в тому числі у вихідні та святкові дні протягом 2025 року, учасникам Закупівлі необхідно надати гарантійний лист.
На виконання вимог тендерної документації Учасником було надано лист-гарантію щодо поставки всієї партії або окремими дрібними партіями (кількості) товару відповідно до технічної специфікації у строк, що не перевищує один день з дати надсилання замовником у будь-який спосіб (поштою, електронною поштою, кур?єрською доставкою, факсимільним зв?язком тощо) такої вимоги (заявки) на поставку товару.
2. Відповідно до вимог, викладених в пункті 1 Розділу 3 тендерної документації: Документи, що складені безпосередньо Учасником на вимогу цієї тендерної документації (довідки, листи, пояснювальні записки тощо), повинні бути надані на бланку Учасника (за наявності), адресовані Замовнику, містити вихідний номер та дату складання, містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника, а також відбиток печатки*(*у разі наявності).
На виконання вимог тендерної документації було надано документи, складені безпосередньо Учасником (довідки, листи-пояснення, листи-гарантії, гарантійні листи тощо), в яких відсутня інформація про адресата, вихідний номер та в деяких документах відсутня дата складання.
Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести вищевказані документи у відповідність до вимог тендерної документації.