Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт вулиці Левка Лук’яненка в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») від Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-23-012661-a
Id Tender 69ae7d3d1b294fe49d23cbf794a2ccc3
План UA-P-2025-06-23-011666-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.06.2025 17:08
Остання зміна 05.08.2025 10:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 750 696.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 753.48 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.06.2025 17:06 до 08.07.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 23.06.2025 17:06
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.06.2025 17:06
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.07.2025 12:46
до 22.07.2025 10:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.07.2025 10:20
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.07.2025 10:20
до 05.08.2025 10:59
Період уточнень
з 23.06.2025 17:06 до 05.07.2025 00:00
Період оскарження
з 23.06.2025 17:06 до 05.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.07.2025 12:46 до 22.07.2025 10:20
Період кваліфікації
з 09.07.2025 12:46 до 22.07.2025 10:20
Основні параметри
Поточний ремонт вулиці Левка Лук’яненка в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Відкриті торги проводяться із застосування електронного аукціону. Замовником забезпечується додатково оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівель шляхом розміщення на офіційному сайті Володимирської міської ради за посиланням https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 750 696.8 грн.
Поточний ремонт вулиці Левка Лук’яненка в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт вулиці Левка Лук’яненка в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
1 750 696.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8753,48
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.07.2025 12:11
Закінчення аукціону
09.07.2025 12:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт вулиці Левка Лук’яненка в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
44700, Україна, Волинська область, місто Володимир, вулиця Левка Лук’яненка
Дата постачання по
25.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за цим Договором здійснюється Замовником з урахуванням якості наданих послуг, на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами акту приймання виконаних робіт та надходження коштів з місцевого бюджету на рахунок Замовника, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА"
Пропозиція:
1 415 916 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
Пропозиція:
1 407 163.62 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД"
Пропозиція:
1 706 929.38 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "РОУДІЗ"
Пропозиція:
1 530 472.69 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.07.2025 12:11
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Шостакевич
Електронна пошта
Телефон
+380800333262
Сайт:
https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/
Замовник
ЄДРПОУ
26120629
Повна назва
Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради
Поштовий індекс
44700
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
м. Володимир
Адреса
вул. Франка Івана, 8
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт вулиці Левка Лук’яненка в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Період вимог/скарг з 22.07.2025 10:20 по 28.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 12:46 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.07.2025 10:20
Довідка НАЗК
22.07.2025 10:20
Повідомлення про рішення
15.07.2025 15:21
Електроний протокол про продовження строку
09.07.2025 12:47
Витяг з ЄДР
09.07.2025 12:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 17:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 17:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із значними обсягами документів та інформації, наданими ТзОВ «Луцькавтодор-сервіс», у складі тендерної пропозиції, які потребують додаткового детального вивчення, належний та об’єктивний розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не може бути завершеним протягом п’яти робочих днів. Відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол № 68 від 15.07.2025) продовжено строк розгляду тендерної пропозиції згідно процедури відкритих торгів (з особливостями) за предметом закупівлі: Поточний ремонт вулиці Левка Лук’яненка в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (унікальний номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-06-23-012661-a), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною – ТзОВ «Луцькавтодор-сервіс», на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
15.07.2025 15:20
Дата кінця розгляду
07.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 03.07.2025 № 259/2 в графі правові підстави для залучення працівника є невідповідність в інформації про дату складання наказу № 110 та № 13 (позиція 25); посилання: пункти 1.2, 6.1, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, Розділу 1.2 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.2. в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 03.07.2025 № 259/2 в графі правові підстави для залучення працівника є невідповідність в інформації про посаду Карпюка М.І (позиція 10); посилання: пункти 1.2, 6.1, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, Розділу 1.2 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.3. в складі тендерної пропозиції відсутня копія наказу № 55 від 20.06.2017 (позиція 12); посилання: пункти 1.2, 6.1, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, Розділу 1.2 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.4. в розрахунках договірної ціни (файл «Витрати»), що надані в складі тендерної пропозиції, неповна інформація про розрахунок заробітної плати. посилання: пункт 1.2 Розділу 3 Тендерної документації, пункт 3.1 Додатку № 1 до Тендерної документації, пункт 7.1 Додатку № 2 до Тендерної документації. 1.5. в складі тендерної документації та Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 03.07.2025 № 259 відсутня інформація про гудронатора ручного, трамбівку пневматичну при роботі від компресора, молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій, інформація про застосування яких передбачена Підсумковою відомістю ресурсів до локального кошторису № 02-01-01; посилання: пункти 1.2, 6.1, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, Розділу 1.1 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.6. в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 03.07.2025 № 259 є невідповідність в інформації щодо найменування бензопили (позиція 38) та кількості молотка відбійного DNIPRO-M SH-200H PROFI, 2019 р.в. (позиція 30) посилання: пункти 1.2, 6.1, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, Розділу 1.1 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.7. в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 03.07.2025 № 259 наявна інформація про автогрейдера середнього типу (1 од), що не відповідає інформації, яка зазначена у Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 01-01-01 (2 од.) посилання: пункти 1.2, 6.1, 6.4 Розділу 3 Тендерної документації, Розділу 1.1 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1.8 в складі тендерної документації відсутній діючий дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на спеціальний ЗІЛ-133ГЯ, автокран КС-3574А, зазначений в позиції 1 Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 03.07.2025 № 259; посилання: пункт 1.2 Розділу 3 Тендерної документації, пункт 10.3 Додатку № 1 до Тендерної документації. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати (завантажити) учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1.-2.2 Нова або уточнена Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання робіт (надання послуг) з виправленими невідповідностями та з наступним документальним підтвердженням відповідно до вимог тендерної документації (крім тих документів, що вже надані в складі пропозиції на момент її розкриття); 2.3. оригінал або копія наказу № 55 від 20.06.2017, засвідчена відповідно до вимог тендерної документації; 2.4. оновлений файл «Витрати», який містить повну інформацію про розрахунок заробітної плати; 2.5.-2.7 Нова або уточнена Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з виправленими невідповідностями та з наступним документальним підтвердженням відповідно до вимог тендерної документації (крім тих документів, що вже надані в складі пропозиції на момент її розкриття). 2.8. діючий дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на автокран. Примітка. Накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) відповідно до вимог п. 1.12 Розділу 3 Тендерної документації, Додатку № 1 до Тендерної документації.
Створено
17.07.2025 16:10
Надати до
18.07.2025 16:10
Договір
UA-2025-06-23-012661-a-a1
Підписаний і діє
Номер
39
1 407 163.62 грн.
1 172 636.35 грн.
З ПДВ
Підписано
04.08.2025
Строк дії договору з
04.08.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт вулиці Левка Лук’яненка в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Номенклатура
Поточний ремонт вулиці Левка Лук’яненка в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 25 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради
Повна назва
Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26120629

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
Повна назва
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23251561

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 750 696.8 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 08:00
Замовник:
Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради
Контактний телефон:
+380800333262
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 750 696.8 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 08:00
Замовник:
Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради
Контактний телефон:
+380800333262
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності