Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому від Департамент освіти Полтавської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-23-012621-a
Id Tender e1632f7088c0469fa63091b8a114cae5
План UA-P-2025-06-23-011646-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.06.2025 17:09
Остання зміна 09.07.2025 13:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
174 524 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 745.24 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.06.2025 17:08 до 01.07.2025 17:07
Завершено
Період уточнень
з 23.06.2025 17:08
до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.06.2025 17:08
до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.07.2025 17:07
до 03.07.2025 16:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.07.2025 16:37
до 09.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.07.2025 16:37
до 09.07.2025 13:54
Період уточнень
з 23.06.2025 17:08 до 28.06.2025 00:00
Період оскарження
з 23.06.2025 17:08 до 28.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.07.2025 17:07 до 03.07.2025 16:37
Період кваліфікації
з 01.07.2025 17:07 до 03.07.2025 16:37
Основні параметри
ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
174 524 грн.
ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому
Очікувана вартість
174 524 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1745,24
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ліжко
Код ДК 021:2015
39143116-2 - Дитячі ліжка
Кількість
23
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36000, Україна, Полтавська область, Полтавська міська ОТГ, навчальні заклади освіти
Дата постачання по
20.08.2025 17:07
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату Товару (далі – рахунок) та після підписання Сторонами видаткової накладної на товар
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ПОКРОВА ОКСАНА СТЕПАНІВНА
Пропозиція:
174 524 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.06.2025 17:08
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рудич Оксана Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380532609554
Замовник
ЄДРПОУ
02145725
Назва (англійською мовою)
Department of Education of Poltava City Council
Повна назва
Департамент освіти Полтавської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education of Poltava City Council
Поштовий індекс
36000
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Poltava
Адреса
Sobornosti Street, 36
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому
Період вимог/скарг з 03.07.2025 16:37 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 17:07 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.07.2025 16:37
Довідка НАЗК
03.07.2025 16:37
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.07.2025 17:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 17:03
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 17:03
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець ПОКРОВА ОКСАНА СТЕПАНІВНА, поданої на процедуру закупівлі ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому, № UA-2025-06-23-012621-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. Замовник вимагав в тендерній документації в Додатку 6 надати: 6) Підтвердження повноважень посадової особи та/або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: - відомості про керівника та/або особу/-іб (довідка в довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади кожної особи, зазначеної у довідці); - за наявності в установчих документах Учасника певних обмежень щодо підпису тендерної пропозиції (за строком, сумою тощо), такий учасник додатково у складі свої пропозиції дає документ (рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції. - в разі якщо документи тендерної пропозиції підписує представник учасника, то в складі пропозиції надаються Скан-копія одного з документів: витяг з протоколу Учасників та/або наказ про призначення та/або довіреність та/або доручення та/або інший документ, що підтверджує відповідні повноваження Орієнтований зразок довідки щодо відомостей про керівника та особу/-іб, якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції: (Назва Учасника) підтверджує, що директору (вказати прізвище, ім’я, по-батькові) та/або (в разі наявності) _______________ (вказати прізвище, ім’я, по-батькові, посаду особи) надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції Керівник Учасник Фізична особа-підприємець ПОКРОВА ОКСАНА СТЕПАНІВНА не надала інформацію щодо права підпису документів тендерної пропозицїі. Учасник Фізична особа-підприємець ПОКРОВА ОКСАНА СТЕПАНІВНА повинна надати інформацію щодо права підпису документів тендерної пропозиції. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником Фізична особа-підприємець ПОКРОВА ОКСАНА СТЕПАНІВНА у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної Фізична особа-підприємець ПОКРОВА ОКСАНА СТЕПАНІВНА невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому, № UA-2025-06-23-012621-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником Фізична особа-підприємець ПОКРОВА ОКСАНА СТЕПАНІВНА у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
02.07.2025 12:22
Надати до
03.07.2025 12:22
Договір
UA-2025-06-23-012621-a-c1
Підписаний і діє
Номер
79-В
174 524 грн.
174 524 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.07.2025
Строк дії договору з
09.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
23 (штуки)
Ліжко
Номенклатура
Ліжко
Кількість
23
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 20 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент освіти Полтавської міської ради
Повна назва
Департамент освіти Полтавської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02145725

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ПОКРОВА ОКСАНА СТЕПАНІВНА
Повна назва
ФОП ПОКРОВА ОКСАНА СТЕПАНІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2798703404

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.07.2025 13:13
Підписаний договір
09.07.2025 13:54
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
174 524 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 17:07
Замовник:
Департамент освіти Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380532609554
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
174 524 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 17:07
Замовник:
Департамент освіти Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380532609554
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності