Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт внутрішніх та зовнішніх мереж КНП "КМКЛ №9" вул. Ризька, буд. 1 від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-23-013385-a
Id Tender 791b852b875e46f4a64c4db4de5ca065
План UA-P-2025-06-20-001875-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 23.06.2025 19:59
Остання зміна 11.07.2025 12:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 185 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 925 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.06.2025 19:57 до 02.07.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 23.06.2025 19:57
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.06.2025 19:57
до 29.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 03.07.2025 11:59
-
Залишилось 8 год. 27 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.07.2025 13:57
до 14.07.2025 00:00
Період уточнень
з 23.06.2025 19:57 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 23.06.2025 19:57 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.07.2025 11:59
Основні параметри
Поточний ремонт внутрішніх та зовнішніх мереж КНП "КМКЛ №9" вул. Ризька, буд. 1
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 185 000 грн.
Поточний ремонт внутрішніх та зовнішніх мереж КНП "КМКЛ №9" вул. Ризька, буд. 1
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт внутрішніх та зовнішніх мереж КНП "КМКЛ №9" вул. Ризька, буд. 1
Очікувана вартість
3 185 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15925,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.07.2025 11:36
Закінчення аукціону
03.07.2025 11:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт внутрішніх та зовнішніх мереж КНП "КМКЛ №9" вул. Ризька, буд. 1
Код ДК 021:2015
45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04112, Україна, м. Київ, Київ, вул. Ризька, 1
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС.БУД"
Пропозиція:
2 825 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ГОЛОМАХ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
2 824 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.07.2025 11:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.06.2025 16:36
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
27.06.2025 16:35
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
27.06.2025 16:35
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
23.06.2025 19:57
Тендерна документація
23.06.2025 19:57
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Рибалко
Електронна пошта
Телефон
+380633371835
Замовник
ЄДРПОУ
25680295
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
04112
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Ризька, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт внутрішніх та зовнішніх мереж КНП "КМКЛ №9" вул. Ризька, буд. 1
Період вимог/скарг з 08.07.2025 13:57 по 14.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 11:59 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
08.07.2025 13:57
Повідомлення про рішення
03.07.2025 11:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 19:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 19:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати скан-копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору. Відповідно до документів Учасника, не всі надані документи, підтверджують виконання договорів, а саме: - аналогічний договір № 60 від 08.05.2020 року, сума виконаних робіт, згідно актів, не відповідає сумі договору, не підтверджено виконання договору; - аналогічний договір б/н від 26.07.2021 року, сума виконаних робіт, згідно актів, не підтверджено виконання договору; - аналогічний договір № 34-6 від 25.06.2019 року, сума виконаних робіт, згідно актів, не підтверджено виконання договору; - аналогічний договір № 100 від 11.10.2021 року, сума виконаних робіт, згідно актів, не підтверджено виконання договору. Відповідно до вимог пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен підтвердити фах електрозварників шляхом надання копій усіх сторінок діючого посвідчення зварника, виданого відповідно до «Правил атестації зварників» ДНАОП 0. 00-1.16-96. Для підтвердження дійсності посвідчення зварника № 18/ТО-8 на Свірчевського О.М. просимо надати Протокол засідання атестаційної комісії, атестації зварника. Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати усі документи, які зазначені у в додатку 1.1 до тендерної документації, надання яких вимагається у складі пропозиції, в тому числі, кошторисні розрахунки, гарантійні листи, сертифікати відповідності, дозвільні документи, довідки, листи та інші документи. В складі Учасника не було надано кошторисних розрахунків. Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати довідку, видану Державною Податковою Службою України чи структурним підрозділом із зазначенням переліку відкритих банківських рахунків. Довідку не було надано.
Створено
06.07.2025 09:11
Надати до
07.07.2025 09:11
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.07.2025 13:57 по 16.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.07.2025 13:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 19:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 19:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до вимог пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, учасник на кожного працівника, зазначеного в довідці, що буде надавати послуги безпосередньо на об’єктах Замовника, надати у пропозиції копію документу про одержання кваліфікації (свідоцтво або диплом або посвідчення). Не надано документів про одержання кваліфікації на Вдовиченка П.М. та Петренка О.О. Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника. Не надано підтвердження. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації, учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Відсутня довідка. Відповідно до вимог пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати: Копію Свідоцтва платника податку на додану вартість/єдиного податку або копія Витягу з реєстру платників податків на додану вартість/єдиного податку (надається у випадку, якщо учасник є платником зазначених податків) (надається, якщо учасник є платником ПДВ/єдиного податку) або довідка про систему оподаткування. Замовник просить надати копію ліцензії чи іншого дозвільного документу, виданого уповноваженим на те органом, щодо здійснення господарської діяльність з будівництва/ремонту об’єктів, а саме на монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів i засобів вимірювання, іншого обладнання: засобів автоматизації i контрольно-вимірювальних приладів. Дані документи відсутні в тендерній пропозиції.
Створено
10.07.2025 14:00
Надати до
11.07.2025 14:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 185 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380633371835
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 185 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380633371835
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності