Зміст
Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями) (надалі – Особливості) встановлено що, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (п. 44 Особливостей).
Отже, з урахуванням вимог Особливостей, Замовник надає можливість учаснику виправити невідповідності в інформації та/або документах, що зазначені в цій вимозі, а саме, за результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СТМ-Фарм» (надалі – Учасник), Україна, 49040, м. Дніпро, вул. Панікахи, будинок 2, кімната 405», код ЄДРПОУ 43808856, були виявлені наступні невідповідності.
1. Документ Учасника від 30.06.2025р., вих. № «181/25/0066/232-Вих-Р» «ФОРМА РОЗРАХУНКУ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» не відповідає Додатку 1.1 тендерної документації в частині одиниць виміру, заявлених до закупівлі.
Учасник має скоригувати вищезазначену інформацію, наведену в його документі.
2. Пунктом 7 Додатку 1.1. до тендерної документації Замовник вимагав «Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару у необхідній кількості та відповідної якості, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника у вигляді гарантійного листа від виробника або представника, або дилера, чи дистриб'ютора (уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження щодо вчинення правочинів на розповсюдження його продукції поширюються на територію України (надати копію листа, або довіреності, або доручення, що підтверджує такі повноваження представника, або дилера, або дистриб'ютора, завірену власною печаткою Учасника (у разі її використання). В гарантійному листі має бути зазначена інформація про номер ID оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель, назву предмета закупівлі та назву учасника. Вимога стосується товару, кількість якого становить 200 одиниць виміру та більше.». На лікарські засоби позицій 7; 11; 12; 19 таблиці Технічної специфікації Додатку 1.1. до тендерної документації відсутній такий гарантійний лист у складі тендерної пропозиції Учасника. Учасник має надати гарантійний лист на вказані позиції.
Крім того, в документі Учасника «ДОВІДКА ПРО ПОХОДЖЕННЯ ТОВАРУ» від 25.06.2025р. №1648/8, який є в наявності у складі тендерної пропозиції Учасника у якості підтвердження зазначеної вимоги на позицію 9 таблиці Технічної специфікації Додатку 1.1. до тендерної документації, вид процедури закупівлі не відповідає даній процедурі закупівлі. Учасник має скоригувати дану інформацію в цьому документі.