Показати схожі тендери

Закупівля Панель виклику від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-23-013131-a
Id Tender 9be796b18f8045ef97dd5ec79787158b
План UA-P-2025-06-23-016530-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 23.06.2025 18:22
Остання зміна 19.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
97 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
485 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.06.2025 18:20 до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.06.2025 18:20
до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.06.2025 18:20
до 28.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 01.07.2025 00:00
-
Період уточнень
з 23.06.2025 18:20 до 28.06.2025 00:00
Період оскарження
з 23.06.2025 18:20 до 28.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.07.2025 00:00
Основні параметри
Панель виклику
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
97 000 грн.
Панель виклику
Назва предмета закупівлі
Панель виклику
Очікувана вартість
97 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
485,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Панель виклику
Код ДК 021:2015
35121300-1 - Охоронне приладдя
Кількість
19
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29008, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Героїв Чорнобиля,1/2
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує Постачальнику Товар за фактом поставки протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі товару та видаткової накладної щодо кожної відповідної партії Товару, на підставі виставленого Постачальником рахунку. Але не раніше дня реєстрації Постачальником оформленої належним чином податкової накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ТОНІЄВИЧ СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА"
Пропозиція:
83 239 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.06.2025 18:22
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
19.07.2025 00:00
У зв’язку з модернізацією наявної системи контролю та управління доступом та інтеграцією її з системою відеонагляду, виникла необхідність у підтримці протоколу ONVIF для панелей виклику, що забезпечить сумісність з оновленим серверним програмним забезпеченням та повноцінну взаємодію з системою відеонагляду.
08.07.2025 17:21
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алла Бабій
Електронна пошта
Телефон
+380972956598
Сайт:
https://km.dsns.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38662200
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
29008
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
м. Хмельницький
Адреса
вул. Героїв Чорнобиля 1/2
Кваліфікація
Лот № 1 Панель виклику
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 00:00 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 18:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 18:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю код ДК 021:2015 - 35120000-1 «Системи та пристрої нагляду та охорони» (Панель виклику) було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • ФОП «ТОНІЄВИЧ СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА» Відповідно до абз.1 п.36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Відповідно до аб.2 п.36 Особливостей замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до ч.10 ст.29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ТОНІЄВИЧ СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА» в процедурі відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 - 35120000-1 «Системи та пристрої нагляду та охорони» (Панель виклику) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: 1. У складі тендерної пропозиції ФОП «ТОНІЄВИЧ СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА» надано Довідка, про те, що країнами походження запропонованого товару не є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі код за ДК 021: 2015 – 35120000-1 «Системи та пристрої нагляду та охорони» (Панель виклику) та підпункту 1.5.3 розділу І тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: гарантійний лист про те, що країнами походження запропонованого товару не є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Гарантійний лист про те, що країнами походження запропонованого товару не є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, що вимагається в підпункті 1.5.3 розділу І тендерної документації та пункті 2 додатку 1 до тендерної документації.
Створено
04.07.2025 16:24
Надати до
05.07.2025 16:24
Торги відмінено
Очікувана вартість
97 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380972956598
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
97 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380972956598
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності