Показати схожі тендери

Закупівля Запасні частини до тракторів, код ДК 021:2015 – 34390000-7 Приладдя до тракторів від КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-24-002593-a
Id Tender a69f073412894875bf76604363f11c67
План UA-P-2025-06-24-002502-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 24.06.2025 10:40
Остання зміна 03.07.2025 15:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
970 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 850 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.06.2025 10:40 до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.06.2025 10:40
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.06.2025 10:40
до 29.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 02.07.2025 13:41
-
Період уточнень
з 24.06.2025 10:40 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 24.06.2025 10:40 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.07.2025 13:41
Основні параметри
Запасні частини до тракторів, код ДК 021:2015 – 34390000-7 Приладдя до тракторів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
970 000 грн.
Запасні частини до тракторів, код ДК 021:2015 – 34390000-7 Приладдя до тракторів
Назва предмета закупівлі
Запасні частини до тракторів, код ДК 021:2015 – 34390000-7 Приладдя до тракторів
Очікувана вартість
970 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4850,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.07.2025 13:18
Закінчення аукціону
02.07.2025 13:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Запасні частини до тракторів, код ДК 021:2015 – 34390000-7 Приладдя до тракторів
Код ДК 021:2015
34390000-7 - Приладдя до тракторів
Кількість
387
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 10:36
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «Укравто-трейд»
Пропозиція:
679 128 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина"
Пропозиція:
886 850.4 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.07.2025 13:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.06.2025 10:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рабенко Надія Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380442803610
Замовник
ЄДРПОУ
35692211
Назва (англійською мовою)
ME Management company on housing service of the Pechersk district. Kiev
Повна назва
КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва
Повна назва (англійською мовою)
ME Management company on housing service of the Pechersk district. Kiev
Поштовий індекс
01021
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
пров. Івана Мар’яненка, 7
Кваліфікація
Лот № 1 Запасні частини до тракторів, код ДК 021:2015 – 34390000-7 Приладдя до тракторів
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 13:41 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 16:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 10:32
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2025 10:32
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
03.07.2025 ТОВ «Укравто-трейд» (ЄДРПОУ 36449231) (далі – Учасник), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, наданих у складі тендерної пропозиції на закупівлю за предметом «Запасні частини до тракторів, код ДК 021:2015 – 34390000-7 Приладдя до тракторів», номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2025-06-24-002593-a. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами та доповненнями) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог тендерної документації, а саме: 1. Відповідно до вимог, викладених в Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження поставки товару окремими дрібними партіями згідно заявки Замовника протягом 1 (одного) дня з моменту надання заявки, цілодобово, в тому числі у вихідні та святкові дні протягом 2025 року, учасникам Закупівлі необхідно надати гарантійний лист. На виконання вимог тендерної документації Учасником було надано лист-гарантію щодо поставки всієї партії або окремими дрібними партіями (кількості) товару відповідно до технічної специфікації у строк, що не перевищує один день з дати надсилання замовником у будь-який спосіб (поштою, електронною поштою, кур?єрською доставкою, факсимільним зв?язком тощо) такої вимоги (заявки) на поставку товару. 2. Відповідно до вимог, викладених в пункті 1 Розділу 3 тендерної документації: Документи, що складені безпосередньо Учасником на вимогу цієї тендерної документації (довідки, листи, пояснювальні записки тощо), повинні бути надані на бланку Учасника (за наявності), адресовані Замовнику, містити вихідний номер та дату складання, містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника, а також відбиток печатки*(*у разі наявності). На виконання вимог тендерної документації було надано документи, складені безпосередньо Учасником (довідки, листи-пояснення, листи-гарантії, гарантійні листи тощо), в яких відсутня інформація про адресата, вихідний номер та в деяких документах відсутня дата складання. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести вищевказані документи у відповідність до вимог тендерної документації.
Створено
03.07.2025 12:12
Надати до
04.07.2025 12:12
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
970 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва
Контактний телефон:
+380442803610
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
970 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва
Контактний телефон:
+380442803610
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності