Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт елементів благоустрою території Одеського ліцею № 13 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Кримська, 62, корп. А від Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-23-011992-a
Id Tender 4eb0ba17a0c34b61bf32c2bc8b8e557a
План UA-P-2025-06-23-014877-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.06.2025 16:35
Остання зміна 25.07.2025 13:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.06.2025 16:33 до 08.07.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 23.06.2025 16:33
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.06.2025 16:33
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.07.2025 08:00
до 14.07.2025 15:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.07.2025 15:20
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.07.2025 15:20
до 25.07.2025 13:57
Період уточнень
з 23.06.2025 16:33 до 05.07.2025 00:00
Період оскарження
з 23.06.2025 16:33 до 05.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.07.2025 08:00 до 14.07.2025 15:20
Період кваліфікації
з 08.07.2025 08:00 до 14.07.2025 15:20
Основні параметри
Капітальний ремонт елементів благоустрою території Одеського ліцею № 13 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Кримська, 62, корп. А
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 500 000 грн.
Капітальний ремонт елементів благоустрою території Одеського ліцею № 13 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Кримська, 62, корп. А
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт елементів благоустрою території Одеського ліцею № 13 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Кримська, 62, корп. А
Очікувана вартість
2 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
12 500
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт елементів благоустрою території Одеського ліцею № 13 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Кримська, 62, корп. А
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Кримська, 62, корп. А
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КАПРІ ТОП"
Пропозиція:
2 391 033.3 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.07.2025 14:25
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Бучацька
Електронна пошта
Телефон
+380482340480
Замовник
ЄДРПОУ
40703235
Повна назва
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Поштовий індекс
65003
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Отамана Головатого, буд. 99
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт елементів благоустрою території Одеського ліцею № 13 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Кримська, 62, корп. А
Період вимог/скарг з 14.07.2025 15:20 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.07.2025 08:00 по 16.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.07.2025 15:20
Довідка НАЗК
14.07.2025 15:20
Повідомлення про рішення
08.07.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 16:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 16:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Уповноваженою особою КУ «ЦФГДЗУСО Пересипського району м. Одеси», під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КАПРІ ТОП" (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 2, Забезпечення тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в складі тендерної пропозиції Учаснику необхідно було надати «…виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта.» 2. Додаток № 1 до тендерної документації, підпункт 2.2 «На підтвердження наявності працівників, у складі пропозиції надаються наступні документи: скан - копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) та/або накази про призначення на посаду, та/або накази про сумісництво щодо осіб, які будуть задіяні під час виконання договору, та/або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника або субпідрядника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці (на підтвердження інформації щодо працевлаштування штатних працівників Учасника та персоналу субпідрядника); та/або скан - копії цивільно-правових договорів з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці, які підтверджують наявність правовідносин Учасника або субпідрядника з відповідними працівниками.» 3. Додаток № 1 до тендерної документації, підпункт 7.3 «У складі тендерної пропозиції Учасник надає кошторисну документацію складену відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останної версії, з врахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», зокрема календарний графік виконання робіт» Перелік виявлених невідповідностей: 1. В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "КАПРІ ТОП", міститься файл «Виписка з банку про повне грошове покриття», завірена підписом уповноваженої особи, проте в складі тендерної пропозиції відсутні підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта . 2. В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "КАПРІ ТОП", на підтвердження вимоги надані файли «Документи виконавця робіт» та «Документи інженера - проектувальника», проте зазначені Договори оформлені не у відповідності до вимог чинного законодавства України. 3. В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "КАПРІ ТОП" на підтвердження вимоги наданий файл «Календарний графік виконання робіт», проте календарний план містить не весь перелік робіт, передбачений відомістю обсягів робіт. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На виконання вимог тендерної документації Учаснику ТОВ "КАПРІ ТОП" необхідно завантажити оновлену виписку з банку про повне грошове покриття, завірену печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта або документи на підтвердження права підпису, вже наявної в складі тендерної пропозиції виписки з банку про повне грошове покриття. 2. На виконання вимог тендерної документації Учаснику ТОВ "КАПРІ ТОП" необхідно завантажити документи на підтвердження наявності працівників, у складі пропозиції надаються наступні документи: скан - копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) та/або накази про призначення на посаду, та/або накази про сумісництво щодо осіб, які будуть задіяні під час виконання договору, та/або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника або субпідрядника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці (на підтвердження інформації щодо працевлаштування штатних працівників Учасника та персоналу субпідрядника); та/або скан - копії цивільно-правових договорів з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці, які підтверджують наявність правовідносин Учасника або субпідрядника з відповідними працівниками, оформлені відповідно до вимог чинного законодавства України. 3. На виконання вимог тендерної документації Учаснику ТОВ "КАПРІ ТОП" необхідно завантажити календарний графік виконання робіт у відповідності до вимог тендерної документації.
Створено
11.07.2025 11:06
Надати до
12.07.2025 11:06
Договір
UA-2025-06-23-011992-a-a1
Підписаний і діє
Номер
265
2 391 033.3 грн.
1 992 527.75 грн.
З ПДВ
Підписано
24.07.2025
Строк дії договору з
24.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт елементів благоустрою території Одеського ліцею № 13 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Кримська, 62, корп. А
Номенклатура
Капітальний ремонт елементів благоустрою території Одеського ліцею № 13 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Кримська, 62, корп. А
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Повна назва
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40703235

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КАПРІ ТОП"
Повна назва
ТОВ "КАПРІ ТОП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44046484

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 08:00
Замовник:
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Контактний телефон:
+380482340480
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 08:00
Замовник:
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Контактний телефон:
+380482340480
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності