Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт тиру на території Войнівського ліцею Приютівської селищної ради по вул. Центральна, 117-а, село Войнівка, Олександрійського району Кіровоградської області (національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПРИЮТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-23-012448-a
Id Tender 682eaaca17a54f17a9f978dddfa2999b
План UA-P-2025-06-23-013573-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.06.2025 16:55
Остання зміна 23.07.2025 13:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 326 418 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
33 264.18 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.06.2025 16:52 до 08.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 23.06.2025 16:52
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.06.2025 16:52
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.07.2025 10:00
до 14.07.2025 15:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.07.2025 15:55
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.07.2025 15:55
до 23.07.2025 13:26
Період уточнень
з 23.06.2025 16:52 до 05.07.2025 00:00
Період оскарження
з 23.06.2025 16:52 до 05.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.07.2025 10:00 до 14.07.2025 15:55
Період кваліфікації
з 08.07.2025 10:00 до 14.07.2025 15:55
Основні параметри
Капітальний ремонт тиру на території Войнівського ліцею Приютівської селищної ради по вул. Центральна, 117-а, село Войнівка, Олександрійського району Кіровоградської області (національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Закупівля проводиться на очікувану вартість
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 326 418 грн.
Капітальний ремонт тиру на території Войнівського ліцею Приютівської селищної ради по вул. Центральна, 117-а, село Войнівка, Олександрійського району Кіровоградської області (національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт тиру на території Войнівського ліцею Приютівської селищної ради по вул. Центральна, 117-а, село Войнівка, Олександрійського району Кіровоградської області (національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Примітки
Закупівля проводиться на очікувану вартість
Очікувана вартість
3 326 418 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
33264,18
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
16 632.09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт тиру на території Войнівського ліцею Приютівської селищної ради по вул. Центральна, 117-а, село Войнівка, Олександрійського району Кіровоградської області (національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
28021, Україна, Кіровоградська область, Олександрійський район, с.Войнівка, вул.Центральна, 117-а
Дата постачання по
20.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ПФ
Пропозиція:
3 295 644.44 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.06.2025 16:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Карпинська
Електронна пошта
Телефон
+380508287898
Сайт:
https://pryiutivka-community.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
44502755
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПРИЮТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
28034
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Олександрійський р-н, селище міського типу Приютівка
Адреса
вул. Шкільна, буд.4
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт тиру на території Войнівського ліцею Приютівської селищної ради по вул. Центральна, 117-а, село Войнівка, Олександрійського району Кіровоградської області (національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 14.07.2025 15:55 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.07.2025 10:00 по 16.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.07.2025 15:55
Довідка НАЗК
14.07.2025 15:55
Повідомлення про рішення
08.07.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-23-012448-a-c1
Підписаний і діє
Номер
95/2025
3 295 644.44 грн.
2 746 370.37 грн.
З ПДВ
Підписано
21.07.2025
Строк дії договору з
21.07.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт тиру на території Войнівського ліцею Приютівської селищної ради по вул. Центральна, 117-а, село Войнівка, Олександрійського району Кіровоградської області (національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
Капітальний ремонт тиру на території Войнівського ліцею Приютівської селищної ради по вул. Центральна, 117-а, село Войнівка, Олександрійського району Кіровоградської області (національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 20 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПРИЮТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПРИЮТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44502755

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ПФ
Повна назва
ТОВ ПФ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24152128

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.07.2025 13:26
-
23.07.2025 13:24
-
23.07.2025 13:24
-
Підписаний договір
23.07.2025 13:24
-
23.07.2025 13:24
-
23.07.2025 13:24
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-28-000074
Дата створення проекту
28.07.2025 12:35
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
28.07.2025 14:35
Дата завершення моніторингу
19.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 082-87-50
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.07.2025 № 71-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 28.07.2025 № 71-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-06-23-012448-a 23.06.2025 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.07.2025 00:00
Документи рішення
28.07.2025 14:35
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт тиру на території Войнівського ліцею Приютівської селищної ради по вул. Центральна, 117-а, село Войнівка, Олександрійського району Кіровоградської області (національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-06-23-012448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
30.07.2025 15:19
Орган перевірки
05.08.2025 00:00
Документи повідомлення
30.07.2025 15:23
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт тиру на території Войнівського ліцею Приютівської селищної ради по вул. Центральна, 117-а, село Войнівка, Олександрійського району Кіровоградської області (національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-06-23-012448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. 1. У підпунктах 14.3, 14.4 пункту 14 «інформацію та документи, що підтверджують відповідність пропонованого предмету закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «локальний (-і) кошторис (-и) на придбання устаткування, меблів та інвентарю за формою, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва (якщо передбачається придбання устаткування, меблів та інвентарю), завірений підписом уповноваженої особи Учасника і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у частини кошторисної документації; локальний (-і) кошторис (-и) на пусконалагоджувальні роботи за формою, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва (якщо передбачаються пусконалагоджувальні роботи), завірений підписом уповноваженої особи Учасника і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у частини кошторисної документації». Слід зазначити, що згідно пунктів 9, 10 Розділу 1 «Електропостачання» на електромонтажні роботи Технічної специфікації Додатка 2 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації передбачено придбання бензинового генератора трьохфазного 18 кВт Ferrum FRGG 18000TE та роботи з його монтажу. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПФ» надано локальний (-і) кошторис (-и) на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також локальний (-і) кошторис (-и) на пусконалагоджувальні роботи ? 2. У Таблиці 1 Технічної специфікації Додатка 2 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – Таблиця 1) передбачено, що запропонований учасником бензиновий генератор, який закуповується у складі робіт з капітального ремонту тиру, повинен мати наступні (або кращі) якісні та технічні характеристики, зокрема: тип запуску - ручний стартер та електростартер. У підпункті 14.8 пункту 14 «інформацію та документи, що підтверджують відповідність пропонованого предмету закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «сканкопія з технічного документу виробника (експлуатаційної документації, або настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською мовою)». У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПФ» надано заповнену учасником Таблицю 1, згідно якої учасник запропонував Замовнику генератор бензиновий 220/380В трьохфазний 18 кВт Ferrum FRGG 18000TE з мідною обмоткою та зазначив, що запропонований учасником генератор відповідає технічним та якісним вимогам та має тип запуску – ручний стартер та електростартер. Однак, у наданому у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПФ» Технічному паспорті на бензинові міні-електростанції марки Ferrum зазначено, що модель FRGG 18000TE має систему запуску – електричний стартер, а система запуску - ручний стартер у даній моделі відсутній. Тобто, учасник ТОВ «ПФ» запропонував бензиновий генератор з гіршими технічними та якісними характеристиками, ніж вимагав Замовник у Таблиці 1 до тендерної документації. Надайте обґрунтоване пояснення яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПФ» технічним та якісним характеристикам бензинового генератора, наведеними Замовником у Таблиці 1 до тендерної документації, щодо типу запуску генератора ? 3. Як вбачається із вимог Технічної специфікації та Таблиці 1 до тендерної документації Замовник під час проведення закупівлі робіт з капітального ремонту тиру має придбати бензиновий генератор трьохфазний 18 кВт Ferrum FRGG 18000TE в кількості 1 одиниці. Надайте через електронну систему закупівель інформацію щодо того, за якою вартістю передбачено придбання бензинового генератора трьохфазний 18 кВт Ferrum FRGG 18000TE згідно із розробленою проектною документацією. Надайте через електронну систему закупівель копію витягу із проектної документації на підтвердження інформації про вартість бензинового генератора, враховану у складі очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
30.07.2025 15:22
Орган перевірки
05.08.2025 00:00
Документи повідомлення
30.07.2025 15:25
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 326 418 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 10:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПРИЮТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380508287898
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 326 418 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 10:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПРИЮТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380508287898
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності