Показати схожі тендери

Закупівля Код за ДК 021:2015 – 4431 (44310000-6) Вироби з дроту (канат сталевий оцинкований (44311000-3) від Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-23-006423-a
Id Tender a2206144666d4418b2b241190506c1ba
План UA-P-2025-06-23-007945-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.06.2025 13:30
Остання зміна 01.08.2025 11:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
235 920 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 359 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.06.2025 13:29 до 01.07.2025 13:30
Завершено
Період уточнень
з 23.06.2025 13:29
до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.06.2025 13:29
до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.07.2025 15:35
до 21.07.2025 11:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.07.2025 14:05
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.07.2025 11:30
до 01.08.2025 11:00
Період уточнень
з 23.06.2025 13:29 до 28.06.2025 00:00
Період оскарження
з 23.06.2025 13:29 до 28.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.07.2025 15:35 до 21.07.2025 11:30
Період кваліфікації
з 02.07.2025 15:35 до 21.07.2025 11:30
Основні параметри
Код за ДК 021:2015 – 4431 (44310000-6) Вироби з дроту (канат сталевий оцинкований (44311000-3)
Закупівля оголошена з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівлель товарів робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчується нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
235 920 грн.
Код за ДК 021:2015 – 4431 (44310000-6) Вироби з дроту
Назва предмета закупівлі
Код за ДК 021:2015 – 4431 (44310000-6) Вироби з дроту
Очікувана вартість
235 920 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2359,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.07.2025 15:00
Закінчення аукціону
02.07.2025 15:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
канат оцинкований 6,8 мм (тип звивки ЛК-О) без змазки
Код ДК 021:2015
44311000-3 - Металеві троси
Кількість
6 000
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
Дата постачання по
31.12.2025 13:30
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРОМТЕК УКРАЇНА"
Пропозиція:
134 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зелена Столиця"
Пропозиція:
177 795 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Білостоцький Юрій Миколайович"
Пропозиція:
135 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ШАЛОМЕНЦЕВА НАДІЯ ВАЛЕНТИНІВНА
Пропозиція:
177 360 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.07.2025 15:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.06.2025 13:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
23.06.2025 13:25
-
23.06.2025 13:25
-
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
23.06.2025 13:25
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Теплицька Наталя Василівна
Електронна пошта
Телефон
+380500100515
Факс
+380617876496
Замовник
ЄДРПОУ
03328379
Назва (англійською мовою)
Communal enterprise of city electric transport «Zaporizhelektrotrans»
Повна назва
Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс"
Повна назва (англійською мовою)
Communal enterprise of city electric transport «Zaporizhelektrotrans»
Поштовий індекс
69095
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Запоріжжя
Адреса
вул. Шкільна, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Код за ДК 021:2015 – 4431 (44310000-6) Вироби з дроту
Період вимог/скарг з 14.07.2025 14:05 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 15:35 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
14.07.2025 14:05
Повідомлення про рішення
14.07.2025 14:04
-
09.07.2025 15:29
Електроний протокол про продовження строку
02.07.2025 16:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 13:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 13:25
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, зважаючи на велику кількість процедур закупівель, що знаходяться в роботі уповноваженої особи Замовника, наявності декількох моніторингів закупівель, та знаходженням іншої уповноваженої особи у щорічній відпустці, виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 30.07.2025
Дата продовження строку розгляду
09.07.2025 15:16
Дата кінця розгляду
31.07.2025 00:00
Період вимог/скарг з 14.07.2025 15:56 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.07.2025 14:05 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
14.07.2025 15:56
Повідомлення про рішення
14.07.2025 15:53
-
14.07.2025 14:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 13:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 13:25
Період вимог/скарг з 18.07.2025 09:15 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.07.2025 15:56 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
18.07.2025 09:15
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.07.2025 15:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 13:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 13:25
Період вимог/скарг з 21.07.2025 11:30 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 09:15 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.07.2025 11:30
Довідка НАЗК
21.07.2025 11:30
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.07.2025 09:15
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-23-006423-a-b1
Підписаний і діє
Номер
247
177 780 грн.
148 150 грн.
З ПДВ
Підписано
01.08.2025
Строк дії договору з
01.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
6 000 (метри)
канат оцинкований 6,8 мм (тип звивки ЛК-О) без змазки
Номенклатура
канат оцинкований 6,8 мм (тип звивки ЛК-О) без змазки
Кількість
6 000
Одиниця виміру
метри
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс"
Повна назва
Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03328379

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зелена Столиця"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зелена Столиця"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37142797

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.08.2025 11:00
Повідомлення про договір
01.08.2025 10:42
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
235 920 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 13:30
Замовник:
Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс"
Контактний телефон:
+380500100515
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
235 920 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 13:30
Замовник:
Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс"
Контактний телефон:
+380500100515
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності