Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021:2015:92400000-5: Послуги інформаційних агентств (Послуга з розміщення в онлайн-медіа інформаційних матеріалів щодо евакуації цивільного населення з прифронтових населених пунктів Харківської області, з висвітленням організації заходів з тимчасового або постійного розміщення в безпечних районах, життєзабезпечення евакуйованих осіб (облаштування місць компактного проживання, оформлення грошових виплат, поновлення документів), а також заходів з евакуації, консервації та зберігання матеріальних і культурних цінностей) від ДЕПАРТАМЕНТ СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-23-013221-a
Id Tender 62071099c6f64eeca109934b0ae62508
План UA-P-2025-06-23-016621-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 23.06.2025 19:41
Остання зміна 14.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
398 889 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 994.45 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.06.2025 19:40 до 01.07.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 23.06.2025 19:40
до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.06.2025 19:40
до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.07.2025 09:00
до 08.07.2025 16:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.07.2025 16:50
до 14.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 08.07.2025 16:50
-
Період уточнень
з 23.06.2025 19:40 до 28.06.2025 00:00
Період оскарження
з 23.06.2025 19:40 до 28.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.07.2025 09:00 до 08.07.2025 16:50
Період кваліфікації
з 01.07.2025 09:00 до 08.07.2025 16:50
Основні параметри
ДК 021:2015:92400000-5: Послуги інформаційних агентств (Послуга з розміщення в онлайн-медіа інформаційних матеріалів щодо евакуації цивільного населення з прифронтових населених пунктів Харківської області, з висвітленням організації заходів з тимчасового або постійного розміщення в безпечних районах, життєзабезпечення евакуйованих осіб (облаштування місць компактного проживання, оформлення грошових виплат, поновлення документів), а також заходів з евакуації, консервації та зберігання матеріальних і культурних цінностей)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
398 889 грн.
ДК 021:2015:92400000-5: Послуги інформаційних агентств (Послуга з розміщення в онлайн-медіа інформаційних матеріалів щодо евакуації цивільного населення з прифронтових населених пунктів Харківської області, з висвітленням організації заходів з тимчасового або постійного розміщення в безпечних районах, життєзабезпечення евакуйованих осіб (облаштування місць компактного проживання, оформлення грошових виплат, поновлення документів), а також заходів з евакуації, консервації та зберігання матеріальних і культурних цінностей)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015:92400000-5: Послуги інформаційних агентств (Послуга з розміщення в онлайн-медіа інформаційних матеріалів щодо евакуації цивільного населення з прифронтових населених пунктів Харківської області, з висвітленням організації заходів з тимчасового або постійного розміщення в безпечних районах, життєзабезпечення евакуйованих осіб (облаштування місць компактного проживання, оформлення грошових виплат, поновлення документів), а також заходів з евакуації, консервації та зберігання матеріальних і культурних цінностей)
Очікувана вартість
398 889 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1994,45
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з розміщення в онлайн-медіа інформаційних матеріалів щодо евакуації цивільного населення з прифронтових населених пунктів Харківської області, з висвітленням організації заходів з тимчасового або постійного розміщення в безпечних районах, життєзабезпечення евакуйованих осіб (облаштування місць компактного проживання, оформлення грошових виплат, поновлення документів), а також заходів з евакуації, консервації та зберігання матеріальних і культурних цінностей
Код ДК 021:2015
92400000-5 - Послуги інформаційних агентств
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61022, Україна, Харківська область, м.Харків, Свободи майдан, 5, під’їзд, 4
Дата постачання по
18.12.2025 18:54
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) календарних днів шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця за фактично надані Послуги після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданої Послуги (далі - Акт) та за умови бюджетного фінансування Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за Послугу здійснюється протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОБІДСЬКИЙ КРАЙ"
Пропозиція:
398 766 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.06.2025 17:57
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рєзнік Віра Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
+380682687221
Сайт:
http://kharkivoda.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
45823347
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
61022
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
Свободи майдан, будинок 5, під'їзд 4
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015:92400000-5: Послуги інформаційних агентств (Послуга з розміщення в онлайн-медіа інформаційних матеріалів щодо евакуації цивільного населення з прифронтових населених пунктів Харківської області, з висвітленням організації заходів з тимчасового або постійного розміщення в безпечних районах, життєзабезпечення евакуйованих осіб (облаштування місць компактного проживання, оформлення грошових виплат, поновлення документів), а також заходів з евакуації, консервації та зберігання матеріальних і культурних цінностей)
Період вимог/скарг з 08.07.2025 16:50 по 14.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 09:00 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме – назва посади працівника Учасника Можейко Вікторії Тагирівни, яка зазначена в наданій, на вимогу тендерної документації, довідці №130 від 25.06.2025 не відповідає назві посади працівника Учасника Можейко Вікторії Тагирівни, яка зазначена у штатному розкладі Учасника та в наказі Учасника №12-к від 12.06.2017, з урахуванням наказу Учасника №3-к від 19.11.2018, а також наказу учасника №51 від 28.11.2022, які були надані під час усунення невідповідностей протягом 24 години.
Документи кваліфікації
08.07.2025 16:50
Повідомлення про рішення
08.07.2025 16:49
Пропозиція, що перемогла
01.07.2025 09:00
Витяг з ЄДР
01.07.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 18:49
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 18:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОБІДСЬКИЙ КРАЙ" (код 21188137) було встановлено наступне: Відповідно до положень пункта 1 розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації зокрема іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. 1. Відповідно до підпункту 1.1.2. пункту 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку №1 тендерної документації передбачено надання: До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 2. Відповідно до пункту 5.2 розділу 5 «Перелік інших документів та/або інформації для Учасників» Додатку №1 тендерної документації передбачено, що з метою ідентифікації власника онлайн-медіа, яка зумовлена необхідністю захисту від потенційної загрози прямої або опосередкованої співпраці з резидентами Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламська Республіка Іран, або із суб’єктами господарювання, які здійснюють господарську діяльність або знаходяться на тимчасово окупованій території, що може виникнути в разі використання вебсайту з невизначеним або незазначеним власником, Учасник надає скановану копію сертифікату та/або довідки, та/або інше про реєстрацію доменного імені власником онлайн-медіа дійсного на увесь строк надання послуг. В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОБІДСЬКИЙ КРАЙ" (код 21188137) було надано/не надано : 1. На вимогу підпункту 1.1.2. пункту 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку №1 тендерної документації – у складі тендерної пропозиції учасником надано тільки Наказ від 01.11.2018 №1 який зокрема свідчить про виконання обов’язків директора Гнатченко Лариси Вікторівни, решта відповідних документів на зазначених в довідці працівників не надано. 2. На вимогу пункту 5.2 розділу 5 «Перелік інших документів та/або інформації для Учасників» Додатку №1 тендерної документації – учасником надано довідку про реєстрацію доменного імені власником онлайн-медіа №136 від 25.06.2025, рахунок №1-751281 від 27.10.2024, акт здачі-прийняття робіт( надання послуг) №16674 від 27.10.2024, платіжна інструкція №3948. Виявлені невідповідності : 1. На вимогу підпункту 1.1.2. пункту 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку №1 тендерної документації – відсутні документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ), окрім директора Гнатченко Лариси Вікторівни. 2. Надані Учасником, на вимогу пункту 5.2 розділу 5 «Перелік інших документів та/або інформації для Учасників» Додатку №1 тендерної документації, документи не містять інформації щодо строку дії реєстрації доменного імені, що унеможливлює підтвердження його дійсності на увесь строк надання послуг. Враховуючи наведене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель наступне Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОБІДСЬКИЙ КРАЙ" (код 21188137) - усунути невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель документів на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ), окрім директора Гнатченко Лариси Вікторівни, також, зазначені невідповідності можуть бути усунуті шляхом надання іншої/оновленої інформації та документів, згідно відповідних вимог визначених у тендерній документації, у процедурі відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015:92400000-5: Послуги інформаційних агентств (Послуга з розміщення в онлайн-медіа інформаційних матеріалів щодо евакуації цивільного населення з прифронтових населених пунктів Харківської області, з висвітленням організації заходів з тимчасового або постійного розміщення в безпечних районах, життєзабезпечення евакуйованих осіб (облаштування місць компактного проживання, оформлення грошових виплат, поновлення документів), а також заходів з евакуації, консервації та зберігання матеріальних і культурних цінностей) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-23-013221-a). 2. Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОБІДСЬКИЙ КРАЙ" (код 21188137) - усунути невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель документа який підтверджує, що реєстрація доменного імені дійсна на увесь строк надання послуг, відповідно до вимог пункту 5.2 розділу 5 «Перелік інших документів та/або інформації для Учасників» Додатку №1 тендерної документації, у процедурі відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015:92400000-5: Послуги інформаційних агентств (Послуга з розміщення в онлайн-медіа інформаційних матеріалів щодо евакуації цивільного населення з прифронтових населених пунктів Харківської області, з висвітленням організації заходів з тимчасового або постійного розміщення в безпечних районах, життєзабезпечення евакуйованих осіб (облаштування місць компактного проживання, оформлення грошових виплат, поновлення документів), а також заходів з евакуації, консервації та зберігання матеріальних і культурних цінностей) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-23-013221-a).
Створено
03.07.2025 16:38
Надати до
04.07.2025 16:38
Торги не відбулися
Очікувана вартість
398 889 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 09:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380682687221
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
398 889 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 09:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380682687221
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності