Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт теплової ізоляції ділянки теплової мережі Ду 400 по вул. Масарика,7 у м. Львові від ЛМКП "Львівтеплоенерго".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-23-007612-a
Id Tender 7d90aee35dcb4b9aae662c4f6983c068
План UA-P-2025-06-23-009080-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.06.2025 14:19
Остання зміна 23.07.2025 17:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 035 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 350 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.06.2025 14:16 до 08.07.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 23.06.2025 14:16
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.06.2025 14:16
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.07.2025 09:00
до 10.07.2025 16:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.07.2025 16:52
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.07.2025 16:52
до 23.07.2025 17:00
Період уточнень
з 23.06.2025 14:16 до 05.07.2025 00:00
Період оскарження
з 23.06.2025 14:16 до 05.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.07.2025 09:00 до 10.07.2025 16:52
Період кваліфікації
з 08.07.2025 09:00 до 10.07.2025 16:52
Основні параметри
Капітальний ремонт теплової ізоляції ділянки теплової мережі Ду 400 по вул. Масарика,7 у м. Львові
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 035 000 грн.
Капітальний ремонт теплової ізоляції ділянки теплової мережі Ду 400 по вул. Масарика,7 у м. Львові
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт теплової ізоляції ділянки теплової мережі Ду 400 по вул. Масарика,7 у м. Львові
Очікувана вартість
2 035 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20350,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт теплової ізоляції ділянки теплової мережі Ду 400 по вул. Масарика,7 у м. Львові
Код ДК 021:2015
45321000-3 - Термоізоляційні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
На протязі 180 календарних днів із дня підписання Сторонами Акту (Актів) приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт (Форма КБ-3) кожного етапу.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"
Пропозиція:
2 033 577.34 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.06.2025 14:19
Оголошення про проведення закупівлі
23.06.2025 14:16
Критерії прийнятності
23.06.2025 14:16
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
23.06.2025 14:16
Проект договору
23.06.2025 14:16
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Назар Милян
Електронна пошта
Телефон
+380673991677
Сайт:
https://www.lte.lviv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
05506460
Повна назва
ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Поштовий індекс
79040
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул.Данила Апостола 1
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт теплової ізоляції ділянки теплової мережі Ду 400 по вул. Масарика,7 у м. Львові
Період вимог/скарг з 10.07.2025 16:52 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.07.2025 09:00 по 16.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.07.2025 16:52
Довідка НАЗК
10.07.2025 16:52
Повідомлення про рішення
08.07.2025 09:00
Витяг з ЄДР
08.07.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-23-007612-a-b1
Підписаний і діє
Номер
07-25-375
2 033 577.34 грн.
1 694 647.78 грн.
З ПДВ
Підписано
22.07.2025
Строк дії договору з
22.07.2025
по
22.07.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт теплової ізоляції ділянки теплової мережі Ду 400 по вул. Масарика,7 у м. Львові
Номенклатура
Капітальний ремонт теплової ізоляції ділянки теплової мережі Ду 400 по вул. Масарика,7 у м. Львові
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Повна назва
ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05506460

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01415708

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.07.2025 17:00
-
Підписаний договір
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-05-000010
Дата створення проекту
05.08.2025 15:12
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.08.2025 16:04
Дата публікації висновку про результати
22.08.2025 16:07
Дата завершення усунення порушень
06.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
27.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.08.2025 №197 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 05.08.2025 №197. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-06-23-007612-a, 23.06.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.08.2025 00:00
Документи рішення
05.08.2025 16:04
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського міського комунального підприємства «Львівтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-06-23-009080-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 10.07.2025 №23-06-025-3; тендерну пропозицію ТОВ «СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» як переможцем тендеру документи; договір від 22.07.2025 №07-25-375 з додатками; додаткову угоду від 01.08.2025 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з вимогами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Також, відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Так, відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ №668). За нормою пункту 17 Постанови КМУ №668 строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення, невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Проте, моніторингом встановлено, що укладений договір №07-25-375 від 22.07.2025 (далі – Договір №07-25-375) містить календарний графік виконання робіт (Додаток №3), у якому зазначено найменування предмету закупівлі («Капітальний ремонт теплової ізоляції ділянки теплової мережі Ду 400 по вул. Масарика,7 у м. Львові (ДК 021:2015: 45321000-3 -Термоізоляційні роботи)»), виконавця робіт та місяці виконання робіт (липень, серпень, вересень), однак який не містить інформації щодо дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду (у графі «Обсяг робіт, передбачений до виконання в окремі періоди (кількість/ кошторисна вартість)» відповідна інформація відсутня), чим недотримано вимог пункту 17 Постанови КМУ №668 та, відповідно, порушено норми пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону. Моніторингом також встановлено, що до Договору №07-25-375 сторонами додатковою угодою від 01.08.2025 №1 (далі – Додаткова угода №1) внесено зміни, а саме сторони домовились доповнити Договір №07-25-375 п. 14 «Інші умови», зокрема у пункті 14.1 визначено, що істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору про закупівлю, інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. Однак, у пункті 5 Постанови КМУ №668 (яка визначає порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва та яка є обов'язковою для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників)) визначено перелік істотних умов договору серед яких, зокрема: права та обов'язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. Слід зазначити, що відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди, а відповідно до статті 653 цього ж Кодексу – у разі зміни договору зобов'язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо предмета, місця, строків виконання тощо. Таким чином, умова пункту 14.1. нової редакції Договору №07-25-375 (зміни Додатковою угодою №1) суперечить нормам пункту 5 Постанови КМУ №668 та статті 638 Цивільного кодексу України. Згідно з нормами пункту 10 Особливостей №1178 за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Також, відповідно до пункту 19 Особливостей №1178 у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Одночасно, відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення, а за нормами пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси публікується протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. При цьому, до такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML). Моніторингом встановлено, що укладений Договір від №07-25-375 та додатки до нього («Технічне завдання», «Графік виконання робіт», «Інформацію про ціни на матеріальні ресурси»), а також Додаткова угода №1 оприлюднені лише у форматі pdf та не оприлюднені у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3, 10 та 19 Особливостей №1178. Замовник у наданому під час моніторингу поясненні погодився, що допустив помилку при оприлюдненні договору та додатків до нього і Додаткової угоди №1 у машинозчитувальному форматі та зобов’язується усунути дані порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі договору про закупівлю, встановлено порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, та, відповідно, пунктів 3, 10 і 19 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення норм частини першої статті 41 Закону, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, пункту 17 Постанови КМУ №668. За результатами аналізу питання внесення змін до договору про закупівлю встановлено недотримання норм пункту 5 Постанови КМУ №668 та, відповідно, статті 638 Цивільного кодексу України. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи у встановленому законодавтвом порядку щодо приведення у відповідність до норм законодавства, яке визначає порядок укладення та виконання договорів підряду у будівництві умов пункту 14.1. Договору №07-25-375; щодо оприлюднення Договору №07-25-375 з додатками та Додаткової угоди №1 у машинозчитувальному форматі, а також вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), направлені на недопущення в подальшому встановлених моніторингом порушень.
Дата висновку
22.08.2025 00:00
Дата публікації
22.08.2025 16:07
Документи висновку
22.08.2025 16:07
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання рішення моніторингу Замовником усунуті виявленні порушення шляхом оприлюдненням Договору №07-25-375 з додатками та Додаткової угоди №1 у машинозчитувальному форматі.
Дата публікації
29.08.2025 16:56
Документи інформації про усунення порушення
29.08.2025 16:58
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-06-23-007612-a, яка проведена Львівським міським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.08.2025 15:46
Орган перевірки
12.08.2025 00:00
Документи повідомлення
06.08.2025 15:46
-
Відповідь
Пояснення
Пояснення На Ваш запит повідомляємо наступне: ЛМКП «Львівтеплоенерго»- комунальне підприємство, яке здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, згідно пункту 4 частини першої ст.2 Закону про публічні закупівлі. Для закупівлі товарів, робіт та послуг використовує кошти від господарської діяльності (власні кошти). Технічні служби підприємства формують заявки на закупівлю товарів, робіт та послуг згідно затвердженого річного плану ремонтів. Службові записки на закупівлю робіт формуються із технічними вимогами технічними спеціалістами ЛМКП «Львівтеплоенерго». ЛМКП «Львівтеплоенерго» проводить моніторинг ринку та формує очікувану вартість закупівлі на підставі даних ринку та інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку. На підтвердження очікуваної вартості надається наступна інформація: - скан-копія комерційної пропозиції ТЗОВ «Прогрес-92». - скан-копія зведеного кошторисного розрахунку та локального кошторису на роботи ТЗОВ «Теплоенергетична компанія». - скан-копія комерційної пропозиції ТЗОВ «СУ 24 Енергоресурс-монтаж».
Рішеня
11.08.2025 13:56
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-06-23-007612-a, яка проведена Львівським міським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Під час моніторингу встановлено, що до укладеного за результами проведеної процедури закупівлі договору №07-25-375 від 25.07.2025 (далі – Договір №07-25-375) сторонами додатковою угодою від 01.08.2025 №1 (далі – Додаткова угода №1) внесено зміни, а саме сторони домовились доповнити Договір №07-25-375 п. 14 «Інші умови», зокрема у пункті 14.1 визначено, що істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору про закупівлю. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. Також, Додатковою угоду №1, договір № 07-25-375 доповнено Додатком 5 «План фінансування робіт». Водночас, відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України від 16.01.2003 № 436-IV договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ №668). У пункті 5 Постанови КМУ №668 визначено істотні умови договору серед яких є, зокрема: предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); права та обов'язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. Також, відповідно до пункту 83 Постанови КМУ №668 фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду, план фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Крім того, за нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати обгрунтовану інформацію, щодо внесення додатковою угодою №1 Договору №07-25-375 змін, а саме включення п. 14 «Інші умови», який суперечить пункту 5 Постанови КМУ №668. Відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Також, за нормами пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси публікується протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. При цьому, до такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML). Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір №07-25-375 та додатки («Технічне завдання», «Графік виконання робіт», «Інформацію про ціни на матеріальні ресурси») до нього лише у форматі pdf. Крім того, в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду №1 та додаток 5 («План фінансування робіт») лише у форматі pdf. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 2. Пояснити причини не оприлюднення Договору №07-25-375, додатків до нього та додаткової угоди №1 у машинозчитувальному форматі? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.08.2025 15:29
Орган перевірки
19.08.2025 00:00
Документи повідомлення
13.08.2025 15:29
-
Відповідь
Пояснення
На Ваш запит повідомляємо наступне: 1. Щодо внесення Додатковою угодою № 1 Договору №07-25-375 змін. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) на виконання вимог Закону. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно зі статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Згідно з пунктом 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених цим пунктом. Виходячи з того, що норма статті 22 Закону є обов’язковою, а отже повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, що визначені в підпунктах 1-9 пункту 19 Особливостей. Таким чином, замовник в проекті договору про закупівлю повинен зазначати, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених у підпунктах 1–9 пункту 19 Особливостей. При цьому зміна істотних умов договору про закупівлю може здійснюватися у випадках та порядку, що були передбачені проектом договору та договором про закупівлю з урахуванням Особливостей. В проекті договору не були зазначені зміни істотних умов, а це, в свою чергу може призвести до проблем при його виконанні, зокрема, до неможливості внесення змін у майбутньому, порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та навіть до розірвання договору. Згідно із законодавством, істотні умови договору не можуть змінюватися після підписання, якщо це не передбачено самим договором або законом. Договір №07-25-375 вже підписаний, і в ньому не було передбачено можливості зміни істотних умов, тому за згодою сторін уклали додаткову угоду про внесення змін до договору. 2. Щодо Додатку 5 «План фінансування робіт» Договору №07-25-375. Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Також, відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 1 статті 323 Господарського кодексу України передбачено, що договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Пунктом 83 Постанови № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником, є невід'ємною частиною договору підряду. Згідно з пунктом 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Підчас підписання Договору було встановлено, що проект договору, який є Додатком 3 до тендерної документації, Замовником на порушення пункту 83 Постанови № 668 не включено план фінансування робіт. З власної ініціативи дане порушення було усунене шляхом внесення змін до Договору №07-25-375. 3. Щодо не оприлюднення Договору та додатків до нього і Додаткової угоди №1 у машинозчитувальному форматі . Відповідно до пп. 10 та 11 п. 1 Статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення, а також внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). Замовником в електронній системі закупівель був оприлюднений договір та додатки до нього і Додаткова угода №1 в pdf. форматі, а також Договірна ціна в docx. форматі. Замовник погоджується що допустив помилку при оприлюдненні Договору та додатків до нього і Додаткової угоди №1 у машинозчитувальному форматі та зобов’язується усунути дані порушення.
Рішеня
18.08.2025 17:29
Замовник
Документи повідомлення
18.08.2025 17:34
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 035 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 09:00
Замовник:
ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Контактний телефон:
+380673991677
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 035 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 09:00
Замовник:
ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Контактний телефон:
+380673991677
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності