Закупівля Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття школи І-ІІІ ступенів №186 міста Києва за адресою: вул. Сєченова, 8 у Голосіївському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
від Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття школи І-ІІІ ступенів №186 міста Києва за адресою: вул. Сєченова, 8 у Голосіївському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття школи І-ІІІ ступенів №186 міста Києва за адресою: вул. Сєченова, 8 у Голосіївському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
216 693 954 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2166939,54
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 083 469
Аукціон
Cтарт аукціону
16.07.2025 13:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття школи І-ІІІ ступенів №186 міста Києва за адресою: вул. Сєченова, 8 у Голосіївському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Код ДК 021:2015
45450000-6 -
Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
03127, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Зої Бутенко, 8
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 13:43
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1. Довідка в довільній формі про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості, технічного стану та правової підстави володіння / користування (власне, орендоване та ін.). Обов’язково вказати електроінструмент, який учасник планує використовувати при виконанні робіт.
1.2. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці за формою п.1.1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції:
1.2.1 Декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.
1.2.2 Документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) приміщення:
-Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником офісного (адміністративного приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративне) приміщення (договір оренди/суборенди тощо).
1.2.3. Учасник повинен надати у складі пропозиції скан-копію(ії) оригіналу(ів) договору(ів) про надання послуг або договорів оренди транспорту або будівельних механізмів в якому(ких) зазначений перелік автомобілів, механізмів, що будуть використовуватись та/або задіяні при виконанні робіт, які зазначені в довідці згідно п.1.1.
1.2.4. Учасник повинен підтвердити наявність транспортного засобу для забезпечення доставки будівельних матеріалів на об’єкт замовника (надати технічний паспорт на транспортний засіб (у разі, якщо транспортний засіб є власністю Учасника) або надати договір оренди / користування транспортним засобом або договір надання послуг з перевезення вантажів тощо).
1.2.5 Перелік необхідного обладнання, матеріально-технічної бази, основних машинах і механізмах:
- Кран автомобільний (в/п 25 Т) – 1 шт.
- Палевдавлююча установка (в/п 80т) – 1 шт.
- Бурова установка – 1 шт.
- Екскаватор (міскість ковша 1,2 м3) – 1 шт.
- Бульдозер (Потужність 121 кВт) – 1 шт.
- Автобетононасос (Довжина стріли 42,0м) – 1 шт.
- Автосамоскид (Вантажопідйомність 15т) – 2 шт.
- Каток грунтовий (Вага 5,5т) – 1 шт.
- Каток дорожній масою 13 т (Маса 13т) – 1 шт.
- Асфальтоукладальник (Макс. ширина укладання 3,5м) – 1 шт.
- Автобетонозмішувач (Обсяг змішувального барабану 5 м3) – 2 шт.
- Вібратор (Глибинний) – 4 шт.
- Прицеп-роспуск – 1 шт.
- Тягач – 1 шт.
- Агрегат зварювальний (потужність 33 кВт) – 1 шт.
- Ручна вібротрамбівка (потужність 2,2 кВт) – 2 шт.
- Компресорна станція (об’єм 24 л) – 1 шт.
- Віброзанурювач – 1 шт.
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 13:43
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1.
У Довідці в обов’язковому порядку у тому числі має бути:
- Керівник/директор або його заступник;
- Головний інженер (з вищою будівельною освітою);
- Виконавець робіт/виконроб;
- Інженер – проектувальник у частині кошторисної документації;
- Інженер з охорони праці.
Вказати працівників робітничих професій/спеціальностей:
- Арматурник;
- Бетоняр;
- Лицювальник-плиточник;
- Маляр;
- Муляр;
- Штукатур;
- Опоряджувальник будівельний;
- Зварювальник;
- Слюсар-сантехнік;
- Електромонтажник силових мереж тпа електроустаткування та/або електромонтер;
- Монтажник з монтажу сталевих конструкцій.
2.2. Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність у нього працівників (копії наказу про призначення на посаду або трудової книжки вказаних осіб у довідці відповідно до пункту 2.1 працівників; якщо працівники перебувають у трудових, цивільних відносинах з Учасником, потрібно надати копію цивільно-правових угод; у разі, якщо учасник надає трудову книжку або наказ про призначення на посаду, то такий учасник повинен надати повідомлення про прийняття працівників, зазначених в довідці, на роботу за формою згідно Постанови КМУ №413 від 17.06.2015 року, з відміткою (квитанцією) про їх прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку).
Копія кваліфікаційного сертифікату, свідоцтва про підвищення кваліфікації, договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу на інженера – проектувальника у частині кошторисної документації.
Копія диплому (з додатком) про вищу освіту за спеціальністю «промислове і цивільне будівництво» з присвоєною кваліфікацією інженера – будівельника на головного інженера Учасника, що зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1, за відповідною посадою/кваліфікацією.
Копія диплому (з додатком) про освіту (вища освіта, професійно-технічна освіта, фахова технічна освіта) у галузі будівництво для виконавця робіт Учасника.
Штатний розпис Учасника.
Наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку.
Копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, що зазначені в довідці згідно п.2.1 даного розділу.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 13:43
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання подібних робіт визначених у відомості обсягів робіт (капітальний ремонт, реконструкції, будівництво укриттів або сховищ) виконаний протягом трьох останніх років (2022-2024 роки), вартість виконання має бути не менше 50% від вартості закупівлі.
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт);
3.1.3. акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України.
3.1.4. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Відгук має бути видано по аналогічних договорах зазначених у пункті 3.1.1.
Інформація та документи надаються про виконаний (ні) договір/и.
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 13:43
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Наявність фінансової спроможності (у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього) за 2022, 2023, 2024 роки:
4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) *.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м).
4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) *.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м).
4.3. Копії звіту про рух грошових, завірені печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, якщо мінімальний розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за 2022 - 2024 роки становить не менше ніж 50% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 13:43
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення
тендерної пропозиції:
- вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна
банківська гарантія;
- розмір забезпечення тендерної пропозиції – 1083469,00 ( один мільйон вісімдесят три тисячі чотириста шістдесят дев’ять гривень 00 копійок);
- строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом 120 (ста двадцяти) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
Реквізити Замовника:
Назва Замовника: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації,
Місцезнаходження: Замовника: Україна, 03127, місто
Київ, проспект Голосіївський, будинок 118 Б ,
Код ЄДРПОУ: 37479398,
IBAN: UA308201720355109011000077962
МФО: 820172 Державна казначейська служба України м. Київ
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 13:43
Значення, яке очікується
3
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 3 % від суми договору у формі банківської гарантії.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації.
Банківська гарантія обов'язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву, номер на вебпорталі Уповноваженого органу та бути дійсна на весь строк дії договору (до 31.12.2026 року включно).
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 3 відсотків від вартості договору.
Реквізити Замовника для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю:
Назва Замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ГОЛОСІЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ,
Місцезнаходження Замовника: Україна, 03127, місто Київ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б, Код ЄДРПОУ: 37479398,
IBAN: UA 308201720355109011000077962
МФО: 820172 Державна казначейська служба України м. Київ.
Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 13:43
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Поштовий індекс
03127
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
М. КИЇВ
Адреса
ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття школи І-ІІІ ступенів №186 міста Києва за адресою: вул. Сєченова, 8 у Голосіївському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Тендер:
UA-2025-06-23-006794-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття школи І-ІІІ ступенів №186 міста Києва за адресою: вул. Сєченова, 8 у Голосіївському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
UA-2025-06-23-006794-a.c1
Дата:
03.07.2025 15:59
Стан:
Прийнято до розгляду
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
Скаржник не погоджується з дискримінаційними вимогами Замовника
Відповідно до п. 4.6 Додатку 2 до тендерної документації вимагається:
4.6. У складі пропозиції Учасник надає договір між Учасником та компанією перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття або інший документ, який дає право Учаснику це зробити на весь період дії договору.
Таким чином умовами тендерної документації встановлено вимогу, що договір із компанією перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття бути чинний на весь термін виконання робіт.
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі строк виконання робіт: по 15.11.2026 р.
Скаржник має в наявності Договір № 09/05-2024 на вивезення негабаритних (будівельних) відходів від 09.05.2024 р. Термін дії договору, відповідно до п. 6.2 даного договору – до 31.12.2024 р. Відповідно до п. 6.3 визначено, що якщо замовником не буде письмово повідомлено про розірвання договору до 31.12.2024 року, даний договір продовжує свою дію на той самий строк і на тих самих умовах. Скаржник не подавав письмового повідомлення про розірвання договору, тому договір вважається діючим до 24.08.2025 р. Скаржник не планує подавати письмового повідомлення до завершення цього строку, тому, за відсутності інших обставин, договір вважатиметься чинним і на наступний строк.
Принаймні на момент подання даної Скарги договір, а також станом на кінцеву дату подання пропозицій, є чинним, тобто підтверджує можливість вивозу будівельного сміття з будівельного майданчику Замовника.
Таким чином Скаржник має можливість вивозу будівельного сміття з будівельного майданчику Замовника, при цьому Скаржник не може прийняти участь у даній процедурі закупівлі через те, що договір на вивезення будівельного сміття не є чинним на весь термін виконання робіт, передбачений предметом закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити примітку «чинний на весь термін виконання робіт» з вимог тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити примітку «чинний на весь термін виконання робіт» з вимог тендерної документації.
Відповідно до п. 4 Розділу «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації вимагається:
1.1. Довідка в довільній формі про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості, технічного стану та правової підстави володіння / користування (власне, орендоване та ін.). Обов’язково вказати електроінструмент, який учасник планує використовувати при виконанні робіт.
…
1.2.5 Перелік необхідного обладнання, матеріально-технічної бази, основних машинах і механізмах:
- Кран автомобільний (в/п 25 Т) – 1 шт.
- Палевдавлююча установка (в/п 80т) – 1 шт.
- Бурова установка – 1 шт.
- Екскаватор (міскість ковша 1,2 м3) – 1 шт.
- Бульдозер (Потужність 121 кВт) – 1 шт.
- Автобетононасос (Довжина стріли 42,0м) – 1 шт.
- Автосамоскид (Вантажопідйомність 15т) – 2 шт.
- Каток грунтовий (Вага 5,5т) – 1 шт.
- Каток дорожній масою 13 т (Маса 13т) – 1 шт.
- Асфальтоукладальник (Макс. ширина укладання 3,5м) – 1 шт.
- Автобетонозмішувач (Обсяг змішувального барабану 5 м3) – 2 шт.
- Вібратор (Глибинний) – 4 шт.
- Прицеп-роспуск – 1 шт.
- Тягач – 1 шт.
- Агрегат зварювальний (потужність 33 кВт) – 1 шт.
- Ручна вібротрамбівка (потужність 2,2 кВт) – 2 шт.
- Компресорна станція (об’єм 24 л) – 1 шт.
- Віброзанурювач – 1 шт.
Таким чином умовами тендерної документації встановлено вимогу надати інформацію про наявність:
- Палевдавлююча установка (в/п 80т) – 1 шт.
Автобетононасос (Довжина стріли 42,0м) – 1 шт.
- Каток грунтовий (Вага 5,5т) – 1 шт.
- Автобетонозмішувач (Обсяг змішувального барабану 5 м3) – 2 шт.
- Прицеп-роспуск – 1 шт.
- Тягач – 1 шт.
- Асфальтоукладальник (Макс. ширина укладання 3,5м) – 1 шт.
Також тендерна документація містить чітко визначені характеристики механізмів, наприклад, вантажопідйомність автосамоскида саме 15т, не більше, не менше. Коток дорожній масою саме 13 т, Екскаватор з місткістю ковша саме 1,2 м3, бульдозер потужність саме 121 кВт, агрегат зварювальний потужністю саме 33 кВт, ручна вібротрамбівка потужністю саме 2,2 кВт, компресорна станція об’ємом саме 24 л тощо.
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною.
Відповідно до предмету закупівлі здійснюється закупівля: Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття школи І-ІІІ ступенів №186 міста Києва за адресою: вул. Сєченова, 8 у Голосіївському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»).
Технічне завдання викладене в Додатку 2 до тендерної документації, де міститься «Підсумкова відомість ресурсів». Розділом ІІ даного документу визначено перелік будівельних машин і механізмів, які необхідні для виконання робіт, передбачених технічним завданням та перелічених у документі Додатку 2 «Відомість обсягів робіт». Серед будівельних машин наявна інформація про:
Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т
Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т
Автомобілі бортові, вантажопідйомність 8 т
Причіпи тракторні, вантажопідйомність 2,0 т
Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.]
Трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [108 к.с.]
Трактори на пневмоколісному ходу, потужність 20 кВт [27 к.с.]
Трактори на пневмоколісному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.]
Трактори на пневмоколісному ходу, потужність 176 кВт [240 к.с.]
Крани баштові, вантажопідйомність 5 т
Крани баштові, вантажопідйомність 8 т
Крани баштові, вантажопідйомність 12,5 т
Крани козлові при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32 т
Кран переносний, вантажопідйомність 1 т
Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування,
вантажопідйомність 10 т
Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т
Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т
Крани на гусеничному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування,
вантажопідйомність 50-63 т
Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16 т
Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 25 т
Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т
Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т
Підіймачі гідравлічні, висота підйому 8 м
Підіймачі гідравлічні, висота підйому 10 м
Автогідропідіймачі, висота підйому 12 м
Автогідропідіймачі, висота підйому 28 м
Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т
Електростанції пересувні, потужність 2 кВт
Електростанції пересувні, потужність 4 кВт
Електростанції пересувні, потужність 7 кВт
Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А
Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму]
Автоматичний зварювальній апарат гарячого повітря Varimat V2, потужність 4,6 кВт
Випрямлячі зварювальні однопостові з номінальним зварювальним струмом 315-500 А
Перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А
Електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С
Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв
Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв
Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,5 м3
Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,65 м3
Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3
Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5 м3
Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.]
Бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.]
Бульдозери, потужність 96 кВт [130 к.с.]
Бульдозери, потужність 132 кВт [180 к.с.]
Скрепери причіпні [з гусеничним трактором], місткість ковша 3,0 м3
Установки та агрегати бурові на базі автомобілів для роторного буріння свердловин на воду глибиною до 500 м, початковий діаметр до 394 мм, кінцевий діаметр до 190 мм, вантажопідйомність 12,5 т
Розчинонасос, продуктивність 1 м3/год
Розчинозмішувачі пересувні, місткість 65 л
Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]
Автогрейдери середнього типу, потужність 121 кВт [165 к.с.]
Котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т
Котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, маса 25 т
Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т
Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т
Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т
Котки дорожні самохідні ґрунтові, маса 19 т
Машини поливально-мийні, місткість 6000 л
Агрегати наповнювально-обпресовувальні, продуктивність до 70 м3/год
Крани-трубоукладальники для труб діаметром до 400 мм, вантажопідйомність 6,3 т
Крани-трубоукладальники для труб діаметром до 700 мм, вантажопідйомність 12,5 т
Верстати трубозгинальні для труб діаметром до 1000 мм
Машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5 м
Крани на автомобільному ходу для спорудження ліній електропередачі, вантажопідйомність 10 т
Комплексна машина для горизонтального проколу ґрунта на базі автомобіля
Вагонетки неперекидальні, місткість 1,4 м3
Тельфери електричні, вантажопідйомність 0,5 т
Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт (працює від пересувної електростанції)
Машини свердлильні електричні
Верстат трубозгинальний гідравлічний Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм
Прес гідравлічний з електроприводом
Прес листозгинальний
Прес-ножиці комбіновані
Машини листозгинальні спеціальні [вальці]
Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій
Верстати свердлильні
Щітки дорожні навісні на базі трактора
Агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужність 1 кВт
Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год
Трактори орні гусеничні сільськогосподарські загального призначення, потужність 55 кВт [74,8 к.с.]
Укладальник самохідний Plano Matic Р703 для еластичних шарів багатофункціональних спортивних поверхонь (працює від пересувної електростанції)
Міксер електричний, об'єм 4 м3 (працює від пересувної електростанції)
Скаржник має в наявності:
- Вантажний автокран XCMG XCT75L6, вантажопідйомність 75 т.
- Бурова установка HDD UNI 36*50;
- Автобетононасос (Довжина стріли 41,1 м) – 1 шт.
- Екскаватор-навантажувач JCB 4CX SITEMASTER, одноковшевий, дизельний на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5 м3;
- Екскаватор гусеничний HITACHI ZX200LC, одноковшевий, місткість ковша 1,5 м3.
- Бульдозер В11.6000ЕН, потужність 139.7 кВт.
- Самоскид МАЗ 6501С5, вантажопідйомність 21,5 т.;
- Коток YZ14JC-2, маса 14 т.;
- Компресор ПКСД-5,25, об’єм 190 літрів;
- Ручна вібротрамбівка (віброплита) MS250-4, потужність 6,6 кВт,
Отже, Скаржник має в наявності техніку, кращу за характеристиками від тієї, що передбачена тендерною документацією, але не може прийняти участь у закупівлі, оскільки не має обладнання саме з тими характеристиками, які визначені тендерною документацією. Замовник не використовує при формулюванні вимоги слів «не менше» чи «не більше» тощо, а тому чіткі характеристики обладнання Скаржник не може підтвердити наявними ресурсами, яких достатньо для виконання робіт, але які є надмірними для виконання умов тендерної документації, що є дискримінаційним для Скаржника.
Окрім того ряд обладнання, що вимагається, не передбачений технічним завданням, а саме:
- Палевдавлююча установка (в/п 80т) – 1 шт.
- Каток грунтовий (Вага 5,5т) – 1 шт.
- Автобетонозмішувач (Обсяг змішувального барабану 5 м3) – 2 шт.
- Прицеп-роспуск – 1 шт.
- Тягач – 1 шт.
- Автобетононасос (Довжина стріли 42,0м) – 1 шт.
- Асфальтоукладальник (Макс. ширина укладання 3,5м) – 1 шт.
Скаржник не має в наявності такого обладнання, або має подібне, але невідповідне за характеристиками, проте неправомірно обмежений в участі у закупівлі, оскільки документацією встановлено вимоги до переліку обладнання, які не потребуються для виконання робіт, передбачених технічним завданням.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та встановити ширші вимоги до технічних характеристик обладнання та техніки, з використанням слів «не більше», «не менше» тощо. Також просимо зобов’язати Замовника виключити з вимог перелік обладнання, яке не передбачене до використання під час виконання робіт, визначених технічним завданням.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та встановити ширші вимоги до технічних характеристик обладнання та техніки, з використанням слів «не більше», «не менше» тощо. Також просимо зобов’язати Замовника виключити з вимог перелік обладнання, яке не передбачене до використання під час виконання робіт, визначених технічним завданням.
Відповідно до п. 2 Розділу «2. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ —юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати:
- оригінал або копію сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», що є дійсним не менше, ніж на строк виконання робіт та виданий на ім’я Учасника;
- оригінал або копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці», що є дійсним не менше, ніж на строк виконання робіт та виданий на ім’я Учасника.
- оригінал або копію сертифікату на систему екологічного управління, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління.Вимоги та настанови щодо застосування», що є дійсним не менше, ніж на строк виконання робіт та виданий на ім’я Учасника.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі строк виконання робіт: по 15.11.2026 р.
Отже, термін дії сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), повинен складати не менше ніж до 15.11.2026 р.
Вважаємо дану вимогу надмірною та дискримінаційною.
Скаржник має сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT), на якому зазначено: дійсний до 03.09.2026 р.
Скаржник має сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), на якому зазначено: дійсний до 11.11.2026 р.
Скаржник має сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), на якому зазначено: дійсний до 11.11.2026 р.
Тобто Скаржник має сертифікати ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), які є чинними на кінцеву дату подання пропозицій, але не має сертифікатів ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDТ), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), які були би чинними не менше, ніж до 15.11.2026 р.
Для того, щоб мати можливість прийняти участь у закупівлі Скаржник повинен буде звертатись до органу сертифікації та отримувати нові сертифікати, які мали би більший термін дії, що призведе до невиправданих зусиль та витрат Скаржника, які йому ніхто не компенсує.
Через встановлені вимоги Скаржник не може прийняти участь у закупівлі, маючи чинний сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), що є дискримінаційним для Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та вилучити вимогу щодо строку дійсності сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та вилучити вимогу щодо строку дійсності сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT).
Відповідно до п. 4 Розділу «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації вимагається:
4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) *.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м).
4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) *.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м).
4.3. Копії звіту про рух грошових, завірені печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, якщо мінімальний розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за 2022 - 2024 роки становить не менше ніж 50% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.
Вважаємо дану вимогу надмірною та дискримінаційною.
Відповідно до п. 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критерії встановлено наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тобто даним кваліфікаційним критерієм передбачено підтвердити саме фінансову спроможність виконувати роботи.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі очікувана вартість закупівлі 216 693 954,00 грн. Відповідно 50% від вартості закупівлі складає 108 346 977,00 грн. Отже, необхідно підтвердити середнє арифметичне значення річних оборотів за 2022-2024 роки не менше 108 346 977,00 грн.
При цьому згідно вимог тендерної документації відсутні підстави для підтвердження саме такого значення.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі строк виконання робіт: по 15.11.2026 р.
Відповідно до п. 3.1. Проекту договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено:
3.1. Вартість робіт по договору визначена за Договірною ціною на основі приблизного кошторису, що є невід’ємною частиною Договору (додаток 3), і складає _________(______________________________) гривень ___ коп., у т.ч. ПДВ – __________ (___________________) гривень ___ коп.
З яких, на 2025рік – 13124720,08 грн грн.
на 2026 рік – _203569233,92 грн грн.
Відповідно до п. 14.2 Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації):
14.2. Передача виконаних робіт по Об'єкту Підрядником і приймання їх Замовником оформлюється актом приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в), який перевірений, містить підписи та печатки фахівців з технічного нагляду та інженера-консультанта, й у випадку відсутності зауважень підписується уповноваженими представниками Сторін.
Відповідно до п. 14.9 Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації):
14.9. Підписання акту приймання-передачі є підставою для проведення остаточних розрахунків між сторонами.
Відповідно до п. 15.2 Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації):
15.2. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт шляхом безготівкового перерахування відповідних сум на розрахунковий рахунок Підрядника в національній валюті України на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України.
Отже, проектом договору передбачено можливість здійснення оплати проміжними платежами в міру виконання робіт (тобто в міру підписання актів приймання-передачі виконаних робіт (форма КБ-2в). Також визначено, що на 2025 рік передбачається виконання робіт і їх фінансування лише в обсязі 13 124 720,08 грн. Отже, для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію необхідно підтвердити спроможність забезпечити фінансову спроможність виконувати роботи лише на 13 124 720,08 грн. на поточний рік.
Скаржник має можливість підтвердити річний оборот за 2022 рік 8978,8 тис.грн., за 2023 рік 30042,7 тис. грн., за 2024 рік - 61 682,6 тис.грн. Таким чином, середнє арифметичне річних оборотів за ці роки складає 33 568,03 тис. грн. Проте річний оборот за 2024 рік суттєво перевищує передбачений обсяг фінансування робіт на 2025 рік згідно проекту договору, що підтверджує спроможність забезпечити фінансування робіт в поточному році, що підтверджує фінансову спроможність виконання робіт Скаржником.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо мінімального розміру середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за 2022 - 2024 роки не менше ніж 50% очікуваної вартості предмета закупівлі, встановити на рівні встановленого фінансування в поточному році.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо мінімального розміру середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за 2022 - 2024 роки не менше ніж 50% очікуваної вартості предмета закупівлі, встановити на рівні встановленого фінансування в поточному році.
Відповідно до п. 3 Розділу «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації вимагається:
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання подібних робіт визначених у відомості обсягів робіт (капітальний ремонт, реконструкції, будівництво укриттів або сховищ) виконаний протягом трьох останніх років (2022-2024 роки), вартість виконання має бути не менше 50% від вартості закупівлі.
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт);
3.1.3. акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України.
3.1.4. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Відгук має бути видано по аналогічних договорах зазначених у пункті 3.1.1.
Інформація та документи надаються про виконаний (ні) договір/и.
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі очікувана вартість закупівлі 216 693 954,00 грн. Відповідно 50% від вартості закупівлі складає 108 346 977,00 грн. Отже, аналогічним вважається договір, виконаний в повному обсязі, вартість виконання не менше 108 346 977,00 грн.
Скаржник має в наявності досвід виконання аналогічних договорів в сховищах або укриттях, зокрема:
- Договір субпідряду № 05-08/22 від 05.08.2022 р. «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) в Бучанському навчально-виховному комплексі «спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» № 3 Бучанської міської ради Київської області за адресою: м. Буча, вул. Вокзальна, 46-А.». Договір виконано в повному обсязі на суму 5 351 040,74 грн.
- Договір підряду № 146/1-к-2024 від 14.08.2024 р. «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 146 м. Києва на земельній ділянці за адресою: проспект Миру, 11 у Дніпровському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель). Ціна договору – 176 481 526,33 грн. Договір виконується, виконаний частково на суму: 70 543 886,01 грн.
Отже, Скаржник має в наявності два аналогічні договори щодо капітального ремонту та нового будівництва сховища чи укриття. При цьому Скаржник не має виконаний договір з капітального ремонту, реконструкції, будівництва укриттів або сховищ, виконаний протягом трьох останніх років (2022-2024 роки), вартість виконання якого не менше 108 346 977,00 грн. Через наявну дискримінаційну вимогу Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо повністю виконаного аналогічного договору та/або про те, що вартість виконання має бути не менше 50% від вартості закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо повністю виконаного аналогічного договору та/або про те, що вартість виконання має бути не менше 50% від вартості закупівлі.
Автор:
37563856, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП"
08200, Україна, Київська область, Ірпінь, 08200, Київська обл., місто Ірпінь, ВУЛИЦЯ ВИГОВСЬКОГО, будинок 5-В