Показати схожі тендери

Закупівля Рюкзак шкільний від ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-23-006332-a
Id Tender a244e3bf393d4af7a8dda3bcfe8a93f5
План UA-P-2025-06-23-007811-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 23.06.2025 13:20
Остання зміна 01.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 650 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.06.2025 13:22 до 03.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.06.2025 13:22
до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.06.2025 13:22
до 30.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 03.07.2025 16:21
-
Період уточнень
з 23.06.2025 13:22 до 30.06.2025 00:00
Період оскарження
з 23.06.2025 13:22 до 30.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.07.2025 16:21
Основні параметри
Рюкзак шкільний
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 650 000 грн.
Рюкзак шкільний
Назва предмета закупівлі
Рюкзак шкільний
Очікувана вартість
3 650 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.07.2025 15:46
Закінчення аукціону
03.07.2025 16:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Рюкзак шкільний
Код ДК 021:2015
18931100-5 - Рюкзаки
Кількість
5 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Свободи, 19/21
Дата постачання по
01.08.2025 23:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України протягом 30 (тридцяти) робочих днів після фактичного отримання Товару, згідно наданих Постачальником видаткових накладних, шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку затримки оплати, пов’язаної з відсутністю фінансування та/або з почерговістю здійснення Казначейством та органами Казначейства платежів за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, визначеного Порядком виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, сплату Замовник здійснює протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання, при цьому, Замовник не несе жодної майнової та фінансової відповідальності перед Постачальником, штрафні санкції не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка Товару здійснюється однією партією Постачальником на адресу Замовника протягом 3 (трьох) робочих днів з дня одержання Постачальником відповідної заявки від Замовника. Поставка, завантаження, розвантаження, занос Товару у приміщення Замовника, витрати на доставку Товару та документів через служби доставки чи кур’єрські служби здійснюються за рахунок Постачальника, в тому числі інші витрати, пов’язані з постачанням Товару в цілому, податки, збори та інші обов’язкові платежі.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДВЄ"
Пропозиція:
3 198 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "АНТИПОВА ІРИНА ВІТАЛІЇВНА"
Пропозиція:
3 197 950 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ТРЕТЯЧЕНКО ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
Пропозиція:
2 895 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"
Пропозиція:
2 487 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.07.2025 15:46
Критерії закупівлі
Скасування
01.08.2025 00:00
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 1. Необхідність додаткового корегування технічних параметрів товару, відсутність яких передбачає закупівлю товару що не відповідає вимогам замовника. 2. Порушення строків визначення переможця закупівлі Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
21.07.2025 13:37
-
21.07.2025 13:37
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Nataliya
Електронна пошта
Телефон
380960956642
Замовник
ЄДРПОУ
22704183
Назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF EDUCATION OF KHARKIV CITY COUNCIL
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF EDUCATION OF KHARKIV CITY COUNCIL
Поштовий індекс
61002
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Сумська, 64
Кваліфікація
Лот № 1 Рюкзак шкільний
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 16:21 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.07.2025 16:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами перевірки, учаснику ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" (ЄДРПОУ 38192655), надається повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: І невідповідність 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ договору. 1.1. Довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору (в довідці потрібно зазначити: -найменування, місцезнаходження Замовника якому Учасник продав товар; -номер та дату договору відповідно до якого Учасник продав товар; -ПІБ, телефон контактної особи організації, якій Учасник продав товар); 1.2. Копію договору (з усіма додатками та невід’ємними частинами), про який зазначається у довідці, що передбачена пунктом 1.1 цього Переліку (Договір повинен бути з усіма додатками. Вся інформація в договорі має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість договору); 1.3. Копію видаткової накладної або акту прийому-передачі товару, які підтверджують виконання договору про поставку товару, про який зазначається у Довідці, що передбачена пунктом 1.1. цього Переліку (Вся інформація має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість)). 2. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме Наявність документально підтвердженого досвіду виконання договору за предметом закупівлі код ДК 021:2015 – 18410000-6 Спеціальний одяг. 3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступну інформацію та/або документи: Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ договору 3.1. Довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору (в довідці потрібно зазначити: -найменування, місцезнаходження Замовника якому Учасник продав товар; -номер та дату договору відповідно до якого Учасник продав товар; -ПІБ, телефон контактної особи організації, якій Учасник продав товар ); 3.2. Копію договору (з усіма додатками та невід’ємними частинами), про який зазначається у довідці, що передбачена пунктом 1.1 цього Переліку (Договір повинен бути з усіма додатками. Вся інформація в договорі має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість договору); 3.3. Копію видаткової накладної або акту прийому-передачі товару, які підтверджують виконання договору про поставку товару, про який зазначається у Довідці, що передбачена пунктом 1.1. цього Переліку (Вся інформація має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість)). ІІ невідповідність 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Інші документи від учасника, у тому числі: Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: - Закону України "Про санкції" від 14.08.2014 р. № 1644-VII (зі змінами); - Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 р. № 361-ІХ (зі змінами); - Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"». 2. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції інформації надано не було. 3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступну інформацію та/або документи: Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: - Закону України "Про санкції" від 14.08.2014 р. № 1644-VII (зі змінами); - Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 р. № 361-ІХ (зі змінами); - Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"».
Створено
04.07.2025 11:04
Надати до
05.07.2025 11:04
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 650 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380960956642
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 650 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380960956642
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності