Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з монтажу із підключенням технологічного обладнання до інженерних мереж у приміщенні харчоблоку в будівлях загальноосвітніх навчальних закладів у м. Дніпрі від ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-23-007979-a
Id Tender 8f24fafb1b0a4893a46fed07f2eb55ad
План UA-P-2025-06-23-010047-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.06.2025 14:29
Остання зміна 25.07.2025 12:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
405 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 025 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.06.2025 14:28 до 01.07.2025 23:59
Завершено
Період уточнень
з 23.06.2025 14:28
до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.06.2025 14:28
до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.07.2025 23:59
до 07.07.2025 20:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.07.2025 20:42
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.07.2025 20:42
до 25.07.2025 12:38
Період уточнень
з 23.06.2025 14:28 до 28.06.2025 00:00
Період оскарження
з 23.06.2025 14:28 до 28.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.07.2025 23:59 до 07.07.2025 20:42
Період кваліфікації
з 01.07.2025 23:59 до 07.07.2025 20:42
Основні параметри
Послуги з монтажу із підключенням технологічного обладнання до інженерних мереж у приміщенні харчоблоку в будівлях загальноосвітніх навчальних закладів у м. Дніпрі
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
405 000 грн.
Послуги з монтажу із підключенням технологічного обладнання до інженерних мереж у приміщенні харчоблоку в будівлях загальноосвітніх навчальних закладів у м. Дніпрі
Назва предмета закупівлі
Послуги з монтажу із підключенням технологічного обладнання до інженерних мереж у приміщенні харчоблоку в будівлях загальноосвітніх навчальних закладів у м. Дніпрі
Очікувана вартість
405 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2025,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
12 150
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з монтажу із підключенням технологічного обладнання до інженерних мереж у приміщенні харчоблоку в будівлях загальноосвітніх навчальних закладів у м. Дніпрі
Код ДК 021:2015
51540000-9 - Послуги зі встановлення машин та обладнання спеціального призначення
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Дислокація закладів освіти
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ОПАЛ-ЕЛЕКТРО
Пропозиція:
404 781.02 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.06.2025 14:29
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Потапенко
Електронна пошта
Телефон
+380634075064
Сайт:
https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40506248
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
просп. Д.Яворницького 75
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з монтажу із підключенням технологічного обладнання до інженерних мереж у приміщенні харчоблоку в будівлях загальноосвітніх навчальних закладів у м. Дніпрі
Період вимог/скарг з 07.07.2025 20:42 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 23:59 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.07.2025 20:42
Довідка НАЗК
07.07.2025 20:42
Повідомлення про рішення
01.07.2025 23:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 03.07.2025 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.1. Учасником надано файл «21. Гранатійний лист про гарантійний термін» в якому зазначається про відповідність умов Додатку № 4 , проте інформація щодо терміну гарантійного строку надання послуг - відсутня. 1.2. Пункт 1.6 Додатку № 3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» - Гарантійний лист, що гарантійний термін на виконанні роботи щодо надання послуг буде становити не менше п’яти років з дня підписання останнього акту приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 по об’єкту» . 1.3. Надати Гарантійний лист про гарантійний термін надання послуг у відповідності до вимог пункту 1.6 Додатку № 3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» тендерної документації Замовника. Уповноважена особа Замовника Олена ПОТАПЕНКО
Створено
03.07.2025 16:59
Надати до
04.07.2025 16:59
Договір
UA-2025-06-23-007979-a-c1
Підписаний і діє
Номер
03П/25
404 781.02 грн.
337 317.51 грн.
З ПДВ
Підписано
22.07.2025
Строк дії договору з
22.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (послуга)
Послуги з монтажу із підключенням технологічного обладнання до інженерних мереж у приміщенні харчоблоку в будівлях загальноосвітніх навчальних закладів у м. Дніпрі
Номенклатура
Послуги з монтажу із підключенням технологічного обладнання до інженерних мереж у приміщенні харчоблоку в будівлях загальноосвітніх навчальних закладів у м. Дніпрі
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40506248

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ОПАЛ-ЕЛЕКТРО
Повна назва
ТОВ ОПАЛ-ЕЛЕКТРО
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40092448

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.07.2025 12:38
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
405 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 23:59
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380634075064
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
405 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 23:59
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380634075064
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності