Показати схожі тендери
Закупівля «Капітальний ремонт вікон, дверей та покрівель будівель головного корпусу (літ. "А"), моргу (літ."В"), кухні (літ. "Г") КНП "Чорноморська лікарня" Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: вул. Віталія Шума, буд. 4, м. Чорноморськ, Одеського району, Одеської області, пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації» від УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-23-011687-a
Id Tender d17b8238e10042489789da505fdc3c2d
План UA-P-2025-06-23-012136-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 23.06.2025 16:24
Остання зміна 30.07.2025 14:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
20 986 314.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
104 931.57 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.06.2025 16:23 до 12.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.06.2025 16:23
до 09.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.06.2025 16:23
до 09.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 14.07.2025 13:23
-
Залишилось 3 днів 9 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.07.2025 14:50
до 05.08.2025 00:00
Період уточнень
з 23.06.2025 16:23 до 09.07.2025 00:00
Період оскарження
з 23.06.2025 16:23 до 09.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.07.2025 13:23
Основні параметри
«Капітальний ремонт вікон, дверей та покрівель будівель головного корпусу (літ. "А"), моргу (літ."В"), кухні (літ. "Г") КНП "Чорноморська лікарня" Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: вул. Віталія Шума, буд. 4, м. Чорноморськ, Одеського району, Одеської області, пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
20 986 314.8 грн.
«Капітальний ремонт вікон, дверей та покрівель будівель головного корпусу (літ. "А"), моргу (літ."В"), кухні (літ. "Г") КНП "Чорноморська лікарня" Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: вул. Віталія Шума, буд. 4, м. Чорноморськ, Одеського району, Одеської області, пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт вікон, дверей та покрівель будівель головного корпусу (літ. "А"), моргу (літ."В"), кухні (літ. "Г") КНП "Чорноморська лікарня" Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: вул. Віталія Шума, буд. 4, м. Чорноморськ, Одеського району, Одеської області, пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації»
Очікувана вартість
20 986 314.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
104931,57
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.07.2025 12:54
Закінчення аукціону
14.07.2025 13:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт вікон, дверей та покрівель будівель головного корпусу (літ. "А"), моргу (літ."В"), кухні (літ. "Г") КНП "Чорноморська лікарня" Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: вул. Віталія Шума, буд. 4, м. Чорноморськ, Одеського району, Одеської області, пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
68004, Україна, Одеська область, Одеський район, м.Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
Дата постачання по
01.04.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
15.1. Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт.15.2. Після отримання документів, передбачених п. 15.1. цього Договору Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 10 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Замовник має право здійснити часткову попередню оплату робіт на строк не більше трьох місяців в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду та протягом 10 робочих днів з дати прийняття рішення Замовником про попередню оплату. По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику протягом 1 робочого дня після завершення вказаного строку. Надання авансу є правом Замовника, а не його обов’язком. Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов, відповідно Підрядник в будь-якому випадку зобов’язаний приступити до виконання робіт згідно з умовами цього Договору, в тому числі календарного графіка.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВБ СТРАЖ"
Пропозиція:
20 551 287.12 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС-БІЛД"
Пропозиція:
16 999 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АПУС"
Пропозиція:
19 417 376.24 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.07.2025 12:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.07.2025 14:51
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Осадчий
Електронна пошта
Телефон
+380486865575
Замовник
ЄДРПОУ
33558232
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
68003
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Чорноморськ
Адреса
ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 33
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт вікон, дверей та покрівель будівель головного корпусу (літ. "А"), моргу (літ."В"), кухні (літ. "Г") КНП "Чорноморська лікарня" Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: вул. Віталія Шума, буд. 4, м. Чорноморськ, Одеського району, Одеської області, пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації»
Період вимог/скарг з 21.07.2025 14:50 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.07.2025 13:23 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
21.07.2025 14:50
Повідомлення про рішення
14.07.2025 13:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. 1.1.3. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати копію чинної ліцензії щодо застосування певного програмного комплексу для розрахунку кошторисної документації або копію договору про надання відповідних послуг та копію ліцензії організації, з якою заключений договір про надання послуг. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції документів не надано. 2. 1.1.4. Обов’язкова наявність обладнання в довідці матеріально-технічної бази : - виробничого та/або складського приміщення для використання та зберігання вогнезахисних засобів; - ваг товарних для зважування до 100 кілограмів; - приладів для визначення вологості деревини (електронний вологомір), показників концентрації водневих іонів (pH-метр), густини (ареометр), температури (термометр); - приладів для визначення товщини покриву (електронний товщиномір, мікрометр, штангенциркуль) - ножничний електричний підйомник – не менше 1 од.; - молоток відбійний - не менше 1 од.; - перфоратор – не менше 2 од.; - ручний дуговий зварювальний апарат – не менше 1 од. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідка про наявність обладнання та МТБ.pdf, де відсутня інформація щодо: - виробничого та/або складського приміщення для використання та зберігання вогнезахисних засобів; - ваг товарних для зважування до 100 кілограмів; - приладів для визначення вологості деревини (електронний вологомір), показників концентрації водневих іонів (pH-метр), густини (ареометр), температури (термометр); - приладів для визначення товщини покриву (електронний товщиномір, мікрометр, штангенциркуль) - ножничний електричний підйомник – не менше 1 од.; - молоток відбійний - не менше 1 од.; А також вказано кількість перфоратора – 1 шт., проте в тендерній документації вимагається наявність перфоратора в кількості не менше 2 од. 3. 1.1.5. Для своєчасного та якісного надання послуг/виконання робіт з предмета закупівлі учасник повинен мати справний транспортний засіб. Учасник повинен надати довідку із вказанням марки та моделі транспортного засобу та права користування (оренди, тощо) на транспортний засіб та свідоцтва про реєстрацію. Додатково надати документ(-и), що підтверджують право користування транспортними засобами: скан-копію договору купівлі-продажу, оренди, тощо (додатково надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та скан-копію протоколу перевірки технічного стану транспортних засобів, які зазначені в довідці та будуть використовуватись для надання послуг з предмета закупівлі). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідка про наявність обладнання та МТБ.pdf, де не вказано жодного транспортного засобу. 4. 1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідка про наявність працівників.pdf, форма якої не відповідає Таблиці 1 тендерної документації. 5. надати копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників (дипломи про закінчення навчальних закладів (для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо); (див. п. 1.2.1.) Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надана інформація не в повному обсязі, а саме: з 12 працівників, вказаних у Довідці про наявність працівників відповідної класифікації, які мають необхідні знання та досвід, дипломи про закінчення навчальних закладів надані тільки на Маюна, Йосипенко та Іваньєва. Окрім цього, у наданих дипломах вказано кваліфікацію «бакалавр в галузі будівництва», «інженер-електрик», «спеціалист», проте в тендерній документації вказано: (для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо). 6. 1.2.2. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) /наказ на призначення на посаду, а у разі сумісництва додатково копії наказів про сумісництво/ інший документ) )/ копії наказів про прийняття на роботу таких працівників з наданням повідомлення ДПС, на кожного працівника зазначеного в довідці, про прийняття на роботу (з відміткою ДПС про реєстрацію). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надана інформація не в повному обсязі, а саме: відсутній документ, що засвідчує можливість використання праці Йосипенко Сергія Григоровича. Вимога щодо відмітки ДПС не виконана взагалі на всіх працівників. Також у наданій Довідці про наявність працівників відповідної класифікації, які мають необхідні знання та досвід, у підставі залучення працівника навпроти кожного працівника (окрім Йосипенко С.Г) вказано – «Трудовий договір», проте надано Накази (Розпорядження) про прийняття на роботу (без відмітки ДПС). 7. 1.2.7. Учасник повинен підтвердити наявність працівників робітничих професій, інформація по яким відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 1.2.1., працевлаштованих на підприємстві учасника: - не менше 2-х покрівельників. Дана вимога Учасником не виконана. 8. 1.2.8. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність в штаті, за договором або за наказом працівників: - керівника робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення), який повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”) та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтвердити в складі пропозиції дипломом (без додатків) та послужним списком/витягом з трудової книжки. Дана вимога Учасником не виконана. 9. 1.3.1. Довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) відповідно до Таблиці на фірмовому бланку учасника, підписана уповноваженою особою та скріплена печаткою (у разі наявності) за формою... Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.pdf, таблиця в якій не відповідає формі, яка вимагається тендерною документацією. 10. - Копія діючої ліцензії або документа дозвільного характеру (паперова чи електронна форма) на провадження господарської діяльності щодо вогнезахисту (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). (див. п.5.3) Дана вимога Учасником не виконана. 11. п.5.5. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації Учасник надає чинний Дозвіл Держпраці та/або Декларацію про відповідність матеріально-технічної бази учасника вимогам охорони праці (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу та/або декларації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки») (зі змінами) на виконання робіт. ? Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. ? Верхолазні роботи та промисловий альпінізм. ? Газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я ? Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. ? Зварювальні роботи ? Нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Декларація МТБ з ОП.pdf, у якій деякі види робіт, що вимагаються тендерною документацією, відсутні, а саме: - промисловий альпінізм; - наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; - капітальний ремонт (будинків, споруд); - нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій. 12. п. 5.10. Учасник надає у складі тендерної пропозиції проект договору, підписаний зі своєї сторони у відповідності до Додатку 7 до тендерної документації. Дана вимога Учасником не виконана. 13. п. 5.28. Звіт з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. Дана вимога Учасником не виконана. 14. Надана Довідка про Учасника не відповідає Додатку №1 до тендерної документації. 15. Учасником не надано Лист – згоду на обробку, зберігання, використання, поширення та доступ до персональних даних (див. Додаток 6 до тендерної документації). Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, усунути виявлені невідповідності та надати необхідні документи або надати лист-роз’яснення.
Створено
17.07.2025 13:47
Надати до
18.07.2025 13:47
Період вимог/скарг з 30.07.2025 14:58 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.07.2025 14:50 по 19.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
30.07.2025 14:58
Повідомлення про рішення
24.07.2025 13:48
Електроний протокол про продовження строку
21.07.2025 14:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Враховуючи положення Закону України “Про публічні закупівлі” та положення Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливостей), Положення про уповноважену особу з публічних закупівель, наказ Управління капітального будівництва Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області № 16 від 07.06.2021 року, у зв’язку із наявністю підстав для продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АПУС" процедури закупівлі Відкриті торги за предметом «Капітальний ремонт вікон, дверей та покрівель будівель головногокорпусу(літ."А"), моргу (літ."В"), кухні (літ. "Г") КНП "Чорноморськалікарня"Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області заадресою:вул.Віталія Шума, буд. 4, м. Чорноморськ, Одеського району, Одеської області,пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених Законом та Особливостями. Для більш детального ознайомлення з документами (документами, що стосуються кваліфікаційної частини та особливо досить великої / об’ємної кошторисної частини), що були надані Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АПУС" в складі тендерної пропозиції до закупівлі за предметом «Капітальнийремонт вікон, дверей та покрівель будівель головного корпусу (літ. "А"), моргу(літ."В"), кухні (літ. "Г") КНП "Чорноморська лікарня" Чорноморської міськоїради Одеського району Одеської області за адресою: вул. Віталія Шума, буд. 4,м.Чорноморськ, Одеського району, Одеської області, пошкодженихвнаслідокзбройної агресії російської федерації» (ДК 021:2015: 45453000-7Капітальнийремонт і реставрація), у Замовника виникла потреба продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
24.07.2025 13:46
Дата кінця розгляду
19.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 14:58 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.07.2025 14:59
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
20 986 314.8 грн.
Період подання пропозицій
до 12.07.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380486865575
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
20 986 314.8 грн.
Період подання пропозицій
до 12.07.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380486865575
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності